ماشین لباسشویی هیتاچی مدل SF-P150XWV

مشخصات کلی ماشین لباسشویی هیتاچی مدل SF-P150XWV

رنگ: سفید، نقره‌ای

ظرفیت محفظه‌ی شستشو: 15kg

سرعت چرخش موتور: 800

تعداد برنامه‌های شستشو: 11 برنامه

فناوری‌های عملکردهای اضافی، شستشوی چهار مرحله‌ای، شستشوی داخلی خودکار، شروع شستشو با تاخیر

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SF-P150XWV
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و بررسی ماشین لباسشویی هیتاچی مدل SF-P150XWV

هیتاچی کمپانی چند ملیتی ژاپنی و بزرگترین شرکت سازنده‌ی لوازم الکتریکی و نیز از بزرگترین شرکت‌های خوشه‌ای جهان می‌باشد. این کمپانی در حوزه‌های مهندسی و تولید تجهیزات الکتریکی، لوازم الکتریکی و سامانه‌های اطلاعاتی و مخابراتی، تجهیزات نیروگاهی و فناوری هوا فضا، طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی و صنایع سنگین و ارائه‌ی خدمات مالی فعالیت دارد. این کمپانی در سال 1910 توسط نامیهی اودیرا در شهر هیتاچی تاسیس شد و در سال 2012 در فهرست بزرگترین شرکت‌های جهان فورچون رتبه‌ی 38 و در فهرست 2000 شرکت عمومی جهان با بررسی شاخص‌های اقتصادی رتبه‌ی 129 را کسب کرد.

کمپانی ژاپنی هیتاچی

ساختار و ویژگی‌های ماشین لباسشویی هیتاچی SF-P150XWV

این محصول با طراحی درب از بالا جلوه‌ای خاص به فضا داده و در هر محیطی می‌تواند به تنهایی یا در کنار لوازم دیگر قرار بگیرد. این مدل از درهم پیچیدن لباس‌ها در حین شسشتو و خشک کردن و نخ کش شدنشان جلوگیری می‌کند بارگذاری و تخلیه‌ی بار را راحت‌تر کرده است. ظرفیت مخزن شستشوی 15 کیلوگرمی هیتاچی sf-150xwv تمام نیازهای شستشوی وسیله‌های پارچه‌ای ظریف و ضمخت را انجام می‌دهد. در صورتی که آب مخزن را برای شسشتو کافی ندانید با عملکرد shower plus می‌توانید مشکل را حل کنید و سطح آب را بیشتر نمایید. علامت گذاری روی مخزن آخرین حد مجاز میزان آب را نشان داده و به وسیله‌ی سنسور تعین کننده مانع از ریختن آب اضافه می‌شود. قابلیت قفل درب و سنسور آن ایمنی چرخه‌ی شستشو را تضمین کرده و بروز خطرات احتمالی را غیر ممکن می‌کنند. در قسمت داخلی و بر روی لوله‌های ورودی و خروجی جهت تصفیه‌ی آب فیلترهایی قرار گرفته‌اند و با امکان جدا شدن و شستشو همراه شده‌اند. کلیدها و دکمه‌های متعدد لبه‌ی جلویی دستگاه انتخاب برنامه‌های مختلف شستشو را با فناوری‌های بسیار دیگر و پیگیری آن‌ها و مراحل شستشو را هم با نمایشگر LED فراهم نموده‌اند.

لباسشویی درب از بالای هیتاچی 15 کیلویی

فناوری‌های ماشین لباسشویی هیتاچی SF-P150XWV

شستشوی هوشمند با امکان تعیین وزن و جنس و برنامه‌ی مناسب بار درون محفظه توسط سنسورهای سه گانه نتیجه‌ای عالی ارائه می‌دهد. وجود یازده برنامه‌ی شستشو خیال کاربران را از شستشوی هر نوع پارچه‌ و لباسی راحت می‌کند زیرا در کنار صرفه‌جویی در مصارف انرژی و کنترل زمان، کیفیت همه‌ی لباس‌ها حفظ شده و رنگ و طرح و سایز و جنس آن‌ها بدون هیچ تغییری باقی می‌ماند. علاوه بر این امکان تعیین فشار آب با فناوری Water Power از لباس‌ها محافظت نموده و با سه سطح سریع، نرمال، کند پروسه‌ی شستشو را هدایت خواهد کرد. عملکردهای اضافی پیش شستشو، شستشوی سریع و آبکشی مجدد جهت ارائه‌ی نتیجه‌ی بهتر در حالاتی که لباس‌ها بسیار کثیف باشند یا در انجام شستشو تعجیل داشته یا نیاز به آبکشی دوباره باشد را همراه با برنامه‌ی اصلی شستشو می‌توانید انتخاب کنید. شستشوی چهار مرحله‌ای یا Step Wash-4 قابلیت شگفت انگیز هیتاچی sf-150xwv تمام محتویات درونش را به بهترین نحو شستشو داده و تمییزی بی‌نظیری را هر بار ارائه می‌دهد. تکنولوژی شستشو با تأخیر کنترل امور و زمان را در دستان کاربر نهاده و حتی در صورت عدم حضور وی هم لباسشویی می‌تواند روشن شود و کارش را انجام دهد و در زمان برگشت کاربر لباس‌هایش را تمییز و آماده تحویل بگیرد. پس از اتمام چرخه‌ی شستشو فناوری Tangle-Free Finish خلاف جهت شستشو مخزن را به حرکت در آورده تا لباس‌ها به جریان درآیند و از دیواره‌ها به پایین بیفتند و در پایان شاهد لباس‌هایی بدون چرک و درهم تنیده خواهید بود. شستشوی داخلی خودکار با انتخاب پس از هر بار شستشو سلامت و نظافت ماشین و لباس‌ها را حفظ خواهد کرد و از بروز بیماری‌های تنفسی و پوستی جلوگیری می‌کند.

چرخه ی شستشوی کامل و بی نظیر محافظ لباس هیتاچی 15 کیلو

سایت اصلی کالا فراهم کننده‌ای که سرمایه‌اش به مانند برترین‌ها اعتماد مردم است امکان دسترسی را برای شما با مناسب‌ترین قیمت در مقایسه با بازار فراهم کرده و شما می‌توانید با تماس و یا سفارش اینترنتی این محصول را از سایت خریداری کنید و تکنولوژی عصر جدید را با خاطری آسوده به منزل ببرید. ما هر بار خاطر نشان می‌سازیم که تفاوت قیمت‌های ما در مقایسه‌ی بازار تقسیم سود خرید و فروش میان فروشگاه و خریدار است به این معنی که ما در صد سودمان را با مشتری‌هایمان شریک شده‌ایم و خرید کالای قیمت مناسب را حق شما دانسته‌ایم.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SF-P150XWV
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم