ماشین لباسشویی هیتاچی مدل BD-W80XWV

مشخصات کلی ماشین لباسشویی هیتاچی مدل BD-W80XWV

رنگ: سفید

ظرفیت محفظه‌ی شستشو: 8kg

موتور: Direct Drive Inverter Motor

سرعت چرخش موتور: 1400

تعداد برنامه‌های شستشو: 16 برنامه

فناوری‌ها شستشوی سریع، ضد آلرژی، Quiet Mark Certification، حافظه‌ی داخلی

ادامه مطلبShow less
26,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
BD-W80XWV
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و بررسی ماشین لباسشویی هیتاچی مدل BD-W80XWV

هیتاچی کمپانی چند ملیتی ژاپنی و بزرگترین شرکت سازنده‌ی لوازم الکتریکی و نیز از بزرگترین شرکت‌های خوشه‌ای جهان می‌باشد. این کمپانی در حوزه‌های مهندسی و تولید تجهیزات الکتریکی، لوازم الکتریکی و سامانه‌های اطلاعاتی و مخابراتی، تجهیزات نیروگاهی و فناوری هوا فضا، طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی و صنایع سنگین و ارائه‌ی خدمات مالی فعالیت دارد. این کمپانی در سال 1910 توسط نامیهی اودیرا در شهر هیتاچی تاسیس شد و در سال 2012 در فهرست بزرگترین شرکت‌های جهان فورچون رتبه‌ی 38 و در فهرست 2000 شرکت عمومی جهان با بررسی شاخص‌های اقتصادی رتبه‌ی 129 را کسب کرد.

کمپانی هیتاچی ژاپن

ساختار و ویژگی‌های ماشین لباسشویی هیتاچی BD-W80XWV

ماشین لباسشویی هیتاچی w80xwv با ظرفیت 8 کیلوگرمی مناسب برای خانواده‌های کم جمعیت و پر جمعیت بوده و پیشرفت تکنولوژی را در جهت آسایش و راحتی زندگی عصر جدید از هر نظر برای کاربرانش ملموس می‌نماید. موتور اینورتر در این محصول علاوه بر فناوری‌های متعدد قابلیت‌های گوناگونی را همچون کاهش مصرف انرژی از رده‌ی A به A+++، کاهش صدای موتور حین شستشو و خشک کردن لباس‌ها، کاهش اصطکاک و به تبع کاهش استهلاک دستگاه می‌شوند. فناوری‌های High Damping Hydraulic Suspensions و Ply Liquid Balancer-4 این محصول را به طراحی ضد لرزش و تعادل کنترل ارتعاش حین کار مجهز کرده و با پشتیبانی موتور اینورتر طول عمر ماشین لباسشویی را تضمین می‌کنند. به موجب فناوری Anti –Vibration Sidewalls نیز گواهینامه‌ی Quiet Mark Certification به هیتاچی bd-w80xwv به معنی صدای آرام تعلق گرفته است. قطر محفظه‌ی 51 و درب 33 سانتی متر می‌باشد که با زاویه‌ی 180 درجه باز می‌شود بارگذاری و تخلیه‌ی لباس‌ها و پتوها و ملافه‌های بزرگ را آسان‌تر کرده و با قفل خودکار زمان شستشو ایمنی دستگاه را فراهم می‌نماید. سرعت چرخش حداکثری 1400 دور در دقیقه‌ی این دستگاه با اعمال صرفه جویی در زمان مراحل شستشو و خشک کردن را سریع‌تر و با کیفیت‌تر خواهد کرد. نمایشگر LED نیز با فراهم کردن امکان پیگیری مراحل انتخاب شده‌ی شستن و نیز زمان انجام کار بر پنل کنترل تعبیه شده است.

لباسشویی جدید 2019 هیتاچی

فناوری‌های ماشین لباسشویی هیتاچی BD-W80XWV

پیشرفت علم و تکنولوژی در زندگی امروزه از جنبه‌های بسیاری خودنمایی می‌کنند و در عرصه‌های مختلف با بکارگیری آن‌ها زندگی راحت‌تر و آسان‌تر شده و مهمتر از همه قدرت کنترل زمان را به انسان داده است. ماشین لباسشویی‌های نسل جدید بر خلاف گذشته تنها یک لباسشور نیستند بلکه فراتر از آن و همگام با خواست و نیاز انسان در شرایط مختلف به وسیله‌ی فناوری‌های نوینی که بر آن‌ها اعمال شده عمل می‌کنند. 16 برنامه‌ی مجزا برای شستشوی انواع پارچه‌های ظریف و ابریشمی و ضخیم و کلفت با رنگ‌ها و طرح‌های متفاوت و امکان تنظیم دستی و اتوماتیکی دما و مقدار آب و مواد شوینده و سرعت چرخش موتور و زمان شستشو قابلیت برجسته‌ی این دستگاه بوده که با قابلیت‌های ویژه‌ی دیگری می‌تواند همراه شود و بهترین نتیجه‌ی شستشو را بدون تغییر رنگ و طرح و سایز لباس‌ها تحویل بدهد. قابلیت‌های شستشوی سریع بار کامل با همان کیفیت برنامه‌های اصلی و شستشوی فوق العاده سریع بار کوچک در 15 دقیقه را باید دو فناوری بی‌نظیر دانست که شستن و خشک کردن لباس‌های مدنظر را در کوتاه‌ترین زمان برای رفتن به مسافرت یا جلسات مهم انجام می‌دهند. حافظه‌ی داخلی این دستگاه به کاربر این امکان را داده که یک برنامه‌ی شستشو را که اکثرا از آن استفاده می‌کند ذخیره کرده و دیگر نیازی به تنظیم هر روزه نداشته باشد. تکنولوژی ضد آلرژی که در اکثر لباسشویی‌های نسل جدید تعبیه شده در راستای تمایل انسان به حیوانات خانگی و همچنین آلودگی هوای زمین است که با جذب شدن این باکتری‌ها و پشم‌های حیوانات بر لباس‌ها اختلال تنفسی برای افراد مبتلا به آسم و آلرژی‌های پوستی و تنفسی ایجاد می‌کند و این برنامه با حذف این آلرژن‌ها سلامت تنفس کاربران خود را تضمین خواهد کرد. شستشوی داخلی درام قابلیتی است که ملزوم برنامه‌ی ضد آلرژی است و پس از هر شستشو می‌توان از جذب باکتری‌ها و چربی و آلودگی‌ها جلوگیری کرد.

لباسشویی با قابلیت شستشوی خودکار

سایت اصلی کالا فراهم کننده‌ای که سرمایه‌اش به مانند برترین‌ها اعتماد مردم است امکان دسترسی را برای شما با مناسب‌ترین قیمت در مقایسه با بازار فراهم کرده و شما می‌توانید با تماس و یا سفارش اینترنتی این محصول را از سایت خریداری کنید و تکنولوژی عصر جدید را با خاطری آسوده به منزل ببرید. ما هر بار خاطر نشان می‌سازیم که تفاوت قیمت‌های ما در مقایسه‌ی بازار تقسیم سود خرید و فروش میان فروشگاه و خریدار است به این معنی که ما در صد سودمان را با مشتری‌هایمان شریک شده‌ایم و خرید کالای قیمت مناسب را حق شما دانسته‌ایم.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
BD-W80XWV
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم