تلویزیون فیلیپس 55اینچ 4K مدل 55OLED706

مشخصات تلویزیون فیلیپس مدل 55OLED706

  • دارای اندازه ی صفحه نمایش 55اینچ
  • دارای کیفیت تصویر 4K Ultra HD
  • قابلیت اتصال به بلوتوث و وای فای
  • دارای رزولویشن:3840X2160
  • قابلیت اتصال به گوشی هوشمند
  • مجهز به سیستم عامل اندروید
  • مجهز به پایه های دوطرفه
  • ساخت سال 2021میلادی
  • قابلیت HDR و HLG
  • قابلیت مرورگر وب
  • توان صوتی 50وات
  • سال ساخت 2021
  • مونتاژ لهستان 
ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
TV PHILIPS 55OLED706
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی  تلویزیون 55 اینچ  فیلیپس مدل 55OLED706

براساس پیشرفت هایی که در سطح ساخت و ساز تلویزیون ها رخ می دهد و همواره ورود به دنیای پر از فناوری و تکنولوژی های پیچیده و جالب افراد دیگر به دنبال کالاهایی نیستند که فقط کمی از محدودیت ها را کنار گذاشته باشد یا فقط نیازی از نیازهای جزئی آنان را برطرف نماید امروزه حتی با گزینش موردی کم کیفیت باز هم کارایی هایی را می توان مشاهده کرد که نهایت پیشرفت را به نمایش می گذارند بنابراین باید حتی به موارد جزئی هم دقت کرد .

از همه مهم تر به نحوه ی انتخاب و گزینش توجه نمود کالاهای امروز با دقت در نحوه ی ساخت و کمپانی های سازنده ی محصولات از طرفی دیگر با رقابتی که در میان ان ها وجود دارد و مشاهده می گردد از هر سویی که تا چشم کار کند متوجه فناوری هایی خواهید شد که به نحوه ی حرفه ای بکارگرفته شده اند و نمادی مختصر و ایده ال از پیشرفتگی را درون کالا به وجود اورده اند محصولی که انتخاب می نماییم باید با میل و رغیبت ما سازگاری داشته باشد.

امروزه بیشتر محصولاتی که وارد بازار می شود از کیفیتی بالا برخواردار هستند و از جمله موردی دیگر که خریداران را به دقت و توجه درباره ی مشخصات کالا اگاه می کند کمپانی سازنده ی محصول می باشد کمپانی های سازنده در عرضه ی خرید و فروش و کالاهای خود و نحوه ی ساخت و ساز ان ها هر کدام مواردی ویژه را در برمی گیرند و با توجه به محدودیت ها و ایده هایی که به کار می بندند کالایی متمایز را می سازند

بنابراین ساخت و ساز هر کالایی در ارتباط با کمپانی سازنده حائز اهمیت می گردد و کسب نام می کند هر کمپانی به دلیل رقابت و ستیز شدیدی هم که باشد فناوری های خاصی را به محصول خود می بخشد یکی از کمپانی های ساخت و ساز کمپانی فیلیپس تعبیر شده است که سال هاست اعتبار خود را حفظ کرده و نامی ماندگار برجای گذاشته است به معرفی محصولی از کمپانی فیلیپس می پردازیم و سرصحبت را باز می کنیم.


در تلویزیون فیلیپس سری اولد از یک قاب بسیار باریک استفاده شده است که ظاهر عالی را با خود به وجود آورده است همچنین مجهز به دو پایه نازک شاخه ای می باشد که به راحتی تلویزیون را بر روی خود قرار داده است . کیفیت تصویر در این تلویزیون 55 اینچ فیلیپس 4K Ultra HD OLED می باشد که تصاویری با کیفیت عالی و به نسبت زنده تری را ارائه می دهند. از قابلیت HDR نیز پشتیبانی می کند که امکان تصاویری به مراتب واضح تری را فراهم می کند.
تلویزیون فیلیپس مدل 55OLED706  از جمله تلویزیون های هوش مند موجود در بازار می باشد که از هوش مصنوعی ThinQ بهره برده است و امکانات عالی را با خود به ارمغان می آورد . به واسطه وجود این قابلیت امکان اتصال به گوشی را پیدا کرده است و می توان محتوای مورد نظر خود را بر روی صفحه نمایش تلویزیون قرار دهید. همچنین قابلیت اتصال به وای فای WiFi را دارد .

تلویزیون فیلیپس مجهز به سیستم عامل Android tv می باشد که امکان دسترسی به دستیار های صوتی را فراهم می کند و از طریق اتصال به وای فای می توان به راحتی بین صفحات وب گردی کنید. این مدل پورت های متنوعی برای امکان اتصال بقیه وسایل را فراهم کرده است از جمله پورت های HDMI , USB , LAN, RF. دارای گیرنده های داخلی از نوع DVB_T2/DVB_C/ DVB_S2 می باشد که در این صورت نیاز به خرید جداگانه این محصول نخواهید داشت .

مشخصات کلی  تلویزیون 55 اینچ  فیلیپس مدل 55OLED706

 مشخصات تلویزیون فیلیپس مدل 55OLED706

تلویزیونی که مورد معرفی قرار داده ایم از کمپانی فیلیپس و ساخته شده ی سال 2021 میلادی و از تلویزیون های بروز و جدید می باشد تلویزیون 55 اینچ فیلیپس مدل 55OLED706 دارای اندازه ی صفحه نمایشی بزرگ و مجهز با سایز 55 اینچ می باشد با توجه به اندازه ی این صفحه نمایش فیلم هایی با کیفیت عالی در محدوده ی صفحه نمایش تلویزیون 55 اینچ مدل 55OLED706 به نمایش گذاشته می شوند و روندی ایده ال از پخش را می پیمایند

طراحی تلویزیون فیلیپس 55 اینچ مدل 55OLED706

از همه مهم تر با توجه به رنگی که دارد و طراحی تلویزیون 55 اینچ مدل 55OLED706 ساختاری بسیار عالی و منحصر به فرد را به خود اختصاص داده است و  از سوی دیگر قرار دهی آسان تلویزیون که نما را نیز منحصر به خود تغییر می دهد. با استفاده از قابلیت های موجود در تلویزیون و پایه های شیکی در قسمت  پایینی و زیرین تلویزیون 55 اینچ فیلیپس مدل 55OLED706 قرار گرفته و دیزاینی متناسب با دکور را پیرو می باشند می توان  با وجود داشتن سلیقه های مختلفی که مربوط به وجود افراد است. وجود این پایه ها در واقع جدا از ظرافتی که دارد از استحکام بالایی برخوردار می باشد و به راحتی تلویزیون با سایز 55 اینچی به راحتی بر روی خود حمل می کند. در تلویزیون فیلیپس یک قاب بسیار باریک طراحی شده است که آن را جزء دسته بدون فریم ها قرار می دهد. زاویه دید بسیار بزرگی را در اختیار ما قرار می دهد و باعث می شود تمام تمرکز بیننده به صفحه نمایش باشد و ذهن آن منحرف نشود. 

باز هم تلویزیون 55 اینچ فیلیپس مدل 55OLED706 مورد گزینش قرار می گیرد در برگیرنده ی ایمنی بالا و از موردهای مهمی که در تلویزیون 55 اینچ مدل 55OLED706 می توان نظاره گر شد وجود سیستم عامل اندروید می باشد سیستم عامل که شکوفایی تلویزیون را بیشتر ظاهر می سازد و  با شاخص های برجسته ی خود نمادی از متناوب بودن تلویزیون 55 اینچ فیلیپس مدل55OLED706   را نشان می دهد شیاره های فوق باریکی که در ساخت تلویزیون 55 اینچ فیلیپس مدل 55OLED706 بکار رفته اند جلوه ای از شیک بودن و منحصر بفرد بودن کالا را نمایان ساخته اند.

با استفاده از شاخص های کیفیت دادن به تصاویر موجی از زیبایی را در حین پخش به نمایش گذارده اند استفاده از پردازنده ی قدرتمند 4 هسته ای از دیگر اساس پیشرفته سازی در تلویزیون 55 اینچ فیلیپس مدل 55OLED706تعبیر شده است در ادامه از شاخص های خاص و حرفه ای تلویزیون 55 اینچ فیلیپس مدل 55OLED706 شرح خواهیم داد.

طراحی تلویزیون فیلیپس 55 اینچ مدل 55OLED706

کیفیت تصاویر در تلویزیون فیلیپس مدل 55OLED706

تلویزیون 55 اینچ فیلیپس مدل 55OLED706 در ارائه و بکار بندی ایده های کیفیت تصاویر مجهزی بهره گرفته است با توجه به مهارت خاص و ارائه ی ویژگی های حیرت آور می توان گفت که کیفیت تصویر و نور عجیب و فناوری های بکار گرفته شده در نشان دادن تصاویر را باید مدیون تفکرهای خاص و شگفت انگیز کمپانی فیلیپس دانست تلویزیون 55 اینچ فیلیپس مدل 55OLED706 از کیفیت تصویر 4K Ultra HD و رزولویشن بالای 3840X2160 استفاده شده است .معیاری هایی مناسب برای نمایش دادن عکس ها و تصاویر مانند HDR و HLG تصاویر را با عکس العمل حرفه ای به نمایش گذاشته و وضوح تصاویر را چندان برابر کرده اند کمپانی فیلیپس با تمام وجود  برای افزایش کنتراست تصاویر در تلویزیون 55 اینچ فیلیپس مدل 55OLED706 اقدام نموده است.

وجود HDR در تلویزیون فیلیپس با بهره بردنا از نسخه های HDR 10 , HLG , DOLBY Vision امکان ارائه تصاویر با کیفیت خیلی بالاتر را دارد . در تلویزیون های OLED معمولا تصاویر به صورت زنده تر و پویا تری در اختیار ما قرار می گیرد و با آن ها می توان  بیشتر ارتباط بر قرار کرد و خود را جزئی از صحنه ها حس کرد. این مدل مجهز به پردازنده عالی P5 AI Perfect Picture Engine می باشد که امکان افزایش ارتقاء تصاویر بی کیفیت را به تصاویر با کیفیت دارد .  همچنین دارای  قابلیت  تصویر Wide Color Gamut می باشد که زاویه رنگی بسیار بالایی را در اختیار شما قرار می دهد و هر چیزی را نزدیک به واقعیت خواهید دید. 

 کیفیت تصاویر در تلویزیون فیلیپس مدل 55OLED706

کیفیت صوتی در تلویزیون فیلیپس مدل 55OLED706

تلویزیون 55 اینچ فیلیپس مدل 55OLED706 از 3 عددد بلندگو بهره گرفته است که دو عدد از بلندگو ها 10 واتی می باشند و یکی از آن ها 30 وات است که در کل 50 وات  صدای واضح و رسا را پخش می کند. سطح انرژی جالب و ایده الی را برای منتشر کردن صدا و صوت های مختلف بکار گرفته است و از نهایت کیفیت و قدرت برای پخش صوتی همراه شده است.از قابلیت صوتی Blutooth Audio استفاده کرده است می توان از طریق بلوتوث به ساندبار یا هر وسیله صوتی دیگری متصل شد و صدا بهتری را تجربه کنید. همچنین دارای قابلیت صوتی Dolby Bass Enhancement و Dolby Volume Leveller است که صدایی همه جانبه و فراگیر را تولید می کنند. 

کیفیت صوتی در تلویزیون فیلیپس مدل 55OLED706

 قابلیت های خاص در تلویزیون فیلیپس مدل 55OLED706

از امکانات عالی در تلویزون فیلیپس مدل55OLED706 می توان اسمارت بودن آن اشاره کرد که در واقع با استفاده از هوش مصنوعی ThinQ می توان به امکانات عالی در تلویزیون دست پیدا کرد .  تلویزیون 55 اینچ فیلیپس مدل 55OLED706 دارای قابلیت اسمارت  می باشد و امکان استفاده از  مرورگرها و برنامه هایی چون یوتیوب و نتفلیکس و دیزنی را دارد. در این مدل می توانید با اتصال از طریق گوشی تلویزیون خود را مدیریت کنید و  به برنامه های بسیاری دست پیدا کنید و همچنین محتوای مورد نظر خود را به تلویزیون انتقال دهید و آن را بر روی صفحه نمایش 55 اینچی مشاهده کنید. 

با استفاده از قابلیت های اتصال به گوشی هوشمند و اتصال به وای فای WiFi و بلوتوث Blutooth می توان به پخش موسیقی و تماشای فیلم های هیجان انگیز و جذاب روی آورد. سیستم عامل تلویزیون های فیلیپس از نوع Android Tv می باشد که امکان دسترسی به دستبار های صوتی بسیاری را در اختیار ما قرار می دهد. از این طریق می توانید به سرچ هر آنچه که می خواهید بپردازید . در واقع با اتصال به وای فای امکان دسترسی به اینترنت را برا ی ما فراهم می کند و از این طریق می توان به راحتی به وب گردی بپردازید.  با استفاده از قابلیت های فناوری وسعت رنگ  باز هم تلویزیون 55 اینچ فیلیپس مدل 55OLED706 خود را فرصت نمایان سازی قرار داده و از موارد حائز اهمیت می توان به داشتن ریموت کنترل اشاره نمود.

قابلیت های خاص در تلویزیون فیلیپس مدل 55OLED706

پورت های ارتباطی در تلویزیون فیلیپس 55 اینچ مدل 55OLED 706

در تلویزیون های فیلییپس انواع پورت به کار رفته است که هر کدام به صورت مجزا در امکان اتصال به وسایل هوشمند به تلویزیون موثر می باشند . از جمله این پورت ها می توان به 4 پورت HDMI همچنین 3 پورت USB اشاره کرد . در این حالت با استفاده از یک کابل می توان به هر وسیله ای که می شود را به تلویزیون وصل کرد . از طریق پورت های USB نیز امکان وصل شدن هر گونه رم و فلش را به تلویزیون امکان پذیر می کند. دارای پورت HDMI2 می باشد که امکان اتصال انواع کنسول را امکان پذیر می کند . همچنین می توانید از طریق اتصال به بلوتوث Blutooth گوشی یا لپ تاپ خود را به تلویزیون وصل کرده و هر آنچه محتوا و برنامه دارید بر روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهده نمایید. در این مدل تلویزیون فیلیپس مدل OLED 70655 گیرنده های داخلی DVB_T2/ DVB_C/ DVB_S2 قرار داده شده است که شما را از خرید جداگانه آن ها بی نیاز می کند.

پورت های ارتباطی در تلویزیون فیلیپس 55 اینچ مدل 55OLED 706


سخن آخر...

اگر تصمیم به خرید تلویزیون 55 اینچ گرفته اید و کیفیت تصویر برای شما در درجه اول قرار دارد حتما به سری های OLED فکر کنید . بیشتر برند ها ی موجود در بازار در حال حاضر سری های OLED را تولید می کنند. اما اگر محدودیت بودجه ندارید حتما به خرید یک تلویزیون فیلیپس فکر کنید زیرا امکانات بسیاری دارد و کیفیت تصویر بی نظیری دارد . در کنار این قابلیت از قطعات بسیار محکمی برخوردار می باشد .مجهز به هوش مصنوعی می باشد و امکان مدیریت از طریق گوشی را فراهم می کند. همچنین مجهز به سیستم عامل اندروید می باشد و به واسطه وجود همین سیستم عامل در گوشی ها همه ما کارایی با آن را بلد هستیم . امکان اتصال به وای فای و بلوتوث را با خود به همراه دارد و همچنین مجهز به پورت های بسیاری می باشد. برای خرید تلویزیون فیلیپس 55 اینچ مدل OLED 70655 با کارشناسان ما در اصلی کالا در ارتباط باشید.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TV PHILIPS 55OLED706

مشخصات

مدل کامل
55OLED706
سری
55OLED706
سال ساخت
2021 میلادی
کشور سازنده
فیلیپس
کشور مونتاژ کننده
لهستان
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
کیفیت تصویر
4K Ultra HD
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840X2160
قابلیت HDR
دارد
توان خروجی صدا (وات)
50وات
تعداد کانال های صوتی
2.1
تعداد بلندگو
3عدد
نوع سیستم عامل
اندروید
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4عدد
تعداد ورودی USB
3عدد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دوطرفه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
58*23*1227
وزن با پایه (کیلوگرم)
21
منبع تغذیه
AC100-240V 50/60Hz
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
OLED706
تنظیمات حالت صدا
Bluetooth AudioMultiroom Linkتقویت صدا مکالمه (Dialog Enhancement)دالبی دیجیتال پلاس
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
4هسته ای
ویژگی های اسمارت
Ambient ModeMobile to TV – MirroringSmartThings App SupportV-ChipWi-Fi Directقابلیت Anynet+DLNA
Dolby Vision
دارد
اقلام همراه
پایه. کابل برق. باطری. ریموت . دفترچه راهنما
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
55OLED706
سری
55OLED706
سال ساخت
2021 میلادی
کشور سازنده
فیلیپس
کشور مونتاژ کننده
لهستان

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55اینچ
نوع صفحه نمایش
LED

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K Ultra HD
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840X2160
قابلیت HDR

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
50وات
تعداد کانال های صوتی
2.1
تعداد بلندگو
3عدد

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
اندروید
دستیار صوتی
مرورگر وب
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4عدد
تعداد ورودی USB
3عدد
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دوطرفه
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
58*23*1227

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن با پایه (کیلوگرم)
21

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC100-240V 50/60Hz

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
OLED706
تنظیمات حالت صدا
Bluetooth AudioMultiroom Linkتقویت صدا مکالمه (Dialog Enhancement)دالبی دیجیتال پلاس
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
4هسته ای
ویژگی های اسمارت
Ambient ModeMobile to TV – MirroringSmartThings App SupportV-ChipWi-Fi Directقابلیت Anynet+DLNA
Dolby Vision
اقلام همراه
پایه. کابل برق. باطری. ریموت . دفترچه راهنما

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم