تلویزیون 55اینج فیلیپس 55PUS8804

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 55PUS8804

سایز صفحه نمایش :55اینج

سیستم عامل :اندروید

آمبی لایت :3طرفه

کیفیت و رزولوشن تصویر :3840×2160

تکنولوژی صفحه نمایش :LED

توان خروجی صدا :45وات

گیرنده DVB-S2 :دارد

گیرنده دیجیتالDVB-T2 :دارد

قابلیت اتصال به Wi-Fi :دارد

پورت LAN :دارد

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
هدیه
ناموجود
مرجع:
PHILIPS 55PUS8804
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقدوبرسی تلویزیون فیلیپس 55PUS8804

یکی از جدیدترین و خوش طرح ترین مدل تلویزیون هایی که کمپانی فیلیپس آن را در سال 2019 عرضه بازار کرد میتوان به تلویزیون فیلیپس 55PUS8804 اشاره کرد.  این تلویزیون با ویژگی هایی که دارد توانسته کیفیت صدا و تصویر خوبی را به کاربر ارائه دهد. صفحه تلویزیون 4K فیلیپس 55PUS8804 از نوع تخت بوده و ال ای دی می باشد. تلویزیون 2019 فیلیپس هوشمند است و از سیستم عامل اندروید نسخه 9.0 پشتیبانی میکند. این سیستم عامل امکانات هوشمند سرگرم کننده ای را در اختیار شما قرار میدهد. وب گردی، تماشای شبکه های آنلاین فیلم و سریال، دانلود و نصب برنامه های تعدادی از امکانات هوشمند این تلویزیون میباشد. همچنین این تلویزیون از کیفیت تصویر 4K که تصاویر را با دقت و وضوح بالا نمایش می دهد بهره می برد.همانطور که اشاره کردیم از تکنولوژی HDR و فرمت های HLG و HDR10 نیز پشتیبانی می کند و تصاویر بسیار با کیفیتی را ارائه می دهد.به کمک سه پورت HDMI و دو عدد پورت USB می توانید هر نوع محتوایی را از روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون فیلیپس مشاهده کنید. پورت LAN نیز یکی دیگر از قابلیت های تلویزیون فیلیپس است که به کمک آن می توانید از طریق کابل به اینترنت ارتباط برقرار کنید.

طراحی تلویزیون فیلیپس 55PUS8804

فیلیپس تلویزیون 55 اینچ 55PUS8804 خود را بسیار زیبا و چشم نواز طراحی نموده است. پایه های تلویزیون فیلیپس 55PUS8804 دارای طراحی شیشه ای، شفاف و باریک می باشد تا علاوه بر حفظ تعادل تلویزیون بتواند زیبایی محصول را نیز دو چندان نماید. این تلویزیون با صفحه نمایش تخت و قاب باریک از ظاهری بسیار شیک بهره برده است و اگرآن را بر روی دیوار نصب کنید به جذابیت چند برابری محیط می انجامد، چرا که تلویزیون فیلیپس با سایز بزرگ 55 اینچی اش راحت فضایی سینمایی را در اختیار می گذارد. همچنین درقسمت پایین تلویزیون شاهد نواری پارچه ای هستیم. این قسمت که محل قرارگیری بلندگوها میباشد از جنس پارچه با کیفیت بوده و توسط کارخانه معتبر Kvadrat ساخته شده است. این نوع قرارگیری بلندگوها سبب شده تا مانند تلویزیون های دیگر، اسپیکرها داخل بدنه تلویزیون نباشند و بتوانند به راحتی و بدون هیچ مانعی صدا را به گوش مخاطب برسانند.

کیفیت تصویر تلویزیون فیلیپس 55PUS8804  

نمایشگر 55 اینچ LED با کیفیت Ultra HD و رزولوشن 2160x3840 هر تصویر را به هشت میلیون پیکسل تقسیم می‌کند و به موجب این دقت و تجزیه تماشاگر قادر به دیدن ریزترین جزئیات نیز می‌شود.در واقع صحنه‌های درخشان و طبیعی با موتور تصویر  P5 Perfect Picture Engine تلویزیون فیلیپس 55PUS8804 به معرض نمایش گذاشته می شوند. به بیان دیگر صفحه‌نمایش تلویزیون فیلیپس به موتور تصویر  P5 Perfect Picture Engine مجهز می باشد که از طریق آن می توانید تصاویر را به صورت درخشان مشاهده نمایید. این پردازنده با پردازش کردن صحنه های فیلم، رنگ ها را به صورت شاداب و برجسته به نمایش در می آورد.  این تلویزیون همچنین کنتراست تصویر بالا و تضاد رنگی بالایی را به کمک این موتور پردازشگر تصویر ارائه می‌دهد تا صحنه‌ها را به صورت طبیعی و کامل مشاهده کنید. دقت بالای این پردازنده در ایجاد صحنه‌های در حال حرکت این امکان را به شما می‌دهد تا صحنه‌های در حال حرکت با سرعت بالا و همچنین سرعت پایین، به صورت شفاف و بدون پرش و لرزش تولید شده و بر روی نمایشگر 4K و 55 اینچ تلویزیون 55PUS8804 فیلیپس پخش گردند.

جست وجوی صوتی با هوش مصنوعی AI تلویزیون فیلیپس 55PUS8804

فناوری A.I. Sound به ارائه‌ی صدای به صورت هوشمندانه کمک می‌کند و این امکان را به کمک هوش مصنوعی با کارایی عالی ارائه می‌دهد تا صدایی با جلوه‌ای متفاوت و هماهنگ با صحنه‌ها را بشنوید. همچنین برای تجربه ی یک بازی هیجانی و نهایت لذت از برنامه Netflix یا محتوا و برنامه های مد نظر خود در فروشگاه Google Play تنها کافی ست با استفاده از جستجوی صوتی به تلویزیون خود بگویید به این صورت می توان تلویزیون اندروید فیلیپس را با صدای خود کنترل کنید.به عبارتی قابلیت Google Assistant این امکان را به شما می‌دهد تا دسترسی سریع به محتوا از طریق صوت داشته باشید، سازگاری با سایر لوازم جانبی امکان مدیریت تنظیمات را به راحتی در اختیار شما می‌گذارد.این تلویزیون با الکسا سازگار است در نتیجه می توانید از صدای خود برای کنترل این تلویزیون هوشمند از طریق دستگاه هایی که دارای قابلیت Alexa هستند استفاده کنید یعنی تلویزیون خود را روشن کنید و کانال ها را تغییر دهید و به مجموعه ای از بازی و موارد دیگر با Alexa بروید. قابلیت SimplyShare نیز امکانات برقراری ارتباط هوشمند می‌باشد که بدون نیاز به سیم ارتباط تلویزیون 55PUS8804 را با سایر لوازم هوشمند فراهم می‌کند.

طراحی آمبی لایت تلویزیون فیلیپس 55PUS8804

این تلویزیون مجهز به آمبی لایت 3طرفه است. آمبی لایت مختص تلویزیون های فیلیپس می باشد، که با طراحی زیبای آن هیجان و لذت را فراتر از آنچه تصور می کنید به منزلتان خواهد آورد. اطراف لبه های این تلویزیون فیلیپس از تعدادی لامپ LED یا همان Ambilight تشکیل شده است. بنابر این می توانید شب در تاریکی به کمک قابلیت Philips Ambilight در فیلم یا بازی غوطه ور شوید و رنگ های نمایشگر را به درون اتاق بر روی دیوار مشاهده نمایید.به عبارتی هاله‌ی رنگی ایجاد شده و ساطع شده بر روی دیوار با صحنه‌های در حال پخش همخوانی دارد و این امکان را فراهم می‌کند تا صحنه‌های طبیعی و زنده را به خارج از سطح نمایشگر مشاهده نمایید و حس گسترده تر بودن صفحه نمایش به ما دست خواهد داد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
PHILIPS 55PUS8804
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم