تلویزیون 50اینج فیلیپس 50PUS6503

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 50PUS6503

سایز صفحه نمایش :50اینج

کیفیت و رزولوشن تصویر :3840×2160

تکنولوژی صفحه نمایش :LED

توان خروجی صدا :20وات

گیرنده DVB-S2 :دارد

گیرنده دیجیتالDVB-T2 :دارد

قابلیت اتصال به Wi-Fi :دارد

پورت LAN :دارد

تکنولوژی Ultra Resolution Upscaling :دارد

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
هدیه
ناموجود
مرجع:
PHILIPS 50PUS6503
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقدوبرسی تلویزیون فیلیپس 50PUS6503 

فیلیپپس این شرکت هلندی که در حال حاضر جزو چهارمین برند برتر تولید کننده تلویزیون در سطح جهان می باشد به عبارتی از بزرگترین شرکت های تولید کننده لوازم و تجهیزات الکترونیکی جهان است. یکی از حوزه های فعالیت فیلیپس در زمینه ی تولید تلویزیون است که تلویزیون های فیلیپس در کشورهایی چون چین و لهستان مونتاژ می شود. تلویزیون فیلیپس 50PUS6503 از جدیدترین تلویزیون هایی است که کمپانی فیلیپس در سال 2018 به بازار جهانی عرضه کرده است این تلویزیون از کیفیت تصویر 4K که تصاویر را با دقت و وضوح بالا نمایش می دهد بهره می برد.همچنین از تکنولوژی HDR و فرمت های HLG و HDR10 نیز پشتیبانی می کند و تصاویر بسیار با کیفیتی را ارائه می دهد.این تلویزیون از فناوری های فوق العاده ای پشتیبانی می کند که در ادامه هرکدام را به طورکلی برسی خواهیم کرد.

کیفیت تصویر تلویزیون فیلیپس 50PUS6503

نمایشگر 50 اینچ LED با کیفیت Ultra HD و رزولوشن 2160x3840 هر تصویر را به هشت میلیون پیکسل تقسیم می‌کند و به موجب این دقت و تجزیه تماشاگر قادر به دیدن ریزترین جزئیات نیز می‌شود. موتور پردازش تصویر فیلیپس Precise Pixel Ultra HD تحلیل هر پیکسل را با سرعت و دقت فراتصور انجام می‌دهد این موتور پردازشگر قابلیت ارتقای سطح کیفیت هر نوع محتوایی را با فناوری Ultra Resolution Upscaling   به حد فورکا دارد. این موتور پردازشگر نور پردازی و رنگ پردازی را به طور همزمان بر تمام پیکسل‌های تصویر انجام می‌دهد همچنین، فناوری HDR Plus به تقویت این بخش پرداخته و قدرت رنگ دهی را افزایش داده و رنگ حقیقی هر یک از پیکسل‌ها را با دقیق‌ترین حالت ممکن بر تصویر اعمال می‌کند و با حفظ کنتراست طبیعی با تکنولوژی Micro Dimming نمایش زنده و واقعی را با 6400 نقطه‌ی نوری که بر نمایشگر موجود است در برابر چشمان نظاره‌گر مخاطب ارائه می‌دهد.در این تلویزیون تمامی رنگ‌های تشکیل دهنده‌ی هر تصویر به صورت کامل و هماهنگ با صحنه‌های در حال پخش و بدون تداخل رنگی ایجاد خواهند شد و بر روی صفحه نمایش قرار می‌گیرند.

سیستم صوتی تلویزیون فیلیپس 50PUS6503

تلویزیون فیلیپس به یک سیستم صوتی قدرتمندی مجهز شده که کاملا متناسب با سیستم تصویر است. این بخش تولید فیلیپس با دو اسپیکر Full Range هر کدام به توان ده وات مجموعاً توان خروجی صوتی 20 وات را دارد. این اسپیکرها صدایی واضح و قدرتمند را پس از تحلیل و تقویت با فناوری‌های مختلف پخش می‌کنند و امکان ارائه‌ی صدا را به صورت دقیق، شفاف و همه‌جانبه فراهم می‌کنند.همچنین تکنولوژی پاک سازی صدا یا همان Clear Sound در این تلویزیون تعبیه گردیده است تا صدایی صاف و بدون نویز به گوش کاربران برسد این فناوری صدای دریافتی قدرتمند و واضح را با قابلیت تفکیک پذیری‌اش به دو بخش اصلی و پس زمینه با قدرت بیشتر و رسایی و شیوایی در محیط طنین انداز می‌کند.قابلیت Smart Sound نیز کارایی شبیه به تکنولوژی پاک سازی صدا دارد اما با این تفاوت که شما شاهد تغییرات ناگهانی سطح فرکانس صدا نخواهید بود و صدایی یکدست و کامل را خواهید شنید. فناوری Incredible Surround برای ارائه‌ی صدای قدرتمند به صورت همه‌جانبه و فراگیر و درعین حال به صورت بهینه سازی شده تعبیه شده است.

طراحی ظاهر تلویزیون فیلیپس 50PUS6503

 این تلویزیون 50 اینچ با صفحه نمایش تخت و قاب باریک از ظاهری بسیار شیک بهره برده است. رنگ مشکی براق در ساخت این محصول به شما این امکان را می‌دهد تا این تلویزیون فیلیپس را به راحتی با دیگر لوازم خانگی خود ست نمایید و سالنی با دیزاین جذاب را ایجاد کنید.پایه ی های تخت و خوابیده ی این تلویزیون نسبت به تلویزیون های سری قبل بسیار متفاوت می باشد و همین جلوه ی زیبایی به تلویزیون داده است.همچنین لبه های باریک در اطراف نمایشگر تلویزیون به همراه پایه ی مشکی رنگ آن ساختار جذابی ایجاد کرده است و نظر بسیاری از کاربران را به سوی خود کشیده است.

امکانات هوشمند تلویزیون فیلیپس 50PUS6503

این تلویزیون دارای قابلیت اتصال به اینترنت به دو شیوه‌ی سیمی از طریق پورت LAN و بی سیم با Wi-Fi داخلی در pus6412 با پشتیبانی از سیستم عامل مشهور و کاربردی Android همچنین دسترسی به سایت‌های مختلف و برنامه‌های متعدد و محبوب جهانی را با برنامه‌ی EPG که لیست بیشترین برنامه‌های بازدید شده را در بر دارد مقدور ساخته است. گیرنده‌ی دیجیتالی DVB-T، DVB-C، DVB-T2، DVB-T2-HD/S/S2 امکان دریافت تمام کانال‌های صدا و سیمای استانی و جهانی را تنها با یک آنتن برای کاربران فراهم می‌کند. اشتراک گذاری محتواهای ذخیره شده بر فلش، هارد و یا دوربین‌های فیلم برداری و عکاسی و یا وسیله‌های قدیمی مانند CD و DVD با پورت‌های USB، HDMI ممکن شده است. پردازنده‌ی قدرتمند چهار هسته‌ای تلویزیون فیلیپس دستورات اجرایی را به روانی و در کوتاه‌ترین زمان پاسخ می‌دهد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
PHILIPS 50PUS6503
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم