تلویزیون 75 اینچ سونی مدل 75Z9D

مشخصات کلی تلویزیون 75 اینچ سونی مدل 75Z9D

سایزصفحه نمایش :75اینج

یفیت و رزولوشن تصویر :3840×2160

توان خروجی صدا :20وات

کیفیت صفحه نمایش :4K

نوع پنل :IPS

تکنولوژی صفحه نمایش :Direct LED

سیستم عامل :اندروید

قابلیت اتصال به WiFi :دارد

تکنولوژیDolby Digital :دارد

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
هدیه
ناموجود
مرجع:
SONY 75Z9D
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقدوبرسی تلویزیون 75 اینچ سونی مدل 75Z9D

شرکت سونی یکی از تولید کنندگان برتر درزمینه ی تولید تلویزیون می باشد که با تولید تلویزیون های بسیار با کیفیت و در عین حال با کارایی فوق العاده توانسته تئجه و نظر بسیاری از کاربران را به خود جذب کند.تلویزیون ال ای دی 75 اینچ 4K سونی نیز یکی از برترین تلویزیون های چند سال اخیر تلویزیون سونی است.این تلویزیون از پیشرفته ترین و لوکس ترین تلویزیون هاییست که در سال 2016 با طراحی مدرن و امکانات پیشرفته تولید شد.این تلویزیون اسمارت با کیفیت تصویر 4K قابلیت به نمایش گذاشتن تصاویر با وضوح عالی را دارد این تلویزیون با برخورداری از فناوری BMD قادر به پخش تصاویر با کیفیت بالا و نمایش صحیح رنگ و نور می باشد.همچنین این تلویزیون Z9D اندروید بوده و از پردازنده قدرتمند X1 Extreme بهره مند است.

کیفیت تصویر تلویزیون 75 اینچ سونی مدل 75Z9D

این تلویزیون می تواند تصاویر را با رزولوشن 2160×3840 پیکسل نمایش دهد، یعنی برای نمایش دادن هر تصویر حدود 8 میلیون پیکسل باید دست به هم دست هم دهند تا تصویری با کیفیت بوجود آید.تکنولوژی Backlight Master Drive همراه با نور پس زمینه LED کنتراست عمیقی را ایجاد می کند. جزییات پنهان ساختار سنگ ها از سایه ها نمایان می شود و صحنه هایی فوق العاده و واقعی را می سازد.این تلویزیون با برترین و پیشرفته ترین بکلایت و بکارگیری بکلایت سری مستر معروف به اسلیم بکلایت درایو سونی است.همچنین به خاطر بکلایت تمام آرایه نوردهی موضعی اختصاصی قادر به ایجاد کنتراستی در حدود 10هزار می باشد و دارای بیش از 600 نقطه ی نوری بکلایت می باشد.

توان صوتی تلویزیون 75 اینچ سونی مدل 75Z9D

سیستم صوتی این تلویزیون دارای 2 بلندگوی  2 کاناله است  که هر کدام از آن ها به تنهایی دارای توان 10وات هستند ودر مجموع از توان بالای 20 واتی بهره می برند .در این تلویزیون توسط فناوری ClearAudio+امکان شنیدن صدایی زلال و شفاف و بدون نویز برای شما فراهم می‌شود.همچنین از سیستم های صوتی Dolby™ Digital, Dolby™ Digital Plus, Dolby™ Pulse نیز بهره می بردکه باعث شنیدن  صدایی غنی و فراگیر خواهند شد. از طرفی میتوان به 6 حالت مختلف صدا (Standard, News, Music, Cinema, Sport,) اشاره نمود.

طراحی تلویزیون 75 اینچ سونی مدل 75Z9D

این تلویزیون نمایی خوش تراش و با بدنه‌ای مقاوم و مستحکم را ارائه خواهد داد تا نظر کاربران را در نگاه اول به خود جلب کند.طراحی یکپارچه و براق این تلویزیون با سبک مینیمالیستی این امکان را به شما خواهد داد تا این محصول را با هر فضایی ادغام نمایید و دیزاینی نوین و عالی را به سالن خود ببخشید.این تلویزیون در نگاه اول ممکن است کمی ضخیم به نظر برسد اما همانطور که گفته شد این ضخامت به دلیل به کار بردن بکلایت تمام آرایه نوردهی موضعی است. ضخامت این تلویزیون 8.3 سانتی متر می باشد.همچنین اندازه حشیه ها و قاب این تلویزیون 1.8 سانتی متر می باشد. حاشیه ها ضخامت متوسطی داشته و از طراحی خاص و با کیفیتی برخوردارند. حاشیه ها دو تکته بوده و رده ای طلایی از میان آن ها رد شده به همین دلیل زیبایی تلویزیون را دو چندان کرده اند.پایه نگهدارنده این تلویزیون کوچک بوده و فضای کمی را اشغال می کند اما به خوبی از تلویزیون پشتیبانی می کند.

تکنولوژی SmartThings تلویزیون 75 اینچ سونی مدل 75Z9D

با استفاده از این تکنولوژی SmartThings در تلویزیون 75 اینچ سونی مدل 75Z9D شما قادر خواهید بود تا تنها از طریق فشار دادن چند دکمه روی ریموت کنترل تلویزیون خود تمامی اطلاعات  گوشی خود را بر روی تلویزیون در دسترس داشته باشید ریموت کنترل هوشمند این تلویزیون 75 اینچ سونی مدل 75Z9D امکان دسترسی سریع به فایل‌های مورد علاقه‌یتان را برای شما فراهم می‌کند.سرویس PlayStation Vue سونی در تلویزیون Z9D شیوه جدیدی برای تماشای تلویزیون آنلاین است که بدون قرار داد سالیانه و هزینه های اضافه می باشد. از محتوای فوق العاده آن از جمله ورزشی، خبری و ... در شبکه های محبوب خود لذت ببرید.همچنین شبکه Netflix یک راه آسان برای شناسایی تلویزیون هایی که عملکرد بهتری دارند، به وجود آورده است. دسترسی ساده به برنامه و وجود چندین ویژگی جدید، که باعث بهتر شدن تلویزیون های هوشمند می شود. تلویزیون های توصیه شده توسط شبکه Netflix با استفاده از دکمه اختصاصی و کنترل صوتی به شما کمک می کنند تا از دیدن برنامه های تلویزیونی و فیلم ها لذت ببرید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SONY 75Z9D
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم