ماشین لباسشویی 7 کیلویی شارپ مدل ES-FP710AX3

ماشین لباسشویی 7 کیلویی شارپ مدل ES-FP710AX3

14 نوع برنامه شستشو

شستشوی سریع

آبکشی اضافی

قابلیت ضد چروک

توانایی لکه بری

مجهز به فیلتر تخلیه

چرخش درام  1000 دور

ادامه مطلبShow less
10,200,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
ES-FP710AX3
نام تجاری:
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد ماشین لباسشویی 7 کیلویی شارپ مدل ES-FP710AX3:

در جهان امروز تولید انواع محصولات خانگی توسط برندهای مختلفی صورت می گیرد که هر کدام در این بین نقش برجسته ای ایفا می کنند. ماشین لباسشویی 7 کیلویی شارپ مدل ES-FP710AX3  یکی دیگر از انواع مدل های ماشین لباسشویی به شمار می آید که با ظرفیت 7 کیلوگرمی در اختیار کاربران قرار گرفته است پس از ظرفیت شستشوی لباس ها می رسیم به سرعت چرخش موتور که برابر  با 1000 دور در دقیقه است و در عین داشتن یک موتور قدرتمند شاهد صدای آهسته و بدون لرزش آن نیز هستیم.این مدل از ماشین لباسشویی شارپ دارای برنامه های شستشوی متنوع و بسیار کاربردی از جمله برنامه شستشوی  ضد آلرژی <Anti allergic>  می باشد که در ادامه به توضیح بخش های مختلف آن می پردازیم.

ساختار و طراحی ماشین لباسشویی شارپ

برای محصولاتی که در آشپزخانه بیشتر به چشم می آیند طراحی و جلوه زیبای آنها از اهمیت خاصی برخوردار است هرچند که این امر کاملا سلیقه ای می باشد.کمپانی شارپ علاوه بر کیفیت در کارایی به ظاهر و طراحی محصول توجه ویژه ای دارد.این مدل لباسشویی به رنگ نقره ای و جنس فولادی کاملا ضد زنگ موجود می باشد و به دلیل استحکام در بدنه مدت زمان طولانی می توان از آن استفاده کرد. این محصول با ظرفیت 7 کیلوگرمی برای خانواده‌های کم جمعیت مناسب است. پنل کنترل مجهز به کلیدهای عملیاتی متعدد جهت انتخاب برنامه‌ی شستشو و عملکردهای اضافی و مختلف دیگر به همراه نمایشگر LED که پیگیری مراحل شستشو را ممکن می‌سازد. درب این محصول از کروم بوده و باخاصیت باز شدن تا  زاویه‌ی 180 درجه اماکن شستن ملافه‌ها و پتوهای بزرگ را هم فراهم می‌کند.همچنین داشتن ابعاد جمع و جور با اندازه ی 845*597*527 میلیمتر باعث شده این لباسشویی در ردیف مدل های نسبتا کوچک و فشرده قرار بگیرد.پایه های ضد لغزش Anti-slip base از دیگر مزیت های ای لباسشویی مدرن است تا به آسانی آن را بر روی کف اتاق قرار دهید و هر اندازه که ثبات پایه ها بیشتر باشد از ایجاد لرزش و لغزش  و سر و صدای اضافی  هنگام شستشو جلوگیری خواهد شد. 

برنامه های شستشوی متفاوت:

این مدل دستگاه از برنامه های متنوعی بهره می برد که هر کدام  از آنها به ارائه نتیجه ای مطلوب در شستشو موجب می شود. با پشتیبانی برنامه‌های گوناگون لباس‌های تمییز و بدون تغییر رنگ و سایز را در پایان هر شستشو تحویل می‌دهد. ماشین لباسشویی 7 کیلویی شارپ مدل ES-FP710AX3 با داشتن فناوری های پیشرفته به تمیز شدن بیشتر لباس ها کمک کرده و در عین حال مانع از چروک شدن آنها خواهد شد و با قابلیت ضد چروک<Anti wrinkle> مانع از اتو کشیدن مداوم آنها خواهد شد.به علاوه با داشتن برنامه ضد آلرژی <Anti allergic> این امکان را فراهم می کند تا لباس بچه های دلبندتان و یا افرادی که پوست حساسی دارند را با خیال راحت در این ماشین شستشو دهید.البته تمام ماجرا به اینجا خاتمه پیدل نمی کند چرا که این دستگاه با داشتن برنامه شستشوی سریع 15 دقیقه ای این امکان را برای خانم های شاغل فراهم می کند تا در کمترین زمان ممکن لباس هایشان تمیز شستشو شود.علاوه بر این مجهز به برنامه Synathetic برای شستن الیاف مصنوعی و همچنین قابلیت شستشوی لباس های ظریف است که بدون آسیب رساندن به الیاف و تار و پود لباس می توانید با خیال راحت پارچه های ظریف حتی لباس های مجلسی تان را در داخل آن قرار دهید.

سایر توابع و تکنولوژی ها:

این مدل ماشین لباسشویی از تابع هایی همچون قفل کودک که بلافاصله پس از روشن کردن مراحل شستشو فعال می شود و دیگر توابع نیز بهره می برد.همچنین این مدل مجهز به فیلتر تخلیه<Drain filter> می باشد،بهتر است بدانید که چرخه شستشوی این ماشین ماشین لباسشویی در دو حالت شستشو ،شستشو و اسپین قرار دارد که در کنار آن شامل فیلتر تخلیه می باشد. با خرید از سایت اصلی کالا می توان از اصالت و کیفیت کالا اطمینان خاطر داشته باشید و محصول مورد نظرتان را با کمترین قیمت در مقایسه با بازار به راحتی از طریق تماس تلفنی و یا سفارش در سایت خریداری نمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
ES-FP710AX3
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم