تلویزیون سامسونگ 50 اینچ 4K مدل 2022 50BU8000

مشخصات کلی تلویزیون 50 اینچ سامسونگ  4K مدل 50BU8000 2022

  • فناوری صوتی Dolby Digital Plus
  • امکان اتصال به WIFI و Blutooth
  • پردازشگر Crystal Processor 4K
  • کیفیت تصویر 4K Crystal
  • رزولوشن 3840*2160
  • دارای سیستم عامل تایزن
  • صدای 2 کاناله 20 واتی
  • سال ساخت 2022
  • سری 8
  • ابعاد 112×64×2.5
ادامه مطلبShow less
14,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SAMSUNG TV 50BU80 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون Samsung 50 اینچ 4K مدل 50BU8000


هر سری از لوازم هایی که تولید می شود قطعاً دارای پیشرفت چشم گیری هستند که از نظر امکانات و تکنولوژی بسیار بالاتر نسبت به مدل های قبلی خود می باشند و در این صورت بوده که کاربران کالایی را که خریداری می کنند انتظار دارند جواب گوی نیاز آنها و همچنین عملکرد مناسبی داشته باشد؛ برند سامسونگ که یکی از برند های خوش نام و معروف جهان می باشد در هر مدل از لوازم خود از پیشرفته ترین امکانات مورد نظر استفاده کرده تا بتواند محصولی را با بهترین کیفیت ارائه نماید، کمپانی سامسونگ در سال 2022 اقدام به ساخت تلویزیون هایی با شناسه BU در سری های 7000، 8000 و 9000 کرد که مدل توسعه یافته AU ها می باشد. تلویزیون سامسونگ 50 اینچ مدل 50BU8000 یکی از تولیدات عالی این کمپانی بوده که دارای فریم بسیار باریک و خوش فرم بوده که با قطر بسیار کم ظاهری شیک و زیبا را به خود اختصاص داده است، دو پایه با طراحی زیبا که برای نگهداری صفحه نمایش طراحی شده زیبایی خاصی دارد و اما یک ویژگی فوق العاده این بوده که امکان جداسازی پایه ها وجود دارد و کاربر بنا به سلیقه خود می تواند با استفاده از براکت دیواری آن را روی دیوار نصب نماید.

کیفیت تصویر فوق العاده 4K با وجود فناوری هایی مانند HDR تصاویر را با جلوه ای بسیار طبیعی برای شما ارائه می دهد تا در هنگام دیدن فیلم و تصویر نهایت لذت ببرید و همچنین با پشیبانی از پردازنده Crystal Processor 4K توانسته تصاویر را به سرعت و با کیفیت بالا پردازش کند، یکی دیگر از موارد مهم هماهنگی صدا و تصویر در تلویزیون می باشد که این کمپانی با تلاش خود توانسته صدایی با توان خروجی 20 وات را به ارمغان آورد. وجود سیستم عامل در تلویزیون یک ضرورت محسوب می شود زیرا آن را به یک تلویزیون هوشمند تبدیل می کند و از برنامه های زیادی پشتیبانی می نماید، سیستم عامل تایزن Tizen مخصوص تلویزیون های سامسونگ است که در این مدل تلویزیون نیز اجرا شده است.

برای ارتباط و اتصال به تلویزیون تنها دو را وجود دارد که برخی از دستگاه های جانبی از طریق سیم یا کابل و برخی دیگر از طریق بی سیم متصل می شوند، در روش اسفتاده از سیم فرد با کمک کابل های مخصوص و پورت های همچون HDMI و USB می توانند داده های تصویری، صوتی و... را انتقال دهند و بر روی تلویزیون اجرا نماید، روش بی سیم یکی دیگر از راه های ارتباط با تلویزیون می باشد که از طریق وای فای WI-FI و بلوتوث Bluetooth ارتباط صورت می گیرد. برای اطلاع از ویژگی های بیشتر تلویزیون مدل 50BU8000 در ادامه ما را همراحی نمایید.


طراحی متناسب با هر دکوراسیون تلویزیون مدل 50BU8000


مورد بسیار قابل توجه در هنگام انتخاب یک کالا طراحی ظاهر آن بوده زیرا هر فردی می خواهد از وسایل استفاده کند که دارای ظاهر مرتب و شیک باشد. این کمپانی به طراحی محصولاتش توجه به سزایی دارد تا بتواند آن ها را بنا به سلیقه مخاطبان خود ارائه نماید، تلویزیون مدل BU8000 در سایز های 43،50،55،65،75،85 عرضه شده تا کاربر با توجه به نیاز خود آن را انتخاب کند. کناره های بسیار باریک و بدون فریم جذابیت فوق العاده ای را به تلویزیون می بخشد و از حواس پرتی در هنگام دیدن فیلم جلوگیری می کند.

قطر بسیار کم آن در زیبایی و شیک بودن دکوراسیون بسیار تاثیر گذار بوده و حتی پورت و درگاه ها را در قسمت پشت تلویزوین طراحی کرده اند تا از شلوغی اطراف آن جلوگیری شود. این مدل تلویزیون دارای دو پایه دو شاخه بوده که در گوشه های پایین تلویزیون قرار گرفته شده، جدا سازی پایه ها برای شما امکان پذیر بوده تا بتوانید یک دکوراسیون جدید را با آن به عمل آورید، نصب روی دیوار از طریق براکت های دیواری مخصوص صورت می گیرد که بعد از اتصال آن بر روی دیوار مانند یک قاب عکس زیبا عمل می کند. رنگ مشکی بسیار رایج و خوش رنگ بوده که پایه ها و فریم این تلویزیون نیز به آن رنگ در آمده که امکان ست با هر دکوراسیونی را امکان پذیر می سازد.


کیفیت تصویر منححصربه فرد 4K تلویزیون مدل 50BU8000


همان گونه که می دانید کیفیت تصویر در تلویزیون یک ویژگی بسیار مهمی بوده و کاربران در هنگام خرید باید توجه به سزایی به آن داشته باشند زیرا دیدن تصاویر و ویدیو ها ارتباط مستقیمی با کیفیت تصویر آن دارد و هرچه کیفیت آن بالا تر باشد داده های تصویری بهتر برای ما اجرا می شوند.. تمام کاربران بیشتر خواهان تلویزیون هایی هستند که دارای کیفیت بالایی باشند، شرکت سامسونگ بنا به درخواست آن ها در این مدل تلویزیون از کیفیت تصویر 4K بهره برده است که تصاویر را با جلوه عالی نمایش می دهد. تمامی تصاویر ارائه شده از رزولوشن 3840×2160 پیکسل بهره می برند و همچنین رفرش ریت 60HZ هرتز لحظه های فیلم را بدون لرزش و واضح نمایش می دهد. فناوری HDR یک تکنولوژی جدید در تلویزیون ها محسوب می شود که در افزایش کیفیت تصاویر نقش بهینه ای داد. با وجود رنگ های غنی که بیش از یک میلیارد رنگ بوده توانسته تصاویر را با حالتی طبیعی به اجرا در آورد.


صدای گوش نواز تلویزیون سامسونگ مدل 50BU8000


کیفیت صدا یکی از موارد مهم بعد از کیفیت تصویر بوده که وجود بلندگوهای عالی و فناوری هایی از جمله Dolby Digital Plus که در افزایش کیفیت صدا و صدای فراگیر کمک می کنند. تلویزیون مدل 55BU8000 دارای دو بلندگو می باشد که هر کدام از آن ها توان خروجی 10 وات را به خود اختصاص داده است و سرجمع ما صدایی با قدرت خروجی 20 وات داریم. کیفیت صدا در اینچ های مختلف این مدل ثابت بوده و مناسب هر محیطی می باشد اما برخی از کاربران می خواهند صدای بلند تری را تولید کند که باید از طریق بلندگو، ساندبار و... به تلویزیون وصل شد و صدای بلند تری را تولید کرد، انتقال صدا از طریق بلوتوث نیز امکان پذیر بوده به طوری که بدون استفاده از کابل و فقط با جفت سازی بلوتوث در کمترین زمان صدا را انتقال خواهد یافت و صدای بلندتر و هماهنگ در فضا پخش می شود. صدای منحصر به فردی از طریق تنظیم صدا با محیط و محتوا ایجاد می شود.


پردازنده Crystal Processor 4K تلویزیون Samsung مدل 50BU8000

بیشتر مدل های جدید تلویزیون دارای پردازنده مخصوص می باشند که عمل اصلی آن پردازش تصاویر در کمترین زمان ممکن می باشد که همانند یک مغز انسان عمل می کند و داده ها را به سرعت پردازش و سپس ارائه می دهیم. Crystal Processor 4K یکی از پردازشگر های قدرتمند بوده که این کمپانی در تلویزیون مدل BU8000 استفاده کرده است، کار اصلی آن پردازش داده های تصویری می باشد یعنی هر تصویر قبل از این که برای ما نمایش داده شود توسط این پردازنده در کمترین زمان پردازش می شود و همچنین به بهبود کیفیت تصاویر نیز کمک به سزایی می نماید، حتی اگر بخواهید یک تصویر قدیمی و کم کیفیت را روی تلویزیون نمایش دهید این پردازنده کمک می کند تا آن را بالا ترین کیفیت ممکن به نمایش گذارد. Samsung با پشتیبانی از این پردازنده کمک به سزای به ارائه تصاویر کرده است زیرا وجود پردازشگر Crystal Processor 4K توانسته تصاویر را طبیعی و واقعی تر نشان دهد.

سیستم عامل تایزن Tizen تلویزیون مدل 50BU8000


امکانات و تکنولوژی های زیادی وجود دارند که ما در طول روز از آن ها استفاده می کنیم تا بتوانیم کارهای خود را به راحتی انجام دهیم، یکی از آن ها تلویزیون بوده که یک وسیله برای دیدن فیلم و تصاویر بوده اما پشتیبانی از سیستم عامل تایزن این تلویزیون را به حالتی هوشمند در آورده که می توانیم به بیشتر برنامه هادسترسی داشته باشیم. همان طور که گفته شده تلویزیون دارای امکانات دیگری نیز می باشد که می توانیم برخی از کارهای روزمره خود استفاده کنیم. با اجرا سیستم عامل تایزن Tizen بر روی تلویزیون مدل 50BU8000 می توانید به برنامه های مختلفی نظیر گوگل پلی، فیلیمو ، برنامه های اجتماعی و... دسترسی داشته باشید، با پشتیبانی و دانلود برنامه های مختلف می توانید کارهای خود را با صفحه نمایش بزرگ ترانجام دهید و حتی در اوقات فراغت خود وب گردی نمایید و یا بازی مورد علاقه خود را دانلود کنید. سیستم عامل های مختلفی وجود دارد اما تایزن یک سیستم عامل مختص به تلویزیون های سامسونگ می باشد.


ریموت کنترل هوشمند Solar Cell One Remote تلویزیون مدل 50BU8000


هر تلویزیون دارای یک کنترل می باشد اما ریموت کنترلی این تلویزیون مانند بقیه نیست و از ویژگی های بالا تری برخوردار می باشد که یکی از آنها کاهش استفاده از باتری می باشد که از طریق نور خورشید شارژ می شود، شاید بپرسید که همه مواقع نور خورشید وجود ندارد و آن موقع چه کنیم تا آن را شارژ نماییم؟! نگران نباشید شما با استفاده از کابل و درگاه USB تلویزیون می توانید آن را شارژ نمایید. کلید های طراحی شده روی ریموت برای کنترل برنامه ها و دسترسی به تمامی بخش های تلویزیون می باشد. این ریموت دارای میکروفون داخلی بوده که از دستیار های صوتی پشتیبانی می کند یعنی شما با فعال کردن این بخش می توانید بدون استفاده از کنترل و فقط با صدای خود به آن بخشی که می خواهید در کمترین زمان و بدون اتلاف وقت دسترسی پیدا کنیم.

اتصالات تلویزیون 50 اینچ مدل 50BU8000


برای اتصال و ارتباط با تلویزیون از دو راه سیمی و بدون سیم استفاده می کنیم. همان گونه که از نامش پیداست اتصال بی سیم بدون استفاده از هیچ سیمی و از راه دور می باشد که با وجود بلوتوث Bluetooth و وای فای WI-FI صورت می گیرد به طوری که شما به راحتی می توانید وصل شوید و محتوای مورد نظر را انتقال دهید. روش دیگر اتصال سیمی بوده که با وجود درگاه های موجود در پشت تلویزیون صورت می گیرند که با استفاده از کابل های مخصوص می توانید داده های را انتقال داد، نمونه هایی از پورت ها و استفاده هر کدام برای چه موردی: پورت USB برای اتصال فلش، مموری و مواردی نظیر آن، پورت HDMI برای اتصال کنسول های بازی، ماهواره دیجیتالی و...، پورت LAN برای اتصال وای فای از طریق کابل، پورت Optical برای خروجی صوتی دیجیتال؛ هر کدام از پورت ها برای ارتباط میان یک دستگاه جانبی با تلویزیون می باشد که بسیار کاربردی هستند.

سخن آخر تلویزیون Samsung 05 اینچ 4K مدل 50BU8000


کمپانی معروف سامسونگ دارای اعتماد در جهان بوده زیرا کیفیت کالاهایش بالا بوده و این باعث شده تا مخاطبان بیشتری داشته باشد که کیفیت کارکرد کالا ها بسیار عالی بوده زیرا تا مدت زمان طولانی بدون مشکل فیزیکی می توانید از آن ها استفاده کنید. تلویزیون 50BU8000 که در سایز 50 اینچ طراحی شدکه مساوی با 127 سانتی متر بوده از کناره های ظریف و شیک برخوردار می باشد که متناسب با هر دکوراسیونی می باشد. کیفیت تصویر کریستالی فورکی 4K تصاویر را با چند میلیارد رنگ برای کاربران ارائه می دهد که باعث می شود تصاویر حالتی طبیعی و واقعی داشته باشند و همچنین صدای فراگیر و گوش نوازی را به ارمغان می آورد، توان خروجی این تلویزیون 20 وات بوده که در دو بلندگو برای ما ارائه می شود.

با پشتیبانی از پردازنده کریستال 4K تمام داده های تصویری قبل از به نمایش گذاشتن توسط این پردازنده پردازش شده و سپس اجرا می شوند. همچون با وجود سیستم عامل می توانید از بهترین و پرکاربرد ترین برنامه ها استفاده نمایید، با اجرای سیستم عامل تایزن می توانید به برنامه های مختلف و کاربردی دسترسی داشته باشید. پورت هایی که در قسمت پشت تلویزیون قرار گرفته اند برای اتصال از طریق کابل می باشد، این مدل تلویزیون امکان اتصال از راه دور وای فای و بلوتوث را برای کاربران به ارمغان آورده تا راحت تر بتوانند داده ها را انتقال دهند.

تلویزیون فوق العاده شرکت سامسونگ 50 اینچی مدل BU8000 که تولید سال 2022 می باشد که از آخرین امکانات بهره برده است تا تلویزیون عالی تحویل کاربران دهد. این مدل یک پیشنهاد ویژه برای تازه عروس هایی که قصد خرید جهیزیه دارند و یا هر فردی که تصمیم تعویض تلویزیون دارد می تواند این مدل را با کیفیت عالی و ضمانت اصلیت کالا خریداری نمایند، حتی می توانید این تلویزیون را با سایر لوازم خانگی دیگر ست کنید، برای دیدن تمامی محصولات بیشتر به صفحه اصلی مراجعه کنید تا با بهترین کالا های ما در سایت اصلی کالا آشنا شوید. برای اطلاعات بیشتر و نحوه سفارش کالا با همکاران فروش ما در ارتباط باشید تا شما را به بهترین شیوه راهنمایی نمایند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SAMSUNG TV 50BU80 2022

مشخصات

مدل کامل
BU8000
سری
8
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
50
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
127
نور پس زمینه
Edge LED
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Film/Sports/Cinema
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
نوع سیستم عامل
تایزن
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دوپایه دوشاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
118×64×2.5 سانتی متر
منبع تغذیه
AC 220 - 240 V 50/60 Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
50BU8000
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
Crystal Processor 4K
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
Clear Motion Rate
دارد
ابعاد پایه نصب تلویزیون vesa
20x20
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
BU8000
سری
8
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
50
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
127
نور پس زمینه
Edge LED

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Film/Sports/Cinema

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
تایزن
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دوپایه دوشاخه
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
118×64×2.5 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 220 - 240 V 50/60 Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
50BU8000
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
Crystal Processor 4K
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
Clear Motion Rate
ابعاد پایه نصب تلویزیون vesa
20x20

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم