ماشین لباسشویی هیتاچی مدل BD-W70PV

مشخصات کلی ماشین لباسشویی هیتاچی مدل BD-W90XWV

رنگ: سفید، نقره‌ای

ظرفیت محفظه‌ی شستشو: 9kg

موتور: Smart Drive Inverter

سرعت چرخش موتور: 1400

تعداد برنامه‌های شستشو: 16 برنامه

فناوری‌های کنترل لرزش دوگانه، شستشوی سریع، حافظه‌ی داخلی، عملکردهای اضافه، سنسورهای تشخیص بار و میزان آب و دمای آن و کف و مواد شوینده

ادامه مطلبShow less
15,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
BD-W90XWV
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و بررسی ماشین لباسشویی هیتاچی مدل BD-W90XWV

هیتاچی کمپانی چند ملیتی ژاپنی و بزرگترین شرکت سازنده‌ی لوازم الکتریکی و نیز از بزرگترین شرکت‌های خوشه‌ای جهان می‌باشد. این کمپانی در حوزه‌های مهندسی و تولید تجهیزات الکتریکی، لوازم الکتریکی و سامانه‌های اطلاعاتی و مخابراتی، تجهیزات نیروگاهی و فناوری هوا فضا، طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی و صنایع سنگین و ارائه‌ی خدمات مالی فعالیت دارد. این کمپانی در سال 1910 توسط نامیهی اودیرا در شهر هیتاچی تاسیس شد و در سال 2012 در فهرست بزرگترین شرکت‌های جهان فورچون رتبه‌ی 38 و در فهرست 2000 شرکت عمومی جهان با بررسی شاخص‌های اقتصادی رتبه‌ی 129 را کسب کرد.

هیتاچی ژاپن 2019

ساختار و ویژگی‌های ماشین لباسشویی هیتاچی BD-W90XWV

موتور قدرتمند اینورتر با سرعت چرخش 1400دور در دقیقه سرعت و دقت شستشو و خشک کردن لباس‌ها را همزمان اعمال می‌نماید. این موتور که در بیشتر لباسشویی‌های اخیر به کار گرفته شده از جهات مختلف ضامن امنیت و قدرت محصول است. کاهش لرزش موتور در حین کار با سیستم لرزش‌گیر دوتایی، Hydraulic Suspensions، Ply Liquid Load Balancer-4، سیستم ضد لرزش Anti-Vibration Sidewalls و سنسور لرزش3D با پشتیبانی موتور اینورتر اصطکاک و به تبع استهلاک را به پایین‌ترین حد کشانده و در نهایت طول عمر محصول را افزایش می‌دهند. محفظه‌ی 9 کیلویی با قطر 51 سانتی متر پارچه‌ها و پتوهای حجیم و بارهای سنگین لباس خانواده‌های پر جمعیت را به راحتی درون خود جای می‌دهد. نمایشگر LED که به همراه کلیدهای دکمه‌ای و چرخشی انتخاب برنامه‌‌ها و پیگیری چرخه‌ی شستشو را فراهم کرده است. آخرین قابلیتی که موتور اینورتر به این دستگاه بخشیده صرفه جویی در میزان انرژی‌‌های می‌باشد به طوری که رده‌ی انرژی در حین شستشو A+++ و در زمان خشک کردن A و مصرف آب معادل 44 لیتر خواهد بود.

لباسشویی 9 کیلویی هیتاچی 90XWV

فناوری‌های ماشین لباسشویی هیتاچی BD-W90XWV

زندگی دیجتالی امروزی ملزوم وسایل دیجیتالی و قابل کنترلی است که کنترل همه‌ی کارها را با کنترل زمان به انسان بدهد. واضح است که پیشرفت تکنولوژی همسو با این هدف بوده و در این میان تولید کنندگانی که این اصل را رعایت کرده‌اند از محبوبیت بیشتری بهره‌مندند. در بخش فناوری لباسشویی هیتاچی با دو قابلیت نوع شستشوی بار کامل سریع و بار کوچک فوق العاده سریع و حافظه‌ی داخلی جهت ذخیره‌ی یک نوع برنامه‌ی شستشوی همیشگی مدنظر کاربر به همراه فناوری‌های سنسور تشخیص میزان لباس‌ها، دمای آب، میزان سطح آب و وجود کف برنامه‌ی مناسب برای شستشو را انتخاب می‌کنند و مجموعا این مهم را فراهم کرده‌اند. 16 نوع برنامه‌ی مختلف برای شستن پارچه‌های ظریف و حساس یا ضخیم با امکان انتخاب دمای آب از 30 تا 90 درجه، زمان مناسب با هر پارچه نکته‌ی مهم دیگری است که مانع تغییر رنگ و سایز لباس‌ها شده و کیفیت هر لباس بعد از شستشو همانند اول حفظ خواهد شد. جهت کسب نتیجه‌ی بهتر می‌توان با انتخاب هر کدام از گزینه‌های پیش شستشو، شستشوی اضافی و آبکشی مجدد عملکردهای اضافه بر برنامه‌ی اصلی را انتخاب کنید. سیستم ضد آلرژی با تاییدیه‌ی انگلستان در راستای زندگی امروز زمین و آلودگی‌اش و نیز تمایل خیلی از افراد به نگهداری حیوانات خانگی به حذف آلرژن‌ها و باکتری‌ها پرداخته و سلامت تنفس تمام کاربرانش را فراهم می‌نماید سیستم عیب یابی خودکار، خاموش شدن خودکار، شستشوی خودکار داخلی، تایمر و شروع با تأخیر شستشو از دیگر قابلیت‌های برجسته‌ی bd-90xwv هستند.

چرخه ی شستشو در لباسشویی هیتاچی 9 کیلویی

سایت اصلی کالا فراهم کننده‌ای که سرمایه‌اش به مانند برترین‌ها اعتماد مردم است امکان دسترسی را برای شما با مناسب‌ترین قیمت در مقایسه با بازار فراهم کرده و شما می‌توانید با تماس و یا سفارش اینترنتی این محصول را از سایت خریداری کنید و تکنولوژی عصر جدید را با خاطری آسوده به منزل ببرید. ما هر بار خاطر نشان می‌سازیم که تفاوت قیمت‌های ما در مقایسه‌ی بازار تقسیم سود خرید و فروش میان فروشگاه و خریدار است به این معنی که ما در صد سودمان را با مشتری‌هایمان شریک شده‌ایم و خرید کالای قیمت مناسب را حق شما دانسته‌ایم.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
BD-W90XWV
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم