شیک سونی 2400وات X70

مشخصات کلی شیک سونی X70:

مجموع قدرت خروجی صدا :2400وات

تعداد بلندگو :2عدد

واحد تویتر :2.5CM x1

قابلیت ضبط بر روی USB :دارد

کارائوکه :دارد

ورودی میکروفون :دارد

ورودی صوتی آنالوگ :دارد

بلوتوث :دارد

رقص نور با رنگ های گوناگون :دارد

افکت DJ با کنترل حرکت :دارد

برنامه Fiestable :دارد

برنامه SongPal :دارد

برنامه  Dolby Digital :دارد

ادامه مطلبShow less
37,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

مرجع:
SHAKE sony X70
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و برسی شیک سونی X70

 شیک سونی X70 یکی از محصولات صوتی بسیار قدرتمند تولید شده توسط کمپانی سونی است که از توان خروجی 2400وات بهره می برد.این محصول جدید و جذاب به امکانات فوق پیشرفته و بسیار کاربردی مجهز است که  می‌توان آن را به عنوان یک سیستم صدای پر قدرت به کاربران حرفه‌ای پیشنهاد داد. این سیستم صوتی سونی مجهز به اسپیکرهای دارای فناوری‌هایی نظیر S-Force front surround و ClearAudio+ است به همین خاطر شاهد صدای شفاف و تفکیک شده خواهید بود. همچنین با اتصال سریع و مستقیم این سیستم صوتی به تلویزیون به لطف استفاده از ورودی HDMI میتواند محتوای چند رسانه ای را با بهترین کیفیت انتقال دهد.قدرت صدای شیک سونی X70 به قدری زیاد است که می‌تواند پاسخگوی خانه‌هایی با متراژ بالا باشد. و میتواند مهمانی ها و مجالستان را به بهترین نحو تجلی بخشد.

قابلیت های صوتی شیک سونی X70

شیک سونی X70 انواع مختلف فرمت ها را ساپورت میکند در نتیجه میتواند فرمتهایی که به روش CD و DVD ساخته شده است را نیز پشتیبانی کند. همچنن این سیستم به ساب ووفر مجهز است و قابلیت پخش انواع مختلف فرمت صوتی و حتی تصویری منجمله رادیو FM  و AM و ورودی ها و پورت های آن برای ارتباط و اتصال انواع دستگاه های دیگر و قابلیت پخش صدای دالبی دیجیتال , مگا بیس و … را دارد.همچنین قابلیت DSEE صدا خصوصیتی است که موجب می‌شود تا فرکانس های صدا به صورت شفاف شنیده شوند. این ویژگی برای زمانی  که بخواهید آهنگی را از اینترنت لود کنید بسیار کاربرد دارد زیرا به برگرداندن صدای های از دست رفته کمک زیادی می کند. 

قابلیت Karaoke شیک سونی X70

شاید بعضی مواقع دلتان خوایته باشد که در یک جمع مانند یک خواننده ی حرفه ای آهنگی را بخوانید و توانایی و هنر خودرا به اطرافیان نشان دهید با قابلیت Karaoke که جزو جذاب ترین ویژگی های این سیستم صوتی است این امکان برایتان فراهم میشود. به کمک این قابلیت میتوانید میکروفون را به آن متصل کنید و خواندن یک آواز زیبا و دل نشین بپردازید با استفاده از این قابلیت می توانید که صدای خود را با صدای خواننده اصلی موسیقی جایگزین کنید زیرا دو میکروفون بودن شیک سونی X70 این امکان را فراهم می آورد. با وجود انواع افکت های صدا در این سیستم صوتی از جمله  افکت های DJ ، Flanger ،WAH ، Isolator و PAN میتوانید ریتم دلخواه خود را ایجاد کنید.

لامپ های LED و قابلیت اتصال به گیتار شیک سونی X70 

 این سیستم صوتی تولید شده توسط برند سونی قابلیت اتصال گیتار به آن را دارد.  با اتصال گیتار به شیک سونی X70 میتوانید هنر و توانایی های خودرا در میان مردن به اشتراک بگذارید. همچنین شیک سونی X70 با داشتن لامپ های LED در مجالس و مهمانی ها و ... محیطی بسیار جذاب و فانتزی را مخصوصا در فضای شب برای شما به وجود می آورد.  این سیستم صوتی 2400 واتی میتواند هماهنگ با ریتم موسیقی و آهنگ اجرا می شود زیرا قدرت و سرعت عمل پرتاب نور این چراغ ها به قدری خوب است که می تواند این امکان را همزمان فراهم سازد و ترکیب این دو موجب می شود هیجانی باور نکردنی در شما ایجاد شود.

پورت های شیک سونی X70

این سیستم صوتی از پورت USB بهره می برد مه می توانید آهنگ های مورد علاقه خود را از طریق این پورت به این سیستم صوت منتقل کنید و از شنیدن آن ها شگفت زده شوید و همچنین می توانید آهنگ هایی را که می خوانید در USB ضبط و ذخیره نمایید. این سیستم به منظور صرفه جویی در انرژی و همچنین مدیریت استفاده از آن به قابلیت استند بای (آماده به کارخودکار) و قفل کودک مجهز است همچنین به NFC و بلوتوث نیز مجهز شده است. این سیستم صوتی سونی X70  از قابلیت LDAC نیز پشتیبانی خواهد شد که از 3 برابر سرعت انتقال بالاتر و کیفیت اشتراک گذاری بیشتر برخوردار است.از دیگر ویژگی های این سیستم به پشتیبانی از 300 پوشه ، 2000 قطعه آهنگ را نیز می توان اشاره کرد.شیک سونی X70 بجز پخش اهنگ با فرمت های مختلف صوتی و تصویری، دارای قابلیت ضبط صدا (RECORD) با فرمت MP3 نیز می باشد.این سیستم دارای ورودی صدای آنالوگ - خروجی صدای آنالوگ - خروجی صدای کامپوزیت - 2 خروجی اسپیکر - 2 پورت میکروفون -  بلوتوث می باشد

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SHAKE sony X70
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم