ماشین لباسشویی بکو مدل WCC 8632 XS

مشخصات کلی لباسشویی بکو مدل WCC 8632 XS

رنگ و جنس: دو رنگ سفید و نقره‌ای، فلز و پلاستیک فشرده‌

موتور: Prosmart™ Inverter Motor

ظرفیت محفظه‌ی شستشو: 8Kg

تعداد برنامه‌های شستشو: 15 برنامه

سرعت چرخش موتور: 1200

فناوری‌های شستشوی سریع، خشک کن، تایمر، فناوری هیتر مقاوم، OptiSense

ادامه مطلبShow less
11,100,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
WCC 8632 XS
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و بررسی ماشین لباسشویی بکو مدل WCC 8632 XS

کمپانی BEKO در سال 1967 در استانبول توسط وهبی کوچ تاسیس شد. این کمپانی به عنوان تولید کننده‌ی لوازم خانگی یکی از برندهای آرچلیک که توسط وهبی کوچ مدیریت می‌شود در عرصه‌ی جهانی فعالیت می‌کند. در سال 2004 با خرید کمپانی آلمانی گروندیک و توسعه‌ی حرفه‌ای توانست در سال 2005 به همراه شرکت وستل نیمی از تلویزیون اروپا را تولید کردند. در سال 2009 کمپانی بکو با شرکت آرچلیک ادغام شد و امروزه بسیاری از محصولات آرچلیک با برند بکو عرضه می‌شوند.

ماشین لباسشویی بکو ساخت ترکیه

ساختار و ویژگی‌های لباسشویی BEKO WCC 8632 XS

این دستگاه در دو رنگ سفید و نقره‌ای از جنس آلومنیوم و پلاستیک فشرده تولید شده است. طراحی ساده و شکیل آن با دربی بزرگ و محفظه‌ای در قسمت پایینی جهت جمع آوری وسایلی که هنگام شستشو از لباس‌ها جدا می‌شوند به همراه پنل کنترل و نمایشگر LED که نشان دهنده‌ی تنظیمات شستشو است به راحتی در هر فضایی جای می‌گیرد. موتور قدرتمند بی صدای PROSMART™ INVERTER MOTOR در این محصول با سرعت 1200 دور در دقیقه قابلیت‌های ویژه‌ای با حالت‌های شستشوی متفاوت را برای BECO WCC 8632 XS فراهم کرده است. ظرفیت دیگ لباسشویی 8 کیلوگرمی شستن پارچه‌های بزرگ و سنگین یا حجم زیاد لباس‌ها را آسان نموده شایان ذکر است در اینجا نگرانی شما را در مورد موتور تسمه‌ای با صدای 56DB رفع کرده و بگوییم که صدای این موتور دقیقاً به میزان صدای موتورهای بدون تسمه خواهد بود. تکنولوژی اینورتر در این بخش منجر به فوق کم مصرف شدن دستگاه شده رده‌ی مصرف انرژی را به A+++ تبدیل کرده است.

ماشین لباسشویی جدید با قابلیت های فراوان کشور ترکیه

فناوری‌های BEKO WCC 8632 XS

همراه با پیشرفت علم و تکنولوژی و اختراع فنون متعدد کارایی لباسشویی‌های نسل جدید ارتقا یافته و با برنامه‌های مختلف شستشوی انواع پارچه‌های ظریف و زمخت و رخت‌های کثیف و چرک مرده و هر نوع لکه‌ی رنگی و چربی را ممکن ساخته‌اند. محفظه‌ی لباسشویی هشت کیلویی به وسیله‌ی تکنولوژی Aqua Wave فضای داخلی صاف و بدون اصطکاک شده و با قابلیت غیرسایندگی در زمان شستشو از لباس‌ها محافت می‌کند. لباسشویی بکو wcc8632 xs مجهز به 15 برنامه‌ برای شستنن لباس‌ها بوده که با تنظیم درجه و تایم اتوماتیک یا دستی می‌توانید به سادگی از پیشرفت تکنولوژی بهره‌مند شوید. با قابلیت quick wash می‌توان 8 کیلوگرم لباس را در 28 دقیقه شست که باعث صرفه جویی در زمان و مصرف شوینده‌ها می‌شود. گاهی چند تکه لباس یا پارچه‌ایی را برای مهمانی شب یا مسافرت لازم دارید که کثیف هم است در این زمان قابلیت شستشوی سریع بار کوچک نگرانی شما را رفع می‌کند و بی معطلی هر آنچه را می‌خواهید در 14 دقیقه تمییز و بدون چروک از لباسشویی جادویی‌تان تحویل بگیرید. به کمک تکنولوژی آکوافیوژن از کمترین میزان آب و ماده‌ی شوینده بهترین نتیجه را خواهید گرفت زیرا این فناوری از تخلیه‌ی محفظه تا پایان مرحه‌ی شستشو جلوگیری کرده و مانع از هدر رفتن آب و مواد می‌شود. فناوری آلرژی زدایی بکو WCC 8632 XS تمام باکتری‌ها و ویروس‌ها چسبیده به لباس‌ها را از بین برده و احتمال بروز حساسیت‌ و آلرژی‌های پوستی را نیز از بین می‌برد. تایمر 24 ساعته و شروع با تاخیر 1 تا 24 ساعت، OPTI-SENSE یا همان تنظیم تناسب زمان و آب و انرژی، شستشوی سریع، شستشوی 3 مرحله‌ای پیش شستشو، شستشوی سریع، آبکشی مجدد، محافظ لباس‌های پشمی با تاییدیه‌ی Wool-Mark و ... از دیگر قابلیت‌های beko wcc8632 هستند.

لباسشویی بکو با 15 برنامه ی شستشو

سایت اصلی کالا فراهم کننده‌ای که سرمایه‌اش به مانند برترین‌ها اعتماد مردم است امکان دسترسی را برای شما با مناسب‌ترین قیمت در مقایسه با بازار فراهم کرده و شما می‌توانید با تماس و یا سفارش اینترنتی این محصول را از سایت خریداری کنید و تکنولوژی عصر جدید را با خاطری آسوده به منزل ببرید. ما هر بار خاطر نشان می‌سازیم که تفاوت قیمت‌های ما در مقایسه‌ی بازار تقسیم سود خرید و فروش میان فروشگاه و خریدار است به این معنی که ما در صد سودمان را با مشتری‌هایمان شریک شده‌ایم و خرید کالای قیمت مناسب را حق شما دانسته‌ایم.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
WCC 8632 XS
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم