یخچال ساید بای ساید هیتاچی مدل RW760

مشخصات کامل در یخچال هیتاچی RW760

  • نوع یحچال: ساید بای ساید «4 درب»
  • دارایی سیستم هوای چندگانه
  • سیستم سرد کننده سریع
  • رده مصرف انرژی: ++A
  • ظرفیت به فوت: 30 فوت
  • ظرفیت به لیتر: 540 لیتر 
  • ظرفیت یخچال: 396 لیتر
  • ظرفیت فریزر: 144 لیتر
  • نوع کمپرسور: اینورتر
  • دارایی آبریز و یخساز
  • کشو های حفظ رطوبت
  • گاز مبرد: R600a
  • بدنه آینه شکل
  • سیستم ضد برفک
ادامه مطلبShow less
40,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
Hitachi refrigerator
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کامل در یخچال هیتاچی RW760

شرکت هیتاچی خوشه ژاپنی و چند ملیتی است که در حوضه ای محصولات خانگی نقش مهمی دارد و این شرکت در سال 1910 توسط نامیهی اودیرا در شهر هیتاچی ایبارکی تاسیس شد این شرکت در سال 2012 به بالاترین رتبه رسید. این شرکت اینبار برای کاربران و مخاطبانش محصولی روانه‌ای بازار می کند. این شرکت همیشه سعی کرده محصولات باکیفیت و شیک به تولید برساند.یخچال هیتاچی که محصولی از این شرکت است.یخچال هیتاچی RW760 یکی از بهترین و جدیدترین یخچال فریزر های این شرکت است که در سال 2019 روانه میشود. این یخچال دارای 30 فوت و اگر آن را به لیتر تبدیل کنیم 540 است با ظرفیتی که دارد میتوانیم بگویم بیشترین جا دارد در نتیجه برای خانواده های پرجمعیت بهتریت گزینه است.این یخچال از چهار درب که به این یخچال اختصاص داده شده است. یکی از مهترین ویژگی های که این یخچال دارد داشتن موتور اینورتر است که یکی از بهترین موتور های است که برای بیشتر یخچال ها استفاده میشود. از گاز خنک کننده R600a استفاده میشود که در سریع ترین وقت یخچال را خنک می کند. این یخچال با توجه به این فرایند های که دارد مصرف انرژی در رده ای +++A قرار دارد. یخچال هیتاچی دارای کشو ویژه میوه و سبزی ،کشو با قابلیت تنظیم دما و رطوبت، سیستم سرد کننده سریع، جریان هوای چندگانه Multi Air Flow، مجهز به دو فن خنک کننده ، دارای صفحه ضد باکتری ،دارای فیلتر تصیفه آب ، فناوری تیتانیوم ذو گانه برای بوگیری قوی و دیگر ویژگی های دیگه که دارد.

طراحی یخچال ساید بای ساید RW760

یخچال هیتاچی دارای 30 است که در دو رنگ سفید و مشکی موجود است شرکت هیتاچی همانند شرکت های دیگر در طراحی محصولاتش نقش به سزایی دارد تا بتوانند کاربران بیشتری را به طرف خود جذب کند. این یخچال از شکل آینه برخوردار است که طرح بسیار شیک و لوکسی دارد. این یخچال از چهار درب دو درب مخصوص یخچا و دو درب دیگر برای فریزر تشکیل شده است. در این یخچال دو درب بالای برای فریزر و قسمت پایینی برای یخچال که بیشترین قسمت رابرای یخچال اختصاص داده است. قسمت بالایی این فریزر 144لیتر و قسمت پایینی آن 396 لیتر است. باتوجه به این ظرفیت که دارد می توانید مقدار زیادی از مواد غذایی برای مدت طولانی در داخل این یخچال نگه داری شود. همچنین داخل یخچال قفسه ای برای میوه و یک قفسه برای لبنیات و چهار کشو دیگر دارد. زمانیکه که درب فریزر را باز می کنیم یا دو قفسه روبه رو میشویم که در آن چهار قفسه تشکیل شده است که می توانید بستنی و دیگر مواد را داخل نگه داری کنید. در قسمت بیرونی این یخچال در طرف چپ آن آبریز تعبیه شده که با استفاده از پدالی که دارد می توانید به آب سرد دسترسی پیدا کنید. در قسمت بالای آبریز صفحه نمایشگری وجودارد که میتوانید تنظیمات مورد نظر را انجام بدهید. بروی بدنه ای این یخچال دستگیره های زیبای برجسته ای قرار دارد که طرح زیبایی با این یخچال داده است ابعاد آن برابر است با 183.5 سانتی متر ارتفاع 73.7 سانتی متر و پهنایی آن برابر 85.5 سانتی متر می باشد که با توجه به این ابعاد به راحتی در کابینت های آشپزخانه شما جایی خواهد گرفت.

موتور کمپرسور اینورتر در یخچال هیتاچی RW760

یکی از مهترین قسمت های یک محصولی خانگی موتور یا قلب دوم آن است اگر موتور در این محصول باکیفت باشد و دارای قدرت بیشتری باشد طول عمر محصول را نیز بیشتر میکند. یخچال های قدیم از کمپرسور قدیمی استفاده میکردند که به طور مداوم این یخچال در حال خاموش و روشن شدن بودن که باعث میشود دمای داخل فریزر ثابت نباشد و منجربه خراب شدن سریع مواد غذایی و همچنین خراب شدن کمپرسور میشود. اما این چند سال اخیر از موتور اینورتر برای یخچال ساید بای ساید استفاده میشود. ویژگی های این موتور همیشه در حال کارکردن و مانند مدل های قدیم نیست که خاموش شود مگر زمانیکه که دمای اتاق به اندازه ای سرد باشد در این حالتم خاموش نمیشود تنها اهسته تر کار میکندو خاموش نمیشود بلکه انرژی ذخیره مب کند قابل ذکر است که در یخچال هیتاچی rw۷۶۰از دو فن جداگانه استفاده شده است که برای قسمت یخچال و فریزر تعبیه شده است تا دمای قسمت های یخچال فریزر به صورت جداگانه تنظیم شوند. و همچنین با سرعت بالایی خنک شوند و دمای مطلوب را با توجه به مواد غذایی که در داخل آنها قرار دادیم تعیین کنیم و همچنین در این ساید بای ساید هیتاچی با توجه به طراحی بی نظیر آن زمانی که قطعی برق به وجود می آید باد خنک در آن تا 12 ساعت به طور یکنواخت در داخل این یخچال باقی میماند.

کشو حفظ رطوبت در یخچال ساید بای ساید هیتاچی

در یخچال هیتاچی از یک کشوی حفظ رطوبت استفاده شده که برای بعضی از مواد غذایی ها مانند سبزیجات و حالت و لبنیات استفاده میشود. اگر دمای یخچال را برای سبزیجات تنظیم کنیم در حدود 5 درجه سانتیگراد تنظیم میشود که این دما برای سبزیجات بهترین گزینه میباشد و اگر یخچال را برای دمای گوشت تنظیم کنیم باید به گونه ای باشد که آب نشود و در همان حالت منجمد بودن باقی بماند. یخچال هیتاچی دارای سه لایه ای است که از ورود هوا به داخل یخچال جلوگیری می کند تا 92% از رطوبت مواد غذایی و سبزیجات داخل آن محافظت کند و سبزیجات و لبنیات شما برای مدت زمان طولانی طراوت و شادابی اولیه خود را حفظ می کنند.

 

                                     

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Hitachi refrigerator

مشخصات

گنجایش یخچال
30فوت
گنجایش کل به فوت
30فوت
دسته الومنیومی
دارد
زنگ هشدار
دارد
یخ ساز بیرونی
دارد
نانوتیتانیوم
دارد
ابسردکن
دارد
تعداد درب
4درب
تعداد طبقات درب فریزر
4درب
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

گنجایش یخچال
30فوت
گنجایش کل به فوت
30فوت
دسته الومنیومی
زنگ هشدار
یخ ساز بیرونی
نانوتیتانیوم
ابسردکن
تعداد درب
4درب
تعداد طبقات درب فریزر
4درب

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم