تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K مدل 2022 75BU8000

مشخصات کلی تلویزیون 75 اینچ سامسونگ 4K مدل 75BU8000 2022

  • فناوری صوتی Dolby Digital Plus
  • امکان اتصال به WIFI و Blutooth
  • پردازشگر Crystal Processor 4K
  • کیفیت تصویر 4K Crystal
  • رزولوشن 3840*2160
  • دارای سیستم عامل تایزن
  • صدای 2 کاناله 20 واتی
  • سال ساخت 2022
  • سری 8
  • ابعاد 168×96×2.5
ادامه مطلبShow less
48,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

مرجع:
SAMSUNG TV 75BU8000
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون سامسونگ 75 اینچ مدل 75BU8000


با توجه به بالا رفتن کیفیت و فناوری جدید در محصولات خواهان بیشتری پیدا می کنند زیرا مردم در حال حاضر بنا به موارد پیشرفته در جهان انتظار هایی دارند که باید کالا و محصولاتی را که خریداری می کنند باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد و همچنین دارای تکنولوژی های جدید و پیشرفته ای باشد؛ همان طور که می دانید سامسونگ Samsung یکی از برند های معروف و خوش نام در جهان می باشد که در ساخت انواع لوازم خانگی بسیار درجه بالایی دارد، کمپانی سامسونگ در سال 2022 اقدام به ساخت تلویزیون هایی با شناسه BU در سری های مختلف کرد که مدل توسعه یافته AU ها در سال 2021 می باشد. تلویزیون 75 اینچ مدل 75BU8000 یکی از تولیدات عالی این کمپانی می باشد که دارای کناره های بسیار باریک و خوش فرم بوده که با قطر بسیار کم زیبایی چند برابری را به فضا می بخشد. دو پایه با استحکام بالا در دو طرف تلویزیون قرار داده شده است که توانایی نگهداری صفحه نمایش را دارد و همچنین امکان جداسازی آن به راحتی امکان پذیر بوده.

کیفیت تصویر منحصر به فرد 4K با وجود رنگ های غنی تصاویر را با جلوه های طبیعی و واقعی نشان می دهد، تا از دیدن فیلم و تصویر خود لذت ببرید و همچنین با پشیبانی از پردازشگر Crystal Processor 4K توانسته تصویرهایی را که از کیفیت پایینی برخوردار هستند را بهبود یابد و با کیفیت بالایی نمایش دهد، مورد مهم در تلویزیون هماهنگی صدا و تصویر باهم بوده و این مورد به خوبی اجرا می شود و اما صدای این تلویزیون از دو کانال صوتی ارائه می شود که سرجمع توان خروجی 20 وات دارد. سیستم عامل یک ویژگی مهم در تلویزیون بوده که برای دسترسی به برنامه ها و محیط پیشرفته تلویزیون از آن پشتیبانی می شود، سیستم عامل تایزن Tizen مختص به تلویزیون های سامسونگ بوده که در این مدل تلویزیون نیز اجرا شده است تا فناوری های جدید بیشتری در دسترس قرار گیرند.

از دو راه سیمی و بی سیم می توانید با تلویزیون ارتباط برقرار کنید که هر کدام از آنها در طول استفاده کاربرد های زیادی دارند و برای ارتباط و انتقال داده مورد استفاده قرار می گیرند، در روش سیمی فرد با کمک کابل های مخصوص ودرگاه های همچون HDMI و USB می توانند داده های تصویری، صوتی و... را انتقال دهند و بر روی تلویزیون اجرا نمایند، روش بی سیم یک دیگر برای ارتباط با تلویزیون می باشد که با وجود وای فای WI-FI و بلوتوث Bluetooth بدون استفاده از هیچ گونه سیم و کابلی صورت می گیرد. برای جزئیات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید

طراحی شیک تلویزیون 55 اینچ مدل 75BU8000


همه ما برای انتخاب یک کالا دچار سردرگمی می شویم اما چه بهتر یک مدلی را انتخاب کنیم که دارای طراحی شیک باشد و ست آن در هر جایی امکان پذیر باشد. کمپانی سامسونگ به طراحی کالا هایش توجه زیادی دارد تا بتواند آن ها را به سلیقه مخاطبان خود به اجرا گذارد، تلویزیون مدل BU8000 در چند سایز 43،50،55،65،75،85 عرضه شده تا کاربر بنا به محیط مورد نظر آن را انتخاب نماید. کناره هایی با ضخامت کم و ظریف بودن آن تاثیر زیادی روی طراحی ظاهری آن می گذارد و همچنین از حواس پرتی آن نیز جلوگیری می کند و حتی برای جلوگیری از شلوغی اطراف تلویزیون پورت ها را در قسمت پشت تلویزون طراحی کرده اند. پایه های این تلویزیون به شکل دوشاخه بوده که صفحه نمایش روی آن قرار گرفته است و زیبایی خاصی را به طراحی آن داده است همچنین امکان جداسازی پایه برای کاربران وجود دارد که می توانند از طریق براکت های دیواری مخصوص آن را روی دیوار نصب نمایند تا یک دکوراسیون جدید به وجود آید، بعد از نصب آن بر روی دیوار مانند یک قاب عکس عمل می کند.


کیفیت تصویر فوق العاده 4K تلویزیون مدل 75BU8000


ویژگی بسیار مهم درهنگام خرید کیفیت تصویر آن بوده زیرا عملکرد اصلی تلویزیون نمایش تصویر و فیلم می باشد، به طوری که اگر تلویزیون از کیفیت تصویر بالایی برخوردار باشد لذت نگاه خوبی را تجربه خواهید کرد. هر فردی می خواهد که تلویزیونش از کیفیت تصویر و وضوح بالا برخوردار باشد. که شرکت سامسونگ بنا به درخواست آن ها در این مدل از کیفیت تصویر 4K بهره برده است که تصاویر را با جلوه ای شگفت انگیز نمایش می دهد. تصاویر ارائه شده با رزولوشن 3840×2160 پیکسل نمایش داده می شوند و همچنین رفرش ریت 60HZ هرتز لحظه های فیلم را بدون لرزش و واضح ارائه می دهد. با پشتیبانی از تکنولوژی HDR تاریک ترین و روشن ترین نقطه ممکن در تصویر با بهترین کیفیت برای شما ارائه داده می شود، وجود میلیارد ها رنگ جلوه ای طبیعی را به ارمغان می آورد به صورتی که احساس کنید در آن محل قرار گرفته اید. وجود فناوری های مختلف و حتی کیفیت اصلی تصویر باعث شده تصویر و ویدیو ها با حالت منحصر به فرد و زیبا نمایش داده شوند.


صدای دو کاناله فراگیر تلویزیون مدل 75BU8000


کیفیت صدا یک مورد مهم دیگر بعد از کیفیت تصویر در تلویزیون می باشد که با توجه به فناوری هایی که پشتیبانی می کند به افزایش کیفیت صدا نیز کمک می کند. تلویزیون مدل BU8000 دارای دو بلندگو دوکاناله می باشد که هر کدام از آن ها توان خروجی 10 وات دارد و سرجمع صدایی با 20 وات خروجی برای ما اجرا می شود. توان خروج 20 واتی در اینچ های مختلف این مدل ثابت بوده و مناسب هر محیطی بوده اما برخی از کاربران انتظارصدایی بلند تر دارند که پخش شود و این ها که باید از طریق بلندگو، ساندبار و... به تلویزیون وصل شد تا صدای بلند تری را تولید کرد، انتقال صدا از طریق بلوتوث نیز امکان پذیر بوده به طوری که بدون استفاده از کابل و فقط با جفت سازی بلوتوث در کمترین زمان صدا را انتقال خواهد یافت و صدای بلندتر و هماهنگ را ایجاد کرد. صدایی که پخش می شود اگر با محیط همخوانی داشته باشد صدایی منحصر به فرد تولید می کند.


پردازنده Crystal Processor 4K تلویزیون 75BU8000


در بیشتر تلویزیون های مدل جدید از پردازنده های مختلفی بهره می برند که این پردازشگر ها مانند مغز انسان عمل می کنند به طوری که قبل از اینکه داده ها برای شما نشان داده شود توسط این پردازنده پردازش گردیده و سپس ارائه داده می شود. Crystal Processor 4K یکی از پردازشگر های قدرتمند کمپانی سامسونگ بوده که در تلویزیون مدل BU8000 استفاده کرده است، کار اصلی آن پردازش داده های تصویری در کمترین زمان می باشد یعنی هر تصویر قبل از اینکه روی صفحه نمایش، ارائه داده شود توسط این پردازنده در کمترین زمان پردازش می شود و همچنین به بهبود کیفیت تصاویر نیز کمک به سزایی می کند، به طوری که اگر بخواهید یک تصویر کم کیفیت را نمایش دهید قبل از نمایش پردازش می شود و آن را به حد 4K می رساند. Samsung با پشتیبانی از این پردازنده کمک به سزای در ارائه تصاویر کرده است زیرا وجود پردازشگر Crystal Processor 4K توانسته تصاویر را با حالتی طبیعی نمایش دهد.

سیستم عامل Tizen تلویزیون مدل 75BU8000


امکانات و تکنولوژی در زندگی ما بسیار جای دارند زیرا تمام کار های روزمره را از طریق امکانات جدید سپری می شود و برخی برای اوقات فراغت گزینه مناسبی هستند، یکی از مواردی که بسیار مورد استفاده واقع گردیده است تلویزیون می باشد که برای دیدن فیلم و سریال، بیشتر مورد استفاده عموم مردم قرار گرفته است. اما بد نیست بدانیم تلویزیون دارای امکانات دیگری نیز می باشد که می توانیم برخی از کار های خود را روی آن انجام دهیم برای مثال از برنامه های اجتماعی، بازی و... استفاده نماییم. با پشتیبانی سیستم عامل تایزن Tizen بر روی تلویزیون مدل 75BU8000 می توانید به برنامه های مختلفی نظیر گوگل پلی، گوگل، فیلیمو و... دسترسی داشته باشیم، با پشتیبانی و دانلود برنامه های مختلف می توانید کار های خود را با صفحه نمایش بزرگ و عالی انجام دهید و حتی در اوقات فراغت خود وب گردی نمایید و یا از برنامه و بازی های موردعلاقه استفاده نمایید. کمپانی سامسونگ از سیستم عامل تایزن برای تلویزیون هایش استفاده کرده است تا تکنولوژی های جدید در دسترس کاربران قرار دهد.

ریموت کنترل هوشمند Solar Cell One Remote


ریموت کنترل این تلویزیون دارای طراحی ساده ای بوده اما ویژگی های زیادی دارد یکی از آن ها کمک به کاهش باتری می باشد یعنی با استفاده از نور مستقیم خورشید شارژ می شود و دیگر لازم نیست از باتری استفاده کنید، شاید برایتان سوال پیش بیاید و بپرسید همه مواقع نور خورشید وجود ندارد! اما جای نگرانی نیست با استفاده از کابل و درگاه USB می توانید آن را شارژ نمایید. با استفاده از دکمه های طراحی شده روی آن به راحتی به برنامه و تنظیمات داخل تلویزیون دسترسی داشته باشید. این ریموت دارای میکروفون داخلی بوده که از دستیار های صوتی نیز پشتیبانی می کند به طوری که شما با استفاده از این کنترل هوشمند و فقط با گفتن آن چیزی که می خواهید امر کنید تا صدای شما را تشخیص دهد و در کمترین زمان آن را اجرا نماید.

اتصال سیمی و بی سیم تلویزیون 75 اینچ مدل 75BU8000


برای انتقال و اتصال به تلویزیون دو روش وجود دارد که یکی از این روش ها از طریق سیم و روش دیگر از طریق بی سیم صورت می گیرد. در روش بی سیم از هیچ گونه کابل یا سیمی استفاده نمی شود بلکه از طریق بلوتوث Bluetooth و وای فای WI-FI اتصال صورت می گیرد به طوری که بعد از وصل شدن به آن در کمترین زمان می توانید داده ها را انتقال داد و آن ها را بر روی تلویزیون ارائه دهید.

روش دیگر برای انتقال و اتصال به تلویزیون از طریق کابل یا سیم مخصوص و پورت های طراحی شده در پشت تلویزیون صورت می گیرد ، پورت USB برای اتصال فلش و مموری و مواردی نظیر آن، پورت HDMI برای اتصال کنسول های بازی، ماهواره دیجیتالی و...، پورت LAN برای اتصال وای فای از طریق کابل بوده و همچنین پورت Optical برای خروجی صوتی دیجیتال؛ هر کدام از پورت ها برای اتصال دستگاه جانبی مخصوصی می باشد که در بین آن ها از پورت USB و HDMI استفاده بیشتری می شود.

سخن آخر در مورد تلویزیون 75 اینچ 4K مدل 75BU8000

SAMSUNG یکی از کمپانی های معروف و خوش نام در جهان می باشد که در کشور کره مشغول به ساخت و تولید لوازم خانگی می باشد که آنها را با کیفیت بالا ارائه می دهد. سری جدید از تلویزیون ها را با نام BU در سری های مختلف در سال 2022 تولید کرد که مدل 75BU8000 نیز سری جدیدی می باشد که با کیفیت بالا و امکانات جدید معرفی کرده اند. این مدل تلویزیون از کناره های بسیار باریک و خوش فرم برخوردار می باشد و دارای بدنه ظریف می باشد که در هر کجا زیبایی خاصی را به محیط می دهد.تصاویر در این مدل تلویزیون با کیفیت فورکی 4K با کیفیت فوق العاده و طیف رنگی نمایش داده می شوند و از صدای 20 واتی پشتیبانی می نماید که صدای گوش نواز و فوق العاده ای را تولید می کند و ارائه می دهد.

پردازنده کریستال 4K بسیار پر قدرت عمل می کند و برعکس برخی از پردازشگر ها که فقط داده های تصویری را پردازش می کنند این مدل داده های صوتی و تصویری را قبل از ارائه با سرعت و کیفیت بالا پردازش می نماید. اگر از سیستم عامل در تلویزیون ها پشتیبانی شود تلویزیون هوشمند در دسترس کاربر قرار می گیرد، سیستم عامل تایزن در تلویزیون های ال جی بهره برده شده است به طوری که به کاربر اجازه می دهد به انواع برنامه های مختلف دسترسی داشته باشند. این مدل تلویزیون از دو روش برای اتصال استفاده می کند که در تمامی تلویزیون ها به یک صورت می باشد اما تفاوت آنها در تعداد پورت های آن می باشد، روش بی سیم که از طریق وای فای و بلوتوث صورت می گیرد و اما در روش سیمی کاربر باید از طریق کابل مخصوص و پورت ها اتصال میان تلویزیون و دستگاه مورد نظر را انجام دهد.

تلویزیون مدل  75BU8000 گزینه فوق العاده ای برای افرادی می باشد که قصد خرید جهیزیه دارند و حتی اگر نظر تعویض تلویزیون دارید می توانید این مدل را با امکانات و کیفیت منحصر به فرد تهیه نمایید. برای اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی نمایند، شما خریدار عزیز کالا را با ضمانت اصلیت کالا و گارانتی معتبر به صورت مستقیم از گناوه یا بانه درب منزل تحویل می گیرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SAMSUNG TV 75BU8000

مشخصات

مدل کامل
BU8000
سری
8
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
75
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
190
نور پس زمینه
Edge LED
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Film/Sports/Cinema
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
نوع سیستم عامل
تایزن
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دوپایه دوشاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
168×96×2.5 سانتی متر
منبع تغذیه
AC 220 - 240 V 50/60 Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
75BU8000
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
Crystal Processor 4K
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
Clear Motion Rate
دارد
ابعاد پایه نصب تلویزیون vesa
40x40
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
BU8000
سری
8
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
190
نور پس زمینه
Edge LED

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Film/Sports/Cinema

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
تایزن
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دوپایه دوشاخه
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
168×96×2.5 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 220 - 240 V 50/60 Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
75BU8000
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
Crystal Processor 4K
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
Clear Motion Rate
ابعاد پایه نصب تلویزیون vesa
40x40

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم