تلویزیون 50 اینچ شارپ مدل 50AH1X

مشخصات کلی تلویزیون شارپ 50AH1X

سایز صفحه نمایش :50اینج

سیستم عامل :اندروید

کیفیت و رزولوشن تصویر :3840×2160

تکنولوژی صفحه نمایش :LED

توان خروجی صدا :20وات

گیرنده دیجیتالDVB-T2 :دارد

قابلیت اتصال به Wi-Fi :دارد

پورت LAN :دارد

ادامه مطلبShow less
14,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
هدیه
ناموجود
مرجع:
SHARP 50AH1X
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقدبرسی تلویزیون شارپ 50AH1X

تلویزیون شارپ 50AH1X یکی از تلویزیون های هوشمند شارپ میباشد که از سیستم عامل اندروید پشتیبانی میکند و امکانات هوشمند زیادی دارد.این تلویزیون ال ای دی دارای وضوح تصویر 4K می باشد که کیفیت تصویر خوبی را ارائه می دهد. تکنولوژی HDR به همراه وجود پردازنده 4 هسته ای پرقدرت کیفیت تصویر خوبی را نشان می دهند.موتور پردازش تصویر  X4 Master Engine Pro II تصاویر را با کیفیت بسیار بالا پردازش خواهد کرد. قابلیت Mirroring Screen از جمله ویژگی های خوب تلویزیون 50 اینچ شارپ AH1X بوده که به مخاطب امکان اشتراک گذاری صفحه تلفن همراه خود بر روی تلویزیون را می دهد. در داخل این تلویزیون شاهد وجود یک گیرنده دیجیتال با سیستم DVB-T2 خواهید بود که شما را از خرید گیرنده دیجیتال مجزا بی نیاز خواهد کرد. همچنین از فناوری Noise Reduction برای کاهش نویز تصاویر استفاده شده است  در سیستم صوتی این تلویزیون قابلیت Original Surround قرار داده شده است که صدایی بسیار رسا و واضح را پخش خواهد کرد. همچنین فناوری Dolby Audio توان صوتی را افزایش خواهد داد.

کیفیت تصویر تلویزیون 50AH1X

کیفیت تصویر این تلویزیون 4K می باشد که تصاویر را با کیفیت بسیار بالا پخش می کند و با نشان دادن جزئیات بسیار ریز و با کیفیت بالا تعجب کاربران را به دنبال خواهد داشت. تعداد پیکسل های این تلویزیون به 8 میلیون ورزولوشن 3840X2160 می رسند که کوچک ترین جزئیات را با کیفیت بسیار بالا نشان می دهند.همچنین پشتیبانی از استاندارد تصویر HDR و درخشندگی بالای تصویر، تصاویر را با کیفیت و کنتراست بالا به شما ارائه می کند.این فناوری به صورت بهینه روشنایی را بین قسمت های مختلف تصویر تقسیم می کند و تصویر بسیار عالی و روشن را در معرض دید قرار می دهد. بنابراین شما با استفاده از این فناوری به راحتی می توانید رنگ ها را از همدیگر تفکیک کنید. تکنولوژی Eagle View باعث کاهش تاری یا Motion Blur در مرکز صفحه می شود که این قابلیت تلویزیون 50AH1X را برای اموری نظیر تماشای فیلم هایی با صحنه های سریع، برنامه ورزشی و بازی کردن مناسب می کند. این تلویزیون قابلیت کاهش نویز نیز دارد تا تصاویری واضح را نمایش دهد.

طراحی تلویزیون شارپ 50AH1X

شرکت شارپ با دقت زیادی که در طراحی تلویزیون هایش به کاربر می برد موجب شده محصولی بسیار زیبا را تولید کند.این تلویزیون دارای استاندارد های بالایی در زمینه حفاظت و طول عمر می باشد  حفاظت در برابر نوسان برق و جریانات الکتریکی یکی از این موارد میباشد که دارای استاندارد ICE 61000-4-2 و ICE 61000-4-5 است. لبه های این تلویزیون نسبتا باریک هستند و ظرافت خاصی در طراحی آن اعمال شده است و دور نمایشگر 50 اینچی این تلویزیون قابی درنظر گرفته شده است که جلوه زیبایی به تلویزیون داده است همچنین پایه های هشتی شکل تلویزیون بسیار متفاوت هستند و دارای زیبایی خاصی هستند که محیط اطراف را بسیار زیباتر خواهند کرد.همچنین این تلویزیون مقاومت بالایی در برابر گرما و دمای بالا را دارد که منجر به کسب استاندارد ICE 600065 شده است.از طرفی از مهمترین این پورت هایی که در قاب پشتی این تلویزیون تعبیه شده اند می توان به پورت USB و HDMI اشاره کرد.

کیفیت صدا تلویزیون شارپ 50AH1X

 این تلویزیون مجهز به سیستم صوتی دو کاناله بوده که توان خروجی به ازای هر کانال 10 وات بوده و در مجموع برابر 20 وات می شود. قابلیت مهم و ویژه که برای سیستم صوتی این تلویزیون در نظر گرفته شده است Original Surround است که صدایی واقعی و طبیعی را پخش می کند. این فناوری با افزایش وضوح صدا حسی همه جانبه را در کاربر به وجود می آورد و صدایی بدون نویز و بسیار شفاف را از بلندگوهای تلویزیون 50AH1X پخش خواهد کرد که می تواند به کیفیت بخشیدن این تلویزیون بسیار کمک کند.این تلویزیون مجهز به خروجی صدا برای هدفون می باشد. البته جهت پخش موسیقی این امکان برای شما فراهم شده تا بطور وایرلس و از طریق تلفن همراه، تبلت یا لپ تاپ موسیقی خود را در تلویزیون پخش کنید.همچنین استفاده از فناوری Dolby Audio توان صوتی افزایش پیدا می کند و کاربر از صدایی رسا بهرمند خواهد بود. بنابراین با استفاده از این فناوری شما نگرانی از بابت قدرت صدا نخواهید داشت. فناوری Bass Enhancer در تلویزیون 50AH1X به افزایش باس کمک می کند تا کاربر زیر و بم های صوتی را حس کند و تجربه متفاوتی را داشته باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SHARP 50AH1X
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم