تلویزیون 55 اینج فیلیپس 55OLED854

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 55OLED854

سایز صفحه نمایش :55اینج

سیستم عامل :اندروید

آمبی لایت :3طرفه

کیفیت و رزولوشن تصویر :3840×2160

تکنولوژی صفحه نمایش :LED

توان خروجی صدا :50وات

گیرنده DVB-S2 :دارد

گیرنده دیجیتالDVB-T2 :دارد

قابلیت اتصال به Wi-Fi :دارد

پورت LAN :دارد

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
هدیه
ناموجود
مرجع:
Philips 55OLED854
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقدوبرسی تلویزیون فیلیپس 55OLED854

کمپانی فیلیپس یک شرکت خوش نام و معتبر که تلویزیون های با کیفیت و کارایی عالی زیادی را وارد بازار کرده است. یکی از تلویزیون های خوش ساخت این کمپانی تلویزیون 55OLED854 از محصولات سال 2019 است که با کیفیت تصویر 4K تولید وروانه ی بازار شده است.این تلویزیون هوشمند است و از سیستم عامل اندروید پشتیبانی میکند. سیستم عامل اندروید امکانات هوشمند مختلفی را برای سرگرمی بیشتر و آسان تر شدن تنظیمات در اختیار شما قرار میدهد.همچنین با پشتیبانی از قابلیت Micro Dimming Perfect وضوح تصاویر را بهبود می بخشد و جزئیات دقیقی از نمایشگر را در مقابل بیننده ها قرار می دهد. همچنین با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته ای مانند HDR فرمت دالبی ویژن و موتور پردازنده تصویر چهار هسته ای P5 تصاویر شفاف، واقعی و با کنتراست بالا را مشاهده میکنید. به لطف برخورداری از طیف رنگی گسترده در این تلویزیون رنگ ها کاملا طبیعی هستند و تصاویر واقعی و با جزییات کامل نمایش داده میشوند. تلویزیون فیلیپس با پشتیبانی از فرمت های صوتی و تصویری برتر دالبی تصاویری واقعی را در اختیار شما قرار می دهد. صدایی عالی و رسا را با خروجی صدای 50 واتی می توانید بشنوید. 

کیفیت تصویر تلویزیون فیلیپس 55OLED854

با تلویزیون OLED فیلیپس می توانید همیشه تصاویری جذاب را در اختیار داشته باشید.با تلویزیون OLED 55 اینچی فیلیپس ، هر صحنه ای را با کیفیت بالاو تصاویری واقعی و شفاف می بینید.تلویزیون 55OLED854 از محتوای HDR پشتیبانی میکند و تصاویر را با جزییات و کنتراست بالا نمایش میدهد. تفاوت رنگ های تیره و روشن کاملا مشخص است و سایه ها و نقاط روشن تصاویر به وضوح دیده میشود. طیف رنگی گسترده و وجود رنگ های کاملا طبیعی در این تلویزیون صحنه ها را دقیقا به شکل واقعی نمایش میدهد. نمایشگر 55 اینچ LED با کیفیت تصویر 4K و رزولوشن 2160x3840 هر تصویر را به هشت میلیون پیکسل تقسیم می‌کند و به موجب این دقت و تجزیه تماشاگر قادر به دیدن ریزترین جزئیات نیز می‌شود.در واقع صحنه‌های درخشان و طبیعی با موتور تصویر  P5 Perfect Picture Engine تلویزیون فیلیپس 55OLED854 به معرض نمایش گذاشته می شوند. به بیان دیگر صفحه‌نمایش تلویزیون فیلیپس به موتور تصویر  P5 Perfect Picture Engine مجهز می باشد که از طریق آن می توانید تصاویر را به صورت درخشان مشاهده نمایید. این پردازنده با پردازش کردن صحنه های فیلم، رنگ ها را به صورت شاداب و برجسته به نمایش در می آورد. 

 کیفیت صدای تلویزیون فیلیپس 55OLED854

تلویزیون فیلیپس 55OLED854 مجهز به دو بلندگو است که هرکدام از توان صوتی 10 وات برخودار هستند. این تلویزیون همچنین از یک ساب ووفر قدرتمند با توان صوتی 30 وات پشتیبانی میکند و در مجموع از توان صوتی 50 وات برخوردار است.همچنین شرکت فیلیپس قابلیت Dolby Digital را در امکانات سیستم صوتی این تلویزیون قرار داد تا با توزیع و تقسم کردن صدا در بین بلندگوها، پخش صدا را به صورت همه جانبه و فراگیر میسر ساخته باشد. تکنولوژی Dolby Atmos از استاندارد های جدید در زمینه صدا میباشد و دارای کیفیت بسیار بالایی بوده که می تواند صدایی همه جانبه و سینمایی را ایجاد نماید تا از تماشای برنامه مورد علاقه خود بیشترین لذت را ببرید.تکنولوژی DTS-HD و DTS Studio Sound II هم به تولید صدایی شفاف و فراگیر کمک میکند.

طراحی آمبی لایت تلویزیون فیلیپس 55OLED854 

این تلویزیون مجهز به آمبی لایت 3طرفه است. آمبی لایت مختص تلویزیون های فیلیپس می باشد، که با طراحی زیبای آن هیجان و لذت را فراتر از آنچه تصور می کنید به منزلتان خواهد آورد. اطراف لبه های این تلویزیون فیلیپس از تعدادی لامپ LED یا همان Ambilight تشکیل شده است. بنابر این می توانید شب در تاریکی به کمک قابلیت Philips Ambilight در فیلم یا بازی غوطه ور شوید و رنگ های نمایشگر را به درون اتاق بر روی دیوار مشاهده نمایید.به عبارتی هاله‌ی رنگی ایجاد شده و ساطع شده بر روی دیوار با صحنه‌های در حال پخش همخوانی دارد و این امکان را فراهم می‌کند تا صحنه‌های طبیعی و زنده را به خارج از سطح نمایشگر مشاهده نمایید و حس گسترده تر بودن صفحه نمایش به ما دست خواهد داد.

جست وجوی صوتی تلویزیون فیلیپس 55OLED854 

برای تجربه ی یک بازی هیجانی و نهایت لذت از برنامه Netflix یا محتوا و برنامه های مد نظر خود در فروشگاه Google Play تنها کافی ست با استفاده از جستجوی صوتی به تلویزیون خود بگویید به این صورت می توان تلویزیون اندروید فیلیپس را با صدای خود کنترل کنید.به عبارتی قابلیت Google Assistant این امکان را به شما می‌دهد تا دسترسی سریع به محتوا از طریق صوت داشته باشید، سازگاری با سایر لوازم جانبی امکان مدیریت تنظیمات را به راحتی در اختیار شما می‌گذارد.این تلویزیون با الکسا سازگار است در نتیجه می توانید از صدای خود برای کنترل این تلویزیون هوشمند از طریق دستگاه هایی که دارای قابلیت Alexa هستند استفاده کنید یعنی تلویزیون خود را روشن کنید و کانال ها را تغییر دهید و به مجموعه ای از بازی و موارد دیگر با Alexa بروید. قابلیت SimplyShare نیز امکانات برقراری ارتباط هوشمند می‌باشد که بدون نیاز به سیم ارتباط تلویزیون 55OLED854 را با سایر لوازم هوشمند فراهم می‌کند.

طراحی تلویزیون فیلیپس 55OLED854 

فیلیپس تلویزیون 55 اینچ 55OLED854 خود را بسیار زیبا و چشم نواز طراحی نموده است. این تلویزیون علاوه بر صفحه نمایش 55 اینچی که برای پذیرایی های نسبتا بزرگ می تواند مناسب باشد.دارای بدنه ی مشکی رنگ همراه با قاب بسیار باریکی در اطراف آن است که شما را غرق در تصاویر در حال پخش میکند. طراحی قاب این تلویزیون به حدی باریک است که هنگام تماشای محتوای دلخواه نگاه شما جلب آن نشده و تمرکزتان دقیقا روی تصویر در حال پخش خواهد بود. پایه های این تلویزیون که بر خلاف سایر تلویزیون ها دقیقا در وسط آن قرار گرفته است زیبایی خاصی به این محصول بخشیده است.این پایه Tشکل در زیر تلویزیون قابلیت چرخش را دارا می باشد و شما می توانید تلویزیون را در هر زاویه ای که دوست دارید تنظیم نمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Philips 55OLED854
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم