یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل RS554NRUA9M

مشخصات کلی یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل RS554NRUA9M

نوع یخچال: ساید بای ساید

ظرفیت:  538 لیتر

رنگ: مشکی

کمپرسور: اینورتر دیجیتال

رده ی مصرف انرژی: +A

خنک کننده: R600a

خنک کننده: چند گانه

سیستم سرمایشی: Twin Cooling 

سطح صدا: 39 دسی بل

بدون برفک

دارای فیلتر تصفیه آب

آبسردکن و یخساز اتوماتیک

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SAMSUNG RS554NRUA9M
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و بررسی یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل RS554NRUA9M

امروزه یخچال های ساید بای ساید در بین خانواده های ایرانی نقش به سزایی دارند.کمپانی سامسونگ یکی از بالارده ترین شرکت های جهانی می باشد که در ساخت یخچال های ساید بای ساید با کیفیت بالا در رده ی بهترین برند های جهانی قرار دارد.سامسونگ یخچال  RS554NRUA9M با یشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا تولید نموده است وبا رنگ منحصر به فردی مشکی که دارد یکی از کمیاب ترین و زیباترین یخچال های شرکت سامسونگ می باشدکه مورد استقبال چشم گیری قرار گرفته است .فضای بزرگ و جادار 538 ایتری این یخچال باعث شده تا خانواده های متوسط و پرجمعیت کار راحتی برای جاگذاری و چیدن غذاها و مواد غذایی در یخچال داشته باشند.

نقد و بررسی یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل RS554NRUA9M

طراحی یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS554

سامسونگ یخچال RS554 را به صورت ساید بای ساید و با ظاهری فوق العاده و سبک برتر طراحی کرده است،دستگیره های تمسه ای و لوله ای پنهان لمسی این یخچال مینیمالیسم ظریفی را از خود ارائه می دهد و هر دکوری مدرنی را تکمیل می کند .داشتن قابلیت هایی مانند عمق زیاد کشوها،انعطاف پذیری قفسه های کناری و محفظه ها،فضای مخصوص برای هر نوع خوراکی و طراحی بدنه آن با ابعاد مناسب از مزیت های قابل توجه اینیخچال برتر می باشدطراحی داخلی ان به صورت دو قسمته می باشد که قسمت سمت راست ان مربوط به یخچال و قسمت سمت چپ آن فریزر می باشد.

طراحی یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS554

کمپرسور دیجیتال 

کمپرسور یخچال ها مهمترین قسمت های تشکیل شده هر یخچال می باشد و به قلب یخچال مشهور می باشد سامسونگ یخچال RS554 را با استفاده از کمپرسور اینورتر دیجیتال ساخته است.این کمپرسور بسیار بادوام و کم مصرف می باشد و باعث می شود دمای یخچال بالا پایین نرود و در دمای تنظیم شده ثابت بماند و همواره روشن باشد و با از ین بردن نوسانات دما به حفظ کیفیت مواد غذایی کمک می کند و ار فاسد شدن مواد جلوگیری می نمایید.این کمپرسور با تشکیل شده از قطعات متحرک کمتر صدای یخچال را به میزان قابل توجه ای پایین آوردن و طوذ عمر یخچال را افزایش می دهد و تضمین کننده گارانتی 10 ساله این یخچال می باشد.

کمپرسور دیجیتال

خنک سازی دوگانه Twin Cooling Plus

نحوه ی کار فناوری خنک کننده دوگانه به این گونه است که گردش هوای داخل فریزر و یخچال کاملا از یکدیگر جداست.سامسونگ یخچال RS554 را برای برقراری رطوبت بهینه در قسمت یخچال و فریزر مجهز به دو جریان هوای مجزا و کنترل دقیق دما نموده است.Twin Cooling Plus به حفط بهتر کیفیت مواد کمک می کند و مانع انتقال بوی از یخچال به فریزر و یا برعکس می شود.این فناوری رطوبت آیده آل یخچال و فریزر را به خوبی حفط می نمایید و در کاهش مصرف انرزی نقش به سزایی را دارد.و با ایجاد تعادل جریان هوا بین یخچال و فریزر از ایجاد بو های نامطبوع جلوگیری می نمایید.

خنک سازی دوگانه Twin Cooling Plus

سیستم بدون برفک 

سامسونگ برای راحتی کار شما یخچال RS554 را بدون برفک طراحی نموده است،عملکرد فناوری NO Frost به گونه ای است که  رطوبت هوا بجای اینکه روی بدنه یخچال و مواد غذایی بنشیند و باعث برفک شود در اواپراتور پره ای مرکزی جمع می کند. این چیلر رطوبت هوایی که از فریزر خارج می شود را به صورت خودکار و مداوم میگیرد. در ادامه رطوبت گرفته شده خارج، و در محفظه مخصوص و با استفاده از حرارت کمپرسور تبخیر می شود. به این ترتیب رطوبت دستگاه گرفته می شود، به این معنی که تقریبا هیچ برفکی تشکیل نمی شود. پس دیگر نیاز نیست شما نگران تمیز کردن یخچال باشید.

سیستم بدون برفک

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SAMSUNG RS554NRUA9M

مشخصات

وزن
120 کیلوگرم
رتبه انرژی
+A
نشانگر LED
دارد
نوع یخچال
ساید بای ساید
لامپ یخچال
LED
یخچال
RS554NRUA9M
سیستم کنترل اینورتر
دارد
لامپ LED
nhvn
خنک کننده
R600a
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

وزن
120 کیلوگرم
رتبه انرژی
+A
نشانگر LED
نوع یخچال
ساید بای ساید
لامپ یخچال
LED
یخچال
RS554NRUA9M
سیستم کنترل اینورتر
لامپ LED
nhvn
خنک کننده
R600a

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم