ماشین لباسشویی 9 کیلو ال جی مدل F4V5

مشخصات کلیدی ماشین لباسشویی 9کیلو ال جی مدل F4V5

  • دارای سیستم عیب یابی هوشمند
  • چرخش موتور1400دور دردقیقه
  • امکان توقف وافزودن لباس
  • موتور اینورتردایرکت درایو
  • مجهز به 6حرکت شستشو
  • مراقبت از آلرژی steam
  • دارای 14برنامه شستشو
  • مصرف انرژی +++A
  • شستشوی سریع
  • شستشو با بخار
ادامه مطلبShow less
19,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

مرجع:
WASHING MACHINE F4V5VYP2T
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

               مراقبت هوشمند با18% محافظت بیشتر در برابر پارچه

به منظور AI DD teh, براساس داده های بزرگ از تجربه شستشوی انباشته.مراقبت از لباسشویی.بیشترین حرکت شستشو را ارائه می دهد

چیست؟AI  DD What

نه تنها وزن را تشخیص می دهد بلکه نرمی AI DD not پارچه را نیز حس می کند و حرکات بهینه برای پارچه را به خودی خود انتخاب می کند.

آب گرم و بهداشتی

 آلرژن ها را از بین می برد مانند کنه های گرد و غبار%99.9 LG Steam فناوری که می تواند باعث حساسیت یا مشکلات تنفسی شوند

توضیحات محصول(لباسشویی ال جی مدل f4v5)

لباسشویی ال جی مدل F4v5vy2t جدیدترین لباسشویی کمپانی ال جی که در سال 2020 به بازار ایران وارد گردید.کمپانی ال جی در طراحی این محصول از سبک قدیمی اما با کمی تغییر و تحول جزئی که بر گرفته از مدل J6که سال های قبل وارد بازار شده بود و پرفروش ترین لباسشویی ال جی در بازار ایران است استفاده نموده است.مهمترین تغییر ایجاد شده در آن استفاده از روکش شیشه  ای بر روی درب به جای روکش پلاستیکی درب فضایی قدیمی تر و باریک ترساختن قاب دور آن می باشد.

اما از لحاظ سیستم شستشو و کارایی،کمپانی ال جی تغییرات قابل توجهی  را در لباسشویی v5 ایجاد کرده است که از برجسته ترین آنها می توان به استفاده از هوش مصنوعی جهت شستشوی بهتر و کار آمدتر لباس ها اشاره کرد.موضوعی داغ و رقابت بر انگیز در بازار لوازم خانگی!علاوه بر تمامی موارد بالا طراحی دیگ لباسشویی نیز نسبت به مدل های قبلی تغییر کرده و بالشتک ها و همچنین خروجی ها و ورودی های آب به نحوی متفاوت ترطراحیشده اند،که مطمئنا سلامت و پاک کنندگی بیشترلباس ها را نتیجه می دهد.این لباسشویی زیبا ابعادی استاندارد داشته و باسرعتی برابر1400 دور در دقیقه لباس ها رابه چرخش در می آورد.

به طور کلی می توان گفت که سهم عمده ی بازار لوازم خانگی ایران در دست کمپانی ال جی (کره جنوبی)می باشد.کیفیت بالا،قیمت مناسب،دوام وکارایی،از ویژگی هایی می باشند که محصولات این کمپانی را به چنین محبوبیتی رسانده اند.از رقابت محصولات این کمپانی با محصولات سایر برندهای بزرگ و برتر جهانی بازخوردهایی به گوش همه ی ما خورده و شاهد موفقیت این برند در سراسر جهان هستیم.

                         مزیت لباسشویی 9کیلو ال جی F4v5   

قابلیت اتصال به اینترنت و تلفن همراه و کنترل وآگاهی از وضعیت دستگاه به وسیله تکنولوژیSmart ThinQ

مناسب برای خانواده هایی با جمعیت حدود 4 الی7 نفره و یا سطح متوسط لباس های آلوده

شستشو به وسیله بخار جهت از بین بردن آلرژین ها و همچنین سلامت بیشتر لباس ها

18% مراقبت بیشتر از لباس ها با انتخاب الگوی صحیح شستشو توسط هوش مصنوعی

 موتور گیربکسی آمیخته با هوش مصنوعی به منظور بهینه سازی شستشو

سطح صدا بسیار بسیار پایین به لطف موتور گیربکسی بدون تسمه

کاهش رطوبت لباسها پس از پایان کار

اضافه کردن لباس هنگام کار کردن

6حالت حرکت چرخشی دیگ

خلاقیت کمپانی ال جی در طراحی دیگ لباسشویی هایش شایان تقدیر است.استفاده از بهداشتی ترین و همچنین بهترین انواع تکنولوژی ها جهت شستشوی بهتر لباس ها همواره در دستور کار این کمپانی بوده است.برخلاف بسیاری از کمپانی ها که هزینه های ارتقای سبک طراحی دستگاه هایشان را قبول نکرده و لباسشویی های جدیدشان را نیز بر همان طراحی قدیم به بازار عرضه می کنند. کمپانی ال جی هر ساله تغییری اساسی در دستگاه هایش ایجاد میکند تا همواره عملکرد بهتر و بهتری داشته باشد.

این بار نیز با تغییر سبک طراحی بالشتک های سطح دیگ وهمچنین استفاده از متریال فلزی(استیل) به جای پلاستیک، این اطمینان را به کاربران محصولات خود می دهد که همواره شستشوی لباس ها بهداشتی تر انجام شده و مراقبت بیشتری از آنها صورت گرفته. در نتیجه لباس ها همواره از قبل تمیز تر بوده و کوچکترین آسیب ظاهری حتی به نازک ترین لباس های شما نیز وارد نمی گردد.با لباسشویی جدید ال جی مدل F4v5 پاکیزگی بیشتری را در سطح لباس های خود ببینید.

درب

با ورود لباسشویی های درب فضایی لباسشویی های با درب قدیمی که دارای فرورفتگی در سطح درب بودند دیگر محبوبیت چندانی در بین کاربران ندارد.لباسشویی های دارای درب فضایی طراحی بروزتری داشته و همچنین زیبایی خاصی را نیز به دکوراسیون شما می بخشد.اما این لباسشویی ها نیز روز به روز در حال تغییر بوده و طراحی زیباتری به خود می گیرند. در طراحی درب لباسشویی ال جی مدل F4v5به جای استفاده از پلاستیک از یک شیشه حرارت دیده ی مقاوم با قابی نازکتر استفادهشده است که علاوه بر افزایش زیبایی لباسشویی کیفیت درب و مقاومت آن نیز در برابر ضربات احتمالی بالا برده است.

صفحه نمایش و کلیدهای کنترلی 

صفحه نمایش لباسشویی ال جی مدل F4v5 همانند تمامی مدل های امروزی از نوع LED بوده و کلید های کنترلی آن نیز لمسی می باشند.لازم به ذکر است که دقت این صفحه نمایش و همچنین کیفیت آن در این مدل افزایش یافته و خوانایی بیشتری دارد.و همچنین صفحه نمایش و ولوم تنظیم برنامه نیز نسبت به قبل زیباتر و بزرگتر طراحی شده است.

شستشو به وسیله ی ماشین لباسشویی ال جی مدلF4v5

موتور گیربکسی آمیخته شده با هوش مصنوعی

ماشین های لباسشویی ابتدا حفره هایی گردان با سر و صدا بلند و لرزشی بیش از حدی دارا بودند که با وجود تمامی اینها بازهم از شستشو با دست بهتر عمل کرده و کم کم در میان مردم محبوبیتی پایان ناپذیر به دست آوردند.محبوبیت بیش از حد و اندازه این دستگاه ها، پیشرفت سریع آنها را به نتیجه رساند.به صورتی که امروزه شاهد وجود انواع و اقسام دستگاه های متنوع با کارایی ها و برنامه های مختلفی می باشیم. اما ال جی در این میان باز هم خلاقانه تر عمل کرده و با معرفی لباسشویی مدل F4v5 رقیبی برای خود باقی نگذاشته است. به عبارتی این کمپانی با ادغام هوش مصنوعی با موتور لباسشویی دیتابیسی(Database)عظیم از تجربه های شستشوهای مختلف را در اختیار لباسشویی گذاشته تا همواره لباس ها را به بهترین نحو مورد شستشو قرار دهد و در بهینه ترین شرایط بهترین نتایج را برای شما به ارمغان آورد.

اما این هوش مصنوعی چگونه کار می کند؟

لباس ها را داخل لباسشویی قرار دهید و سپس برنامه ی شستشوی مدنظرتان را انتخاب کنید.حال تمام تنظیمات را به هوش مصنوعی(Artificial intelligence)لباسشویی بسپارید. این هوش مصنوعی وزن لباس ها را اندازه گرفته و با توجه به برنامه ی انتخابی شما و همچنین حجم لباس ها به صورت اتوماتیک و بر اساس هوش یادگیرنده ی خود،نوع و سطحی ظرافت و نرمی لباس ها را تشخیص داده و الگوی شستشوی دقیق را انتخاب می کند .دیگر نیازی نیستت نگران نازک ترین لباس هایتان نیز باشید.و با وجود چنین سیستمی لباس های شما تا 18% از قبل سالم تر باقی می ماند.

طراحی و ساخت 

اگر نگاهی داشته باشیم به تکامل طراحی ماشین لباسشویی از ابتدای ورود آنها تا به امروز متوجه خواهیم شد که از جمله ویژگی های بارز لباسشویی های امروزی نسبت به مدل های اولیه طراحی ظریف تر،صفحه نمایش لمسی،کلید های بیشتر و همچنین درب بزرگتر می باشداز چنین پیشرفتی در طراحی این وسیله ی کاربردی می توان نتیجه گرفت که طراحی هر وسیله ی الکتریکی از اهمیت بالایی بر خوردار است و مطمئنا بروزتر بودن محبوبیت بیشتری را برای آن به ارمغان می آورد.ویژگی که در تمامی محصولات ال جی چه در لوازم صوتی و تصویری و چه در لوازم آشپزخانه و...می توان مشاهده کرد.

لباسشویی F4v5 نیز در مسیر این تغییرات به وجود آمده است.دارای درب بزرگ با روکش شیشه ای موسوم به درب فضایی،صفحه نمایش لمسی و کلیدهای تغییر سرعت دیگ،دمای آب،برنامه شستشو و ...می باشد. ابعاد آن کاملا استاندارد بوده و تغییرات اعمال شده بر آن نسبت به مدل های قدیمی تر فقط در موارد نامبرده می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
WASHING MACHINE F4V5VYP2T
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم