یخچال دو قلو سامسونگ 40 فوت RR39-RZ32

ویژگی های کلی یخچال دو قلو سامسونگ RR39-RZ32:

  • دارای ظرفیت یخچال 385 لیتر و ظرفیت فریزر 315 لیتر
  • دارای سیست خنک کنندگی همه جانبه
  • دارای قفسه های کنترل رطوبت دستی
  • دارای آبسردکن و یخ ساز هوشمند
  • پشتیبانی از قابلیت انجماد سریع
  • توانایی اتصال به گوشی اسمارت
  • پشتیبانی از قابلیت بدون برفک
  • واجد کمپرسور اینورتر دیجیتال
  • دارای حالت نورانی اولترا

ادامه مطلبShow less
52,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
Refrigerator SAMSUNG RR39-RZ32
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
موردی یافت نشد
توضیحات

بررسی کامل یخچال دو قلو سامسونگ RR39-RZ32

سامسونگ یکی از شرکت دارای نام وپرستیژ بالا است که امروزه کیفیت محصولاتش بر کمتر کسی پوشیده است. این شرکت کره ای مموفق هرسال در پی آن بوده تا نسبت به قبل پیشرفت کند و تازه ترین تکنولوژی به محصولاتش اضافه کند. یخچال دوقلو RR39-RZ32 یکی از تازه ترین محصولاتی است که روانه بازار شده است که با قیمت مناسب و ویژگی های منحصر به فرد توانسته است جای خود را در بازار خوش کند . این یخچال دوقلو به طور کلی می تواند 700 لیتر را در بر گیرند که سهم یخچال 385 است و سهم فریزر 315 لیتر است. این حجم از گنجتیش می تواند برای هر خانواده ای جوابگو باشد. کمپرسوری که برای این یخچال دوقلو در نظر گرفته شده دیجیتال اینورتر است که جزء کمپرسور های پیچیده به شمار می رود چراکه دارای حداقل مصرف انرژی و ماکزیمم بازده است به علاوه  نویز و صدای بسیار کمی دارد. همچنین با عملکرد بهینه خود عمر، دارای 10 سال گارانتی بوده و عمر مفید بیشتری برای یخچال به ارمغان می آورد.سیستم خنک کنندگی این یخچال سامسونگ All-around cooling بوده که با عملکرد همه جانبه خود هیچ نقطه ای را در یخچال از هوای خنک بی بهره نمی کند.از دیگر ویژگی ها می توان به انجماد سریع اشاره کرد که نسبت به سایر یخچال های بازار در مدت زمان کمتری فریز می کند همراه با این ویژگی، قابلیت بدون برفک نیز اضافه کنید؛ RR39-RZ32 با پشتبانی از قابلیت NO FROST در برابر برفک ممانعت به غمل می آورد. قابلیت اتصال به گوشی هوشمند همچنین سهولت استفاده از یخچال را دوچندان کرده است و در کنار این همه ویژگی منحصر به فرد زیبای حیرت آور نیز اضافه کنید! حال جهت آشنایی بیشتر با این شاهکار سامسونگ و دیگر ویژگی ها خواخهشمند است ادامه متن را مطالعه فرمایید.

گنجایش بالای یخچال دوقلوی RR39-32RZ

در خرید یک یخچال گنجایش همواره مورد توجه مشتریان بوده و است. این یخچال دوقلو سامسونگ دارای ظرفیت 40 فوت بوده که در مقیاس لیتر به 700 می رسد؛ 385 لیتر برای یخچال و 315 لیتر برای فریزر. این مقدار از حجم می تواند برای هر خانواده ای - حتی پرجمعیت- جوابگو باشد. جالب تر اینکه سایز این یخچال 40 فوت از نظر عمق و پهنا بسیار کم بوده و حتی از استاندارد های جهانی نیز کوچک تر و با این وجور از حجم زیادی برخوردار است همچنین به کاربر به خصوص خانم های ایرانی این امکان را می دهد تا بتواند مواد غذایی را برای بلندمدت بدون نگرانی از کمبود جا ذخیره کنند!

ظرافت هارمونی و دیزاین منحصر به فرد

جدا از همه تکنولوژی هایی این یخچال دوقلو ازآن بهره می برند آنچه آن را پر زرق و برق تر می کند طراحی دلنشین آن است. RR39-RZ32 با طراحی باریک خود می تواند در هر آشپزخانه بنشینند و حال و هوای خانه شما را عوض می کند .قابلیت جدا شدن یخچال دو قلو به شما این امکان را می دهد تا متناسب با آشپزخانه خود چینش آن هارا قرار دهید .سطح بدنه این یخچال 40 فوت از جنس استیل زنگ نزن است . این استیل در هیچ شرایطی -حتی در آب وهوای مرطوب و شرجی_به هیچ وجه دچار خوردگی و زنگ نمی شود. همچنین با داشتن جلا و درخشندگی خاص خود همانند یک ستاره در آشپزخانه شما می درخشد. دستگیره این یخچال دو قلو آلومینیومی است  که بسیار محکم بوده و می توان با فشار کم درب آن را باز کرد. همچنین لولای درب ها 

کمپرسور باهوش و بادوام

کمپرسور به عنوان قلب تپنده یخچال وظایف مهمی بر دوش دارد از جمله آن می توان به خنک سازی یخچال، افزایش ماندگاری محتویات و ...اشاره کرد. کمپرسوری که سامسونگ برای RR39-RZ32 ، کمپرسور دیجیتال اینورتر در نظر گرفته است این کمپرسور پیشرفته به گونه طراحی شده است که نقاط درگیر موتور کمتر باشد و اصطکاک به کمترین مقدار خود برسد و راندمان یخچال بالا رود . در نتیجه مصرف انرژی بهینه سازی و انرژی کمتری تلف می شود .عملکرد این کمپرسور به صورت اتوامتیک بوده و با توجه به شرایط جغرافیایی، فصول سال و یا حتی طول شب روز متفاوت است برای مثال در فصول گرم سال حداکثر فعالیت را دارد تا سرمای بیشتری تولید کند اما در زمستان عملکرد آن به حداقل می رسد و اینگونه هم فشار اضافی از دوش موتور برداشته می شود . هم انرژی به صورت بهینه مصرف می شود. صدای برآمده از موتور دیجیتال خطی بسیار کم بوده و تنها 39 دسی بل است و حتی در سکوت نیمه شب هم به سختی شنیده می شود. به همین دلیل RR39-RZ32 به یخچال سایلنت معروف است.با اضافه همه این ها دارای گارانتی 10 ساله است که ضامن عملکرد طولانی مدت یخچال است .

کمپرسور دیجیتال خطی

با گوشی خود یخچال را تنظیم کنید!

RR39-RZ32 جزء یخچال های یخچال تلقی می شود . این یخچال دو قلو توانایی می تواند به شبکه بی سیم وای فای تانگل وصل شود این کار با اتصال حافظه جانبی USB صورت می گیرد. در این حالت کاربرمی تواند با نصب اپلیکیشن مخصوص به یخچال خود اتصال یابد و به تنظیمات آن دسترسی داشته باشد. اینگونه شما می توانید مواردی از قبیل تنظیم دمای یخچال ، فعال کردن حالت انجماد سریع ، کنترل هشدار درب و کنترل قفل کودک با استفاده از گوشی هموشمند خود به راحتی تنظیم کنید.همچنین تشخیص نقص یخچال را نیز در این قابلیت بیابید . لازم به ذکر است که این دسترسی مستقل از فاصله بوده و شما می توانید حتی زمانی که در خانه هم نیستید به یخچال خود دسترسی داشته باشید.

طراحی درونی و متفاوت برای نگه داری اجسام مختلف

طراحی یخچال و فریزر متناسب با کاری که انجام می دهند فرق می کنند. یخچال RRR39 دارای 5 کشو و 6 طبقه است . قفسه به صورت شیشه ای بوده و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و در برابر اجسام سنگین مقاومت می کند. درب یخچال دارای 7 قفسه است است که جای مخصوص برای نگه داری بطری آب،شیشه های مربا ، تخم مرغ و... را دارد.همچنین دارای دو کشو که برای نگه داری میوه های و سبزیجات است این دو کشو دارای تنظیم رطوبت هستند که به نگه داری هر چه بهتر میوه و سبزیجات کمک می کند.

فریزر RZ32 هم دارای 6 قفسه است که 4 عدد از آن آنها را کشو تشکیل می دهند. همچنین با دارا بودن قابلیت انجماد سریع ، بهترین شرایط برایی نگه داری مواد غذایی می کند. درب فریزر دارای دو قفسه است . همچنین دستگاه یخساز هم در درب یخچال به صورت باریک طراحی شده تا فضای بیشتری در اختیار فریزر قرار بگیرد.

سیستم خنک کننده همه جانبه

یخچال دو قلو RR39-RZ32 واجد سیستم خنک کننده ALL Around cooling است . این خنک ننده در نوع خود از پیشرفته ترین نسل خنک کننده شناخته می شود. All around cooling در همه قفسه ها یافت می شود و با عملکرد مداوم و هوشمندانه خود تک تک نقاط یخچال را پوشش می دهد و محتویات را خنک سازی می کند. اینگونه می توان غذا و میوه ها را برای بلند مدت ذخیره کرد. 

با RR39-RZ32 از شر برفک خلاص شوید!

یکی از بزرگترین عیب هایی که یخچال های قدیمی داشتند برفک زیاد بود که لازم بود هر چند وقت یکبار آن را پاکسازی کرد.این یخچال ساید بای ساید سامسونگ با سیستم هوا رسانی پیشرفته و خنک سازی نقطه به نقطه و و با چرخه های منظم هوایی دما را ثابت نگه می دارد تا از شکل گیری هر گونه برفکی جلوگیری شود و همچنین با این پیشگیری عملکرد سیستم خنک کننده را افرایش داده و از اتلاف انرژی ممانعت به عمل می آورد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Refrigerator SAMSUNG RR39-RZ32

مشخصات

گنجایش یخچال
385
گنجایش فریز
315
گنجایش کل به فوت
40 فوت
ارتفاع
185.3
عمق با در
69.4
پهنا
59.5
دسته الومنیومی
دارد
زنگ هشدار
دارد
هشدار درب
دارد
دفترچه راهنما
دارد
وزن
یخچال 71 و فریزر79 کیلو گرم
رتبه انرژی
A+
نشانگر LED
دارد
نوع یخچال
دوقلو
لامپ یخچال
LED اولترا
یخ ساز خودکار
دارد
ابسرکن
دارد
یخچال
RR39-RZ32
محفظه تخمه مرغ
دارد
سیستم کنترل اینورتر
دیجیتال اینورتر
جریان هوای چند گانه
جریان همه جانبه
مخزن اب
دارد
حسگر دمای ECO
دارد
فن سرمای چندگانه
دارد
نمایش میزان سرمایش
دارد
قفسه های شیشه ای
دارد
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
دارد
کنترل رطوبت
دارد
انجماد سریع
دارد
HFCرایگان
دارد
خنک کننده
All around cooling
تعداد درب
هر کدام یک عدد
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
5 طبقه
تعداد طبقات درب یخچال
7 طبقه
تعداد طبقات درب فریزر
2 طبقه
سایر توضیحات
قابلیت بدون برفک،قفل کودک،کشو حفظ رطوبت،توانایی اتصال به وای فای دانگل،
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

گنجایش یخچال
385
گنجایش فریز
315
گنجایش کل به فوت
40 فوت
ارتفاع
185.3
عمق با در
69.4
پهنا
59.5
دسته الومنیومی
زنگ هشدار
هشدار درب
دفترچه راهنما
وزن
یخچال 71 و فریزر79 کیلو گرم
رتبه انرژی
A+
نشانگر LED
نوع یخچال
دوقلو
لامپ یخچال
LED اولترا
یخ ساز خودکار
ابسرکن
یخچال
RR39-RZ32
محفظه تخمه مرغ
سیستم کنترل اینورتر
دیجیتال اینورتر
جریان هوای چند گانه
جریان همه جانبه
مخزن اب
حسگر دمای ECO
فن سرمای چندگانه
نمایش میزان سرمایش
قفسه های شیشه ای
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
کنترل رطوبت
انجماد سریع
HFCرایگان
خنک کننده
All around cooling
تعداد درب
هر کدام یک عدد
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
5 طبقه
تعداد طبقات درب یخچال
7 طبقه
تعداد طبقات درب فریزر
2 طبقه
سایر توضیحات
قابلیت بدون برفک،قفل کودک،کشو حفظ رطوبت،توانایی اتصال به وای فای دانگل،

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم