تلویزیون سامسونگ 43 اینچ 4K مدل 2022 43BU8000

مشخصات کلی تلویزیون 43 اینچ سامسونگ  4K مدل 43BU8000 2022

  • فناوری صوتی Dolby Digital Plus
  • امکان اتصال به WIFI و Blutooth
  • پردازشگر Crystal Processor 4K
  • کیفیت تصویر 4K Crystal
  • رزولوشن 3840*2160
  • دارای سیستم عامل تایزن
  • صدای 2 کاناله 20 واتی
  • سال ساخت 2022
  • سری 8
  • ابعاد 97x60x2.5 سانتی متر
ادامه مطلبShow less
14,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SAMSUNG TV 43BU8000 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

 توضیحات کلی تلویزیون Samsung 43 اینچ مدل 43BU8000

با ارتقاء و بالا بردن کیفیت و کارایی کالا ها افراد بیشتری جذب آن می شوند زیرا مردم در حال حاضر با توجه به پیشرفت تکنولوژی در جهان انتظار بالایی دارند و می خواهند محصول و کالا هایی را که خریداری نمایند که از کیفیت مواد عالی و فناوری های پیشرفته بهره برده باشد، تا جوابگوی نیاز آن ها باشد؛ یکی از برند های معروف و خوش نام در جهان سامسونگ Samsung می باشد که لوازم خانگی را با ویژگی های منحصر به فرد عرصه می نماید. کمپانی سامسونگ در سال 2022 تلویزیون هایی با شناسه BU در سری های مختلف تولید کرد که مدل بالاتر و توسعه یافته AU ها می باشند.

تلویزیون 43 اینچ مدل 43BU8000 یکی از تولیدات فوق العاده این کمپانی بوده که از کناره های بسیار باریک و خوش فرم برخوردار می باشد و قطر بسیار کم آن تاثیر به سزایی در طراحی آن ایجاد کرده است، دو پایه آن که به شکل دو شاخه بوده برای نگهداری صفحه نمایش بسیار مقاوم می باشد و جلوه زیبایی را به فضا انتقال می دهد و جداسازی پایه را امکان پذیر ساخته است که با استفاده از براکت های دیواری مخصوص نصب آن روی دیوار به راحتی صورت می گیرد. کیفیت تصویر QLED4K فوق العاده با وجود رنگ های غنی تصاویر را با حالتی واقعی به نمایش می گذارد تا از دیدن فیلم و تصویر خود لذت ببرید و همچنین پردازنده قدرتمند Crystal Processor 4K داده های تصویری را که از رزولوشن پایینی برخوردار هستند را بهبود می یابد و با کیفیت بالایی نمایش می دهد، مورد بسیار قابل توجه هماهنگی  صدا و تصویر می باشد که خوشبختانه با تلاش زیاد این شرکت توانسته اند صدایی رسا و گوش نواز را با دو کانال صوتی که  سرجمع توان خروجی آن ها 20 وات بوده و بنا به تصویر ارائه شده و محیط آن صدایی با جلوه طبیعی ارائه می شود.

یک بخش مهم در تلویزیون سیستم عامل بوده که به کاربران اجازه می دهد برنامه های مورد نظر و کاربردی را بارگیری نمایند، سامسونگ از سیستم عامل تایزن Tizen برای تلویزیون های خودش استفاده می نماید که تلویزیون هوشمند را برای کاربران به ارمغان آورده. برای اتصال و ارتباط به تلویزیون دو روش وجود دارد که برخی از دستگاه های جانبی از طریق سیم یا کابل و برخی دیگر از طریق بی سیم متصل می شوند، در روش سیمی فرد با کمک کابل های مخصوص و پورت های همچون HDMI و USB می توانند داده های تصویری، صوتی و... را انتقال دهند و روی تلویزیون نمایش دهد، یکی دیگر از روش های ارتباط با تلویزیون روش بی سیم می باشد که با وجود وای فای WI-FI و بلوتوث Bluetooth بدون استفاده از هیچ گونه سیم و کابلی صورت می گیرد. برای اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات تلویزیون در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

طراحی مینیمالیستی تلویزیون 43 اینچ مدل 43BU8000

ظاهر طراحی در انتخاب محصول تاثیر زیادی دارد زیرا همه ما به دنبال مدل های بروز با طراحی شیک هستیم و بخصوص اگر بخواهیم لوازم خانگی بخریم باید با هر دکوراسیونی هم خوانی داشته باشد. این کمپانی با توجه به سلیقه افراد طراحی محولاتش را به گونه ای اجرا می کند که مورد پسند همه باشد، تلویزیون مدل BU8000 در سایز های 43،50،55،65،75،85 عرضه شده تا کاربر ان با توجه به محیط و سلیقه خود آن را انتخاب نمایند.

وجود کناره های بسیار ظریف و بدون فریم جذابیت فوق العاده ای را به تلویزیون می بخشد و از حواس پرتی و شلوغی اطراف تلویزیون جلوگیری می نماید و همچنین برای جلوگیری از شلوغی اطراف تلویزیون پورت ها را در قسمت پشت تلویزون طراحی کرده اند. پایه های این مدل تلویزیون به شکل دو شاخه بوده که در قسمت پایین و در گوشه های آن قرار گرفته شده، امکان جدا سازی پایه ها امکان پذیر بوده تا شما بتوانید آن را روی دیوار نصب نمایید، برای نصب تلویزیون از براکت های دیواری مخصوص استفاده می شود و بعد از آن مانند یک قاب عکس بر روی دیوار عمل می کند. بدنه و پایه های تلویزیون مدل 43BU8000 به رنگ مشکی می باشد که دکوراسیون زیبایی را به ارمغان می آورد.

 

 

کیفیت تصویر فوق العاده 4K تلویزیون مدل 43BU8000

یک ویژگی بسیار مهم در تلویزیون کیفیت تصویر آن می باشد زیرا یکی از دلایل اصلی برای خریداری تلویزیون دیدن فیلم و تصاویر می باشد که از طریق صفحه نمایش برای کاربران ارائه می شود. بیشتر افراد خواهان تلویزیون هایی با کیفیت بالا می باشند که شرکت سامسونگ بنا به درخواست آن ها از کیفیت تصویر 4K در این مدل تلویزیون بهره برده است، که تصاویر را با جلوه واقعی به نمایش می گذارد. تمامی تصاویر ارائه شده از رزولوشن 3840×2160 پیکسل بهره برده اند و همچنین رفرش ریت 60HZ هرتز لحظه های فیلم را بدون لرزش و واضح نمایش می دهد. با پشتیبانی از فناوری HDR تصاویر دقت بیشتری نسبت به  رنگ ها دارد و حتی تاریک ترین و روشن ترین نقطه ممکن در تصویر با بهترین کیفیت برای شما کاربران ارائه داده می شود و وجود میلیارد ها رنگ جلوه ای طبیعی را به ارمغان می آورد به طوری که احساس می کنید در آن محل قرار گرفته اید. فناوری هایی از جمله HDR وجود دارند که به بهبود و بالا رفتن کیفیت تصاویر کمک می  کنند.

 

 

صدای فراگیر تلویزیون مدل 43BU8000

کیفیت صدا یک عامل مهم در تلویزیون بعد از کیفت تصویر می باشد که دارای فناوری های زیادی بوده که به بهبود صدا کمک می کنند. تلویزیون مدل BU8000 دارای دو بلندگو می باشد که هر کدام از آن ها قدرت توان خروجی 10 وات دارند و سرجمع صدا ها 20 وات می باشد. تمام اینچ های این مدل از یک کیفیت صدا برخوردار می باشند، برخی از کاربران از صدای بلند لذت  می برند که باید از طریق بلندگو، ساندبار و... به تلویزیون متصل شد و صدای بلند تری را ایجاد کرد انتقال صدا از طریق بلوتوث نیز امکان پذیر بوده به گونه ای که بدون استفاده از کابل به راحتی می توانید صدا را انتقال دهید تا صدای بلند تری به وجود آید. صدای پخش شده و تنظیم با محیط اطراف صدای منحصر به فردی را تولید می کند.

 

 

پردازنده کریستالی 4K تلویزیون 43BU8000

پردازنده در تلویزیون همانند مغز انسان عمل می کند، داده ها قبل از ارائه بر روی صفحه نمایش توسط این پردازنده در مدت زمان بسیار کمی و با کیفیت بالا پردازش می گردد. کمپانی سامسونگ از پردازنده Crystal Processor 4K در تلویزیون مدل BU8000 پشتیبانی کرده است، عمل اصلی پردازشگر پردازش تصاویر می باشد یعنی هر تصویر قبل از اینکه توسط نمایشگر برای ما نمایش داده شود توسط این پردازنده به سرعت بالا پردازش می شود و همچنین در بهبود تصاویر کمک به عمل می آورد، یعنی اگر شما بخواهید یک تصویر را روی تلویزیون به نمایش بگذارید و آن تصویر از کیفیت پایینی برخوردار باشد به افزایش کیفیت وضوح آن کمک می کند و آن را با بالا ترین کیفیت ممکن به ارائه می دهد. سامسونگ با پشتیبانی از این پردازنده کمک به سزای در نمایش تصاویر کرده است زیرا وجود پردازشگر Crystal Processor 4K تصاویر را طبیعی و واقعی تر نشان می دهد.

 

سیستم عامل Tizen تلویزیون مدل 43BU8000

در طول روز ما از امکانات زیادی بهره می بریم تا بتوانیم کارهای روزمره خود را انجام دهیم و اوقات فراغت خود را بگذرانیم، یکی از کالا هایی که در هر خانه ای وجود دارد و مورد استفاده عموم مردم قرار گرفته شده تلویزیون می باشد که برای دیدن فیلم و سریال بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. اما تلویزیون دارای امکانات دیگری نیز می باشد که می توانیم با استفاده از آن کارهای دیگری را نیز انجام دهیم. با پشتیبانی از سیستم عامل تایزن Tizen بر روی تلویزیون مدل 43BU8000 می توانید به برنامه های مختلفی نظیر گوگل پلی، یوتیوب و... دسترسی داشته باشد، با دسترسی به برنامه های مختلف و پشتیبانی از آن ها می توانید برخی از کارهای خود را روی تلویزیون انجام دهید و یا با دانلود بازی و برنامه های سرگرمی اوقات خود را بگذرانید. تایزن یکی از سیستم عامل های شناخته شده می باشد که کمپانی Samsung در تلویزیون های خود استفاده می کند تا کاربران بتواند به برنامه های بیشتری دسترسی داشته باشند.

 

 

 

ریموت کنترل هوشمند Solar Cell One Remote

شاید این کنترل ظاهری ساده با چند دکمه داشته باشد اما در حقیقت ویژگی های منحصر به فردی دارد یکی از آن ها کمک به کاهش باتری می کند یعنی با استفاده از نور مستقیم خورشید شارژ می شود، شاید بپرسید که همه مواقع نور خورشید وجود ندارد! نگران نباشید شما با استفاده از کابل و درگاه USB می توانید آن را شارژ نمایید. با استفاده از دکمه های طراحی شده روی آن به راحتی به برنامه و تنظیمات داخل تلویزیون دسترسی داشته باشید. این ریموت دارای میکروفون داخلی بوده که از دستیار های صوتی نیز پشتیبانی می کند یعنی شما با استفاده از این کنترل هوشمند و فقط با گفتن آن چیزی که می خواهید امر کنید تا صدای شما را تشخیص دهد و در کمترین زمان آن را اجرا نماید.

 

اتصال سیمی و بی سیم تلویزیون 43 اینچ مدل 43BU8000

قطعاً برای اتصال و انتقال داده باید روش هایی وجود داشته باشد که در تلویزیون از دو روش سیمی و بی سیم استفاده می شود. همان گونه که از نامش پیداست اتصال بی سیم بدون استفاده از هیچ سیمی و از راه دور می باشد که با وجود بلوتوث Bluetooth و وای فای WI-FI صورت می گیرد یعنی شما فقط با یکبار وصل شدن به یکی از آن ها می توانید به دستگاه های جانبی متصل شد و سپس آن ها را ارائه کرد. روش دیگر اتصال سیمی بوده که با وجود پورت های پشت تلویزیون صورت می گیرند و با استفاده از کابل های مخصوص می توانید داده های را انتقال داد، پورت USB برای اتصال فلش، مموری و مواردی نظیر آن، پورت HDMI برای اتصال کنسول های بازی، ماهواره دیجیتالی و...، پورت LAN برای اتصال وای فای از طریق کابل، پورت Optical برای خروجی صوتی دیجیتال؛ کارایی پورت ها را به این صورت بالا می باشد و هر کدام استفاده جداگانه ای دارند که مورد استفاده ترین آن ها یو اس بی و اچ دی ام ای می باشد.

 

سخن آخر در مورد تلویزیون 43 اینچ 4K مدل 43BU8000

کمپانی خوش نام سامسونگ در اعتبار زیادی در بین مردم دارد زیرا کالاهایی با کیفیت شگفت انگیز برای مردم ارائه می دهد، کیفیت کارکرد آن بسیار عالی بوده زیرا تا مدت زمان طولانی بدون مشکل فیزیکی می توانید از آن ها استفاده کنید. تلویزیون 43BU8000 که در سایز 43 اینچ طراحی شده و از کناره های ظریف و شیک برخوردار می باشد که متناسب با دکوراسیون منزل شما عزیزان خواهد بود. کیفیت تصویر فورکی 4K تصاویر را با چند میلیارد رنگ برای کاربران ارائه می دهد و همچنین با کیفیت صدای فراگیر و گوش نواز کاربران را شگفت زده می کند، خروجی صدای این مدل تلویزیون 20 وات بوده که می تواند صدایی متناسب با تصویر در حال پخش را ایجاد کند.

با پشتیبانی از پردازنده کریستال 4K داده های تصویری پردازش می شود و آن ها را در صفحه نمایش تلویزیون با بهترین کیفیت نمایش می دهند. همچون با وجود سیستم عامل می توانید از بهترین و پرکاربرد ترین برنامه ها استفاده نمایید، با اجرای سیستم عامل تایزن تلویزیون شما هوشمند می شود که می توانید برخی از کارهای کاربردی را با آن انجام دهید. درگاه هایی در قسمت پشت تلویزیون طراحی شده که برای اتصال دستگاه های جانبی از طریق کابل می باشند، این مدل تلویزیون امکان اتصال از راه دور وای فای و بلوتوث را برای کاربران به ارمغان آورده تا راحت تر بتوانند داده ها را انتقال یابند.

تلویزیون فوق العاده 43 اینچی مدل BU8000 که تولید سال 2022 می باشد که از آخرین تکنولوژی ها بهره برده است و یک پیشنهاد ویژه برای تازه عروس هایی که قصد خرید جهیزیه دارند و یا فردی که می خواهد تلویزیون جدید بخرد می تواند این مدل را با کیفیت عالی و ضمانت اصلیت کالا خریداری نمایند، حتی می توانید این تلویزیون را با سایر لوازم خانگی دیگر ست کنید، برای دیدن تمامی محصولات به صفحه اصلی مراجعه کنید تا بهترین کالا ها را در سایت اصلی کالا مشاهده نمایید. برای اطلاع از نحوه سفارش با کارشناسان ما از طریق تماس تلفنی و یا وات ساپ در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی نمایند.

 

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SAMSUNG TV 43BU8000 2022

مشخصات

مدل کامل
BU8000
سری
8
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
43
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
109
نور پس زمینه
Edge LED
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Film/Sports/Cinema
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
نوع سیستم عامل
تایزن
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
97x60x2.5 سانتی متر
منبع تغذیه
AC 220 - 240 V 50/60 Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
43BU8000
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
Crystal Processor 4K
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
Clear Motion Rate
دارد
ابعاد پایه نصب تلویزیون vesa
20x20
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
BU8000
سری
8
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
43
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
109
نور پس زمینه
Edge LED

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Film/Sports/Cinema

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
تایزن
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
97x60x2.5 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 220 - 240 V 50/60 Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
43BU8000
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
Crystal Processor 4K
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
Clear Motion Rate
ابعاد پایه نصب تلویزیون vesa
20x20

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم