سیستم صوتی ال جی مدل XBOOM RN7

سیستم صوتی ال جی مدل XBOOM RN7

  • سیستم صوتی  XBOOM-RN7 ال جی مدل سال 2020
  • فناوری های Multi Jukebox ، Sound Sync
  • انواع اتصالات USB ، Optical ، FM
  • دارای قدرت صوتی 1000وات
  • استفاده از قابلیت کارائوکه
  • دارای فناوری Bass Boost
ادامه مطلبShow less
10,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
XBOOM LG RN7
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کامل سیستم صوتی ال جی مدل xboom rn7    

سری جدید محصولات ال جی این بار که به بازار که ارائه داده‌اند شامل سیستم صوتی ایکس بوم ال جی در سال 2020معرفی شده است. سیستم صوتی های که ساخته شده‌‌اند در بازار به نام xboom rn7  شناخته شده اند این مدل سیستم صوتی ها مدل های مختلفی دارد.این سیستم صوتی ها دارای 5 بلندگو که شامل دو بلندگوی میدرنج و 2بلندگوی توییتر و 1 بلندگوی ووفر دارد. با وجود این بلندگو ها بهترین صدا را تحویل کاربران قرار می دهند. بعضی از افراد خانوادها صدای این سیستم صوتی بازم برایشان بسیار کم است در نتیجه با استفاده از امکانات و قابلیت های که دارد می توانید کیفیت صدا چندین برابرکنید که شامل  Wireless Party Link (Twin Mode) دو سیستم صوتی الجی XBOOM RN7 را به هم وصل کرده و علاوه بر افزایش قدرت صدای خروجی کل، صدای چند جانبه را تجربه کنید. این سیستم صوتی را می توانید از طریق کابل اپتیکال یا بلوتوث به تلویزیون متصل شوید همچنین اگر تلویزیون ال جی دارید میتوانید از ویژگی Sound Sync استفاده کنید با اتصال به بلوتوث میتوانید از برنامه های موبایل برای پخش موسیقی هم استفاده کنید. با استفاده از پورت USB میتوانید به را حتی به محتویات داخل گوشی خود گوش دهید و از آن لذت ببرید. ویژگی بسیار مهمی در این سیستم صوتی وجود دارد که شما کاربر عزیز می توانید آن را به حالت DJ در بیارید و موسیقی را در حالت میکس هم پخش کنید و حتی می توانید بعدا آن را ضبط کنید. سری از افراد علاقه ی شدیدی به خوانندگی یا نوازندگی دارند درنتیجه با قابلیت که این سیستیم صوتی دارد مانند کارائوکه است می توانید استعداد های خود را شکوفا کنید. سیستم صوتی یعنی چی ؟ یعنی اینکه تنها از فایل های صوتی MP3 و WMAپشتیبانی می کند و از فایل های فیدیویی هیچ پشتیبانی نمیکند و توانایی پخش آن را ندارد. اگر از روبرو به این محصول نگاه کنید متوجه نورپردازی و رقص نور آن خواهید شد. تنها کافی است در آن موسیقی پخش کرده تا متوجه رقص نور هماهنگ با ریتم موسیقی شوید. ویژگی رقص نور با رنگ های RGB به همراه قابلیت Party Strobe به مهمانی های شما انرژی بیشتری خواهد بخشید. 

کیفیت صدا سیستم صوتی xboom rn7  

زمانیکه میگن سیستم صوتی یعنی باید از کیفیت صدای بسیار عالی و با توان صوتی بالایی برخوردار باشد. این محصول از فناوری Dolby Audio پشتیبانی میکند تا صدای با وضوح بالایی برای شنوده های عزیز پخش کند. این سیستم صوتی از طریق بلوتوث میتوانید به چند دستگای دیگه متصل شوید و لیست پخش موسیقی را چند برابر کنید. سیستم صوتی ال جی دارای برنامه رادیو FMاست که شما کاربر  عزیز می توانید 50 کانال رادیویی را گوش کنید. همچنین این سیستم صوتی دارای 2 بلندگوی تویتر 5 سانتی متری دو بلندگوی میدرنج که 7.5 سانتی متر است . بلندگوهای توییتر 8 اهم ،میدرنج 4 اهم و ووفر 6اهم به کار رفته است. پشتیبانی از Super Bass Boost باعث میشود که شاهد صدای قوی باشیم و انرژی بیشتری را برای کاربران منتقل می کند. سیستم صوتی ال جی دارای فناوری به نام Sound Sync می تواند هنگام متصل شدن به دستگاهی که از این قابلیت پشتیبانی می کند که از صدای واضح و فراگیری برای ما پخش می کند. این محصول دارای اتصال به بلوتوث است که شما به راحتی می توانید محتویات داخل گوشی خود را بروی سیستم صوتی می توانید گوش کنید. سیستم صوتی ال جی دارای قابلیتی است که از آسیب رساندن به گوش فرزندانتان جلوگیری می کند این قابلیتChildsafe  است. در سیستم صوتی ال 9 حالت وجود دارد که شما به راحتی می توانید بروی سیستم صوتی تنظیم کنید که شامل Pop، Jazz، Rock، Bass Blast و Funk، Salsa، Arabic، Samba است. قابلیت هایی مثل رفتن به آهنگ قبل یا بعد، کم و زیاد نمودن صدا و بسیاری از امکانات دیگر از طریق دکمه های قرار گرفته بر روی دستگاه یا کنترل از راه دور قابل دسترس خواهند بود.

طراحی شیک با سیتم صوتی xboom rn7  

یکی از اصلی ترین راهای که باعث میشود مشتری را به خود جذب کند ظاهر محصول است این محصول در سال 2020 وارد بازار شده است محصولاتی که در سال 2020 وارد شده اند از طرحی کاملا شیک برخوردار است سیستم صوتی LG XBOOM RN7 با وزن حدودی 16 کیلوگرم، برای حمل و نقل آسان تر در دو طرف خود دارای دستگیره است. این مدل ابعادی برابر با 330x785x344 میلی متر دارد. در قسمت جلوی این سیستم صوتی دو بلندگوی میدرنج و دو بلندگوی توییتر و یک بلندگوی ووفر به همراه محل خروج هوا برای ایجاد باس با قدرتی بیشتری هستیم. سیستم صوتی ال جی دارای دکمه های است که کنترل صدا را تنظیم میکند و همچنین می توانید آهنگ ها را با دلخواه خود عوض کنید این سیستم دارای رنگ سیاه است که بسیاری از مشتری ها خواهان چنین رنگی هستند.

امکانات و قابلیت های سیستم صوتی ال جی XBOOM RN7

بسیاری از محصولات دارای امکانات و قابلیت های بیشماری است که کاربران به چنین امکانات واقعا نیاز دارند تا از محصول مورد نظر بیشتر استفاده کنند. شرکت ال جی محصولی را به تولید رسانده که با توجه به ظاهری که دارد دارای قابلیت های است که مشتری را بیشتر به طرف خود میبرد با وجود این قابلیت ها این محصول در بازار خواهان زیادی دارد. از جمله برخی قابلیت های ال جی XBOOM RN7 می توان به کارائوکه (Karaoke) اشاره نمود. استفاده از این حالت می توانید با استفاده از میکروفونی که دارد می توانید مشغول به آهنگ خواندن باشید. حتی می توانید به راحتی به جای خواننده جایگزین شوید. با ویژگی Wireless Party Link (Twin Mode) خواهید توانست به کمک فناوری بلوتوث دو سیستم صوتی RN7 را به هم متصل کرده و کیفیت صدا را دوچندان می کند. شرکت ال جی این سیستم صوتی را به گونه ای تنظیم کرده که می توان از راه دور این سیستم صوتی را کنترل کنید. سیستم صوتی ال جی دارای حالت های DJ است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
XBOOM LG RN7
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم