یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404

ویژگی های کلی یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404

  • پشتیبانی از انجماد و خنک کنندگی سریع
  • سیستم چندگانه هوا Multi Air Flow
  • دارای سیستم بدون برفک No Frost
  • واجد آبسرد کن و یخ ساز هوشمند
  • قابلیت اتصال به آب شهری
  • دارای ظرفیت کلی668 لیتر
  • واجد چراخ کم مصرف LED
  • دارای هشدار درب
  • دارای هوم بار

ادامه مطلبShow less
53,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
Refrigerator Bosch KAD80A404
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
موردی یافت نشد
توضیحات

بررسی کلی یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404

یخچال ساید بای ساید بوش مدل 80A404 یکی از تازه ترین یخچال هاییست که این شرکت آلمانی روانه بازار کرده است. این یخچال از نظر قیمت و کیفیت نسبت به سایر یخچال های هم رده خویش توانسته است که گوی رقابت را از آن ها برباید.این یخچال توام با کیفیت مرغوب دارای ظاهری بسیار زیبا نیز هم است. طراحی یخچال ساید بای ساید بوده که امروزه جزو پرطرفدار ترین یخچال های دنیا به شمار می رود. به علاوه دارای هوم بار نیز بوده که علاوه بر ظاهر خاصی که به یخچال اهدا کرده، در حفظ هرچه بهتر سرمای یخچال و صرفه جویی انرژی نیز هم موثر واقع می شود.جنس بدنه 80A404 از استیل زنگ نزن تشکیل شده است که در برابر خوردگی و زنگ زدن به خوبی مقاومت می کند و با جلای خود زیبایی یخچال را مضاعف می کند. این یخچال از قابلیت انجماد و خنک کنندگی سریع نیز بهره می برد. این قابلیت در حفظ هرچه بهتر مواد غذایی نقش ایجاد می کند و می تواند در کمترین زمان بیشترین سرما را تولید کند. 80A404 توانایی اتصال به آب شهری را دارد که به کاربر این امکان را می دهد تا هواره و بدون دخالت دست به آب خنک و تصفیه شده و همچنین یخ تازه دسترسی داشته باشند. خلاصه اینکه اگر دنبال یخچال با به روزترین ویژگی ها و مناسب ترین قیمت هستید 80A404  بهترین گزینه است.

طراحی و دیزاین منحصر به فرد

شرکت بوش همواره علاوه بر کارکرد یخچال به ظاهر و دیزاسین آن نیز هم نگاهی ویژه داشته است و سعی بر آن بوده که محصولات خود را به زیباترین طراحی و ترند مزین کند. طراحی این یخچال ساید بای ساید بوده که امروزه پرطرفدارترین طراحی یخچال شناخته می شود. یخچال ساید بای ساید 80A404 همچنین واجد هوم بار است. این  هوم بار بر روی درب یخچال تعبیه شده که علاوه بر زیبایی و مدرنیته، در صرفه جویی انرژی نیز نقش دارد؛ اینگونه شما می توانید با تعبیه موارد پرکاربرد مانند بطری آب را در هوم بار، از کامل باز شدن درب دوری کنید. در این حالت کل درب باز نمی شود و سرمای بیشتری در یخچال باقی می ماند و از فشار اضافی که موتور برای خنک کردن دوباره یخچال به کار می برد صرفه جویی به عمل می آورد. جنس بدنه آن از استیل زنگ نزن است. این استیل حتی در هوای شرجی و مرطوب نیز زنگ نمی زند. همچنین دارای جلای مخصوص به خود است که درخشندگی زیبایی ایجاد می کند. درب یخچال نیز از جنس آلومنیوم بوده که از بالای یخچال تا پایین آن کشیده شده است تا افراد کوچک خانوداه هم بتوانند آن را باز کنند. آبسردکن آن بر روی درب فریزر قرار دارد که در بالا آن صفحه نمایشگر LED وجود دارد.  طراحی این یخچال به گونه ایست که با هر آشپزخانه خانه ای با هر سبک و سیاقی جا می افتد و حال و هوای آشپزخانه شما را متحول می کند.

گنجایش و معماری درونی یخچال ساید بای ساید بوش 80A404 

معمولا گنجایش یکی از مهم ترین اموریست که بیشتر مشتریان بدان توجه می کنند.ظرفیت این یخچال ساید بای ساید 32 فوت  (668 لیتر خالص) است که این حجم می تواند برای خانواده های متوسط و حتی پرجمعیت نیز جوابگو باشد. قسمت یخچال آن 4 طبقه و سه کشو و همچنین درب آن 5 طبقه دارد که امکان نگه داری مواد مختلف فراهم آورده شده است. همچنین قسمت فریزر آن واجد 3 طبقه و 2 کشو است. کشو های این یخچال 32 فوت VITAFRESH بوده که مخصوص نگه داری میوخه و سبزیجات است و با استغاده از مواردی از قبیل حفظ رطوبت و باکتری زدایی بهترین اتمسفر در درون کشو بررقرار می کند و میوه ها و سبزیجات را تا 3 برابر بیشتر نگه می دارد. همچنین محفظه مخصوص نگه داری تخم مرغ، قفسه فلزی مخصوص نگه داری بطری های آب و آبمیوه و .... ررا همه و همه می توانید در 80A404 پیدا کنید. لامپ های 80A404 از LED هستند که به صورت توکار طراحی شده اند تا فضایی از یخچال گرفته نشود. همچنین این لامپ ها از لامپ های کم مصرف قلمداد می شوند و عمر مفید طولانی دارند

از شر برفک های مزاحم خلاص شوید!

یکی از بدترین ویژگی هایی که یخچاله های قدیمی داشتند وجود برفک در یخچال بود که لازک بود هر چند ماه یک بار تمامی برفک های تولید شده را دسی از یخچال خارج کنید. اما یخچال ساید بای ساید 80A404 باداشتن قابلیت NoFrost شما را از شر برفک های مزاحم خلاص می کند! در این فناوری زطوبت ناشی از مواد غذایی به جای اینکه منجمد شوند توسط یک سیستم مرکزی جمع آوری می شود و به صورت کاملا خودکار رطوبت ها را جذب می کند و آن را از لوله کشی یخچال دفع می کند. وجود برفک علاوه بر دردسری که به وجود می آورد اثر محسوسی بر کیفیت محتویات دارد که 80A404 در برابر آن ممانعت به عمل می آورد.

سیستم خنک کنندگی multi AIR FLOW

وجود یک سیستم هوا برای ادامه عملکرد موتور الزامیست در همین راستا بوش با مجهز کردن 80A404 به سیستم خنک کننده چندگانه، سنگ تمام گذاشته است. Multi Air Flow هوا ی خنک را در تمامی نقاط یخچال به صورت کاملا یکسان توزیع می کند وهوای خنک و متناسب با یخچال را ایجاد می کند. یخچال ساید بای ساید 80A404  به لطف این سیستم خنک کننده از قابلیت Supercooling , Superfreezing برخوردار است.این قابلیت باعث می شود که در اسرع وقت، خنکی و سرمای لازم در فضای درون یخچال ایجاد شود و درصورت بازشدن درب درب به سرعت هوای خنک را به جریان در می آورد تا موادی که نسبت به دما حساس هستند آسیب نبینند. و دمای در بهترین فرم باقی بماند. لازم به ذکر است کعه در صورت قطع اتصال برق یخجال می تواند تا 24 ساعت سرما را حفظ کند.

آبسردکن و یخساز هوشمند

80A404 توانایی اتصال به آب شهری را دارد. یکی از مزیت های این قابلیت، آبسردکن و یخساز هوشمند آن است. بدینگونه که شما می توانید به صورت مداوم به آب شهری و یخ آماده دسترسی داشته باشید بدون آنکه به صورت دستی مخزن آب را پر کنید. اگر از کیفیت آب شهری خود هم گلایه دارید نگران نباشید. چراکه با وجود فیلتر تصفیه، آلاینده های موجود در آن گرفته می شود و آب گوارایی تحویل شما داده می شود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Refrigerator Bosch KAD80A404

مشخصات

گنجایش یخچال
668 لیتر
گنجایش کل به فوت
30 فوت
ارتفاع
181.5
عمق با در
92.8
پهنا
85.6
دسته الومنیومی
دارد
زنگ هشدار
دارد
هشدار درب
دارد
دفترچه راهنما
دارد
وزن
129کیلوگرم
رتبه انرژی
A
نشانگر LED
دارد
نوع یخچال
ساید بای ساید
لامپ یخچال
LED
یخ ساز خودکار
دارد
ابسرکن
دارد
یخچال
KAD80A404
محفظه تخمه مرغ
دارد
محفظه با حالت قابلیت انتخاب
دارد
جریان هوای چند گانه
Multi Air Flow
حسگر دمای ECO
دارد
فن سرمای چندگانه
دارد
نمایش میزان سرمایش
دارد
کنترل رطوبت
دارد
انجماد سریع
دارد
تعداد درب
2 درب
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
4 طبقه و 3کشو
تعداد طبقات درب یخچال
6 طبقه یخچال
4 طبقه فریزر
تعداد طبقات درب فریزر
3 طبقه 2 کشو
سایر توضیحات
دارای شدت صوتی 45 دسی بل
سیستم رفع کننده بوی بد
قفل کودک V-chip
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

گنجایش یخچال
668 لیتر
گنجایش کل به فوت
30 فوت
ارتفاع
181.5
عمق با در
92.8
پهنا
85.6
دسته الومنیومی
زنگ هشدار
هشدار درب
دفترچه راهنما
وزن
129کیلوگرم
رتبه انرژی
A
نشانگر LED
نوع یخچال
ساید بای ساید
لامپ یخچال
LED
یخ ساز خودکار
ابسرکن
یخچال
KAD80A404
محفظه تخمه مرغ
محفظه با حالت قابلیت انتخاب
جریان هوای چند گانه
Multi Air Flow
حسگر دمای ECO
فن سرمای چندگانه
نمایش میزان سرمایش
کنترل رطوبت
انجماد سریع
تعداد درب
2 درب
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
4 طبقه و 3کشو
تعداد طبقات درب یخچال
6 طبقه یخچال<br /> 4 طبقه فریزر
تعداد طبقات درب فریزر
3 طبقه 2 کشو
سایر توضیحات
دارای شدت صوتی 45 دسی بل<br /> سیستم رفع کننده بوی بد<br /> قفل کودک V-chip<br />

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم