تلویزیون 55 اینج فیلیپس 55PUS7304

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 55PUS7304

سایز صفحه نمایش :55اینج

سیستم عامل :اندروید

آمبی لایت :3طرفه

کیفیت و رزولوشن تصویر :3840×2160

تکنولوژی صفحه نمایش :LED

توان خروجی صدا :20وات

گیرنده DVB-S2 :دارد

گیرنده دیجیتالDVB-T2 :دارد

قابلیت اتصال به Wi-Fi :دارد

پورت LAN :دارد

تکنولوژی Ultra Resolution :دارد

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
هدیه
ناموجود
مرجع:
PHILIPS 55PUS7304
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقدوبرسی تلویزیون فیلیپس 55PUS7304

یکی از جدیدترین و خوش طرح ترین مدل تلویزیون هایی که کمپانی فیلیپس آن را در سال 2019 عرضه بازار کرد میتوان به تلویزیون فیلیپس 55PUS7304 اشاره کرد. این تلویزیون 55 اینج و 4K  فیلیپس امکانات عالی و پیشرفته را در اختیار گرفته است و با دریافت قابلیت‌های خاص به کارایی عالی این مدل دست خواهید یافت.یکی از حوزه های فعالیت فیلیپس در زمینه ی تولید تلویزیون است که تلویزیون های فیلیپس در کشورهایی چون چین و لهستان مونتاژ می شود. از مهمترین و برجسته ترین خصوصیات تلویزیون فیلیپس می توان به  استاندارد تصویر HDR  اشاره داشت که با تجریه کردن رنگ هاکاربر را با رنگ های زنده و طبیعی مواجه می سازد. همچنین این تلویزیون از کیفیت تصویر 4K که تصاویر را با دقت و وضوح بالا نمایش می دهد بهره می برد.همانطور که اشاره کردیم از تکنولوژی HDR و فرمت های HLG و HDR10 نیز پشتیبانی می کند و تصاویر بسیار با کیفیتی را ارائه می دهد.به کمک سه پورت HDMI و دو عدد پورت USB می توانید هر نوع محتوایی را از روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون فیلیپس مشاهده کنید. پورت LAN نیز یکی دیگر از قابلیت های تلویزیون فیلیپس است که به کمک آن می توانید از طریق کابل به اینترنت ارتباط برقرار کنید.

کیفیت تصویر تلویزیون فیلیپس 55PUS7304

این تلویزیون مجهز به آمبی لایت 3طرفه است. آمبی لایت مختص تلویزیون های فیلیپس می باشد، که با طراحی زیبای آن هیجان و لذت را فراتر از آنچه تصور می کنید به منزلتان خواهد آورد. اطراف لبه های این تلویزیون فیلیپس از تعدادی لامپ LED یا همان Ambilight تشکیل شده است. بنابر این می توانید شب در تاریکی به کمک قابلیت Philips Ambilight در فیلم یا بازی غوطه ور شوید و رنگ های نمایشگر را به درون اتاق بر روی دیوار مشاهده نمایید.  همچنین نمایشگر 55 اینچ LED با کیفیت Ultra HD و رزولوشن 2160x3840 هر تصویر را به هشت میلیون پیکسل تقسیم می‌کند و به موجب این دقت و تجزیه تماشاگر قادر به دیدن ریزترین جزئیات نیز می‌شود.موتور پردازش تصویر فیلیپس Precise Pixel Ultra HD تحلیل هر پیکسل را با سرعت و دقت فراتصور انجام می‌دهد این موتور پردازشگر قابلیت ارتقای سطح کیفیت هر نوع محتوایی را با فناوری Ultra Resolution Upscaling   به حد فورکا دارد. این موتور پردازشگر نور پردازی و رنگ پردازی را به طور همزمان بر تمام پیکسل‌های تصویر انجام می‌دهد همچنین، فناوری HDR Plus به تقویت این بخش پرداخته و قدرت رنگ دهی را افزایش داده و رنگ حقیقی هر یک از پیکسل‌ها را با دقیق‌ترین حالت ممکن بر تصویر اعمال می‌کند و با حفظ کنتراست طبیعی با تکنولوژی Micro Dimming نمایش زنده و واقعی را در برابر چشمان نظاره‌گر مخاطب ارائه می‌دهد.در این تلویزیون تمامی رنگ‌های تشکیل دهنده‌ی هر تصویر به صورت کامل و هماهنگ با صحنه‌های در حال پخش و بدون تداخل رنگی ایجاد خواهند شد و بر روی صفحه نمایش قرار می‌گیرند.

طراحی ظاهر تلویزیون فیلیپس 55PUS7304

 شرکت فیلیپس در ساخت تلویزیون فیلیپس 55PUS7304 از طراحی آمبی لایت برای تلویزیون هایش بهره گرفته تا سلایق کاربران را به صورت کامل تحت پوشش قرار دهد و نظر انهارا جلب کند.این تلویزیون دارای طراحی ساده و فناوری امبی لایت است.این تلویزیون 55 اینچ با صفحه نمایش تخت و قاب باریک از ظاهری بسیار شیک بهره برده است و اگرآن را بر روی دیوار نصب کنید به جذابیت چند برابری محیط می انجامد، چرا که تلویزیون فیلیپس با سایز بزرگ 55 اینچی اش راحت فضایی سینمایی را در اختیار می گذارد. همچنین پایه‌ای که در وسط صفحه نمایش قرار گرفته است این محصول را با قدرت و استحکام بالا بر روی خود نگه می‌دارد و همچنین تاثیر بالایی برای زیبایی و لوکس بودن این محصول می‌گذارد. پایه خوش تراش این مدل در رنگ نقره ای و هماهنگ با رنگ بدنه طراحی شده است در نتیجه این محصول برای افرادی که می‌خواهند محصولی متفاوت را در خانه خود داشته باشند گزینه‌ای بسیار مناسب می باشد.از طرفی رنگ نقره‌ای شفافی که در طراحی و رنگ آمیزی این محصول مورد استفاده قرار گرفته، تاثیر بالایی بر روی طراحی و مدرن بودن این محصول گذاشته است همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا این تلویزیون فیلیپس را به راحتی با دیگر لوازم خانگی خود ست نمایید و سالنی با دیزاین جذاب را ایجاد کنید.همچنین لبه های باریک در اطراف نمایشگر تلویزیون به همراه پایه ی نقره ای رنگ آن ساختار جذابی ایجاد کرده است و نظر بسیاری از کاربران را به سوی خود کشیده است.

سیستم صوتی تلویزیون فیلیپس 55PUS7304

تلویزیون فیلیپس به یک سیستم صوتی قدرتمندی مجهز شده که کاملا متناسب با سیستم تصویر است. این بخش تولید فیلیپس با دو اسپیکر Full Range هر کدام به توان ده وات مجموعاً توان خروجی صوتی 20 وات را دارد. این اسپیکرها صدایی واضح و قدرتمند را پس از تحلیل و تقویت با فناوری‌های مختلف پخش می‌کنند و امکان ارائه‌ی صدا را به صورت دقیق، شفاف و همه‌جانبه فراهم می‌کنند. قابلیت Bass Enhancement نیز باس‌های تولید کننده صدا را تقویت می‌کند تا هیجان و حس غنی موجود در تصاویر را دریافت کنید و صدایی طبیعی تر را دریافت نمایید. همچنین تکنولوژی پاک سازی صدا یا همان Clear Sound در این تلویزیون تعبیه گردیده است تا صدایی صاف و بدون نویز به گوش کاربران برسد این فناوری صدای دریافتی قدرتمند و واضح را با قابلیت تفکیک پذیری‌اش به دو بخش اصلی و پس زمینه با قدرت بیشتر و رسایی و شیوایی در محیط طنین انداز می‌کند. همچنین قابلیت Smart Sound نیز کارایی شبیه به تکنولوژی پاک سازی صدا دارد اما با این تفاوت که شما شاهد تغییرات ناگهانی سطح فرکانس صدا نخواهید بود و صدایی یکدست و کامل را خواهید شنید. 

جست وجوی صوتی با هوش مصنوعی AI تلویزیون فیلیپس 55PUS7304

فناوری A.I. Sound به ارائه‌ی صدای به صورت هوشمندانه کمک می‌کند و این امکان را به کمک هوش مصنوعی با کارایی عالی ارائه می‌دهد تا صدایی با جلوه‌ای متفاوت و هماهنگ با صحنه‌ها را بشنوید. همچنین برای تجربه ی یک بازی هیجانی و نهایت لذت از برنامه Netflix یا محتوا و برنامه های مد نظر خود در فروشگاه Google Play تنها کافی ست با استفاده از جستجوی صوتی به تلویزیون خود بگویید به این صورت می توان تلویزیون اندروید فیلیپس را با صدای خود کنترل کنید.به عبارتی قابلیت Google Assistant این امکان را به شما می‌دهد تا دسترسی سریع به محتوا از طریق صوت داشته باشید، سازگاری با سایر لوازم جانبی امکان مدیریت تنظیمات را به راحتی در اختیار شما می‌گذارد.این تلویزیون با الکسا سازگار است در نتیجه می توانید از صدای خود برای کنترل این تلویزیون هوشمند از طریق دستگاه هایی که دارای قابلیت Alexa هستند استفاده کنید یعنی تلویزیون خود را روشن کنید و کانال ها را تغییر دهید و به مجموعه ای از بازی و موارد دیگر با Alexa بروید. قابلیت SimplyShare نیز امکانات برقراری ارتباط هوشمند می‌باشد که بدون نیاز به سیم ارتباط تلویزیون 55PUS7304 را با سایر لوازم هوشمند فراهم می‌کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
PHILIPS 55PUS7304
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم