ماشین لباسشویی هیتاچی مدل BD-W75TV

مشخصات کلی ماشین لباسشویی هیتاچی مدل BD-W75TV

رنگ: نقره‌ای

ظرفیت شستشو: 7kg

موتور: Direct Drive Inverter Motor

سرعت چرخش موتور: 1400

تعداد برنامه‌های شستشو: 16 برنامه

فناوری‌ها عملکردهای اضافی، شستشوی سریع، حافظه‌ی داخلی، سنسورهای 3D

ادامه مطلبShow less
16,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
BD-W75TV
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و بررسی ماشین لباسشویی هیتاچی مدل BD-W75TV

هیتاچی کمپانی چند ملیتی ژاپنی و بزرگترین شرکت سازنده‌ی لوازم الکتریکی و نیز از بزرگترین شرکت‌های خوشه‌ای جهان می‌باشد. این کمپانی در حوزه‌های مهندسی و تولید تجهیزات الکتریکی، لوازم الکتریکی و سامانه‌های اطلاعاتی و مخابراتی، تجهیزات نیروگاهی و فناوری هوا فضا، طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی و صنایع سنگین و ارائه‌ی خدمات مالی فعالیت دارد. این کمپانی در سال 1910 توسط نامیهی اودیرا در شهر هیتاچی تاسیس شد و در سال 2012 در فهرست بزرگترین شرکت‌های جهان فورچون رتبه‌ی 38 و در فهرست 2000 شرکت عمومی جهان با بررسی شاخص‌های اقتصادی رتبه‌ی 129 را کسب کرد.

ماشین لباسشویی ساخت ژاپن برند هیتاچی BD-W75TV

ساختار و ویژگی‌های ماشین لباسشویی هیتاچی BD-W75TV

این محصول با ظرفیت 7 کیلوگرمی برای خانواده‌های کم جمعیت مناسب بوده و به وسیله‌ی فناوری‌های تقویت کننده و بهینه سازی انرژی تمام کثیفی‌ها و لکه‌ها را از لباس‌ها می‌زداید. موتور قدرتمند Direct Drive Inverter طول عمر دستگاه را تضمین نموده و به علاوه‌ قابلیت‌های ویژه‌ای را در هیتاچی bd-w75tv ایجاد می‌کند. کاهش مصرف انرژی از رده‌ی A به A+ و نیز حذف برس و در نتیجه کاهش صدای موتور در زمان کار در کنار کاهش اصطکاک و به تبع آن جلوگیری از استهلاک ماشین ارمغان موتور اینورتر هستند. سرعت چرخش موتور اینورتر هیتاچی معادل 1400 دور در دقیقه می‌باشد و با پشتیبانی برنامه‌های گوناگون لباس‌های تمییز و بدون تغییر رنگ و سایز را در پایان هر شستشو تحویل می‌دهد. پنل کنترل مجهز به کلیدهای عملیاتی متعدد جهت انتخاب برنامه‌ی شسشتو و عملکردهای اضافی و مختلف دیگر به همراه نمایشگر LED که پیگیری مراحل شستشو را ممکن می‌سازد. درب بزرگ این محصول با زاویه‌ی 180 درجه اماکن شستن ملافه‌ها و پتوهای بزرگ را هم فراهم می‌کند. سیستم کنترل لرزش دوگانه Dual Vibration Control System از لرزش و ارتعاش دستگاه حین کار جلوگیری خواهد کرد.

موتور اینورتر ماشین لباسشویی هیتاچی

فناوری‌های ماشین لباسشویی هیتاچی BD-W75TV

قابلیت شستشوی سریع با همان کیفیت برنامه‌ شستشوی کامل هنگامی که با شرایط ویژه روبه رو می‌شوید انجام کارها را راحت‌تر می‌نماید. امکان شستشوی با تاخیر نیز قابلیت دیگری است که هیتاچی w75tv به وسیله‌ی آن کنترل زمان را در دستان کاربر قرار داده است. حافظه‌ی داخلی موجود در این ماشین با قابلیت صرفه جویی در زمان برنامه‌ها را ذخیره کرده و در هر بار شستشو دیگر نیازی نیست مجددا چرخه‌ی شستشو را تعیین کنید. فناوری Fully Auto Restart هنگام قطع و وصل شدن برق دستگاه چرخه‌ی شستشو را ادامه خواهد داد. عملکردهای اضافی پیش شستشو، شستشوی اضافی و آبکشی مجدد فناوری‌های هستند که همراه با برنامه‌ اصلی شستشو چرخه‌ی شستن لباس‌ها را تقویت کرده و نتیجه‌ی بهتری ارائه می‌دهند. تکنولوژی سنسورهای 3D پس از تشخیص پارچه‌های داخل محفظه و میزان کثیفی و وزن آن‌ها به صرفه جویی انرژی اتوماتیکی پرداخته مقدار و دمای آب و مواد شوینده و سرعت چرخش موتور و ضربات شستشو تنظیم می‌کند. خاموش شدن خودکار، شستشوی دستی، شستشوی لباس کودک و نوزاد، شستشوی اقتصادی و ... از دیگر قابلیت‌های هیتاچی BD-W75TV هستند.

ماشین لباسشویی هیتاچی برند ژاپن

سایت اصلی کالا فراهم کننده‌ای که سرمایه‌اش به مانند برترین‌ها اعتماد مردم است امکان دسترسی را برای شما با مناسب‌ترین قیمت در مقایسه با بازار فراهم کرده و شما می‌توانید با تماس و یا سفارش اینترنتی این محصول را از سایت خریداری کنید و تکنولوژی عصر جدید را با خاطری آسوده به منزل ببرید. ما هر بار خاطر نشان می‌سازیم که تفاوت قیمت‌های ما در مقایسه‌ی بازار تقسیم سود خرید و فروش میان فروشگاه و خریدار است به این معنی که ما در صد سودمان را با مشتری‌هایمان شریک شده‌ایم و خرید کالای قیمت مناسب را حق شما دانسته‌ایم.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
BD-W75TV
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم