ماشین لباسشویی هیتاچی مدل BD-W90WV

مشخصات کلی ماشین لباسشویی هیتاچی مدل BD-W90WV

رنگ: سفید و نقره‌ای

ظرفیت محفظه‌ی شستشو: 9kg

موتور: Direct Drive Inverter Motor

سرعت چرخش موتور: 1200

تعداد برنامه‌های شستشو: 16 برنامه

فناوری‌ها عملکردهای اضافه، حافظه‌ی داخلی، تایمر، شستشوی سریع و فوق‌العاده سریع، ضد آلرژی، ضد لرزش، سنسور 3D کنترل شستشو

ادامه مطلبShow less
27,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
BD-W90WV
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و بررسی ماشین لباسشویی هیتاچی مدل BD-W90WV

هیتاچی کمپانی چند ملیتی ژاپنی و بزرگترین شرکت سازنده‌ی لوازم الکتریکی و نیز از بزرگترین شرکت‌های خوشه‌ای جهان می‌باشد. این کمپانی در حوزه‌های مهندسی و تولید تجهیزات الکتریکی، لوازم الکتریکی و سامانه‌های اطلاعاتی و مخابراتی، تجهیزات نیروگاهی و فناوری هوا فضا، طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی و صنایع سنگین و ارائه‌ی خدمات مالی فعالیت دارد. این کمپانی در سال 1910 توسط نامیهی اودیرا در شهر هیتاچی تاسیس شد و در سال 2012 در فهرست بزرگترین شرکت‌های جهان فورچون رتبه‌ی 38 و در فهرست 2000 شرکت عمومی جهان با بررسی شاخص‌های اقتصادی رتبه‌ی 129 را کسب کرد.

شرکت چند ملیتی هیتاچی

ساختار و ویژگی‌های ماشین لباسشویی هیتاچی BD-W90WV

ماشین لباسشویی 9 کیلوگرمی هیتاچی w90wv مناسب برای خانواده‌های پر جمعیت مجهز به فناوری‌های متعدد در زمینه‌های سخت افزاری و نرم افزار فن و تکنولوژی عصر جدید را کاملا ملموس و محسوس کرده است. این دستگاه با موتور اینورتر هم قدرت پاک کنندگی و هم میزان مصارف انرژی‌ها را کاهش داده به طوری که رده‌ی انرژی الکتریکی در زمان شستشو A+++ و هنگام خشک کردن A می‌باشد. همچنین موتور اینورتر لرزش و ارتعاش دستگاه حین کار را به میزان قابل توجهی کاهش داده و در نتیجه با تحت تاثیر قرار دادن استهلاک دستگاه طول عمر را افزایش می‌دهد. درام 51 سانتی متری و دربی که با زاویه‌ی 180 درجه باز خواهد شد امکان شستشوی پرده و پتو و ملافه‌های بزرگ را فراهم می‌کنند. سیستم ضد لرزش Ply Liquid Load Balancer-4 و High Damping هم با پشتیبانی موتور اینورتر لرزش دستگاه به پایین‌ترین حد ممکن خواهند رساند. پنل کنترلی که در قسمت بالایی آن قرار گرفته دارای دکمه‌ی چرخش جهت انتخاب برنامه‌ شسشتو و کلیدهای متعدد برنامه‌ و فناوری‌های دیگر، نمایشگر LED برای پیگیری راحت و ساده‌ی شستشو و زمان و نوع برنامه‌ها و محفظه‌ی مواد شوینده است.

لباسشویی هیتاچی bd-w90wv

فناوری‌های ماشین لباسشویی هیتاچی BD-W90WV

برنامه‌های 16 گانه‌ی شستشو در این بخش نشان دهنده‌ی عملکرد گسترده‌ی ماشین در شستشوی انواع پارچه‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های ظریف و ضخیم هستند. قابلیت شستشوی سریع و فوق العاده سریعتر با در اختیار قرار دادن زمان در دستان کاربر می‌تواند در راستای خواست و نیاز کاربر هر زمان عملکرد بی نظیری داشته باشد. سنسورهای پیشرفته‌ای که این محصول به آن‌ها مجهز شده پس از قرار دادن بار داخل محفظه میزان آب و دمای آن را با مواد شوینده تعیین کرده و با شستشویی کاملاً هوشمندانه نتیجه‌ای عالی را به بار می‌نشانند. سه کلید عملکردها اضافی پیش شستشو، شستشوی اضافه و آبکشی سریع را کاربر می‌تواند به همراه برنامه‌ی اصلی شستشو انتخاب نماید تا در موارد خاص نتیجه‌ی مدنظر را کسب کند. فناوری ضد آلرژی نیز قابلیتی متفاوت است که با توجه به فراگیری وجود حیوانات خانگی و هوای آلوده‌ی زمین وجودش ضروری بوده تمام آلرژن‌ها را لباس‌ها گرفته و سلامت تنفس کاربرانش را تضمین می‌کند. همچنین جهت پاک کردن و زدودن این آلرژن‌ها و چربی‌ها هیتاچی bd-w90wv دارای سیستم پاک کنندگی خودکار بوده و با شسشتوی داخلی پس از هر چرخه‌ی شستشو تمییزی و نظافت تمام پارچه‌ها و لباس‌ها و الیاف و تارپود خانه را به ارمغان می‌آورد. حافظه‌ی داخلی، تایمر و خاموش شدن خودکار و قفل خودکار زمان استارت از دیگر قابلیت‌های این محصول هستند.

لباسشویی هیتاچی BD-W90WV

سایت اصلی کالا فراهم کننده‌ای که سرمایه‌اش به مانند برترین‌ها اعتماد مردم است امکان دسترسی را برای شما با مناسب‌ترین قیمت در مقایسه با بازار فراهم کرده و شما می‌توانید با تماس و یا سفارش اینترنتی این محصول را از سایت خریداری کنید و تکنولوژی عصر جدید را با خاطری آسوده به منزل ببرید. ما هر بار خاطر نشان می‌سازیم که تفاوت قیمت‌های ما در مقایسه‌ی بازار تقسیم سود خرید و فروش میان فروشگاه و خریدار است به این معنی که ما در صد سودمان را با مشتری‌هایمان شریک شده‌ایم و خرید کالای قیمت مناسب را حق شما دانسته‌ایم.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
BD-W90WV
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم