ماشین لباسشویی 8 کیلویی ویرپول مدل FSCR 80433

ماشین لباسشویی 8 کیلویی ویرپول مدل FSCR 80433

مجهز به قابلیت تاخیر در شستشو تا 24 ساعت

دارای برچسپ انرژی A+++

مجهز به موتور ZENTechnology

سرعت موتور 1400 دور در دقیقه

مجهز به فناوری منحصر به فرد SENSE 6

دارای سنسور Water sensor

ادامه مطلبShow less
18,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
FSCR 80433
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و بررسی ماشین لباسشویی 8 کیلویی ویرپول مدل FSCR 80433 

امروزه ماشین های لباسشویی یکی از محبوب ترین و پر کاربرد ترین وسایل آشپزخانه است که در اکثر آشپزخانه ها رویت می شود.این وسیله کاربردی کار خانم ها را بسیار راحت کرده است.با پیشرفت تکنولوژی کیفیت شستشو و تعداد برنامه های ماشین لباسشویی ها بیشتر و با کیفیت تر گشته است و در نتیجه امروزه  می توان از پاکیزگی و حفظ رنگ و جنس لباس ها اطمینان خاطر  پیدا کرد.ویرپول یک شرکت آمریکایی است که یکی از بهترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در جهان محسوب می شود که هر ساله بهترین لباسشویی ها را با طراحی زیبا و امکانات بالا به تولید می رساند .ماشین لباسشویی FSCR 80433 یکی از بهترین مدل های تولید شده توسط شرکت ویرپول است که در ادامه به توضیح بخش های مختلف و کاربردی این مدل می پردازیم.

طراحی ماشین لباسشویی 8 کیلویی ویرپول مدل FSCR 80433

ماشین لباسشویی از آن دسته وسایلی است که سال های طولانی قابل استفاده است پس علاوه بر کیفیت در عملکرد باید به ظاهر و طراحی آن نیز توجه کرد.شرکت ویرپول لباسشویی هاش را در طراحی خاصی تولید کرده است ،این مدل از لباسشویی دارای طراحی زیبا و ساختار بدنه مناسب می باشد که با توجه به رنگ سفید آن قابل هماهنگ کردن با سایر وسایل آشپزخانه می باشد.بدنه این لباسشویی از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که دارای ابعادی معادل ۶۱۰×۵۹۵×۸۵۰ میلی متر می باشد و به راحتی در کابینت های استاندارد جا می گیرد. اطراف لباسشویی دارای طراحی مارپیچی است و علاوه بر زیبایی از بروز صدا به بیرون جلوگیری می کند.این ماشین از مدل های درب از جلو است که اندازه ی دهانه این درب نسبتا بزرگ است تا بارگذاری و تخلیه لباس ها راحت تر انجام گیرد پس درب آن اولین چیزی است که توجه را به خود جلب میکند و جنس آن شیشه ای است که داخل آن به خوبی معلوم است و می توان عملیات شستشو را از نزدیک دید. در بالای درب یک صفحه نمایشگر لمسی مشکی رنگ طراحی شده که عملکرد دستگاه و برنامه های شستشو را نشان میدهد و از طریق دکمه های لمسی میتوان نوع برنامه و توابع را انتخاب کرد.

تکنولوژی SENSE 6th

در این نسل از  لباسشویی های مدل FSCR 80433 تکنولوژی ابداعی شرکت  ویرپول به کار گرفته شده که  این فناوری از طریق سنسورهای هوشمند حجم لباس ها و میزان کثیفی لباس ها را تشخیص داده و بر این اساس مقدار آب و انرژی مصرفی و میزان گرمای آب را تنظیم می کند و جهت حفاظت از الیاف لباس چرخش دیگ را تنظیم می کند.این فناوری می تواند مصرف آب و انرژی و مدت زمان شستشو را تا حدود 50% درصد نسبت به دیگر برنامه های رایج شستشو در لباسشویی های دیگر  کاهش دهد.

تکنولوژی Wave Motion :

این تکنولوژی جدید Wave Motion با قابلیت ویژگی حس ششم به صورت پویا حرکات دیگ لباسشویی را تطبیق داده و مراقبت های فوق العاده را به عمل می آورد . این تکنولوژی تضمین میکند که لباس های شسته شده شما به طور یکنواخت در داخل مخزن پخش شوند و نتایج ایده آلی از شستشوی آنها به عمل می آورند. چرخش دیگ 1400 دور در دقیقه است که به صورت دستی می توانید سرعت را در 400 ،800 ،1000 و 1400 تنظیم کنید. اگرچه باتوجه به برنامه شستشویی که انتخاب میکنید سرعت آن تغییر میکند ولی امکان انتخاب دستی سرعت نیز برای کاربر فراهم گشته است.همچنین این مدل دارای برنامه های شستشو متنوع می باشد از جمله شستشوی مخصوص لباس کودک که  شستشویی با کیفیت بالا در عین مراقبت از بافت لباس ها انجام میگیرد.

 فناوری ZENTechnology :

برخلاف مدل های قدیمی تر لباسشویی ها که تسمه ای بودند و سرو صدای زیادی تولید می کردند تکنولوژی ZENTechnology به طور مستقیم مخزن را به موتور وصل می کند و باعث شده که علاوه بر کاهش سرو صدا در فضا نیز صرفه جویی شود یعنی اینکه بدون نیاز به افزایش بدنه حجم مخزن بزرگتر شده است،همچنین لرزش و ارتعاش نیز به حداقل رسیده است به طوری که کمترین لرزش و ارتعاش را ایجاد می کند. حداقل صدای تولیدی در هنگام چرخش سریع در حالت خشک کردن لباس ها  66 دسی بل خواهد بود و در حالت چرخش عادی و شستشوی لباس ها  48 دسی بل است. ظرفیت مخزن این ماشین لباسشویی 8 کیلوگرم است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
FSCR 80433
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم