ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل 9530

ماشینظرفشویی سامسونگ مدل 9530

مجهز به فناوری Waterwall

مجهز به تابع قفل کودک 

 مجهز به شستشوی هدفمند ظروف Zone Booster

مجهز به سنسور نشتی آب « Aqua stop »

دارای سیستم ضد عفونی کننده

دارای سیستم شروع شستشو با تاخیر

ادامه مطلبShow less
18,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
Dishwasher SASMSUNG
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل 9530

ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل 9530 یکی از مدرن ترین محصولات مقرون به صرفه‌ی شرکت سامسونگ می‌باشد که این مدل در طرحی بسیار هوشمند تولید شده است که یکی از ویژگی هایی که آن را در میان بقیه محصولات خاص و ممتاز نموده اتصال هوشمند از طریق Wi-Fi است به گونه‌ای که از طریق گوشی خود می‌توانید بر کارایی ظرفشویی و تنظیمات مورد نیازتان نظارت داشته باشید و با خیال راحت بر ماشین ظرفشویی هوشمندتان در هر قسمت از خانه نظارت کافی داشته باشید و دیگر نگران وقت خود نباشید و به بهترین شکل از تایم خود بهره ببرید.

طراحی و بدنه ماشین لباسشویی9530

 این ماشین ظرفشویی در طرحی ساده و در عین حال جذاب طراحی شده است که با دکوراسیون  آشپزخانه به راحتی تطبیق داده میشود و زیبایی را به آشپزخانه تان می بخشد.جنس بدنه ماشین ظرفشویی از استیل ضد زنگ ساخته شده و سالهای طولانی بدون پوسیدگی دوام میاورد و همچنین  دو  سبد در داخل آن جهت چیدن ظروف تعبیه شده و یک سبد دیگر برای قرار دادن قاشق و چنگال ها طراحی شده است.یکی از ویژگی های مهم این سبدها قابلیت تنظیم ارتفاع آنهاست که به کاربر این اجازه را میدهد تا ظروف بزرگتر مانند قابلمه ها را به راحتی در داخل سبد قرار دهد و دیگر مجبور به شستشوی قابلمه ها به صورت جداگانه نباشد.

سیستم خشک کنندگی ظرفشویی 9530

یکی از فناوری های بکار رفته در ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل 9530  برنامه خشک کنندگی ظروف است که در پایان چرخه شستشو به صورت خودکار درب ماشین ظرفشویی را باز میگذارد تا بخار و رطوبت داخل ماشین بیرون بیاید و ظروف کاملا خشک شوند.این فناوری در ماشین ظرفشویی سامسونگ تا به امروز  مورد استقبال زیادی قرار گرفته است زیرا دیگر نیازی به خشک کردن دستی ظروف ندارید و کار را برای کاربر راحتتر می نماید.

برنامه های شستشو ماشین ظرفشویی 9530

این مدل  ظرفشویی ۶ برنامه مختلف شستشو همچون برنامه خودکار، برنامه شستشوی ظروف بسیار حساس و نازک، برنامه اقتصادی ،برنامه شستشوی پرقدرت ،برنامه شستشوی بسیار قوی Zone Booster  همچنین برنامه شستشوی سریع برخوردار می‌باشد. یکی از شستشوهای کاربردی آن شستشوی سریع 59 دقیقه ای است که این برنامه از اتلاف زیاد آب و انرژی جلوگیری میکند. همچنین با استفاده از تکنولوژی شستشوی WaterWall به کمک دیواره ها و جت پخش کن ،آب را در تمامی قسمت های  داخلی ظرفشویی و کلیه ظروف پخش می کند و شستشوی کاملی انجام میدهد و هیچ گونه لکی بر ظروف باقی نمی گذارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Dishwasher SASMSUNG
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم