ماشین لباس شویی 8 کیلویی هیتاچی مدلBD-W80XWV

ویژگی های کلی ماشین لباس شویی 8 کیلویی هیتاچی مدل BD-W80XWVV

  • دارای خاصیت آنتی باکتریال و ضدقارچ
  • قابلیت شستشو پارچه سنگین وسبک
  • مخزن باقابلیت تمیزشوندگی خودکار
  • مجهز به سیستم شستشوی هوشمند
  • پشتیبانی از حسگر 3 بعدی شستشو
  • سرعت چرخش 1400 دور بر دقیقه
  • مجهز به سیستم لرزش گیر دوگانه
  • مجهز به موتوراینورتر هوشمند
  • دارای ظرفیت 8 کیلوگرم
  • تنظیم دمای شستشو
  • دارای قفل کودک

ادامه مطلبShow less
29,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
ناموجود
مرجع:
BD-W80XWV
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

بررسی کامل ماشین لباس شویی 8 کیلویی هیتاچی مدلBD-W80XWV

معرفی محصول

امروزه پیشرفت روز افزون تکنولوژی و ایجاد فناوری های تازه به سهولت و راحتی هر چه بهتر زندگی روزمره انسان ها منجر شده است. در همین راستا ماشین لباس شویی یکی از مهم ترین لوازم خانه است که بار سنگین شستشوی لباس را از دوش انسان ها بردارد. برای همین لازم است که در خرید ماشین لباس شویی خود وسواس داشته باشیم و و درصدد خرید بهترین لباش شویی باشیم. ماشین لباس شویی BD-W80XWV یکی از  تازه ترین محصولات ارائه شده توسط شرکت کره ای هیتاچی است. شرکتی که بنا بر رضایت مشتریان، محصولات آن همگی لباس کیفیت بر تن دارند. 

ویژگی های مختصر ماشین لباس شویی BD-W80XWV

ظرفیت ماشین لباس شویی 8 کیلوگرم بوده که برای هر خانواده ای-اعم از پزجمعیت-می تواند جوابگو باشد. بعلاوه طراحی دیگ به صورت منفذ دار بوده که با توزیع مناسب آب به صورت یکدست، علاوه بر زدودن آلودگی ها، به بافت پارچه ها ضربه نی زند. مشین لباس شویی 8 کیلویی BD-W80XWV از 16 برنامه مختلف شستشویی بهره می برد که امکان شستن انواع لباس با هر جنسی و بافتی را فراهم می آورد. جنس بدنه لباس شویی از استیل زنگ نزن بوده که علاوه بر مقاوم در برابر مقاومت در برابر زنگ زدن به آن جلوه ی بسیار زیبایی اعطا می کند. یکی از ویژگی های قابل تحسین BD-W80XWV عدم لرزش است. این لباس شویی هیتاچی با بهره گیری از سیستم ضد لرزش، اجازه هیچگونه لرزشی را نمی دهد. موتور بکار گرفته شده در ماشین لباس شوی، موتور اینورتر دیجیتال بوده که مصرف کم انرژی و دوام بالا را برای ماشین لباس شویی به ارمغان می آورد. اما موضوعی که این لباس شویی را از سایر لباس شویی ها متمایز می کنند، وجود سنسورهای مختف جهت تظیم عملکرد ماشین لباس شویی است. وجود سنسورهای علاوه بر بهینه سازی مصرف انرژی، در افزایش عمر لباس شویی نیز نقش دارد. لازم به ذکر است که سرعت چرخش دیگ تا 1400 دور بر دقیقه می رسد. مطالب گفته شده تنها گلچینی  از ویژگی های یخچال بود. جهت آشنایی با ویژگی های ریزتر ادامه متن را همراه ما باشید!

BD-W80XWV، ماشینی برای تمامی لباس های شما

شستشوی لباس ها را همه ماشین های لباس شویی انجام می دهند. اما آنچه ملاک برتری محسوب می شود، چگونگی شستشو است. لباس شویی 8 کیلویی BD-W80XWV مجهز به 16 برنامه شستشویی بوده که امکان شستشوی انواع لباس را فراهم می آورد. با این لباس شویی هیتاچی شما می توانید هر لباسی را با هر جنسی شستشو و پاکیزه نمایید و همچنین از بابت جنس و بافت آسوده خاطر باشید.

سنسور ها مشغول کارند!!

وجود سنسور های مختلف در لباس شویی، به عملکرد هر چه آن کمک می کند. چرا که بسته به شرایط مختلف و لباس گوناگون متفاوت عمل می کند. با فعالیت این سنسور ها با توجه به جنس و وزن لباس ها، آب و سرعت لباس شویی تنظیم می شود. در این حالت سنسورها از مصرف اضافی آب ممانعت به عمل می آورد و همچنین در صرفه جویی انرژی گامی محکم بر می دارد. حال به معرفی این 6 سنسور توانمند می پردازیم.

  • سنسور حساس به وزن:  این سنسور بسته به وزن لباس ها عمل می کنند. بدینگونه که با اندازه گیری وزن لباس ها، میزان آب و مقدار شوینده را تنظیم کند.
  • سنسور حساس به حرکت دیگ: وضیفه این سنسور دریافت داده ها از سنسور زون بوده که با تحلیل آن دور چرخش دیگ وسرعت آن ره تنظیم می کنند. همچنین می توان با توجه به برنامه شسنشویی خود آن را تنظیم کنید.
  • سنسور حساس به  دما: کار این سنسور محدود کردن دما است که آن را در یک بازه دمایی تعریف شده برای لباس شویی تنظیم می کند.
  • سنسور حساس به سرعت دیگ: این سنسور هم نیز به دیگ اجازه نمی دهد تا سرعت چرخش دیگ از حدی فراتر یا کمتر شود.
  • سنسور حساس به کف و ارتفاع  آب: این دو سنسور در صورتی که میزان اب و کف از حد معینی بیشتر یا کمتر شود دست به عمل می شود و حد آن را دوباره تنظیم می کند.

با BD-W80XWV دیگر از لرزش خبری نیست!

یکی دیگر ویژگی هایی که سبب برتری ماشین لباس شویی BD-W80XWV از سایر لباس شویی ها می شود سایلنت بودن آن و بدون لرزش بودن آن است! بله با این لباس شویی هیتاچی دیگر از لرزش خبری نیست. اما چگونه؟ این لباس شویی با بهره گیری از سیستم دو گانه ضد لرزش امکان ایجاد لرزش را به طور کامل ملغی می کند. دیگ bd-w80xwv چچهار لایه بوده در میان لایه ها مایعی خاص به گردش در می آید که چگالی زیادی دارد. این مایع با حرکت دور دیگ به صورت متناوب باعث ایجاد تعادل و عدم لرزش می شود. و همچنین در کنار این ابتکار خلاقانه، دو فنر وجود دارند که به صورت مورب بین دیگ و صفحه پایینی لباس شویی قرار می گیرند. این دو فنر برای اطمینان هر بیشتر تعبیه شده تا امکان  ایجاد هر گونه لرزشی از بین برود.

تمیزی فوق العاده با DB-W80XWV

همانطور که می دانید لباس شویی آلودگی های لباس را می گیرد و هر بار کمی از آلودگی ها را در خود نگه می دارد. اما با DB-W80XWV از چنین چیزی خبری نیست. بعد هر شستشو ماشین لباس شویی با استفاده از قابلیت Auto Self Clean، اتوماتیک آبی پاکیزه را به درون دیگ وارد می کند تا باقی مانده مواد شوینده را در خود حل کند وهمراره خود ببرد. همچنین در صورت وجود باکتری یا قارچ آن را ضد عفونی می کند و اجازه تکثیر آنها را نمی دهد. طبق آزمایشات انجام شده بر روی این قابلیت، مواد شوینده و باکتری ها تا 88 درصد زدوده می شوند. لازم بذکر است که Autp Self Clean را می توان به صورت دستی نیز فعال کرد و لباس شویی خود پاکیزه نگه داشت..

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
BD-W80XWV
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم