ماشین لباسشویی هیتاچی مدل SF-P130XWV

مشخصات کلی ماشین لباسشویی هیتاچی مدل SF-P130XWV

رنگ: سفید، نقره‌ای

ظرفیت محفظه‌ی شستشو: 13kg

موتور: اینورتر

سرعت چرخش موتور: 800

تعداد برنامه‌های شستشو: 11 برنامه

فناوری‌ها قفل کودک، شستشوی هوشمند، قابلیت برنامه پذیری، تایمر خاموش

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SF-P130XWV
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و بررسی ماشین لباسشویی هیتاچی مدل SF-P130XWV

هیتاچی کمپانی چند ملیتی ژاپنی و بزرگترین شرکت سازنده‌ی لوازم الکتریکی و نیز از بزرگترین شرکت‌های خوشه‌ای جهان می‌باشد. این کمپانی در حوزه‌های مهندسی و تولید تجهیزات الکتریکی، لوازم الکتریکی و سامانه‌های اطلاعاتی و مخابراتی، تجهیزات نیروگاهی و فناوری هوا فضا، طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی و صنایع سنگین و ارائه‌ی خدمات مالی فعالیت دارد. این کمپانی در سال 1910 توسط نامیهی اودیرا در شهر هیتاچی تاسیس شد و در سال 2012 در فهرست بزرگترین شرکت‌های جهان فورچون رتبه‌ی 38 و در فهرست 2000 شرکت عمومی جهان با بررسی شاخص‌های اقتصادی رتبه‌ی 129 را کسب کرد.

هیتاچی برترین تولید کننده ی لوازم برقی با تکنولوژی عصر

ساختار و ویژگی‌های ماشین لباسشویی هیتاچی SF-P130XWV

ماشین لباسشویی 13 کیلویی هیتاچی مناسب برای خانواده‌های پر جمعیت و خانه‌های بزرگ شستشوی تمام پارچه‌ها و لباس‌های خانه را به خوبی و با کیفیت بالا می‌تواند انجام دهد. موتور اینورتر با سرعت 800 دور در دقیقه دقت شستشو را افزایش داده و با کاهش لرزش و صدا در حین شستشو و خشک کردن استهلاک دستگاه را کنترل کرده و به همین دلیل هیتاچی sf-p130xwv دارای گارانتی ده ساله می‌باشد. درب شیشه‌ای که در بالای دستگاه قرار گرفته با کلید بزرگ دکمه‌ای به سمت بالا گشوده می‌شود و جهت ایمنی محصول در زمان کار توسط قفل خودکار بسته خواهد شد. پنل کنترل بر لبه‌ی جلویی بالا با کلیدهای مختلف قابلیت برنامه‌ریزی‌های متعدد شستشو را دارد و علاوه بر این نمایشگرهای لمسی LED امکان انتخاب نوع برنامه‌های انتخابی را به کاربر می‌دهد. تیغه‌های داخل مخزن هر کدام آب را در جهت مختلف به حرکت در آورده و باعث جابجایی لباس‌ها با سرعت انتخابی خواهند شد.

لباسشویی 13 کیلویی هیتاچی SF-P130XWV

فناوری‌های ماشین لباسشویی هیتاچی SF-P130XWV

پیشرفت تکنولوژی در همه‌ی زمینه‌ها برای آسایش و راحتی زندگی بوده و به همین دلیل تولید کنندگان سراسر دنیا در پی بکارگیری برترین فناوری‌ها در تولیدات خود هستند. در حال حاضر برترین تکنولوژی عصر می‌تواند قابلیت کنترل و یا در اختیار گرفت زمان و صرفه جویی در زمان باشد و کمپانی هیتاچی با درک کامل از این مهم sf-p130xwv را به آن مجهز کرده است. نمود این قابلیت برنامه‌های یازده‌گانه‌ برای شستشوی انواع پارچه‌های گوناگون و حفظ رنگ و کیفیت و اندازه‌های هر کدام می‌باشد. سنسورهای 3D با قابلیت تشخیص وزن، جنس و میزان کثیفی نوع شستشو و آبکشی را به طور خودکار انتخاب نموده و بهترین نتیجه‌ی شستشو را ارائه می‌دهد. حافظه‌ی داخلی قابلیتی دیگر بوده که با ذخیره سازی یک برنامه‌ی انتخاب یا تنظیم شده توسط کاربر برای هر بار شستشو به راحتی در دسترس خواهد بود. تایمر خاموش و تایمر برنامه با صرفه جویی در زمان طبق برنامه‌ریزی‌های کاربران عملکرد دستگاه را آغاز می‌کنند. با فعال کردن قفل کودک بعد از شروع هر چرخه‌ی شستشو می‌توان بروز هر نوع خلل ایجاد شده توسط انگشتان کوچک کنجکاو را از بین برد. تکنولوژی شستشو در این لباسشویی‌ در چهار مرحله‌ی آب کم و حل مواد شوینده و به خورد لباس‌ها دادن جهت تحلیل لکه‌های سطحی و عمقی و در نهایت پر شدن مخزن و شستشوی کامل لباس‌ها انجام خواهد شد. قابلیت شستشوی داخلی بعد از هر پروسه‌ی شستشو تمام آلودگی‌ها و آلرژن‌ها را از مخزن شسشتو زدوده و سلامت جسم کاربران را تضمین می‌کند.

شستشوی تمییز با محافظت کامل از پارچه ها

سایت اصلی کالا فراهم کننده‌ای که سرمایه‌اش به مانند برترین‌ها اعتماد مردم است امکان دسترسی را برای شما با مناسب‌ترین قیمت در مقایسه با بازار فراهم کرده و شما می‌توانید با تماس و یا سفارش اینترنتی این محصول را از سایت خریداری کنید و تکنولوژی عصر جدید را با خاطری آسوده به منزل ببرید. ما هر بار خاطر نشان می‌سازیم که تفاوت قیمت‌های ما در مقایسه‌ی بازار تقسیم سود خرید و فروش میان فروشگاه و خریدار است به این معنی که ما در صد سودمان را با مشتری‌هایمان شریک شده‌ایم و خرید کالای قیمت مناسب را حق شما دانسته‌ایم.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SF-P130XWV
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم