یخچال ساید بای ساید هیتاچی مدل R-S700

ویژگی های کلی یخچال ساید بای ساید هیتاچی مدل R-S700

  • دارای ظرفیت 32 فوت (652 لیتر)
  • دارای آبسردکن ویخ ساز هوشمند
  • مجهر به فن دو گانه سرمایشی
  • دارای لیبل مصرف انرژی A++
  • واجد کمپرسور اینورتر خطی
  • دارای سیستم بدون برفک
  • پشتیبانی از انجماد سریع
  • واجد فیلتر نانوتیتانیوم
  • دارای درب آیینه مانند
ادامه مطلبShow less
63,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
Refrigerator HITACHI R-S700GPRU2
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

بررسی کامل یخچال ساید بای ساید هیتاچی مدل R-S700

یخچال به عنوان یکی از مهم ترین لوازم خانه به شمار می رود و امروزه با توجه به وفور مدل های یخچال و گسترده بودن برند ها خرید یخچال بسیار حساس است. هیتاچی یکی از خوش نام ترین،بهترین و معتبر ترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگیست. R-S700GPRU2 یکی از تاره ترین مدل هایی است که هیتاچی روانه بازار کرده توام با ظاهری آیینه مانند و لوکس، عملکرد بسیار خوبی را زا خود به نمایش می گذارد. گنجایش این یخچال ساید بای ساید 651 لیتر (395 لیتر برای یخچال و 256 لیتر برای فریزر) بوده که فضای مورد نظر هر خانواده را تامین کند.طراحی R-S700  موعوضی است که اصلا نمی توان آن را نادیده گرفت! این مدل یخچال هیتاچی آیینه مانند بوده و دارای سطحی صیقلی است که جلوه ای به همسان الماس به یخچال داده است! همچنین با داشتن طراحی عامه پسند ساید بای ساید ، از نظر طراحی هیچ عیب و نقصی ندارد. کمپرسور این یخچال ساید بای ساید، اینورتر خطی است .این موتور با صرفه جویی در مصرف انرژی و بیهنه سازی عملکرد خود ، هزینه های اضافی را به جیبتان باز می گرداند. همچنین دارای عملکرد سایلنت بوده و در سکوت شب هم به سختی صدایش شنیده می شود.فیلتر R-S700 نانوتیتانیوم است که باکتری زدایی را به نحو احسن انجام می دهد ودر صورت وجود بوی بد آن را از بین می برد و اتمسفری پاکیزه برای یخچال ایجاد می کند.

یخچال ساید بای ساید هیتاچی مدل R-S700

طراحی و دیزاین منحصر به فرد و طراحی بیرونی

R-S700 دارای طراحی ساید بای ساید بوده که امروزه جزو پرطرفدارترین یخچال دنیا شناخته می شود. اما آنچه R-S700 از سایر یخچال های ساید بای ساید متمایز می کند جنس بدنه آن است. جنس بدنه از جنس شیشه بوده که طراحی آیینه مانند و صیقلی را به یخچال هدیه کرده است. نهایت زیبایی را هنگام بازتاب نور مشاهده خواهید کرد که همانند ستاره می درخشد!. این جنس شیشه نشکن بوده و در برابر سخت ترین ضربه ا هم نیز مقاومت می کند خبر خوب اینکه شیشه ی آن به گونه ایست که لک و اثر انگشت را به جای نمی گذارد و لازم نیست شما مکررا آن گرد گیری یا با دستمال پاک کنید.دستگیره درب R-S700 از بالای یخچال تا پایین کشیده کشده است که آن هم به نوبه خود نمای خاصی را به یخچال اعطا می کند. این یخچال هیتاچی همچنین دارای پنل تنظیم یخچال لمسی است که حس لاکچری بودن و مدرن بودن را به شما القا می کند. بعلاوه، این یخچال ساید بای ساید می تواند در هر آشپزخانه ای با هر سبک و سیاقی بنشیند و حال و هوای آشپزخانه شما را دگرگون سازد.

معماری درونی و ماکزیمم سازی فضا

یکی از مهم ترین عامل هایی که مشتریان روی آن وسواس دارند گنجایش یخچال است. R-S700 دارای ظرفیت 651 لیتر بوده که می تواند برای هر خانواده ای اعم از از پرجعیت از نظر فضا جوابگو باشد. سهم یخچال 395 لیتر و سهم فریزر 256 لیتر است. RS-700 نسبت به یخچال هایی با همان سایز گنجایش بیشتری دارد اما چگونه؟ هیتاچی جهت ایجاد فضای بیشتر در پی آن بوده که معماری درونی به صورت ماکزمم ظرفیت باش مخزنیخ این یخچال 2 درب بر خلاف سایر یخچال هایساید بای ساید  به صورت مجزا در فریزر-و نه بر درب آن- تعبیه شده تا فضای بیشتری در اختیار یخچال قرار دهد.همچنین لامپ های LED موجود در یخچال به صورت توکار بوده و هیچ فضایی از یخچال را اشغال نمی کند.  یخچال ساید بای ساید R-S700 دارای 5 طبقه و 2 کشو است که در فریزر هم شاهد آن هستیم. این کشو ها شیشه ای بسیار مستحم بوده و می توانند تا وزن 150 کیلوگرم را تحمل نمایند بعلاوه کشوها نفوذناپذیر بوده و اجازه ریزش مایعات را به طبقات پایینی نمی دهد

موتور توانمند اینورتر 

موتور یخچال، مهم ترین اجزای یخچال بوده که تعیین کننده ی فعالیت آن است. بدیهیست که هر چه عملکرد موتور بهترباشد، عملکرد و عمر مفید یخچال نیز بالاتر خواهد بود. موتور اینورتر پیشرفته ترین و به صرفه ترین موتور طراحی شده برای یخچال است. این موتور هوشمند بوده و بسته به دمای محیط، فعالیت خود را کم و زیاد می کند. همین ابتکار ساده می تواند در بلندمدت، هزینه های زیادی برای شما باز می گرداند. اینورتر خطی از اصطکاک بسیار کمی برخوردار است؛ در نتیجه راندمان و به دنبال آن عمر مفید یخچال نیز افزایش می یابد. از بهترین ویژگی های این موتور توانمند می توان به صدای کم اشاره کرد که صدای آن حتی در سکوت شب هم به سختی شنیده می شود. اما مزیت این موتور در حفظ دما خود را برجسته می کند؛ این موتور با تنظیم دمای یخچال بوسیله حسگر دما ECO دما را در بازه دمایی کمی نگه می دارد و از فساد مواد غذایی جلوگیری می کند.

فن دوگانه سرمایشی یخچال Dual fan cooling

موتور یخچال برای ادای کار خود به یک مکمل یعنی خنک کنندگی نیاز دارد تا سرمای تولیدی را در سراسر یخچال به جریان در آورد. dual fan coo;ing به عنوان خنک کننده R-S700 در  نظر گرفته شده است. هم برای یخچال و هم برای فریزر یک فن مجزا قرار داده شده است که به همین دلیل با آن دوگانه می گویند  این فن سرمایشی تمامی نقاط یخچال را پوشش می دهد و سرمای یکدستی را در فضای یخچال به وجود می آورد. با عملکرد این فن، همچنین امکان ایجاد برفک را نیز از بین می برد. همچنین این حفظ سرما نوسانات دمایی را کنترل می کند. بعلاوه در صورت قطع جریان برق حفظ سردی را تا 12 ساعت تضمین می کند. با همکاری اینورتر خطی و فن سرمایشی دوگانه حفظ طراوت و تازگی مواد غذایی به بهترین شکل ممکن انجام می شود و به شما این امکان را می دهد تا در درازمدت مواد غذایی سالم و تازه نگه دارند.

فیلتر بهداشتی نانوتیتانیوم 

R-S700 دارای فیلتر بهداشتی نانوتیتانیوم بوده که ر زمینه حفظ سلامت مواد غذایی حرف اول را می زند. با عملکرد این فیلتر نگرانی شما از فساد مواد غذایی و مواردی از قبیل آن برطرف می کند. چرا که با از بین بردن تمامی میکروب ها و باکتری ها، از فاسد شدن مواد غذایی ممانعت به عمل می آورد. همچنین در صورت وجود بوی بد آن را رفع می کند و هوایی تازه و سرشار از طراوت را در یخچال به جریان در می آورد.

فیلترربهداشتی نانوتیتانیوم

طراحی آبسرد کن

آبسردکن r-s700 در سمت فریزر بوده که سراسر عرض درب یخچال را گرفته است.R-S700 توانایی اتصال به آب شهری را دارد که به کاربر این امکان را می دهد تا بدون پر کردن مخزن آب به صورت اتوماتیک آب سرد ویخچال دسترسی داشته باشید. این یخچال ساید بای ساید الزامی ندارد که حتما به آب شهری متصل شود چرا که مخزن آبسرد کن می تواند به صورت دستی نیز پر شود. دیگز مزیت خوب این آبسرد کن وجود تصفیه آب است که آبی پاکیزه و بدون آلاینده را به شما تحویل می دهد!

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Refrigerator HITACHI R-S700GPRU2

مشخصات

گنجایش یخچال
651
گنجایش فریز
256
ارتفاع
177.5
عمق با در
عمق با دستگیره:76.5
عمق بودن دستگیره:72
پهنا
92
دسته الومنیومی
دارد
زنگ هشدار
دارد
هشدار درب
دارد
دفترچه راهنما
دارد
وزن
115
رتبه انرژی
A++
نشانگر LED
دارد
نوع یخچال
ساید بای ساید
لامپ یخچال
LED کم مصرف
یخ ساز خودکار
دارد
ابسرکن
دارد
یخ ساز بیرونی
دارد
یخچال
R-S700
محفظه تخمه مرغ
دارد
سیستم کنترل اینورتر
کمپرسور اینورتر خطی
جریان هوای چند گانه
دارد
مخزن اب
دارد
حسگر دمای ECO
دارد
نمایش میزان سرمایش
دارد
نانوتیتانیوم
دارد
قفسه های شیشه ای
دارد
کنترل رطوبت
دارد
انجماد سریع
دارد
خنک کننده
دارد
تعداد درب
2 درب
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
5 طبقه و 2 کشو
تعداد طبقات درب یخچال
4 طبقه
تعداد طبقات درب فریزر
طبقه و 2 کشو
سایر توضیحات
دارای قفل کودک
دارای لامپ های نورانی و کم مصرف
سیستم خنک کننده دوگانه
کشو حفظ رطوبت
گاز مبرد R-600a
توانایی اتصال به آب شهری
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

گنجایش یخچال
651
گنجایش فریز
256
ارتفاع
177.5
عمق با در
عمق با دستگیره:76.5<br /> عمق بودن دستگیره:72
پهنا
92
دسته الومنیومی
زنگ هشدار
هشدار درب
دفترچه راهنما
وزن
115
رتبه انرژی
A++
نشانگر LED
نوع یخچال
ساید بای ساید
لامپ یخچال
LED کم مصرف
یخ ساز خودکار
ابسرکن
یخ ساز بیرونی
یخچال
R-S700
محفظه تخمه مرغ
سیستم کنترل اینورتر
کمپرسور اینورتر خطی
جریان هوای چند گانه
مخزن اب
حسگر دمای ECO
نمایش میزان سرمایش
نانوتیتانیوم
قفسه های شیشه ای
کنترل رطوبت
انجماد سریع
خنک کننده
تعداد درب
2 درب
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
5 طبقه و 2 کشو
تعداد طبقات درب یخچال
4 طبقه
تعداد طبقات درب فریزر
طبقه و 2 کشو
سایر توضیحات
دارای قفل کودک <br /> دارای لامپ های نورانی و کم مصرف<br /> سیستم خنک کننده دوگانه<br /> کشو حفظ رطوبت<br /> گاز مبرد R-600a<br /> توانایی اتصال به آب شهری<br />

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم