تلویزیون 55 اینچ توشیبا مدل 55U9850EV

مشخصات کلی تلویزیون 55 اینچ توشیبا مدل 55U9850EV

سایز صفحه نمایش :55اینج

فناوری نمایشگر :LED

توان خروجی صدا :20وات

وضوح تصویر :3840×2160 4K

سیستم عامل :اندروید

کیفیت تصویر :4K

نوع پنل :IPS

قابلیت اتصال به Wi-Fi :دارد

گیرندهDVB-T2،DVB-T :دارد

تکنولوژیDolby Digital Plus :دارد

ادامه مطلبShow less
18,800,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
هدیه
ناموجود
مرجع:
TOSHIBA 55U9850VE
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقدو برسی تلویزیون 55 اینچ توشیبا مدل 55U9850EV 

شرکت توشیبا نیز یکی از شرکت های تولید کننده ی لوازم خانگی مانند شرکت های از جمله سامسونگ - ال جی - سونی و... است. همچنین این شرکت در زمینه ی تولید محصولات صوتی تصویری مانند تلویزیون نیز فعالیت دارد.تلویزیون های توشیبا با طراحی منحصر به فرد و به روز و همچنین امکانات فراتر از انتظار قادر هستند هر سلیقه ای را راضی نماید و به بهترین مدل ها تبدیل شود.یکی از تلویزیون های 2018 توشیبا تلویزیون 55 اینچ توشیبا مدل 55U9850EV است. این تلویزیون سری 9 با کیفیتی که دارد از لحاظ نمایش تصاویر 4 برابر وضوح بالاتر از Full HD را عرضه می کند، همچنین روشنایی صفحه نمایش آن بسیار واضح و استاندارد است.همچنین باید گفت که توشیبا برای اینکه کار از محکم کاری عیب نکند تراشه‌ی قدرتمند 4K CEVO به عنوان پردازشگر تصویر بر روی این تلویزیون 55 اینچ تعبیه کرده است بدین وسیله تصاویر در بهترین قالب و در بهترین وجه با سطح بالایی از کیفیت نمایش داده می‌شوند.علاوه بر اینها این تلویزیون از درگاه های سیم دار و بدون سیم ارتباطی بسیاری ازجمله بلوتوث، وایرلس، WIFI و LAN برخوردار است. در این محصول 2 ورودی USB و 3 ورودی HDMI نیز وجود دارد که می توانید برای اتصال به انواع دستگاه ها استفاده کنید.

سیستم عامل تلویزیون 55 اینچ توشیبا مدل 55U9850EV

این تلویزیون از سیستم عامل 8.0 Android بهره می‌برد که در مورد این سیستم باید گفت موجب عملکرد قوی و دقیق تلویزیون می‌شود و امکانات متوع و گسترده‌ای را در اختیار کاربران می‌گذارد. شما در این اندروید می توانید برنامه های بسیار متنوع و جذابی را بر روی نمایشگر خود نصب و اجرا کنید. اندروید تلویزیون توشیبا مدل 55U9850EV قابلیت پردازش تمام اپلیکیشن های درون استور گوگل پلی را دارد، و شما با استفاده از آن می توانید هر برنامه یا بازی آفلاین یا آنلاین را بر روی نمایشگر خود نصب و اجرا کنید. . این سیستم عامل پرچمدار امکان دسترسی به برنامه های پر طرفداری همچون آمازون , یوتیوب و Netflix را برای کاربران فراهم آورده است.توسط سرویس Netflix می‌توانید دنیای بزرگ و متنوع فیلم‌های جدید و آنلاین را در اختیار داشته باشید و با کیفیت فورکی آن‌ها را تماشا کنید. همچنین باید به حضور Google play store اشاره کرد که کاربران توسط آن می‌توانند نرم افزارهای مورد نظر خود را دانلود کنند.

کیفیت تصویر تلویزیون 55 اینچ توشیبا مدل 55U9850EV

کیفیت تصویر بالا و امکان ارائه‌ی رنگ‌های غنی و با روشنایی بالا یکی از ویژگی های یک تلویزیون خوب و کاربردی است.رزولوشن نمایشگر 3840×2160 پیکسل بر روی این تلویزیون 55 اینچ توشیبا به شما کمک می‌کند تا صحنه‌هایی با تراکم پیکسل بالا و به صورت یکدست را در اختیارتان قرار گیرد. همچنین مجهز بودن این تلویزیون اسمارت با کیفیت فورکی منجر به این می‌شود تا کاربران بتوانند در دنیای واقعی و غنی تصاویر غوطه ور شوند و خود را بخشی از آن‌ها احساس نمایند و لذت تمام را از آن ببرند.علاوه بر اینها تلویزیون توشیبا مدل 55U9850EV از نمایشگر LED Direct بهره گرفته است. نمایشگر LED با ایجاد لامپ های نوری در سراسر نمایشگر و افزایش تعداد لامپ ها، موجب شده در تمامی نقاط نمایشگر شاهد تصاویری درخشان و یکدست باشیم. در این حالت کاربر به لطف نور بیشتر پس زمینه، تصاویری بسیار درخشان و یکدست را مشاهده خواهد کرد. 

کیفیت صدای تلویزیون 55 اینچ توشیبا مدل 55U9850EV

این تلویزیون دارای سیستم صوتی 2کاناله می باشد که توسط دو بلند گوی 10 واتی صدا را به گوش شما میرساند.که در نهایت باعث می‌شوند تا حجم صدای خروجی به 20 وات برسد.ممکن است این مقدار نسبت به اندازه ی نمایشگر کم باشد اما از کیفیت صدای بالایی برخوردار است.با استفاده از تکنولوژی Dolby Digital Plus صدای این تلویزیون تقویت شده است . این تکنولوژی کلیه موانع صوتی را از بین می برد و صدای بسیار با کیفیت و واضح را به وجود می آورد. بنابراین صدایی دقیق و فصیح و دلپذیر و غنی به گوش کاربران منتقل می‌شود.در این قابلیت فرکانس و امواج صداها به صورت فراگیر و همه جانبه توزیع می شوند و از این طریق امکان شنیدن صداهایی کاملا غنی و واضح و دلپذیر به وجود می‌آید. شایان ذکر است که وجود فناوری DTS در این تلویزیون 55اینج قابل ملاحظه می‌باشد که وظیفه رمزگشایی و تفکیک صداها را بر عهده دارد. این فناوری تفکیک صداها را به نحوی انجام می‌دهد که به کیفیت صداها آسیبی وارد نشود.

طراحی تلویزیون 55 اینچ توشیبا مدل 55U9850EV

توشیبا برای طراحی تلویزیون 55 اینچ توشیبا مدل 55U5850EV دقت و ظرافت بسیار بالایی را به کاربرده است.همچنین تلویزیون های کمپانی توشیبا بسیار زیبا و مدرن بوده.این تلویزیون 55اینج از وجود فریم‌های باریکی در اطراف نمایشگر بهره می‌برد که این امر موجب می‌شود تا کاربران تمرکز بیشتر بر روی محتوای در حال پخش داشته باشند.با صفحه نمایش بدون حاشیه اش دید وسیعی در اختیار مخاطبانش قرار می دهد و زیبایی را در این نمایشگر دو چندان کرده است.شما در این تلویزیون شاهد یک پایه بسیار زیبا هستید که در وسط نمایشگر قرار دارد و به خوبی تمام وزن نمایشگر را تحمل می کند و نمایشگر را استوار در جای خود نگه می دارد.همچنین پایه این نمایشگر به گونه ای تعبیه شده است که قابلیت تنظیم و چرخش در هر زاویه ای را دارد و شما می توانید زاویه دید مناسب خود را با آن پیدا کنید.قاب پشتی این تلویزیون توشیبا نیز باریک و کارامد طراحی شده است. قاب پشتی در برگیرنده ی ورودی های متنوع HDMI و USB می باشد و کارایی را برای کاربر به نهایت راحتی رسانده است. قاب پشتی باریک به کاربر امکان داده هنگام اتصال به دیوار شاهد کمترین فاصله از دیوار باشد.

            

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TOSHIBA 55U9850VE
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم