ماشین لباسشویی هیتاچی مدل BD-W85TV

مشخصات کلی ماشین لباسشویی هیتاچی مدل BD-W85TV

رنگ: نقره‌ای

ظرفیت محفظه‌ی شستشو: 8.5kg

موتور: Smart Drive Inverter

سرعت چرخش موتور: 1600

تعداد برنامه‌های شستشو: 1600 برنامه

فناوری‌های قفل کودک، عملکردهای اضافه، تایمر، شروع با تأخیر 24 ساعته، ضد آلرژی، ضد لرزش، خاموشی خودکار، راه اندازی مجدد خودکار

ادامه مطلبShow less
26,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
BD-W85TV
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و بررسی ماشین لباسشویی هیتاچی مدل BD-W85TV

هیتاچی کمپانی چند ملیتی ژاپنی و بزرگترین شرکت سازنده‌ی لوازم الکتریکی و نیز از بزرگترین شرکت‌های خوشه‌ای جهان می‌باشد. این کمپانی در حوزه‌های مهندسی و تولید تجهیزات الکتریکی، لوازم الکتریکی و سامانه‌های اطلاعاتی و مخابراتی، تجهیزات نیروگاهی و فناوری هوا فضا، طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی و صنایع سنگین و ارائه‌ی خدمات مالی فعالیت دارد. این کمپانی در سال 1910 توسط نامیهی اودیرا در شهر هیتاچی تاسیس شد و در سال 2012 در فهرست بزرگترین شرکت‌های جهان فورچون رتبه‌ی 38 و در فهرست 2000 شرکت عمومی جهان با بررسی شاخص‌های اقتصادی رتبه‌ی 129 را کسب کرد.

کمپانی ژاپنی هیتاچی

ساختار و ویژگی‌های ماشین لباسشویی هیتاچی BD-W85TV

این محصول مناسب برای خانواده‌های کم جمعیت و پر جمعیت با ظرفیت 8.5 کیلوگرمی درام و سرعت چرخش موتور 1600 دور در دقیقه تمییزی تمام لباس‌ها، پرده وملافه و پتوههای خانه را تضمین می‌کند. موتور اینورتر bd-w85tv علاوه بر سرعت بی‌نظیر در زمان چرخش درام با کمک فناوری‌های ضد لرزش دوگانه در زمان شستشو و خشک کردن ماشین را از لرزش و ارتعاش صدای بلند و آزار دهنده‌ی موتور جلوگیری می‌کند. سیستم لرزش 3D با حفظ کنترل محفظه‌ی شستشو به صورت هوشمند مانع لرزش و نویزهای صوتی می‌شوند. ویژگی دیگر موتور اینورتر کاهش اصطکاک و در نتیجه کاهش استهلاک این محصول است که متضمن طول عمر و گارانتی 10 ساله‌ی موتور می‌باشد. درب بزرگ ماین که با زاویه‌ی 180 درجه باز می‌شود و درام بزرگ با قطر 51 سانتی متری امکان شستشوی ملافه‌ها و پرده‌های بزرگ و پتوهای ضخیم را فراهم خواهد نمود. نمایشگر LED پنل کنترل نمایش برنامه‌های انتخاب شده برای شستشو و پیگیری مراحل آن را برای کاربران مهیا کرده است.

ماشین لباسشویی هیتاچی موتور اینورتر BD-W85TV

فناوری‌های ماشین لباسشویی هیتاچی BD-W85TV

وجود 16 نوع برنامه‌ی شستشو محافظت از لباس‌های ظریف ابریشمی را با حفظ سایز لباس‌های پشمی و رنگ‌های ناب آن‌ها و تمییزی لباس‌های کار مردانه و کودکان کنجکاو و بازیگوش را بر عهده دارد. علاوه بر این 16 برنامه‌ی اصلی عملکردهای اضافه‌ی سه گانه در این بخش موجود شده‌اند تا با انتخاب هر کدام از مراحل پیش شستشو، شستشوی سریع، آبکشی اضافی نتیجه‌ی بهتری از چرخه‌های شستشوی خاص داشته باشیم. قابلیت‌های شستشوی سریع بار کامل و شستشوی بار کوچک فوق‌العاده سریع در 15دقیقه هنگام مراسم‌های مهم و مسافرت‌های آنی زمان را در کنترل کاربر قرار داده و همسو با نیازهای وی عملکرد خود را تنظیم خواهد نمود. امکان شروع با تاخیر 24 ساعته هم قابلیتی است که طبق برنامه‌ریزی‌های کاربران در هر زمان و هر ساعت می‌تواند عمل شستن را انجام دهد. تکنولوژی ضد آلرژی و ضد عفونی کننده که در دنیای امروز یک ویژگی مهم است در این محصول تعبیه شده تا سلامت پوست و تنفس افراد مبتلا به آسم و یا انواع آلرژی‌ها را فراهم می‌کند. به تبع این تکنولوژی حذف آلرژن‌ها و باکتری‌ها و چربی و چرک لباس‌ها قابلیت شستشوی داخلی خودکار درام ضروری می‌نماید بنابراین کاربران پس از هر بار شستشو تنها با فشردن کلید Auto Self Clean می‌توانند از تمییزی ماشین مطمئن شوند. خاموشی خودکار و راه اندازی مجدد و قفل خودکار قابلیت‌های دیگر BD-W85TV هستند که این محصول را در حین کار و بعد از انجام پروسه‌ی شستشو ایمن می‌سازند.

لباسشویی هیتاچی 8 کیلویی ضد آلرژی

سایت اصلی کالا فراهم کننده‌ای که سرمایه‌اش به مانند برترین‌ها اعتماد مردم است امکان دسترسی را برای شما با مناسب‌ترین قیمت در مقایسه با بازار فراهم کرده و شما می‌توانید با تماس و یا سفارش اینترنتی این محصول را از سایت خریداری کنید و تکنولوژی عصر جدید را با خاطری آسوده به منزل ببرید. ما هر بار خاطر نشان می‌سازیم که تفاوت قیمت‌های ما در مقایسه‌ی بازار تقسیم سود خرید و فروش میان فروشگاه و خریدار است به این معنی که ما در صد سودمان را با مشتری‌هایمان شریک شده‌ایم و خرید کالای قیمت مناسب را حق شما دانسته‌ایم.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
BD-W85TV
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم