تلویزیون اولد 65 اینچ ال جی مدل 65B9

مشخصات کلی تلویزیون اولد 65 اینچ ال جی مدل 65B9

سایز صفحه نمایش:65اینج

کیفیت تصویر:4K 

نوع تلویزیون :OLED

رزولوشن تصویر:2160*3840 پیکسل

توان خروجی:40وات

سیستم صوتی:2.2کاناله

تکنولوژی صوتی: Dolby Digital

سیستم عامل:WebOS

گیرنده دیجیتال: DVB-T2/C/S2

قابلیت اتصال بهWiFi :دارد

قابلیت HDR:دارد

ادامه مطلبShow less
59,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG OLED 65B9
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقدوبرسی تلویزیون 65اینچ ال جی مدل 65B9

ال جی یکی از اولین تولید کنندگان تلویزیون های برتر و با کیفیت می باشد که هر ساله تعداد بسیاری از تلویزیون ها در رده های مختلف روانه بازار میکند. این بار ال جی با مدل 2019 تلویزیون های OLED میانرده و بسیار باکیفیت و درعین حال قیمت مناسب 65B9 را تولید وروانه ی بازار کرده است.این تلویزیون از پیشرفته ترین و لوکس ترین تلویزیون هاییست که در سال 2018 با طراحی مدرن و امکانات پیشرفته تولید شد.این تلویزیون اسمارت با کیفیت تصویر 4K قابلیت به نمایش گذاشتن تصاویر با وضوح عالی را دارد، به علاوه با موتور پردازشگر a7 که به خود اختصاص داده است زمینه دیدن صحنه‌هایی با کیفیت غنی و شفاف را برای مخاطبین فراهم می‌کند. فناوری‌های Dolby Vision و Dolby Atmos با تولید صدا و تصویر به صورت پیشرفته و غنی این امکان را به شما خواهند داد تا صدا و تصویر بالاتر ین تاثیر را بر شما داشته باشند و مشاهده‌ی تصاویر با سینما واقعی را برایتان فراهم می‌کنند.قابلیت Pixel Dimming، استاندارد تصویر 4K Cinema HDR و نیز امکان بالا بردن کیفیت تصاویر با 4K Upscaler همگی برای بخش تصویر تلویزیون ال جی تعریف شده اند.از طرفی دیگر سیستم صوتی قدرتمند تلویزیون ال جی با توان بسیار بالای 40 وات همراه شده که 20 وات آن برای ساب ووفر داخلی اش در نظر گرفته شده است.

کیفیت تصویر تلویزیون اولد 65 اینچ ال جی مدل 65B9

این تلویزیون می تواند تصاویر را با رزولوشن 2160×3840 پیکسل نمایش دهد، یعنی برای نمایش دادن هر تصویر حدود 8 میلیون پیکسل باید دست به هم دست هم دهند تا تصویری با کیفیت بوجود آید. تلویزیون 65B9 ال جی از جمله محصولات OLED است که با تنظیم روشنایی در بخش‌های مختلف تصویر و به صورت جداگانه این امکان را فراهم خواهد کرد و صحنه‌های مشکی با تاریکی مطلق به نمایش گذاشته شوند و روشنایی سایر رنگ‌ها بر روی آن‌ها تاثیر نخواهد گذاشت.توسط فناوری 4K Cinema HDR چشم انداز تازه‌ای از کیفیت تصویر را مشاهده خواهید کرد که توسط آن می‌توانید تصاویر با رنگ‌های غنی و وضوح فوق‌العاده را دریافت کنید.قابلیت Perfect Black نیز بر روی فناوری Perfect Colour این امکان را فراهم می‌کند تا مجموعه‌ای غنی از رنگ‌ها را مشاهده نمایید که رنگ مشکی در کنار آن‌ها خودنمایی خواهد کرد.

پردازنده آلفا 7 تلویزیون اولد 65اینج ال جی 65B9

همانطور که در بندهای قبلی اشاره کردیم این تلویزیون اسمارت با کیفیت تصویر 4K قابلیت به نمایش گذاشتن تصاویر با وضوح عالی را دارد، به علاوه با موتور پردازشگر a7 که به خود اختصاص داده است زمینه دیدن صحنه‌هایی با کیفیت غنی و شفاف را برای مخاطبین فراهم می‌کند. این  موتور پردازشگر تصویر α7 Gen2 به عنوان نسل دوم α7 مورد استفاده قرار گرفته است همچنین توسط هوش مصنوعی تلویزیون حمایت می شود و کیفیت محتوای اصلی را تشخیص می دهد. حسگر نور محیط بر روی پردازشگر α7 به صورت هوشمندانه میزان نور تصاویر در حال پخش را تنظیم می‌کند تا آن‌ها را با توجه به شرایط و روشنایی محیط به صورت مطلوب ببینید. به علاوه گنجاندن پردازنده α7 در مدل‌های ال‌جی منجر به افزایش کیفیت صدا نیز می شود. این پردازنده با شناسایی صدا منبع صوتی را تجزیه و تحلیل می کند تا بسته به نوع محتوا، صدای مطلوبی را ارائه دهد.

توان صوتی تلویزیون اولد 65 اینچ ال جی مدل 65B9

 سیستم صوتی قدرتمند تلویزیون ال جی با توان بسیار بالای 40 وات همراه شده که 20 وات آن برای ساب ووفر داخلی اش در نظر گرفته شده است.سیستم صوتی 2.2 کاناله متشکل از دو اسپیکر و دو ساب‌ووفر امکان پخش صدا با توان 40 وات را فراهم می‌کند که شنیدن صدای ریز و بم فراهم خواهد بود تا حسی غنی را از تلویزیون دریافت نمایید. توسط فناوری Clear Voice III امکان شنیدن صدایی زلال و شفاف و بدون نویز برای شما فراهم می‌شود.همچنین فناوری AI Sound از جذاب ترین و به‌روزترین امکانات موجود بر روی تلویزیون ال جی 65B9 است که تولید و پخش صدا را به واسطه‌ی هوش مصنوعی امکان پذیر خواهد کرد تا وضوح بالاتر صوتی از این تلویزیون 4K ارائه شود.از طرفی فناوری‌های Dolby Surround و OLED Surround موجود در این تلویزیون باعث شنیدن صدایی غنی و فراگیر خواهد شد. 

فناوری ThinQ AI تلویزیون اولد 65اینج ال جی 65B9

فناوری با قابلیت هوش مصنوعی AI ThinQ این تلویزیون را بسیار جذاب کرده است. در واقع این تکنولوژی ThinQ AI که ال جی از آن به عنوان هوش مصنوعی نام می برد درست مانند یک ناظر بر روی سایر دستگاه ها نظارت می کند. در واقع تکنولوژی ThinQ AI به شما اجازه می دهد تا از طریق استفاده از این برنامه و نصب رایگان آن بر روی گوشی هوشمند، کارهای روزانه خود را با هم انجام دهید. فناوری ThinQ AI لوازم خانگی هوشمندی همچون یخچال، لباسشویی، ظرفشویی و سایر لوازم هوشمند را با هم تلفیق می کند و به شما این اجازه را می دهد تا در هر جا و هر نقطه فقط با لمس یک دکمه تغییرات مد نظر را اعمال کنید.به عبارت می توانید به کلیه وسایل هوشمند خانه دسترسی داشته باشید و فرمان هایی را از طریق تلویزیون به آن ها منتقل کنید و کلیه وسایل را با استفاده از این امکان هوشمند، مدیریت کنید.

طراحی تلویزیون اولد 65اینج ال جی 65B9

این تلویزیون نمایی خوش تراش و با بدنه‌ای مقاوم و مستحکم را ارائه خواهد داد تا نظر کاربران را در نگاه اول به خود جلب کند.در تلویزیون اولد ال جی شاهد باریک تر شدن قاب آن می باشید به صورتیکه ضخامت صفحه نمایش تلویزیون اولد ال جی به دلیل نبودن نور پس زمینه در آن فوق العاده کاهش پیدا کرده است.طراحی یکپارچه و براق این تلویزیون با سبک مینیمالیستی این امکان را به شما خواهد داد تا این محصول را با هر فضایی ادغام نمایید و دیزاینی نوین و عالی را به سالن خود ببخشید. برجستگی موجود بر روی پنل پشتی تلویزیون ال جی 65B9 پورت‌ها و امکانات اتصالی را نیز بر روی خود جای داده است و با شیارهای مخصوصی که بر روی خود دارد این امکان را به شما خواهد داد که کابل‌های موجود را هدایت نمایید.همچنین به کمک حالت گالری یا همان Gallery Mode تصاویر زیبا و جاذبه های طبیعی را مانند قابی خوش طرح بر روی نمایشگر تلویزیون ال جی نشان می دهد. در نتیجه برای مشاهده زیبایی های هر فصل می توانید از حالت گالری در این تلویزیون استفاده کنید. 

فناوری Apple AirPlay 2 تلویزیون اولد 65 اینچ ال جی مدل 65B9

با فناوری جدید AirPlay 2، می توانید هر چیزی را از دستگاه یا IOS یا Mac خود روی تلویزیون هوشمند 65B9 ال جی به اشتراک بگذارید یعنی فناوری Apple AirPlay 2 این امکان را فراهم خواهد کرد تا محصولات اسمارت اپل از جمله گوشی‌های آیفون امکان اتصال به این تلویزیون را داشته باشند و محتوای موجود بر روی این محصولات را به نمایشگر بزرگ و 65 اینچ تلویزیون 65B9 ال جی انتقال دهید و از وضوح بالا و رسانه‌های صوتی و تصویری متنوع لذت ببرید. همچنین توسط فناوری Home Dashboard منویی در دسترس کاربر قرار می‌گیرد که توسط آن می‌تواند تمام محصولات هوشمند منزل خود را بر روی نمایشگر تلویزیون مدیریت کند. همچنین این تلویزیون با بهره بردن از بلوتوث کم مصرف، علاوه بر مصرف کم انرژی باعث افزایش محدوده ارتباطی وسیع‌تر برای مخاطبین می‌شود اسپیکر هوشمند Apple HomePod در این تلویزیون اسمارت پشتیبانی خواهد شد و تمامی قابلیت‌های جذابی که توسط آن ارائه می‌شود در اختیارتان قرار خواهد گرفت که می‌توان جذاب ترین آن را دسترسی به دستیار صوتی سیری معرفی کرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG OLED 65B9

مشخصات

شناسه کالا
LG OLED 65B9
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
LG OLED 65B9

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم