تلویزیون 55اینج فیلیپس 55PUT6703

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس55PUT6703

سایز صفحه نمایش :55اینج

سیستم عامل :SAPHI 

آمبی لایت :3طرفه

کیفیت و رزولوشن تصویر :3840×2160

تکنولوژی صفحه نمایش :LED

توان خروجی صدا :20وات

گیرنده DVB-S2 :دارد

گیرنده دیجیتالDVB-T2 :دارد

قابلیت اتصال به Wi-Fi :دارد

پورت LAN :دارد

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
هدیه
ناموجود
مرجع:
PHILIPS 55PUT6703
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقدوبرسی تلویزیون فیلیپس 55PUT6703

کمپانی فیلیپس یک شرکت خوش نام و معتبر که تلویزیون های با کیفیت و کارایی عالی زیادی را وارد بازار کرده است. یکی از تلویزیون های خوش ساخت این کمپانی تلویزیون 55PUT6703 از محصولات سال 2018 است که با کیفیت تصویر 4K تولید وروانه ی بازار شده است.این تلویزیون هوشمند است و از سیستم عامل اندروید پشتیبانی میکند. سیستم عامل SAPHI امکانات هوشمند مختلفی را برای سرگرمی بیشتر و آسان تر شدن تنظیمات در اختیار شما قرار میدهد. همچنین این سیستم عامل سرعت تلویزیون را بالا می‌برد و لذت استفاده از تلویزیون را دو چندان می‌کند.همچنین با پشتیبانی از قابلیت Micro Dimming Perfect وضوح تصاویر را بهبود می بخشد و جزئیات دقیقی از نمایشگر را در مقابل بیننده ها قرار می دهد. همچنین با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته ای مانند HDR فرمت دالبی ویژن و موتور پردازنده تصویر چهار هسته ای تصاویر شفاف، واقعی و با کنتراست بالا را مشاهده میکنید. به لطف برخورداری از طیف رنگی گسترده در این تلویزیون رنگ ها کاملا طبیعی هستند و تصاویر واقعی و با جزییات کامل نمایش داده میشوند. تلویزیون فیلیپس با پشتیبانی از فرمت های صوتی و تصویری برتر دالبی تصاویری واقعی را در اختیار شما قرار می دهد. صدایی عالی و رسا را با خروجی صدای 20 واتی می توانید بشنوید. 

طراحی آمبی لایت تلویزیون فیلیپس 55PUT6703 

این تلویزیون مجهز به آمبی لایت 3طرفه است. آمبی لایت مختص تلویزیون های فیلیپس می باشد، که با طراحی زیبای آن هیجان و لذت را فراتر از آنچه تصور می کنید به منزلتان خواهد آورد. اطراف لبه های این تلویزیون فیلیپس از تعدادی لامپ LED یا همان Ambilight تشکیل شده است. بنابر این می توانید شب در تاریکی به کمک قابلیت Philips Ambilight در فیلم یا بازی غوطه ور شوید و رنگ های نمایشگر را به درون اتاق بر روی دیوار مشاهده نمایید.به عبارتی هاله‌ی رنگی ایجاد شده و ساطع شده بر روی دیوار با صحنه‌های در حال پخش همخوانی دارد و این امکان را فراهم می‌کند تا صحنه‌های طبیعی و زنده را به خارج از سطح نمایشگر مشاهده نمایید و حس گسترده تر بودن صفحه نمایش به ما دست خواهد داد.

جست وجوی صوتی تلویزیون فیلیپس 55PUT6703 

برای تجربه ی یک بازی هیجانی و نهایت لذت از برنامه Netflix یا محتوا و برنامه های مد نظر خود در فروشگاه Google Play تنها کافی ست با استفاده از جستجوی صوتی به تلویزیون خود بگویید به این صورت می توان تلویزیون اندروید فیلیپس را با صدای خود کنترل کنید.به عبارتی قابلیت Google Assistant این امکان را به شما می‌دهد تا دسترسی سریع به محتوا از طریق صوت داشته باشید، سازگاری با سایر لوازم جانبی امکان مدیریت تنظیمات را به راحتی در اختیار شما می‌گذارد.این تلویزیون با الکسا سازگار است در نتیجه می توانید از صدای خود برای کنترل این تلویزیون هوشمند از طریق دستگاه هایی که دارای قابلیت Alexa هستند استفاده کنید یعنی تلویزیون خود را روشن کنید و کانال ها را تغییر دهید و به مجموعه ای از بازی و موارد دیگر با Alexa بروید. قابلیت SimplyShare نیز امکانات برقراری ارتباط هوشمند می‌باشد که بدون نیاز به سیم ارتباط تلویزیون 55PUT6703 را با سایر لوازم هوشمند فراهم می‌کند.

سیستم صوتی تلویزیون فیلیپس 55PUT6703 

تلویزیون فیلیپس به یک سیستم صوتی قدرتمندی مجهز شده که کاملا متناسب با سیستم تصویر است. این بخش تولید فیلیپس با دو اسپیکر که هر کدام به توان ده وات مجموعاً توان خروجی صوتی 20 وات را دارد. این اسپیکرها صدایی واضح و قدرتمند را پس از تحلیل و تقویت با فناوری‌های مختلف پخش می‌کنند و امکان ارائه‌ی صدا را به صورت دقیق، شفاف و همه‌جانبه فراهم می‌کنند. همچنین فناوری incredible surround زمینه تولید صدا را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود تا کاربران تجربه صدایی غنی و فراگیر را داشته باشند به علاوه تکنولوژی پاک سازی صدا یا همان Clear Sound در این تلویزیون تعبیه گردیده است تا صدایی صاف و بدون نویز به گوش کاربران برسد این فناوری صدای دریافتی قدرتمند و واضح را با قابلیت تفکیک پذیری‌اش به دو بخش اصلی و پس زمینه با قدرت بیشتر و رسایی و شیوایی در محیط طنین انداز می‌کند. همچنین قابلیت Smart Sound نیز کارایی شبیه به تکنولوژی پاک سازی صدا دارد اما با این تفاوت که شما شاهد تغییرات ناگهانی سطح فرکانس صدا نخواهید بود و صدایی یکدست و کامل را خواهید شنید. 

طراحی ظاهر تلویزیون فیلیپس 55PUT6703 

 تلویزیون فیلیپس 55PUT6703 دارای طراحی ساده و بدون هیچ گونه نوری ساخته شده که همراه با جلوه ی شیکش راحت می تواند نظر هر شخصی را به سمت خود جلب نماید. این تلویزیون 55 اینچ با صفحه نمایش تخت و قاب باریک از ظاهری بسیار شیک بهره برده است. رنگ نقره ای در ساخت این محصول به شما این امکان را می‌دهد تا این تلویزیون فیلیپس را به راحتی با دیگر لوازم خانگی خود ست نمایید و سالنی با دیزاین جذاب را ایجاد کنید.پایه ی های تخت و خوابیده ی نقره ای رنگ این تلویزیون نسبت به تلویزیون های سری قبل بسیار متفاوت می باشد و همین جلوه ی زیبایی به تلویزیون داده است.همچنین لبه های باریک در اطراف نمایشگر تلویزیون ساختار جذابی ایجاد کرده است و نظر بسیاری از کاربران را به سوی خود کشیده است. محل اتصال کابل های مختلف نیز بر روی قسمت پشتی بدنه به صورت یکپارچه ایجاد شده تا با دقت هرکدام را در قسمت مورد نظر قرار دهید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
PHILIPS 55PUT6703
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم