یخچال ساید بای ساید26فوت الجیj267

مشخصات کلی یخچال ساید بای ساید26فوت الجیj267:

ظرفیت : 26فوت

نوع کمپرسور :اینورترخطی

نوع قفسه ها :مقاوم دربرابر حرارت

شکل قفسه ها :تاشو و منعطف 

فناوری door in door:دارد

فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh+: دارد

سیستم جریان هوای چندگانه :دارد

هشدار باز بودن درب: دارد

آب سردکن ویخ ساز خود کار:دارد

کشوی حفظ رطوبت:دارد

محفظه ی نگهدارنده ی بطری :دارد

قفل کودک :دارد

لامپLED :دارد

ادامه مطلبShow less
61,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
مرجع:
j267
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقدوبرسی یخچال ساید بای ساید الجی j267

همه ی شما می دانید که امروزه یخچال در هر خانه ای نقش یک سوپر مارکت خانگی را دارد شما می توانید اجناس مورد نیاز یک مدت خودرا خریداری نمایید و آن را درون یخچال قرار دهید و دیگر لازم نیست برای خرید یک جنس کوچک به بیرون از خانه مراجعه کنید .

یخچال فریزر ساید بای ساید الجیj267 یکی از زیباترین و مدرن ترین مدل یخچال های شرکت کره الجی است و با فضای بسیار زیادی که دارد  که برای خانواده های پرجمعیت بهترین گزینه است.این یخچال با طراحی بدنه ی استیل و براق و ضدلک خود به راحتی با دیگر وسایل آشپزخانه یتان ست می شود و فضایی مدرن و شیک به منزلتان خواهید بخشید.این مدل یخچال برای افرادی که به بروز بودن و مدرنیته بودن خانه ی خود اهمیت میدهند بهترین گزینه است.

اکنون به نقد و برسی ویژگی های بسیار کاربردی این مدل یخچال ساید بای ساید 28فوت الجی می پردازیم تا به بهترین انتخاب در خرید یخچال برسید.

کمپرسوراینورترخطی یخچال26فوت الجیj267

در یخچال ساید بای ساید 26فوت الجی بر خلاف یخچال های قدیمی از یک کمپرسور اینورتر خطی استفاده کرده است در این کمپرسور بجای پیستون های های معمولی قدیمی یک پیستون خطی به کار رفته است که کاهش اصطکاک داخلی یخچال بسیار موثراست.

این کمپرسور در عملکرد بدون لرزش یخچال و همچنین صدای بسیار پایین آن به طور شگفت انگیزی موثر واقع شده است به صورتی که هیچ گونه صدایی از موتور یخچال مانند یخچال های قدیمی شنیده نمی شود به عبارتی این مدل کمپرسور سایلنت عمل می کندو همچنین به خنک نگهداشتن درون یخچال و کاهش مصرف انرژی تا 32 درصد کمکم می کند و از طرفی در افزایش دوام محصولات موجود در یخچال موثر است.

فناوری door in doorیخچال 26 فوت الجی j267

طراحی این فناوری بر روی یخچال های جدید ساید بای ساید از جمله یخچال فریزر 26فوت ساید بای ساید الجی j267 باعث شده تا به آسانی به مواد غذایی دسترسی پیدا کنید و در خنگ نگداشتن نوشیدنی ها و مواد خوراکی موثر باشد و از بیرون نرفتن هوای سرد درون یخچال و هدر نرفتن سرمایش یخچال جلوگیری و همچنین تا 47 درصد به  هدر نرفتن انرژی کمک می کند.

اما کارایی این فناوری چگونه است؟ بر روی درب اصلی یخچال یک درب کوچکتر قرار گرفته شده است که شما میتوانید محصولاتی را که بیشتر مورد استفاده قرار میدهید مانند نوشیدنی ها و خوارکی ها را درون آن گذاشته و هر زمان که به یکی از آن ها احتیاج داشتید بدون باز کردن درب اصلی و تنها از طریق فناوری door in door به آسانی به آن دسترسی پیدا کنید.

لامپ LEDیخچال 26فوت الجی j267

دریخچال فریزر ساید بای ساید26 فوت الجی j267 از لامپ های LED به جای لامپ های معمولی استفاده شده است.

این لامپ ها در تمامی کشوهای یخچال قرار گرفته اند و مزیت های زیادی نسبت به لامپ های معمولی از جمله ی این مزیت ها می توان به روشنایی 2 برابر بیشتر - طول عمر بیشتر و مصرف انرژی کمتر نسبت به لامپ های معمولی اشاره کرد.همچین چون حرارت کمتری تولید میکنند باعث خرابی مواد درون یخچال نخواهند شد و اجناس درون یخچال مدت زمان بیشتری سالم و تازه باقی می مانند.

کوچکی این لامپ ها موجب شده فضای کمتری را اشغال کنند تا فضای بیشتری را درون یخچال در اختیار داشته باشید.

یخ سازوآب سردکن خودکار یخچال 26فوت الجیj267

 شرکت الجی به منظور ایجاد فضای بیشتر و راحتی خریدار این مدل یخچال ها به جای استفاده از یخ ساز و آب سرد کن های قدیمی از یک مخزن باریک و بسیار نازک بر روی درب یخچال  استفاده کرده است که از طریق یک شلنگ باریک به آب شهری متصل میشود و دیگر لازم نیست به روش دستی و قدیمی مخزن آب را پر کنید به اینصورت در تمام فصول آب سرد و یخ در اختیار خواهید داشت.

قفسه های تاشو یخچال 26فوت الجی j267

جای گذاری بطری های بزرگ و بلند درون یخچال به سختی امکان پذیر بود اما امروزه در یخچال های جدید از جمله یخچال ساید بای ساید 26فوت الجی j267 از قفسه های تاشو برخوردار هستند که به راحتی میتوانید بطری های بلند را درون آن قرار دهید.

کشوی حفظ رطوبت یخچال 26فوت الجی j267

یکی دیگر از ویژگی هایی که شرکت الجی برای یخچال های ساید بای ساید جدید خود تعبیه کرده است کشوی حفظ رطوبت است.

روی این کشوها یک صفحه ی مشبک پوشانده است که بخار رطوبت تولید شده توسط میوه و سبزیجات را جذب و از بازگشت این بخار رطوبت به صورت قطرات آب بروی سبزیجات و میوه ها جلوگیری می کند به این صورت به متعادل نگهداشتن رطوبت درون این کشوها و سالم ماندن میوه ها و سبزیجات در مدتزمان بیشتری کمک می کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
j267
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم