یخچال 4 درب ساید بای ساید هیتاچی مدل R-WB730

ویژگی های کلی یخچال 4 درب ساید بای ساید هیتاچی مدل R-WB730

  • دارای ظرفیت کلی 32 فوت (647 لیتر)
  • دارای آبسردکن و یخساز هوشمند
  • دارای فیلتر بهداشتی نانوتیتانیوم
  • دارای فن خنک کننده دوگانه
  • پشتیبانی از انجماد سریع
  • دارای هشدار درب
  • دارای قفل کودک
  • کشو حفط رطوبت 
  • دارای موتور اینورتر
  • مجهز به عایق دمایی

ادامه مطلبShow less
69,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
Refrigerator Hitachi R-WB730
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
موردی یافت نشد
توضیحات

ویژگی های کلی یخچال 4 درب ساید بای ساید هیتاچی مدل R-WB730

یخچال R-WB730 یکی از تازه ترین محصولات شرکت ژاپنی هیتاچی است. این یخچال دارای طراحی ساید بای ساید بوده که از پرطرفدار ترین یخچال های موردپسند مشتریان در چند سال اخیر است. جنس بدنه آن شیشه بوده که ظاهر آیینه مانند و لاکچری را برای یخچال به ارمغان می آورد. دستگیره آلومنیومی به درازای یخچال کشیده شده که به نوبت خود زیبایی خاصی به یخچال اعطا می کند. جدا از نمای منحصر به فرد یخچال ساید بای ساید R-WB730، از اجزا و تکنولوژی های به روز و کارآمدی برخوردار است. موتور اینورتر در این یخچال، کارایی و عمر مفید زیادی را برای یخچال به همراه می آورد. این موتور با الگو های صرفه جویی ، بهینه سازی انرژی را به بهترین نحو ممکن انجام می دهد. این یخچال به همراه  خنک کنننده دوگانه در حفظ طراوت و تازگی محتویات وخنک کنندگی فضای داخل یخچال عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده است. برخورداری از فیلتر بهداشتی نانوتیتانیوم، بهترین اتمسفر را برای نگه داری مواد غذایی ایجاد می کند و غذاها را از نظر فاسد شدن مواد غذایی مصون نگه می دارد و همچنین در صورت وجود بوی بد، آن را برطرف می کند.  R-WB730 مجهز به آبسردکن و یخساز هوشمند است یعنی یخچال توانایی اتصال به آب شهری را دارد و همواره بدون دخالت دست آب و یخ تازه و تصفیه شده را برای شما فراهم آورده است. مطالب گفته شده تنها ویژگی های کلی این شاهکار هیتاچی بود پس خواهشمند است جهت اشنایی بهتر و دقیق با محصول ادامه متن را مطالعه فرمایید.

طراحی چشم نواز و لاکچری

می گویند یخچال، عروس خانه است . از همین حلا بگویم که با یک عروس زیبا طرف هستیم !. این یخچال ساید بای ساید بوده که نسبت به سایر طراحی های یخچال پرطرفدار تر هستند. اما فرقی که R-WB730 با سایر یخچال های ساید بای ساید دارد، جنس بدنه آن است؛ بدنه شیشه ای این یخچال ساید بای ساید ، نمایی آیینه مانند را خلق کرده که ظرافت و زیبایی یخچال را دوچندان کرده است.بدون شک این ظاهر پر زرق و برق، نگاه هر کسی را به خود جلب می کند. جدا از این،این یخچال 4 درب می وتواند در هر خانه ای با هر سبک و سیاقی جا بیافتد و رنگ و لعاب تازه ای به اتاق شما بدهد.دستگیره هر درب به درازای  درب بوده که علاوه بر زیبایی، امکان باز کردن راحت را نیز برای کاربران فراهم آورده است.این مدل دارای آبسرد کن نیز بوده که بر روی درب یخچال قرار دارد و در بالای آن صفحه لمسی LED تعبیه شده که به شما حس مدرن بودن را میدهد.

گنجایش و معماری درونی 

گنجایش یکی از مهم ترین عامل هاییست که مشتریان هنگام خرید یخچال روی آن وسواس دارند. ظرفیت r-wb730 647 لیتر بوده که سهم یخچال 458 و فریزر 189 لیتر است. این میزان از حجم می تواند برای خانواده های متوسط و حتی پر جمعیت نیز جوابگو باشد. این یخچال واجد 6 طبقه و فریزر آن واجد 2 طبقه و 3 کشو است. جنس قفسه ها از شیشه بوده از استحکام بالایی برخوردار بوده و می تواند در برابر اجسام سنگین مقاومت کند. به علاوه یکی از کشو های یخچال دارای قابلیت انتخابی برایی نگه داری مواد خشک و مواد مرطوب است. کشو های فریزر آن به درازای عرض یخچال کشیده شده اند تا مشتری بتواند حجم بیشتری را در فریزر نگه داری کند. همچنین طبقات درب یخچال به گونه طراحی شده اند تا امکان نگه داری مواد مختلف مانند بطری های آب، تخم مرغ، کره و ... فراهم می کند. 

   

 

موتور کارامد اینورتر، ضامن عمر مفید بالای R-WB730

قللب تپنده یک یخچال، موتور آن است. موتوری که هیتاچی برای محصولاتش در نظر گرفته است کمپرسور اینورتر بوده که با عملکرد خود توانسته است نظر کمپانی های تولید کننده یخچال را به خود جلب کند. این موتور هوشمند بوده بسته به دمای محیط عملکرد خود را کم و زیاد می کند؛ برای مثال در تابستان نسبت به زمستان فعالیت بیشتری دارد. با این ابتکار از تلف انرژی جلوگیری می کند. این کمپرسور با الگو های حفظ انرژی و صرفه جویی عمر مفید را برای یخچال به ارمغان آورده است این موتور توانمند می تواند زدر کمترین زمان حجم زیادی از هوای سرد را ایجاد کند. همچنین همراه این کمپرسور نوعی حسگر دما قرار دارد که از نوسانات دمایی زیاد یخچال جلوگیری می کند. گازی که موتور اینورتر بوسیله آن کار می کند گاز مبرد R-600a بوده که به عنوان گاز دوست دار محیط زیست شناخته می شود. به علاوه همه این ها سایلنت بودن هم نیز بیفزایید! عملکرد این موتور در کمال آرامش صورت می گیرد و صدای آن حتی در سکوت شب هم به سختی شنیده می شود.

سیستم خنک کنندگی Dual fan Cooling

در بیشتر یخچال های ساید بای ساید تنها یک خنک کننده وجود دارد اما در این یخچال ساید بای ساید R-WB730 وجود فن مجزا به نگه داری بهتر مواد غذایی منجر می شود. این دو فن به صورت کاملا متفاوت عمل می کنند چرا که هر یک برای یخچال یا فریزر ساخته شده اند. اینگونه متناسب با آن هوا را در یخچال یا فریزر به چرخش در می آورد.دیگر ویژگی منحصر به فرد وجود Vaccum insulation panel اسن که در صورت قطع جریان برق، می تواند سرمای یخچال را تا 12 ساعت نگه دارد. و تاحد زیادی از فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری کند.

دستگاه آبسردکن و یخساز هوشمند

یخچال ساید بای ساید R-WB30 توانایی اتصال به آب شهری را دارد که به کاربر  این امکان را می دهد تا بدون پر کردن مخزن آب  . بخ بتوانید همواره به آب خنک و تصفیه شده و یخ آماده دسترسی داشته باشید. اما لزومی ندارد که حتما به آب شهری متصل شود بلکه با وجود محفظه 4 لیتری شما می توانید این کار را دستی هم نیز انجام دهید. همچنیم وجود دو محفظه نگه داری یخ در درب فریزر، یخ بیشتری را برای مشتری فراهم می آورد.

فیلتر بهداشتی نانوتیتانیوم

یکی از مهم ترین وظیفه یخچال حفظ کیفیت مواد غذایی است بدین منظور وجود یک فیلتر بهداشتی الزامیست. فیلتری که در R-WB730 به کار گرفته شده نانوتیتانیوم است که با از بین بردن باکتری و میکروب های غذایی، اجازه نمی دهد تا مواد غذایی خراب شوند و کیفیت آن ها از بین برود. همچنین در صورت وجود بوی بد آن را رفع می کند تا اتمسفری پاکیزه برای نگه داری مواد ایجاد شود.

کشو های این یخچال  4 درب ساده نیستند و دارای طراحی خاصی هستند. درب این کشو دارای کاتالیستی پلاتینی است که با تبدیل گاز اتیلن( گازی که باعت رسیدن بیشتر میوه هامی شود و باعث فساد مواد غذایی می شود) به آب و کربن دی اکسید اتمسفری بی اثر ایجادی کند تا میوه ها از فاسد شدن در امان باشند. به علاوه دارای لایه حفظ رطوبت نیز هم هست که در نگه داری هرچه بهتر میوه ها عمل می کند.

      

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Refrigerator Hitachi R-WB730

مشخصات

گنجایش یخچال
647 لیتر
گنجایش کل به فوت
32 فوت
ارتفاع
183.5
عمق با در
با درب : 80.9
بدون درب:77.7
پهنا
86
دسته الومنیومی
دارد
زنگ هشدار
دارد
هشدار درب
دارد
دفترچه راهنما
دارد
وزن
125 کیلوگرم
رتبه انرژی
A++
نشانگر LED
LED لمسی
نوع یخچال
ساید بای ساید 4 درب
لامپ یخچال
LED
یخ ساز خودکار
دارد
ابسرکن
دارد(هوشمند)
یخ ساز بیرونی
دارد
یخچال
R-WB730
محفظه تخمه مرغ
دارد
محفظه با حالت قابلیت انتخاب
دارد
سیستم کنترل اینورتر
دارد
مخزن اب
دارد
حسگر دمای ECO
ECO thermo sensor
فن سرمای چندگانه
دارد
نمایش میزان سرمایش
دارد
نانوتیتانیوم
دارد
قفسه های شیشه ای
دارد
کنترل رطوبت
دارد
ابسردکن
دارد
انجماد سریع
دارد
خنک کننده
dual fan
تعداد درب
4 درب
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
6 طبقه
تعداد طبقات درب یخچال
4*2
تعداد طبقات درب فریزر
2 طبقه(3 کشو)
سایر توضیحات
قفل کودک
دارای کشوهای غیرقابل نفوذ
عایق گرما و سرما
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

گنجایش یخچال
647 لیتر
گنجایش کل به فوت
32 فوت
ارتفاع
183.5
عمق با در
با درب : 80.9<br /> بدون درب:77.7
پهنا
86
دسته الومنیومی
زنگ هشدار
هشدار درب
دفترچه راهنما
وزن
125 کیلوگرم
رتبه انرژی
A++
نشانگر LED
LED لمسی
نوع یخچال
ساید بای ساید 4 درب
لامپ یخچال
LED
یخ ساز خودکار
ابسرکن
دارد(هوشمند)
یخ ساز بیرونی
یخچال
R-WB730
محفظه تخمه مرغ
محفظه با حالت قابلیت انتخاب
سیستم کنترل اینورتر
مخزن اب
حسگر دمای ECO
ECO thermo sensor
فن سرمای چندگانه
نمایش میزان سرمایش
نانوتیتانیوم
قفسه های شیشه ای
کنترل رطوبت
ابسردکن
انجماد سریع
خنک کننده
dual fan
تعداد درب
4 درب
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
6 طبقه
تعداد طبقات درب یخچال
4*2
تعداد طبقات درب فریزر
2 طبقه(3 کشو)
سایر توضیحات
قفل کودک<br /> دارای کشوهای غیرقابل نفوذ<br /> عایق گرما و سرما<br />

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم