یخچال ساید بای ساید ال جی مدل GR-X337

https://www.asliikala.com/blog/%d9%86%da%af%d9%87%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%db%8c%d8%ae%da%86%d8%a7%d9%84/ویژگی های کلی یخچال ساید بای ساید ال جی مدل X337

  • دارای ظرفیت کلی 874 لیتر 
  • دارای طراحی Door-in-Door
  • واجد کمپرسور اینورتر خطی
  • واجد فیلتر بهداشتی Hygiene FRESH plus
  • دارای آبسردکن و دستگاه یخساز
  • دارای سیستم هوای چندگانه 
  • واجد سیستم حفظ رطوبت 
  • پشتیبانی از انجماد سریع

ادامه مطلبShow less
84,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
Refrigerator LG DGR-337
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

یخچال ساید بای ساید ال جی مدل GR-337 

شرکت ال جی یکی از معروف ترین شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی است که هر ساله در پی آن بوده که با تولید محصولات با کیفیت لبخند رضایت بر لب مشتریانش بنشاند . محصولات این شرکت کره ای همواره لباس تکنولوژی را بر تن داشته و بر طببق جدید  ترند ها طراحی شده اند . یخچال ساید بای ساید X337 یکی از همین محصولات است که به تازگی روانه بازار شده است . ویژگی ها و کارکرد این یخچال شما را شگفت زده می کند. گنجایش این شاهکار ال جی 874 لیتر( 561 لیتر برای یخچال و 283 لیتر برای فریزر) است که می تواند فضای مورد نیاز یک خانواده را به راحتی تامین کند و به شما این امکان را می دهد تا مواد بیشتری را برای بلند مدت ذخیره کنید .موتور این یخچال اینورتر خطی بوده که در حال حاضر به عنوان بهترین موتور یخچال دنیا شناخته می شود چرا که  می تواند با کمترین مصرف انرژی ، حداکثر عملکرد از خود نشان دهد. به علاوه در با صرفه جویی در مصرف انرژی شما از هزینه های اضافی راحت می کند. X337 با برخورداری از سیستم خنک کننده liner cooling بلا تنظیم هوشمندانه دما کیفیت محتویات درون یخچال را در بهترین حالت ممکن حفظ می کتد و مانع ایجاد بوی نامطبوع در فضای یخچال می شود . به علاوه با داشتن فیلتر بهداشتی hygiene FRESH + از فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری می کند چرا کخ با استفاده از گار متیل پروپان تمامی باکتری ها را از بین می برد . کشو های این یخچال منحصر به فرد به شیوه های گوناگونی طراحی شده اند که به کابر این اجاز را می دهد تا مواد مختلفی را در یخچال قرار دهند . طراحی این یخچال به صورت Door-in-Door instaview  بوده که ظاهری بسیار دل انگیزی دارد و در همان نگاه اول توجه شما به خود معطوف می کند . همچنین با قایلیت instaview کبدون باز کردن در و تنها با دو ضربه به محتویات درون یخچال دسترسی داشته باشید . X337 به عنوان یک یخچال بالارده از ویژگی های اسمارت نیز بهره می برد که از آن به دسترسی به تنظیمات یخچال با گوشی هوشمند و  پشتیبانی از دستیار صوتی اشاره کرد. برای آشنایی بیشتر با این شاه نگاره ال جی و تطابق آن با نیاز های خود ادامه متن را مطالعه فرمایید.

منظره ای دل انگیز با طراحی Door-in-Door Insraview

یخچال X337 به عنوان یک یخچال بالارده به شمار می آید و به نسبت آن ظاهر بسیار تجملاتی دارد. ظاهری فوق العاده  و قد  و قامتی رعنا توام با درخشندگی شما را شیفته خود می کند و به آشپزخانه شما رنگ و لعاب تازه می بخشد و به خانه شما تجمل به ارمغان می آورد. طراحی Door-in-Door  که امروزه تنها در یخچال های بالارده به کار می رود ، در X337  بکار رفته است که ظاهر و نظم هندسی بسیار خاصی را بد یخچال بوجود آورده است . اما ال جی تناه به آن بسنده نکرده است ؛ Instaview نسخه تازه تر دور این دور است که علاوه بر طراحی خاصی که به یخچال می دهد بسیار کاربردی زواقع شده است .با Instaview به کاربر این اجازه داده شده است تا بدون باز کردن درب به محتویات درون آن دسترسی داشته باشد . جهت دسترسی تنها لازم است که شما دو بار روی درب آیینه مانند ضربه بزنید و آنچه را که می خواهید بردارید. بدینگونه یخچال باز کردن درب اصلی سرمایی از دست نمی دهد این ابتکار خلاقانه ال جی به صرفه جویی در مصرف انرژی و افزایش عمر مفید یخچال کمک شایانی می کند . 

گنجایش بالا و راهکارهای هوشمندانه برای ذخیره مواد گوناگون

در بیشتر موارد عامل مهم در یخچال گنجایش آن است که همواره مورد توجه مشتریان قرار می گیرد . شرکت ال جی اما همواره  در پی آن بوده که که با راهکار های هوشمندانه- با همان سایز استاندارد-ظرفیت یخچال های خود را افزایش دهد. X337  از این قاعده مستثی نیست ؛ ظرفیت این یخچال 761 لیتر است که فضایی بسیار بیشتر از انتظار شما می باشد. این یخچال به کاربران امکان می دهد تا ذخیره بلند مدت مواد غذایی و حفظ کیفیت به مشتریان اهدا کند. این آپشن برای خانم های ایرانی که هر ساله مواد غذایی زیادی را برای زمستان ذخیره می کنند بهترین گزینه است . با X337 دیگر از کمبود جا گلایه نخواهیید کرد . اما راهکارهایی که ال جی برای X337 در نظر گرفته است بسیار هوشمندانه است . اجازه دهید بیشتر برایتان بگویم؛ قفسه فلزی که به صورت موج موج طراحی شده است بدون اشغال کردن فضای زیاد امکان فراهم کردن بطری های آب - که ارتفاع زیادی دارند-را ممکن می کند .همچنین با تعبیه کشو مخصوص با عنوان Utility Box شرایط نگه داری مواد غذایی کوچک مانند پنیر  تنقلات و ... فراهم می کند .به علاوه ققسه هایی که روی درب قرار گرفته اند نیز به صورتی طراحی شده اند که ماکزیمم فضا را ایجاد کنند.لازم به ذکر وجود یک کشو بزرگ در x337 به همراه سیستم کنترل رطوبت بهترین فضا را برای میوه ها و سبزیجات ایجاد می کند .

موتور اینورتر خطی ، موتوری برای صرفه جویی

برای یک یخچال عالی به موتور عالی هم نیاز است. موتور ایورتر خطی یکی ا بهترین موتور هابی یخچال است که چند سالی از نظر عملکرد و بهینه سازی روی دستش نمی آید . یخچال ال جی مدل X337 با موتور اینورتر خطی سطح خود از سایر یخچال های دیگر بالا برده است . این موتور می تواند با مینیمم انرژی، ماکزیمم عملکرد را از خود نشان دهد چرا که اصطکاک این یخچال بسیار کم بوده و اتلاف انرژی در آن ناچیز است و به دنبال آن راندمان موتور نیز بالا است .  ال جی برای این موتور 10 سال گارانتی در نظرگرفته که به گونه کیفیت موتور را به رخ مشتری می کشاند. به همه این ها نویز و صدای کم هم اضافه کنید. X337 صرف نظر از حجم محتویات و دمای اتاق در کمال آرامش به فعالیت کم سر وصدای خود ادامه می دهد. بد نیست بدانید که با تهیه این یخچال ال جی در صرفه جویی 32 درصد انرژی بهره مند خواهید بود.

فیلتر بهداشتی Hyigiene FRESH + نگران کیفیت میوه ها نباشید

یکی از ویژگی های ناپسند یخچال های قدیمی نگه داری مواد بدوون توجه به کیفین آن بود . اما X337 به عنوان یخچالی با آخرین الگو های روز، هم نگه داری و هم حفظ کیفیت را به نحو ممکن انجام میدهد . فیلتر هوای بهداشتی HYGIENE FRESH PLUS با فعالیت مداوم خود فعالیت زیستی باکتری ها - که عامل اصلی فساد مواد غذایی هستند - را از متوقف و از بین می برد و بدینگونه سدی در مقابل فساد مواد غذایی قرار می گیرد .این بوسیله گاز a600R (متیل پروپان) صورت می گیرد که فعالیت باکری ها را مختل می کند صد البته کوچک ترین اثری بر کیفیت مواد غذایی ندارد  . اما فغالیت این فیلتر تنها به این ختم نمی شود ؛ این فیلتر بهداشتی با از بین بردن بوی بد پاکیزگی  هوایی پر از طراوت را در یخچال به جریان در می آورد. اینگونه ی توانید میوه ها و مواد غذایی را بدون کاهش کیفیت آن در درازمدت نگه داری کنید.

با X337 تجربه جدیدی از تکولوژی را حس کنید

یخچال های هوشمند تازه ترین محصولاتی هستند که وارد بازار شده اند که تنها یخچال های بالارده از آن برخوردار هستند. ال جی جهت ارتقای هر چه بیشتر X337 ، به آن قابلیت اسمارت بودن اهدا کرده است . این یخچال هوشمند توانایی اتصال به وای فای را دارد که به کاربر این امکان را می دهد تا با گوشی هوشمند بتوانند به تنظیمات یخچال دسترسی یابند و آن را متناسب با نیاز های خود تنظیم کنند . این دسترسی وابسته به فاصله نبوده و شما می توانید هرجا و هرمکان به یخچال خود دسترسی داشته باشید .

اما اسمارت بودن X337 تنها به اینجا ختم نمی شود . این یخچال پیشرفته و هوشمند از دستیار صوتی نیز بهره می برد. این یخچال ال جی با پشتیبانی از دستیار صوتی ALEXA و Google vioce assistance به کاربر این امکان را می دهد تا با استفاده از قدرت صدای خود یخچال را تنظیم کند. بدون شک با این قابلیت تجربه جدید از مدرن بودن به شما دست خواهد داد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Refrigerator LG DGR-337

مشخصات

گنجایش یخچال
761
ارتفاع
178.5
عمق با در
92.7
پهنا
91.2
زنگ هشدار
دارد
هشدار درب
دارد
دفترچه راهنما
دارد
وزن
132 کیلوگرم
رتبه انرژی
A+
نشانگر LED
دارد
نوع یخچال
ساید بای ساید
لامپ یخچال
LED
یخ ساز خودکار
دارد
ابسرکن
دارد
یخچال
GR-X337
سیستم کنترل اینورتر
اینورتر خطی
نمایشگر دیجیتال ابی
EXTERIAL LED
نمایش میزان سرمایش
دارد
قفسه های شیشه ای
دارد
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
دارد
کنترل رطوبت
LINER Cooling
سنسور حرارتی سازگار با محیط زیست
دارد
انجماد سریع
دارد
تعداد درب
5 درب
سایر توضیحات
دارای فیلتر بهداشتی hygiene FRESH plus
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

گنجایش یخچال
761
ارتفاع
178.5
عمق با در
92.7
پهنا
91.2
زنگ هشدار
هشدار درب
دفترچه راهنما
وزن
132 کیلوگرم
رتبه انرژی
A+
نشانگر LED
نوع یخچال
ساید بای ساید
لامپ یخچال
LED
یخ ساز خودکار
ابسرکن
یخچال
GR-X337
سیستم کنترل اینورتر
اینورتر خطی
نمایشگر دیجیتال ابی
EXTERIAL LED
نمایش میزان سرمایش
قفسه های شیشه ای
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
کنترل رطوبت
LINER Cooling
سنسور حرارتی سازگار با محیط زیست
انجماد سریع
تعداد درب
5 درب
سایر توضیحات
دارای فیلتر بهداشتی hygiene FRESH plus

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم