ماشین لباسشویی بکو مدل WMY 101444 SLB1

مشخصات کلی ماشین لباسشویی بکو مدل WMY 101444 SLB1

رنگ: نقره‌ای

موتور: PROSMART™ INVERTER MOTOR

ظرفیت شستشو: 10Kg

تعداد برنامه‌های شستشو: 16 برنامه

سرعت چرخش موتور: 1400

فناوری‌های قفل کودک، شستشوی بار کامل سریع، شستشوی بار کوچک فوق العاده سریع در 14 دقیقه، شستشوی هوشمند

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
WMY 101444 SLB1
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و بررسی ماشین لباسشویی بکو مدل WMY 101444 SLB1

کمپانی BEKO در سال 1967 در استانبول توسط وهبی کوچ تاسیس شد. این کمپانی به عنوان تولید کننده‌ی لوازم خانگی یکی از برندهای آرچلیک که توسط وهبی کوچ مدیریت می‌شود در عرصه‌ی جهانی فعالیت می‌کند. در سال 2004 با خرید کمپانی آلمانی گروندیک و توسعه‌ی حرفه‌ای توانست در سال 2005 به همراه شرکت وستل نیمی از تلویزیون اروپا را تولید کردند. در سال 2009 کمپانی بکو با شرکت آرچلیک ادغام شد و امروزه بسیاری از محصولات آرچلیک با برند بکو عرضه می‌شوند.

کمپانی ترکیه ای بکو

ساختار و ویژگی‌های لباسشویی BEKO WMY 101444 SLB1

لباسشویی نقره‌ای رنگ بکو 101444 با طراحی شکیل و موتور قدرتمند اینورتر کاملاً بی صدا عمل کرده و در زمان کار نیز صرفه جویی زیادی را درمصرف انرژی اعمال می‌کند به گونه‌ای که رده‌ی مصرف انرژی را از A به A+++ رسانده است. سرعت چرخش 1400دور هم در جریان شستن لباس‌ها و هم در خشک کردن آن‌ها موجب بهینه سازی شده و نتیجه‌ای عالی را ارائه می‌دهد. همه‌ی ما در فضای حمام یا جایی که برای قرارگیری لباسشویی در نظر داریم به مرتبی و نظم علاقه‌مندیم و VolUmaxx™ در اینجا بدون تغییر اندازه‌ی محفظه و حتی بزرگتر از محفظه‌های 8 کیلویی بکو sbl1 طراحی شده است. محفظه‌ی 10 کیلو گرمی این دستگاه مناسب برای خانواده‌های پر جمعیت بوده و با فناوری‌های متعدد و برنامه‌های متنوع برای شستشوی انواع پارچه‌ها و لباس‌ها ظریف و ضخیم یا کثیف و چرک مرده بسیار مفید و کاربردی است.

شستشوی آسان و ایمن با لباسشویی بکو

فناوری‌های BEKO WMY 101444 SLB1

تکنولوژی Gentle Care 20°™ Program دوستدار تمام لباس‌های شما بوده و کیفیت انواع پارچه‌های پنبه‌ای و پشمی را به همراه رنگ‌های خاص و نابشان در شستشویی که تنها از نصف انرژی 40 درجه‌ی سانتی گراد استفاده ‌کرده به خوبی حفظ می‌کند. شرایط ویژه‌ای پیش آمده و لیست بلند بالایی از کارها را برای انجام در دست دارید؟! با خیال راحت بخش اصلی کارهایتان را به بکو 10144 SBL1 بسپارید. در هر شرایطی نظافت شخصی و لباس‌های تمییز و مرتب نکته‌ی مهم خواهد بود پس شما لباس‌ها را داخل لباسشویی بگذارید و یک محفظه‌ی 10 کیلویی لباس تمییز را در 28 دقیقه تمییز و بدون چروک تحویل بگیرید. فناوری WoolMark® با با شستشوی دستی، موتور اینورتر و گواهینامه‌ی WOOLMARK®ایمنی و مراقبت از لباس‌ها را به اوج خواهد رساند زیرا این قابلیت از کش رفتن و یا کوچک شدن لباس‌های پشمی نیز جلوگیری می‌کند. نمی‌توانید صبر کنید تا لباس جدیدتان را بپوشید؟ مسلماً لباس نو را مستقیم نخواهید پوشید چون معلوم نیست چند نفر قبل از شما آن را پروف کرده‌اند و البته این لباس نو آنقدر عزیز و باارزش است که با یک شستشوی عالی سپرده شود. پس در این زمان فناوری شستشوی فوق العاده کارساز خواهد بود و شما با خیال راحت لباس را با شستشوی بار کوچ در 14 دقیقه می‌توانید به تن کنید. مرتب کردن لباس‌های ریخته شده در دستگاه در انواع مختلف پارچه؟! کار سختی است اما اگر لباسشویی وجود داشته باشد تا آن را انجام دهد چه واکنشی دارید؟ خب اینجا باید بگیم که بکو WMY101444SLB1 مجهز به فناوری Auto Program است و با سنسورهای هوشمند اتوماتیک وار مشخص خواهد کرد که چه تعداد پارچه و از چه نوعی داخل آن هست و متناسب با آن برنامه‌ی شستشوی مناسب را انتخاب کند. قابلیت Aqua Wave فناوری دیگری است که برای محافظت لباس‌ها بر این دستگاه تعبیه شده و کاربر با خاطر آسوده لباس‌هایش را به شستشوی ماشینی می‌سپارد زیرا با این تکنولوژی محفظه‌ی داخلی به کمک مجموعه‌ای از غلتک‌ها گونه‌ای طراحی شده که حرکت موجی به لباس‌ها می‌دهد و از فرسایش پارچه‌ها جلوگیری می‌کند. ماشین لباسشویی کمک بزرگی به راحتی زندگی کرده اما گاهی طول شستشو برای یک سری از لباس‌های لازم و ضروری نیست پس در اینجا فناوری OptiSense چرخه‌ی شستشو را بهینه ساز کرده و زمان شستشو و برنامه‌ی متناسب با آن را توسط سه سنسور هوشمند به صورت اتوماتیک انتخاب خواهد کرد. یک سنسور هوشمند اضافی با ردیابی ولتاژ از دستگاه محافظت کرده و در صورت بروز هر مشکلی این قدرت را قطع می‌کند و سرانجام طول عمر محصول را تایید می‌کند. در پایان اگر نگران انگشتان کنجکاو کوچولویتان هستید با تکنولوژی قفل کودک پروسه‌ی شستشو را محافظت شده باقی خواهید گذاشت.

محافظت از تمام پارچه ها و لباس ها با لباسشویی بکو

سایت اصلی کالا فراهم کننده‌ای که سرمایه‌اش به مانند برترین‌ها اعتماد مردم است امکان دسترسی را برای شما با مناسب‌ترین قیمت در مقایسه با بازار فراهم کرده و شما می‌توانید با تماس و یا سفارش اینترنتی این محصول را از سایت خریداری کنید و تکنولوژی عصر جدید را با خاطری آسوده به منزل ببرید. ما هر بار خاطر نشان می‌سازیم که تفاوت قیمت‌های ما در مقایسه‌ی بازار تقسیم سود خرید و فروش میان فروشگاه و خریدار است به این معنی که ما در صد سودمان را با مشتری‌هایمان شریک شده‌ایم و خرید کالای قیمت مناسب را حق شما دانسته‌ایم.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
WMY 101444 SLB1
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم