یخچال ساید بای ساید34فوت الجیj33

مشخصات کامل یخچال ساید بای ساید34فوت الجیj33:

ظرفیت :34فوت
نوع کمپرسور:اینورترخطی
نوع قفسه ها:مقاوم دربرابرحرارت
رنگ :دودی و نقره ای
تعداددرب: 5
فناوری door in door :دارد
فیلتربهداشتی Hygiene Fresh+ :دارد
سیستم عیب یابی هوشمند:دارد
آب سردکن ویخ ساز خودکار:دارد
سیستم جریان هوای چندگانه: دارد
 قابلیت اتصال به آب شهری :دارد

ادامه مطلبShow less
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
ناموجود
مرجع:
j33
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقدوبرسی یخچال 34فوت الجی j33

شرکت الجی درساخت یخچال فریزرهای ساید بای ساید خود به اوج رسیده و همواره به تولید یخچال های با امکانات و ویژگی های عالی می پردازد. یخچال فریزر 34فوت ساید بای ساید الجی j33 از سری یخچال های next است که تفاوت هایی با سری یخچال های بنتلی دارد. 

این مدل یخچال ها برخلاف سری یخچال های بنتلی دارای 4درب به عبارتی 5 درب هستند. در یخچال های بنتلی درب سمت راست برای یخچال و درب سمت برای فریزر تعبیه شده بود ولی در این سری یخچال ها در قسمت بالای یخچال 2 درب اصلی به عنوان یخچال و دو درب پایین به فریزر اختصاص داده شده است.این طراحی بالا پایین یخچال موجب شده قفسه های درون یخچال پهنای بیشتری داشته باشند در نتیجه فضای بیشتری نسبت به یخچال های قدیمی برای جای گذاری موادغذایی وجود دارد.

این یخچال فریزر 34فوت سایدبای ساید الجی در دو رنگ نقره ای(سوسماری یا چکشی) که از ویژگی بلوتوث وساندباری برخوردار نیست ولی رنگ دودی آن دارای بلوتوث و ساندباری است که اغلب این ویژگی موجب میشود قیمت رنگ دودی نسبت به رنگ نقره ای کمی بالاتر باشد.

کمپرسوراینورترخطی یخچال 34فوت الجی j33

همیشه یکی از بارزترین مشخصه ی هر محصولی برقی که مورد توجه هرفردی است موتور آن است. شرکت الجی در ساخت سری جدید یخچال های سایدبای ساید خود از یک کمپرسور اینورتر خطی استفاده می کند که بسیار پیشرفته تر و کاربردی تر از موتور یخچال های قدیمی است.

موتور یخچال 34فوت الجی j33 نیز یک کمپرسوراینورتر خطی است که برخلاف موتور یخچال های قدیمی باتولید صدا و لرزش همراه نیست به عبارتی سایلنت عمل میکند. همچنین تا 32درصد در مصرف انرژی صرفه جویی میکند و اصطکاک داخل یخچال را کاهش می دهد.

فناوری door in door یخچال 34فوت الجی j33

 از آنجا که یخچال فریزر 34فوت ساید بای ساید الجی j33 دارای 4درب اصلی و یک درب دیگر بر روی درب  قسمت بالایی سمت راست قرار دارد که به فناوری درب در درب door in door شناخته شده است.

کاربرد این فناوری door in door به این صورت است که میتواند محصولاتی را که بیشتر مورد استفاده قرار میدهید درون این درب جای گذاری می کنید و هر زمان که به خوراکی یا نوشیدنی نیاز داشتید بجای باز کردن کل درب یخچال درب کوچکتر را باز خواهید کرد و آن را برمی دارید به این صورت از باز کردن مکرر درب اصلی و خروج هوای سرد درون یخچال به بیرون به طرز قابل توجهی جلوگیری می شود. کاربرد دیگری که این ویژگی دارد صرفه جویی در انرژی تا 47 درصد است.

فیلتربهداشتی hygiene fresh+ یخچال 4فوت الجیj33

یکی از مشکلات یخچال های معمولی قدیمی این بود که بوهای نامطبوع و ناخوشایند را درون یخچال از بین نمیبرد و از بین بردن آن بسیار مشکل و طاقت فرسا بود. اما خوشبختانه امروزه با فناوری فیلتر بهداشتی hygiene fresh+ که شرکت الجی بر روی یخچال های ساید بای ساید خود قرار داده است این مشکل به بهترین حالت ممکن برطرف شده است.

یخچال فریزر 34فوت الجی نیز از این فناوری بهره می برد. این فیلتر توسط دو لایه فیلتر فتوکاتالیست و لامپ فرابنفش تا 99/99 درصد بوهای نامطبوع و ناخوشایند و بوهای قلیایی مانند بوی ماهی و بوهای اسیدی مانند بوی سبزیجات فاسد شده را طی 5مرحله از بین می برد.این فیلتر همچنین در از بین بردن باکتری ها و قارچ ها موثر است. یکی دیگر از کاربردهای دیگر این فیلتر حفظ ونگهداری مواد غذایی مدت زمان بیشتری است.

یخ سازو آب سردکن خودکار یخچال 34فوت الجیj33

در یخچال 34فوت الجی j33 به جای استفاده از یخ ساز و آب سردکن های بزرگ و جاگیر از یک مخزن باریک ویخ ساز استفاده کرده است که از طریق یک شلنگ باریک قابلیت اتصال به آب شهری را دارد و دیگر لازم نیست به روش های قدیمی و به صورت دستی مخزن آب سردکن و یخ ساز را پر کنید همچنین  باریک و کوچک بودن این مخزن به بیشتر شدن فضای درون یخچال کمک می کند. این یخ ساز یخ را به دو صورت خردشده و قالبی تولید می کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
j33
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم