تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K مدل 2022 QLED 75Q75B

 مشخصات کلی تلویزیون 75 اینچ سامسونگ 4K مدل 2022 QLED 75Q75

  • پردازنده حرفه ای Quantum Processor 4K
  • قابلیت اتصال WI-FI/ Bluetooth
  • کیفیت تصویر  4K QLED
  • سیستم کاهش نویز
  • سال ساخت 2022
  • تکنولوژی HDR
  • مونتاژ مصر
  • سازنده کره
  • سال ساخت 2022
  • ابعاد 2.5x96x168 سانتی متر 

ادامه مطلبShow less
64,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SAMAUNG TV QLED 75Q75B 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون 75 اینچ 4K مدل QLED 75Q75B


کالاهایی که ما هر روزه از آن ها استفاده می کنیم در حال پیشرفت می باشند و ما مدام به دنبال جدید ترین مدل هایی می باشیم که بتوانیم یک کالا را با امکانات پیشرفته تهیه نماییم تا پاسخ گوی نیاز ما باشد. کمپانی سامسونگ یکی از برند های شناخته شده و قابل اعتماد در جهان می باشد که توانسته با تولید محصولات با کیفیت و کارکرد عالی رضایت کاربران را به دست بیاورد. یکی از تولیدات پرطرف دار این شرکت تلویزیون می باشد که این کمپانی هر سال سری پیشرفته و توسعه یافته مدل های سال قبلی را با نام و امکانات بالاتر به کاربران معرفی می کند، با توجه به ویژگی های جدید و کیفیت تصویر فوق العاده تلویزیون های کیولد QLED در چندین سال اخیر خواهان زیادی پیدا کرده است.

سامسونگ در سال 2022 اقدام به ساخت یک سری از تلویزیون های QLED کرد که یکی از آن ها کیولد 75 اینچ مدل Q75B می باشد. این مدل تلویزیون دارای طراحی شیک و زیبایی بوده که امکان ست با هر دکوراسیونی دارد. این مدل تلویزیون از کیفیت تصویر فوق العاده 4K QLED بهره برده است که تصاویر را با بهترین کیفیت ارائه می دهد. صدای 20 واتی این تلویزیون که در دو کانال صوتی قابل اجرا بوده که هرکدام از آن ها قدرت توان خروجی 10 وات را به ارمغان آورده. وجود پردازنده Quantum Processor 4K فوق العاده بوده زیرا تمام داده های تصویری در مدت زمان کمی پردازش می شوند و بعد از آن با جلوه واقعی و زیبا نمایش داده می شوند.

سیستم عامل یکی از ضرروت های تلویزیون می باشد که با پشتیبانی عالی از آن امکان نصب و دسترسی به خیلی از برنامه ها را امکان پذیر می سازد و حتی از دستیار های صوتی نیز پشتیبانی می نماید. این مدل برای کسانی که گیم باز هستند پیشنهاد مناسبی می باشد زیرا تصاویر را بدون لرزش و لحضه به لحضه به نمایش می گذارد، برای اتصال کنسول های بازی باید از کابل مخصوص و درگاه های پشت تلویزیون برای ارتباط استفاده کرد. پورت های دیگری نیز وجود دارند که برای اتصال به دیگر دستگاه های جانبی می باشد و یک راه دیگر نیز وجود دارد که بدون استفاده از کابل می توانید ارتباط برقرار کنید که به آن روش بی سیم گفته می شود.

طراحی AirSlim تلویزیون 75 اینچ مدل 75Q75B


طراحی و ظاهر در انتخاب کالا کمک بسیاری می کند، شاید سلیقه همه افراد باهم مساوی نباشد اما هیچ کدام از ما به دنبال محصولی با طراحی بد نیستیم. با توجه به خواسته کاربران و دکوراسیون ها Samsung از بهترین طراحان کمک می گیرد تا بتواند کالا هایی با ظاهر زیبا و جذابیت دکوری ارائه دهد. تلویزیون مدل Q75B در سایز 75 اینچ طراحی شده که متناسب با هر دکوراسیونی می باشد و مورد سلیقه افراد زیادی واقع گردیده است. این مدل دارای فریم بسیار نازک و همچنین ضخامت بسیار کمی بوده که بسیار جلب توجه می کند.

پایه وسط تخت آن زیبایی خاصی دارد که امکان جداسازی آن نیز به راحتی امکان پذیر بوده ، این قابلیت برای افرادی که می خواهند تلویزیون خود را روی دیوار نصب نمایند می باشد. رنگ بدنه و پایه ی آن به رنگ مشکی بوده که بسیار شیک واقع گردیده است. برای جلوگیری از شلوغی اطراف تلویزیون راه های ارتباطی یعنی پورت ها را در قسمت پشت تلویزیون طراحی کرده اند و این در طراحی بسیار قابل توجه می باشد.

کیفیت QLED 4K تلویزیون مدل 75Q75B


دیدن تصاویر با کیفیت بالا لذت دیگری دارد و بخصوص اگر جلوه طبیعی داشته باشد، تلویزیون های کیولد QLED به کیفیت بسیار بالایی معروف هستند به طوری که وضوح و ارائه بهتری نسبت به تلویزیون های دیگر دارند. تلویزیون سامسونگ مدل Q75B دارای کیفیت تصویر 4K QLED است که توانایی ارائه تصاویر با بهترین حالت ممکن را دارد. تصاویر با رفرش ریت 100 هرتز نمایش داده می شود و این در هنگام دیدن فیلم و مسابقات ورزشی بیشتر قابل توجه بوده زیرا صحنه ها را با جزئیات بالا و دقت بیشتر می توانید ببینید، رزولوشن این تلویزیون 3840×2160 پیکسل بوده که تصاویر با کیفیت بالاتری از FULL HD نمایش داده می شود.

فناوری HDR صحنه ها را با تشخیص بالایی به نمایش می گذارد زیرا قدرت تشخیص رنگ بالایی دارد و هر قسمت از تصویر را با رنگ واقعی اجرا می کند، البته وجود میلیارد ها رنگ غنی در این تلویزیون نیز بی تاثیر نیست. با فعال کردن حالت EyeComfort امکان تنظیم خودکار نور صفحه با محیط اجرا می شود، این فناوری از اذیت شدن چشم نیز جلوگیری می کند، به طوری که حتی بعد از دیدن چند ساعت فیلم و سریال خستگی چشم احساس نخواهید کرد.


صدای منحصر به فرد 20 واتی تلویزیون Samsung مدل 75Q75B


شنیدن صدای فراگیر و گوش نواز لذت دیگری دارد، تولید صدا در تلویزیون یک امر مهم بوده که با توجه به محتوای پخش شده صدا نیز تولید می شود. اما سوال ما اینجا به وجود می آید که ما از چه طریقی صدا را می شنویم و یا صدا از چه طریق تولید می شود؟!
تلویزیون مدل 75Q75B دارای دو بلندگو می باشد که صدا از طریق آن ارائه می شود و قدرت خروجی آن 20 وات بوده، به طوری که در هر کدام از آن توان خروجی 10 وات دارند، برخی از کاربران می خواهند صدایی بلند تری را در هنگام بازی و یا فیلم بشنوند، با قابلیت بلوتوث می تواند آن را به ساندبار و یا یک بلندگوی خارجی دیگر وصل کند تا صدای مورد نظرش را یافت نماید؛ صدا به صورت فراگیری قابل پخش می باشد و به کمک فناوری های بهبود صدا نویز آن تا حد ممکن کاهش می یابد.
تلویزیون سامسونگ Q75B دارای صدای هوش مصنوعی بوده یعنی هیچ کدام از صدای های ارائه شده را از دست نمی دهید و حتی متناسب با محیط به صورت خودکار تنظیم می شود. صدایی شفاف و غنی در فضا مانند سالن سینما اجرا می شود.


پردازنده کوانتوم 4K تلویزیون مدل QLED 75Q75B


تلویزیون مدل Q75B دارای پردازشگر هوشمندی به نام Quantum Processor 4K می باشد که از عملکرد بسیار بالایی برخوردار می باشد. پردازنده در تلویزیون مانند مغز در بدن انسان عمل می کند، داده ها را قبل از ارائه بر روی صفحه نمایش پردازش می کند که در مراحل پردازش آن به بهبود کیفیت تصویر کمک می نماید. این پردازنده که شرکت سامسونگ در تلویزیون هایش پشتیبانی می کند علاوه بر بهبود کیفیت تصویر و بالا بردن کیفیت آن به بهبود صدا نیز کمک می کند، نویز صدا را حذف می کند و صدایی فراگیر را به وجود می آورد.

وجود پردازنده در تلویزیون در درجه بالایی قرار دارد برای مثال اگر تلویزیونی از پردازنده پشتیبانی نکند هنگام دیدن فیلم صحنه ها جذابیت خاصی ندارند و همچنین در برخی از مواقع نور تصویر باعث خستگی چشم می شود اما اگر تلویزیون دارای پردازنده قدرتمندی باشد صحنه ها چند برابر جذاب تر می شوند و همچنین نور صفحه با توجه به محیط تنظیم می شود و از خستگی چشم جلوگیری می کند. تفاوت زیادی میان دو تلویزیون وجود دارد که یکی از آنها از پردازنده پشتیبانی می کند و دیگری نه؛ برای همین در خرید تلویزیون یک مدل را انتخاب نمایید که از پردازنده برخوردار باشد همانند مدل Q75B.

سیستم عامل تایزن تلویزیون سامسونگ مدل 75Q75B QLED


در مدل های چند سال پیش تمام تمرکز شرکت های سازنده روی کیفیت تصویر صفحه نمایش بود اما به مرور به این پی بردند که تلویزیون هایی با قابلیت اسمارت تولید کنند و امروزه سیستم عامل بخش مهمی از تلویزیون می باشد. سیستم عامل تایزن Tizen توسعه یافته کمپانی Samsung می باشد که در تلویزیون های خود استفاده کرده است. با پشتیبانی از این سیستم عامل فوق العاده می توانید به بسیاری از برنامه های اجتماعی، بازی ها و... دسترسی داشته باشید، دلیل استفاده از برنامه های اندروید در این مدل سیستم عامل متن باز بودن آن است یعنی علاوه بر برنامه های مختص به خود می تواند برخی دیگر را نیز پشتیبانی نماید.

تلویزیون مدل 75Q75B با توجه به پشتیبانی از این مدل سیستم عامل به یک تلویزیون هوشمند تبدیل شده است، به راحتی به وای فای WI-FI و بلوتوث Bluetooth وصل می شود و همچنین می توانید وب گردی نمایید و یا در برنامه هایی مانند فیلیمو یا نماوا فیلم مورد علاقه خود را با کیفیت عالی ببینید. حتی امکان تماس تصویری نیز وجود دارد، شما با نصب برنامه اجتماعی مانند وات ساپ می توانید با دوستان و خانواده خود تماس تصویری برقرار کنید و آن ها را در صفحه نمایش بزرگ تر ببینید.

دستیارهای صوتی


با پشتیبانی از سیستم عامل استفاده از دستیار های صوتی به راحتی امکان پذیر می باشد، شما با استفاده از دستیار های صوتی Google, Alexa, Google Assistant به راحتی و در کمترین زمان ممکن می توانید به آنچه که می خواهید دسترسی داشته باشید. دیگر لازم نیست با استفاده از کنترل چند دقیقه از وقت خود را تلف کنید، فقط با گفتن کار مورد نظر حتی در حال راه رفتن هم می توانید امر کنید تا یکی از دستیار های صوتی فعال صدای شما را تشخیص داده و سپس صفحه مورد نظر را اجرا نماید.


خانه خود را هوشمند کنید


با دیدن جمله بالا شاید کمی شگفت زده شوید و حتی برایتان سوال باشد که چگونه؟ تلویزیون سامسونگ مدل QLED 75Q75B هوشمند بوده زیرا از طریق همین تلویزیون می توانید وسایل خانه را هوشمند و مدیریت کنید. یخچال، دوربین، کولر گازی و.. چند نمونه از وسایلی هستند که می توانید از طریق تلویزیون آن ها را کنترل و مدیریت کنید.

اتصال و ارتباط تلویزیون سامسونگ مدل QLED 75Q75B


تلویزیون یکی از محصولاتی می باشد که دائم در ارتباط با دیگر دستگاه های جانبی و وسایل دیگر می باشد. روش ارتباط با تلویزیون از دو راه امکان پذیر می باشد که یکی از آنها اتصال از طریق پورت های طراحی شده در پشت تلویزیون می باشد، پورت HDMI, USB, RF, LAN نمونه هایی از ورودی و خروجی هستند که از این طریق و با استفاده از کابل مخصوص ارتباط میان دو دستگاه صورت می گیرد و داده ها انتقال می یابد. روش دیگر که بسیار راحت و کاربردی بوده اتصال بی سیم می باشد که از طریق بلوتوث Bluetooth و وای فای wi-fi صورت می گیرد. تعداد پورت های HDMI چهار عدد و پورت های USB دو عدد بوده که همزمان می توانید از آنها استفاده نمایید.


سخن آخر تلویزیون سامسونگ 75 اینچ مدل QLED 75Q75B


سامسونگ یک کمپانی کشور کره می باشد که در کل جهان شناخته شده و قابل اعتماد افراد زیادی واقع شده است، این برند در تولید اکثر لوازم مورد نیاز انسان می باشد که یکی از تولیدات آن لوازم خانگی می باشد. تلویزیون مدل 75Q75B در سال 2022 توسط شرکت سامسونگ معرفی شد که از لحاظ فیزیکی و عملکرد در درجه بالایی قرار گرفته است، این مدل تلویزیون از طراحی ساده و شیک برخوردارمی باشد که جلب توجه افراد زیادی قرار گرفته و همچنین دارای کیفیت تصویر منحصر به فردی بوده که تصاویر را با کیفیت بسیار بالا و واقعی نمایش می دهد و حتی صدای آن به صورت سه بعدی در فضا پخش می شود که احساس می کنید در محل وقوع صدا هستید.

پردازنده کوانتمی فورکی داده های تصویری و صوتی را به سرعت و کیفیت بالا پردازش می کند و سپس آن ها را ارائه و نمایش می دهد. با پشتیبانی از سیستم عامل تایزن تلویزیون Q75B به یک تلویزیون هوشمند تبدیل می شود، امکان استفاده از برنامه های مختلف، پشتیبانی از دستیار های صوتی، کنترل دیگر وسایل منزل، اتصال به وای فای و بلوتوث برخی از قابلیت های این سیستم عامل می باشد که کاربرد های زیادی را برای کاربر به ارمغان آورده است. وجود درگاه ها در پشت تلویزیون برای جلوگیری از شلوغی اطراف تلویزیون می باشد که این پورت ها هر کدام برای اتصال یک دستگاه جانبی مانند کنسول های بازی، فلاش و... استفاده می شود.

تلویزیون سامسونگ کیولد مدل 75Q75B یکی از بهترین تلویزیون ها می باشد که پیشنهادی مناسب برای افراد علاقه مند به فیلم و سریال هستند و حتی گزینه مناسب برای جهیزیه نیز می باشد؛ این تلویزیون فوق العاده را می توانید در سایت اصلی کالا با ضمانت اصلیت کالا و گارانتی معتبر سفارش دهید، برای ثبت سفارش با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید و یا از طریق وات ساپ در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی نمایند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SAMAUNG TV QLED 75Q75B 2022

مشخصات

مدل کامل
Q75B
سری
75
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
75
نوع صفحه نمایش
QLED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
190
کیفیت تصویر
4K QLED
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
100 هرتز
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Film/ Sports/ Cinema/ Eco/ Game/ Standard/ Vivid/ Graphics/ IMAX Enhanced
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
نوع سیستم عامل
تایزن
مرورگر وب
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط تخت
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
2.5x96x168 سانتی متر
منبع تغذیه
AC 220 - 240 V 50/60 Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
75Q75B
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
Quantum Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
Clear Motion Rate
دارد
تنظیم صدا جادویی
دارد
سه بعدی (3D)
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
Q75B
سری
75
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75
نوع صفحه نمایش
QLED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
190

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K QLED
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
100 هرتز
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Film/ Sports/ Cinema/ Eco/ Game/ Standard/ Vivid/ Graphics/ IMAX Enhanced

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
تایزن
مرورگر وب
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط تخت
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
2.5x96x168 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 220 - 240 V 50/60 Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
75Q75B
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
Quantum Processor 4K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
Clear Motion Rate
تنظیم صدا جادویی
سه بعدی (3D)

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم