تلویزیون ال جی 86UT8050

تلویزیون ال ای دی ال جی 86 اینچ 4K مدل UT8050 2024

✅ سال عرضه: 2024
✅ کشور سازنده: کره جنوبی
✅ کشور مونتاژ: اندونزی
✅ کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 60 هرتز 
✅ سیستم عامل: webOS
✅ نوع صفحه نمایش: LED

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
محصولات در دسترس با خصوصیات متقاوت 0 قلم
مرجع:
LG TV UT8050 4K 86Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

معرفی تلویزیون ال جی 86UT8050

تلویزیون ال جی 86UT8050 از سری مدل های UT این شرکت است که سال ساخت 2024 و سری 8 می باشد. این دستگاه یک مدل میان رده و اقتصادی بوده که انتظار می رود همانند مدل سال قبل یعنی UR8050 خوش فروش باشد. تلویزیون ال جی 86UT8050 در دسته بندی تلویزیون های 4K قرار گرفته که تصاویری با وضوح بسیار بالا و کیفیت تصویر عالی به نمایش می گذارند. تلویزیون 4K با وضوح 4 برابری فول اچ‌دی برای نمایش جزئیات خارق العاده هستند. 

این مدل از سیستم صوتی 2 کاناله متشکل از 2 عدد بلندگو با توان صوتی 20 وات برای پخش صدایی رسا و بلند استفاده شده که بلندی مطلوبی دارد. صداهای خروجی به طور کامل پاکسازی شده و عاری از هر گونه نویز پخش می‌شوند. در صورت نیاز و برای افزایش صدا با برخورداری از فناوری‌های اتصال متعدد قادر خواهید بود انواع دستگاه‌های صوتی خارجی همچون اسپیکرهای بلوتوثی و ساندبار را به تلویزیون متصل کنید. 

 همچنین سیستم عامل همیشگی ال جی یعنی webOS در این تلویزیون پشتیبانی می شود که دارای رابط کاربری بسیار آسان و منوهای مختلف بوده و امکانات هوشمند با قابلیت های بی نظیر در اختیار شما قرار می دهد که در ادامه حتما به آن ها اشاره خواهیم کرد. این محصول دارای 3 پورت HDMI و 2 پورت USB می باشد. همچنین راه های رتباطی غیر مستقیم در این مدل می توان به وای فای نسخه 5 و بلوتوث نسخه 5.1 اشاره کرد.

تلویزیون ال جی 86UT8050

کیفیت تصویر تلویزیون 86 اینچ ال جی UT8050

کیفیت تصویر شرکت ال جی مانند همه برندهای دیگر برای مدل میان رده خود یعنی UT8050 از کیفیت تصویر 4K بهره گرفته که تصاویر بسیار طبیعی و زنده را در نمایشگر نشان می دهد. بهتر است بدانید که کیفیت تصویر 4K چهار برابر کیفیت تصویر Full HD می باشد.

رزولوشن

تلویزیون ال جی 86UT8050  مان طور که گفتیم از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کند که رزولوشن 2160×3840 پیکسل دارد یعنی حدود 8 میلیون پیکسل در کل صفحه نمایش 86 اینچ جای گرفته اند که حضور این همه باعث شده تا تصاویر طبیعی تر و زنده تر پخش شوند و شما از دیدن هر نوع محتوایی در این دستگاه لذت ببرید.

کیفیت تصویر تلویزیون 86 اینچ ال جی UT8050

رفرش ریت 60 هرتز 

تلویزیون 2024 ال جی مدل 86UT8050 از رفرش ریت 60 هرتز پشتیبانی می کند که تا حدودی می تواند صحنه های سریع مانند: فیلم های اکشن، مسابقات ورزشی و بازی های ویدویی را صاف و روان پخش می کند و هیچ تاری در تصاویر ایجاد نخواهد شد. 

کنتراست 

 متاسفانه این تلویزیون نوردهی موضعی Local Dimming را ندارد از این رو کنتراست مطلوبی را نمی تواند ارائه دهد ولی تا حدی با فناوری LG Local Contrast می تواند در محیط های تاریک تضادهای رنگی را به درستی تشخیص دهد.

پردازنده alpha 5 AI Processor 4K Gen

تلویزیون ال جی UT8050 سایز 86 اینچ در سال 2024 از یک پردازنده جدید alpha 5 AI Processor 4K Gen استفاده شده که امکان پردازش یک میلیارد رنگ را بر روی صفحه نمایش ایجاد می کند. بنابراین موجب می شود تا کاربر جزئیات بیشتری از تصویر را ببیند. کمپانی ال جی از این پردازشگر در تلویزیون های میان رده استفاده می کند. همچنین می تواند وضوح رنگی و کنتراست تصویر را نیز پردازش نماید و آن ها را به یک سطح جدید ارتقا دهد. به کمک فناوری 4K Upscaling محتواهای کیفیت پایین نزدیک به فورکی ارتقا داده می شود.

پردازنده alpha 5 AI Processor 4K Gen

قابلیت HDR 

قابلیت HDR توانایی پخش تصاویر با رنگ‌های غنی‌تر، روشنایی بالاتر و جزئیات بیشتر را فراهم می‌کند. HDR10 و HLG نسخه‌های مختلفی از فرمت HDR هستند که توسط ال جی و سایر شرکت‌ها برای ارائه تصاویر با کیفیت بالا استفاده می‌شوند. این فرمت‌ها قابلیت پخش تصاویر با جزئیات بالا در نقاط تیره و روشن را دارند بنابراین در صحنه‌های بسیار تاریک یا خیلی روشن در طول روز، تأثیر قابل توجهی در تجربه تماشا خواهند داشت.

قابلیت HDR

محیط سینمایی برای عاشقان به فیلم 

 حالت Filmmaker Mode برای عاشقان به فیلم و سریال تعبیه شده این قابلیت نوعی حالت تصویری در تلویزیون ال جی است که در حین نمایش فیلم و سریال می‌توانید از آن استفاده نمایید. با وجود استاندارد، صحنه‌ها را مطابق با دیدگاه سازنده فیلم، با کیفیت اصلی و بدون افکت و جلوه مشاهده خواهید کرد.

محیط سینمایی برای عاشقان به فیلم

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 4K

✅ رزولشن تصویر: 2160×3840 

✅ نوع HDR: بالاترین فرمت HDR 10

صفحه نمایش LED

صفحه نمایش این مدل از نوع LED بوده و با استفاده از بک لایت Direct LED نمایشگری روشن و درخشان با کیفیت نور عالی ارائه می‌دهد.

صفحه نمایش LED تلویزیون ال جی UT8050

ویژگی های صفحه نمایش

✅ نوع صفحه نمایش: LED

✅ نور پس زمینه: Direct LED

✅ نوع پنل: IPS

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون 86 اینچ ال جی UT8050

86UT8050 دارای طراحی و ساختار باریک بوده که با ابعاد 86 اینچ مناسب سالن های بزرگ می باشد. همچنین اگر به قسمت پنل پشتی تلویزیون نگاه کنیم متوجه می شویم که پنل آن کاملا پلاستیکی بوده از این رو تا حدودی مقاومت مطلوبی را دارد. دو عدد پایه دو شاخه ای در دو طرف تلویزیون قرار دارد که تمام وزن دستگاه را به دوش می کشند و همچنین مانع از لرزش تلویزیون خواهند شد. همچنین این پایه ها قابلیت نصب و جداسازی آسانی را دارند . 

ضخامت و حاشیه ها 

ال جی در ساختار این محصول از زبان طراحی Cinema Screen 3 Sided بهره گرفته است؛ یعنی حاشیه های تلویزیون از 3 طرف چپ و راست و بالا بسیار باریک شده اند. تلویزیون های سری UT از طراحی مشابهی برخوردار هستند و ال جی تمام تلاش خود را برای تولید تلویزیون های با کیفیت و ظرافت ساختار آن ها به کار برده است. ضخامت این تلویزیون 5.8 سانتی متر و حاشیه آن 1.2 سانتی متر محاسبه شده؛ از این رو این مدل به سبک مینیمال پایبند است.  

قابلیت اتصال به دیوار 

تلویزیون 2024 ال جی UT8050 قابلیت اتصال به دیوار را دارد. در صورت نصب این تلویزیون به دیوار به براکت 400×600 نیاز دارید. البته ناگفته نماند وقتی که این مدل را به دیوار نصب کنید دسترسی به پورت های آن کمی دشوار بوده از این رو بهتر بوده که دستگاه را روی میز قرار دهید. در حالت قرار گرفتن تلویزیون بر روی میز درگاه های ارتباطی دسترسی بسیار راحتی دارند.

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون 86 اینچ ال جی UT8050

این تلویزیون در سایز های 43، 50، 55، 65، 75، 86 اینچ عرضه شده است و شما برای دریافت مشخصات و قیمت تلویزیون ال جی 86UT8050 در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون ال جی UT8050

اجرای کنسول های بازی

تلویزیون ال جی UT8050 سایز 85 اینچ برای بازی های حرفه ای مناسب نیست و تنها می توان با آن بازی سبک و عادی انجام داد. با وجود پورت HDMI 2.0 شما می توانید کنسول های بازی نسل 8 را به این دستگاه متصل کنید. در صورت نصب هر نوع کنسول به تلویزیون فناوری ALLM فورا به حالت بازی می رود و تاخیر ورودی را به حداقل ممکن می رساند. تاخیر ورودی در این محصول 9.6 میلی ثانیه است. با منوی بهینه ساز بازی Game Optimizer و Game Dashboard می توانید حتی در حین بازی بدون وقفه به تنظیمات بازی دسترسی داشته باشید و تجربه بازی لذت بخشی را برای خود فراهم سازید. سرویس ابری گیمینگ از ویژگی های مهم در این دستگاه بوده که شما فقط با وصل شدن به یک اینترنت پر سرعت و بدون نیاز به صورت کنسول بازی می توانید به صورت آنلاین بازی کنید.

اجرای کنسول های بازی تلویزیون ال جی UT8050 سایز 85 اینچ

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 60 هرتز

✅ تأخیر در ورودی: 9.6 میلی ثانیه 

✅ HDMI در نسخه: 2.0

امکانات و قابلیت های هوشمند

ال جی برای  مدل 86UT8050 از به روزترین نسخه رابط کاربری webOS در سال 2024 استفاده کرده است. این سیستم عامل دسترسی بسیار بیشتری از برنامه و بازی ها، نسبت به سال های قبل در اختیار کاربر قرار می دهد. گذشته از این در آن شاهد یک مرورگر وب هستیم که به دستیار صوتی متصل شده و امکان برقراری ارتباط به وسیله صدا را با تلویزیون فراهم می کند. به گونه ای که شما با استفاده از آن به راحتی می توانید از طریق صدا متن را بنویسید و در گوگل آن را جستجو کنید. همچنین با استفاده از قابلیت WiFi، دسترسی به اینترنت برای شما بسیار آسان تر شده و امکان اتصال بدون کابل برای تان ممکن می شود. برنامه های جذاب این محصول از جمله : Desnep+, Prime Video, Netflix, Apple TV+, YouTube دسترسی به هزاران فیلم و سریال زنده را به شما خواهد داد اما باید در این شبکه ها اشتراک ماهانه بخرید. ال جی امسال از پروژه جدید webOS Re:New Program رونمایی کرد. این پروژه بدین معنا است که کاربران می توانند برنامه های موجود در تلویزیون را تا 5 سال بروزرسانی نمایند. 

قابلیت نصب برنامه در کنار حافظه داخلی 8 گیگ از دیگر امکانات چشمگیر این محصول است. با استفاده از این میزان حافظه شما هر برنامه و محتوایی را به دلخواه خود می توانید روی تلویزیون دانلود و نصب نمایید. با دستیار های صوتی از نوع گوگل و الکسا می توانید به راحتی به تنظیمات گسترده به وسیله صدای خود دسترسی داشته باشید. شما با این دستیارها دیگر نیازی به تنظیمات دستی و صرف وقت خود برای یافتن به محتوا دلخواه نیستید. این تلویزیون با دریافت دستور صوتی شما در کمترین زمان ممکن پاسخگوی نیاز شما است. مدل UT8050 قابلیت ضبط فیلم PVR را دارد با وصل کردن یک فلش USB به تلویزیون به راحتی هرچه تمام‌تر محتوای شبکه‌های مختلف را ضبط کنید و هر موقع که دوست داشتید به تماشای آن بپردازید. 

امکانات و قابلیت های هوشمند

سایر امکانات هوشمند تلویزیون 86UT8050 

در تلویزیون‌های نسل جدید ال جی همانند قبل با فناوری Screen Share امکان اشتراک گذاری محتوا از دستگاه‌های اندرویدی در نمایشگر بزرگتر وجود دارد. این تلویزیون‌ها همچنین با Apple Airplay و HomeKit برای اتصال محصولات اپل به تلویزیون کاربرد دارد. با فناوری USB Camera Compatible تلویزیون ال جی 86UT8050 را می‌توانید به دوربین هوشمند ال جی که باید جداگانه خریداری شود، وصل کنید. با استفاده از این دوربین و برنامه انحصاری می‌توانید از خدمات تماس تصویری استفاده کنید و یا حتی در جلسات کاری خود به صورت آنلاین شرکت کنید. قابلیت (LG ThinQ) برای مدیریت و کنترل تمامی لوازم خانگی هوشمند شما است شما با این فناوری می توانید تمام آن ها را در صفحه تلویزیون و از داشبورد صفحه اصلی کنترل و مدیریت نمایید. البته ناگفته نماند کنترل کردن همه ی این محصولات از راه دور هم ممکن بوده کافی است که LG ThinQ را روی موبایل هوشمند خود نصب نمایید. ال جی همچنان قابلیت Sports Alert را در تلویزیون‌های خود برای ارسال اعلان مربوط به مسابقات بزرگ و زنده ورزشی از ابتدا تا پایان عرضه می‌کند.

سایر امکانات هوشمند تلویزیون 86UT8050

ریموت کنترل تلویزیون ال جی UT8050

 باید گفت ریموت کنترل تلویزیون ال جی UT8050 از نوع جادویی است. در این ریموت کنترل دکمه‌ها برای کارایی راحت تعبیه شده‌اند. خوش دستی و سبک بودن ریموت جادویی از مزایای عالی آن است که در طولانی مدت دست را خسته نمی‌کند. قابلیت‌های این ریموت وجود میکروفون داخلی و حسگر اشاره گر به علاوه دکمه ماوسی آن می باشد که کار شما را برای استفاده از این دستگاه بسیار راحت می کند. 

ریموت کنترل تلویزیون ال جی UT8050

 

ویژگی های اسمارت

✅ سیستم عامل: webOS

✅ حافظه داخلی: 8 

✅ حافظه در دسترس:-

✅ نسخه WiFi: وای فای 5 

✅ نسخه بلوتوث: 5.1

پورت و روش های اتصال 

یکی از بخش های جدایی ناپذیر در هر نوع تلویزیون پورت ها می باشد. ورودی های متنوع به شما این امکان را می دهد تا انواع دستگاه های دیجیتالی را به تلویزیون متصل کرده و صدا و تصویر از آن ها به این دستگاه منتقل سازید. 3 ورودی HDMI و 2 پورت USB از کاربردی‌ترین پورت‌های این تلویزیون هستند. توسط این ورودی‌ها می‌توانید برخی از دستگاه‌های خارجی را توسط کابل مربوطه به تلویزیون 86 اینچ سامسونگ متصل کنید. بلوتوث و وای فای از دیگر اتصالات مستقیم این دستگاه می باشند. پورت LAN هم جهت اتصال به اینترنت می باشد. خروجی صدای دیجیتال هم به صورت کابل اتصال انواع سیستم صوتی را با تلویزیون برای شما فراهم می نماید. از دیگر ورودی های این محصول پورت RF بوده که جهت وصل کردن آنتن تعبیه شده است. 

کیفیت و قدرت صدا 

یک سیستم صوتی 2.0 کاناله با توان صوتی 20 وات در این تلویزیون قرار دارد که توان صوتی آن با توجه به ابعاد 86 اینچ شاید برای آن کم به نظر برسد ولی برای بسیاری از افراد مهم نیست و به همین توان صوتی اکتفا می کنند. برای کانی که به میزان صدا این تلویزیون ناراضی هستند قابلیت Bluetooth Surround Ready به کمک آن ها آمده است. با این قابلیت می توانید انواع سیستم صوتی را با بلوتوث به تلویزیون متصل کنید تا توان صوتی هم افزایش پیدا کند. استاندارد LG Sound Sync اتصالی همگام‌سازی شده را به صورت بی‌سیم بین تلویزیون و ساندبار ال جی ایجاد می‌کند که موجب جلب رضایت کاربران خواهد شد. همچنین با قابلیت های Soundbar Mode Control و WOW Interface می توانید سندبار وصل شده را از طریق تلویزیون کنترل نمایید. 

کیفیت صدای این مصحول با توجه به امکانات و فناوری هایی که در آن قرار دارد عالی بنظر می رسد و شما صدایی با کیفیت و بدون هیچ نویزی را دریافت خواهید کرد. همچنین شما می توانید از طریق بلوتوث انواع سیستم صوتی مانند: سندبار یا سینمای خانگی و.... را به این مدل دستگاه متصل نمایید. فناوری AI Acoustic Tuning از طریق ریموت کنترل فاصله شما را تا تلویزیون را تخیص می دهد و متناب با آن صدا را کم یا زیاد می کند. تکنولوژی Clear Voice Pro هم صدایی بدون نویز را پخش می کند و همچنین این فناوری صدای دیالوگ ها را تقویت می کند تا واضح تر آن ها را بشنوید. فناوری AI Sound Pro صدای 2.0 کاناله را به سیستم مجازی 9.1.2 کاناله فراگیر تبدیل می کند یعنی هر صدایی که از هر طرف شنیده می شود شما را در دل صحنه ها قرار می دهد. تکنولوژی Adaptive Sound Mode به صورت اتوماتیک و بدون دخالت شما با توجه به نوع محتوا در حال پخش انواع حالت صدا را فعال می نماید تا بهترین کیفیت صدا به گوش کاربران برسد. 

کیفیت و قدرت صدا

مجموع عملکرد ها

تلویزیون 2024 ال جی 86UT8050 یک تلویزیون میان رده بوده که برای تماشای فیلم و سریال و استفاده روزمره و خانگی بسیار مناسب است. با استفاده از کیفیت تصویر 4K نمایشی قابل قبول و زنده پخش می شود. سیستم صوتی 2.0 کاناله با توان صوتی20 وات صدایی بم و صدرتمند را در محیط پخش می نماید. پورت HDMI 2.0 و رفرش ریت 60 هرتز برای کنسول های بازی بالاتر از نسل هشتم شاید مطلوب نباشد. همچنین دسترسی به اینترنت و مروگر وب، می تواند سرگرمی مناسبی را برای شما و خانواده تان فراهم می سازد. رابط کاربری این تلویزیون نیز بسیار عالی و ساده طراحی شده به شکلی که هر کسی می تواند با یک بار کار کردن با آن، تمام جزئیات آن را بفهمد. اگر خواهان خرید تلویزیون اسمارت با قیمت مناسب هستید، مدل 86UT8050 را به شما پیشنهاد می دهیم که تا سالیان سال می توانید از آن استفاده نمایید. فروشگاه اینترنتی اصلی کالا یکی از عرضه کنندگان تلویزیون ال جی UT8050 بوده؛ این محصول دارای 18 ماه گارانتی معتبر و پرداخت درب منزل در کمترین زمان ممکن است. 

نقاط قوت

نقاط ضعف

✅ زاویه دید مطلوب

❌نبود قابلیت پخش صدا 3 بعدی 

✅ تاخیر ورودی کم 

❌کنتراست ضعیف

✅  مناسب برای پخش خانگی

❌ عدم نمایش جزئیات در محیط های تاریک

✅کیفیت صدا خوب

❌عدم نمایش جزئیات در محیط های روشن

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV UT8050 4K 86Inch

مشخصات

مدل کامل
86UT8050
سری
سری 8
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
ال جی
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
اندونزی
مناسب برای پخش
نمایش خانگی و تماشای فیلم
اندازه صفحه نمایش (اینج)
86
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
217
نور پس زمینه
دارد
نوع نور پس زمینه
Direct LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
تاریکی موضعی (Local Dimming)
ندارد
بدون سو سو زدن (Flicker-free)
ندارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60
پردازشگر تصویر
α5 Gen7 AI Processor 4K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
سیستم کاهش نویز تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
فرمت های HDR
HDR10
حالت های تصویر
Standard/ Cinema/ Sports/ Eco/ FILMMAKER MODE/ (ISF) Expert (Bright Room)/ (ISF) Expert (Dark Room)/ Game Optimiser/ Vivid
توان خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
ووفر
ندارد
تکنولوژی صوتی
Dolby Digital (AC3)/ Dolby Digital Plus (EAC3)/ Dolby AC4/ HE-AAC/ Ultra Surround
فناوری تقویت صدای دیالوگ
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
ندارد
حالت های صدا
Sports/ AI Sound Pro/ Clear Voice Pro/ Game Optimiser/ Standard/ Cinema/ Music
پردازشگر صدا
دارد
مناسب برای کنسول های بازی
نسل هشتم
فناوری ALLM
دارد
فناوری VRR
ندارد
فناوری AMD Free Sync
ندارد
فناوری Nvidia G-Sync
ندارد
فناوری HGIG
دارد
حالت بازی (Game Mode)
دارد
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
-
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
-
سیستم عامل
دارد
نوع سیستم عامل
webOS
نسخه سیستم عامل
2024
حافظه داخلی (گیگابایت)
8
قابلیت نصب برنامه
دارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
جستجوی صوتی
دارد
قابلیت اجرای دستورات صوتی
دارد
قابلیت اتصال به موبایل
دارد
قابلیت انتقال صدا به موبایل
دارد
اتصال کروم کست (Chromecust)
دارد
پشتیبانی از Apple Airplay
دارد
پشتیبانی از Apple HomeKit
دارد
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
دارد
پشتیبانی از DLNA
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
نسخه HDMI
2.0
کانال برگشتی صدای HDMI
دارد
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوننت Component
ندارد
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
ندارد
اسلات C1
ندارد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
ندارد
ورودی سریال Rs-232
ندارد
ورودی آنتن RF
دارد
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.1
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)/ HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
دارد
قابلیت Wi-Fi Direct
ندارد
پشتیبانی از IR Bluster
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
ندارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
زبان طراحی
Cinema Screen 3 Sided
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
دو طرف و دو شاخه
نوع پایه
پلاستیک فشرده
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
600x400
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1927x 1164 x 362 میلی متر
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1927x 1104 x 59.9 میلی متر
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
2115x 1215 x 228 میلی متر
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
45.2
45.9
وزن پایه (کیلوگرم)
-
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
58.4
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
خاموش شدن خدکار
دارد
حالت استندبای
دارد
ریموت کنترل
دارد
پایه دیواری (براکت)
ندارد
پیچ اتصال پایه
دارد
کابل برق
دارد
دفترچه راهنما
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
86UT8050
سری
سری 8
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
ال جی
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
اندونزی
مناسب برای پخش
نمایش خانگی و تماشای فیلم

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
86
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
217
نور پس زمینه
نوع نور پس زمینه
Direct LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
تاریکی موضعی (Local Dimming)
بدون سو سو زدن (Flicker-free)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60
پردازشگر تصویر
α5 Gen7 AI Processor 4K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز تصویر
قابلیت HDR
فرمت های HDR
HDR10
حالت های تصویر
Standard/ Cinema/ Sports/ Eco/ FILMMAKER MODE/ (ISF) Expert (Bright Room)/ (ISF) Expert (Dark Room)/ Game Optimiser/ Vivid

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
ووفر
تکنولوژی صوتی
Dolby Digital (AC3)/ Dolby Digital Plus (EAC3)/ Dolby AC4/ HE-AAC/ Ultra Surround
فناوری تقویت صدای دیالوگ
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Sports/ AI Sound Pro/ Clear Voice Pro/ Game Optimiser/ Standard/ Cinema/ Music
پردازشگر صدا

ویژگی های گیمینگ تلویزیون

مناسب برای کنسول های بازی
نسل هشتم
فناوری ALLM
فناوری VRR
فناوری AMD Free Sync
فناوری Nvidia G-Sync
فناوری HGIG
حالت بازی (Game Mode)
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه

امکانات هوشمند تلویزیون

سیستم عامل
نوع سیستم عامل
webOS
نسخه سیستم عامل
2024
حافظه داخلی (گیگابایت)
8
قابلیت نصب برنامه
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
جستجوی صوتی
قابلیت اجرای دستورات صوتی
قابلیت اتصال به موبایل
قابلیت انتقال صدا به موبایل
اتصال کروم کست (Chromecust)
پشتیبانی از Apple Airplay
پشتیبانی از Apple HomeKit
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
پشتیبانی از DLNA
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

ورودی HDMI
تعداد ورودی HDMI
3
نسخه HDMI
2.0
کانال برگشتی صدای HDMI
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
تعداد ورودی USB
2
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
تعداد ورودی کامپوننت Component
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
اسلات C1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی سریال Rs-232
ورودی آنتن RF
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.1
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)/ HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
قابلیت Wi-Fi Direct
پشتیبانی از IR Bluster

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

زبان طراحی
Cinema Screen 3 Sided
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
دو طرف و دو شاخه
نوع پایه
پلاستیک فشرده
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
600x400

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1927x 1164 x 362 میلی متر
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1927x 1104 x 59.9 میلی متر
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
2115x 1215 x 228 میلی متر

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن بدون پایه (کیلوگرم)
45.2
45.9
وزن پایه (کیلوگرم)
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
58.4

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
خاموش شدن خدکار
حالت استندبای

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل
پایه دیواری (براکت)
پیچ اتصال پایه
کابل برق
دفترچه راهنما

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم