یخچال 30فوت ساید بای ساید الجی x247

مشخصات کلییخچال 30فوت ساید بای ساید الجی x247:

ظرفیت :30فوت
نوع کمپرسور: اینورترخطی
تعداد درب :4درب مجزا
نوع طبقات :عریض و قابل تنظیم
فناوری (Door in Door) :دارد
فناوری insta veiw :دارد
فیلتر بهداشتی +Hygiene Fresh :دارد
جریان هوای چند گانه :دارد
یخ ساز وآب سرد کن خودکار :دارد
قفسه نگه دارنده بطری: دارد
سیستم عیب یابی هوشمند : دارد
قابلیت کنترل از طریق WiFi :دارد
لامپ LED : دارد

ادامه مطلبShow less
69,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
مرجع:
x247
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و برسی یخچال 30فوت سایدبای ساید الجی x247

همه ی مامیدانیم تندرستی انسان بسته به سلامتی و ماندگاری مواد غذای دارد به همین دلیل شرکت الجی با تولید یخچال فریزر 30 فوت سایدبای ساید الجی کمک شایانی به حفظ ونگهداری مواد غذای کرده اس همچنین با فضای بسیار زیادی که دارد مناسب هر خانواده با هرجمعیتی است . این یخچال شامل سه مدلinsta veiw-x267 PHS _ insta veiw-x247 CSAV _ insta veiw-x257 CSAV که بجز از نظر اسمی هیچ گونه تفاوت دیگری باهم ندارند. این یخچال در دو رنگ سفید ونقره ای تولید میشود که درادامه به برسی برخی از ویژگی های آن می پردازیم.

فناوری insta veiw door in door یخچال 30فوت الجی x247

بازوبسته کردن مکرر درب یخچال موجب هدر رفتن سرمای داخل یخچال میشود درهمین راستا شرکت کره ای الجی فناوری منحصربه فردی دریخچال های 30فوت ساید بای ساید الجی x247 به کاربرده است که هم درصرفه جویی هم حفظ سرمای داخل یخچال موثر است .میتوانید نوشیدنی ها ومواد خوراکی خودرا در آن قرار دهید ودرصورت نیاز به جای بازکردن کل درب یخچال درب کوچکتر که روی در اصلی قرار دارد را بازکنید وبه راحتی به غذاوخوراکی های خود دسترسی یابید.

تکنولوژی insta view یک راهکار هوشمندانه است که موجب میشود تا 48٪ در مصرف انرژی صرفه جویی شود به اینصورت که این تکنولوژی دارای یک شیشه ی آینه ای است که بادوضربه پشت سرهم LED درون یخچال روشن میشود و شما میتوانید به راحتی خوراکی های درون آنرا ببینید و مکان غذای را که میخواهید بیابید و دیگر مجبور نیستید در یخچال را مدت طولانی باز کنید تا مکان غذای مورد نظرتان را پیدا کنید.

قفسه نگهدارنده بطری یخچال30فوت ساید یای ساید الجی x247

همه ی شما میدانید که جایی گذاری بطری ها و نوشیدنی ها دریخچال به سختی امکان پذیر است همچنین به دلیل استوانه ای بودن بطری ها اگرآنها را به صورت خوابیده درون یخچال قرار دهید به راحتی میتوانند حرکت کنند  شرکت الجی به همین علت به فکرمشتریان خود بوده و باطراحی قفسه های نگهدارنده ی نوشیدنی ها وبطری ها در یخچال 30فوت ساید بای ساید الجی x247 که بیار کاربردی است نگهداری بطری هارا بسیار آسان نموده است .این قفسه ها را که دردرب یخچال جای دارند به راحتی میتوانید سطح آنها را تنظیم نمایید و هرگونه بطری در هراندازه ای را درون آن جای دهید.

کشوهای حفظ رطوبت یخچال 30فوت ساید بای ساید الجی x247

یکی دیگر از ویژگی های کاربدی ومنحصربه فرد شرکت الجی که برای یخچال های 30 فوت الجی x247 تعبیه کرده است کشوهای حفظ رطوبت است. روی این کشوهای حفظ رطوبت را یک صفحه ی مشبک پوشانده است که رطوبت و بخار تولید شده توسط میوه ها وسبزیجات را جذب واز بازگشت بخار و رطوبت به صورت قطرات آب بر سطح میوه ها وسبزی جات جلوگیری خواهد کرد به این صورت رطوبت درون کشو در حد متعادل باقی خواهد ماند و همچنین موجب میشود میوه ها وسبزیجات داخل آن مدت زمان بیشتری طراوت و شادابی خودرا حفظ کنند و سالم بمانند.

قابلیت کنترل ازطریق WiFiیخچال 30فوت سایدبای ساید الجی x247

فناوری کنترل از طریق wifi به کاربر این اجاره را میدهد تا تنها با نصب اپلیکیشن LG smart thinq و همگام سازی یخچال و گوشی موبایل خود بدون نیاز به متخصص و کاربلد در زمینه ی یخچال مشکل موجود دریخچال خودرا بیابید و آن را برطرف کنید حتی زمانی که در منزل نیستید هم میتوانید بدون محدودیت فاصله بین یخچال و موبایل یخچال خود را کنترل کنید و درصورت هرگونه عیب وایرادی آن را برطرف کنید.

کمپرسور اینورترخطی دریخچال 30فوت الجی x247

 

مهم ترین بخش هر وسیله ای موتورآن است شرکت الجی در نولید یخچال های 30فوت الجی x247 خود به جای استفاده از موتورهای قدیمی با مصرف برق زیاد و تولید صدا های بلند از یک کمپرسور اینورتر خطی استفاده کرده است که هم در مصرف انرژی تا 32٪ صرفه جویی می کند و هم اصطکاک داخل یخچال را کم میکند. همچین میزان صدایی که این کمپرسور تولید میکند بسیار ناچیز است در حدی که به سختی میتوان صدای آن را شنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
x247
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم