یخچال ساید بای سایدبوش BOSCH REFRIGERATOR KAG90AI20

یخچال ساید بای ساید بوش KAG90AI20

  • سیستم خنک کننده چندگانه
  • کشو « Vita Fresh plus »
  • آبریز و یخساز اتوماتیک
  • مجهز به هوم بار
  • لایه ضد باکتری
  • فیلتر تصفیه آب
  • برچسب انرژی +A

ادامه مطلبShow less
54,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
REFRIGERATOR KAG90AI20
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

یخچال ساید بای ساید بوش  REFRIGERATOR KAG90AI20

شرکت بوش یکی از شرکت های است که از دیرباز دارای سابقه ای درخشانی است در نتیجه این شرکت در ردیف رقابت های سرسخت با شرکت های دیگر است . شرکت بوش هرساله محصولات را به گونه ای طراحی کرده که از ویژگی و امکانات خاصی برخوردار باشد این بار محصولی را به نام یخچال فریزر ساید بای ساید بوش BOSCH KAG90AI20 است. این یخچال از ویژگی و امکانات خاصی برخوردار است یکی از این امکانات دارای گنجایش 30 تا 27 فوت است که این اندازه برای خانوادهای پرجمعیت بهترین جواب دهی را دارد . دسترسی به قسمت های یخچال و فریزر از طریق دو درب قرار گرفته بر روی ساید بای ساید KAG90AI20 امکان پذیر است؛ اما قبل از گشایش درب ها نگاهی به امکانات قرار گرفته بر رویشان بیندازید. این مدل دارای یخ ساز و آبریز اتوماتیک است و با قرار گیری هوم بار بر روی درب مقابل، امکان دسترسی به بطری ها و مواد غذایی پر استفاده و کم حجم را فراهم می آورد؛ در نتیجه میزان کمی از سرما هدر رفته و انرژی کمتری مصرف خواهد شد. درقسمت فریزر سیستمی به نام نوفراست وجود که فریزر برفک نمیکند و کاررا راحتر می کند و و مواد غذای هنگام استفاده زودتر از هم جدا میشود و در کمترین وقت می توانید غذای خود را آماده کنید. این یخچال سیستم خنک کننده چندگانه است که شامل MultiAirflow میباشد که به صورت مداوم دماتی محفظه ها را اندازه گیری می کند. کشو « Vita Fresh plus » در یخچال ساید بای ساید بوش KAG90AI20 میوه و سبزی را به صورت تازه نگه می دارد و مدت ماندگاری آنها را بالا خواهد برد. زمانی که مواد غذایی با حجم زیاد را در فریزر قرار می دهید سیستم انجماد سریع را بر روی این یخچال ساید فعال نمایید تا مواد غذایی فاسد نشوند، این سیستم به نسبت حالت عادی میزان برق بیشتری مصرف می کند و به این دلیل پس از 6 ساعت این سیستم به صورت خودکار متوقف خواهد شد. مصرف انرژی در این یخچال ساید بای ساید +A که کمترین هزینه برق را برای کاربر ایجاد می کند.

طراحی یخچال REFRIGERATOR KAG90AI20

طراحی یکی از مهترین ویژگی های محصول است که کاربر قبل از هر چیزی به طراحی آن توجه می کند تا فضای جدیدی در آشپزخانه ایجاد کند در نتیجه شرکت بوش برای کاربرانی که از وسواسی انتخاب محصول برخودارند با اولین نگاه جذب این یخچال میشوند و از وجود آن در آشپزخانه لذت ببرند. یخچال بوش یکی از مدرن و شیکترین محصول شرکت بوش است . این مدل دارای یخ ساز  این مدل دارای یخ ساز و آبریز اتوماتیک است و با قرار گیری هوم بار بر روی درب مقابل، امکان دسترسی به بطری ها و مواد غذایی پر استفاده و کم حجم را فراهم می آورد؛ یخچال ساید بای ساید دارای دو درب است دسته های بروی این دو درب دسته های وجود دارد که واقعا طرح زیبای به یخچال می دهد رنگ این دسته ها از نقره ای است که رنگ بدنه ای یخچال هماهنگ میشود رنگ بدنه ای یخچال استیل است. پایه های وجود دارد که می توان یخچال را به راحتی تنظیم تراز کنیم. در درب سمت راست هوم بار وجود دارد که می توانید به راحتی به نوشیدنی و بطری ها دسترسی پیدا کنید.گنجایش درب های این یخچال با نظم خاصی طراحی شده که تمام قسمت های آن را می توانید استفاده کنید و حجم زیادی را در خود جای می‌گیرد. یخچال ساید بای ساید بوش دارای 3 قفسه و همچنین 3کشو در جای می گیرد کشوهای این یخجال Vita Fresh plus  که مواد غذایی با ماندگاری بالاتری نگه می دارد بروی درب یخچال 4 قفسه وجود دارد که می توانید به راحتی بطری های نوشابه در آن قرار بدهید. در قسمت فریزر دارای 3 قفسه و دو کشو است و بروی درب آن 4 قفسه گنجانده البته محفظه آب و قسمت تعیین شده برای یخساز و آبریز در این مکان قرار گرفته است. قفسه ها و جنس این کشوها از شیشه و پلاستیک مقاوم است که به راحتی مواد غذایی سنگین را تحمل می کند.

قابلیت و امکانات در یخچال REFRIGERATOR KAG90AI20

محصولات شرکت بوش دارای امکانات و قابلیت‌های است که بیشترین کاربرد برای کاربران را دارد. یکی از این قابلیت ها دارای سیستم خنک کننده ای چند گانه است « Multi Air flow »  با ورودهای هوایی که در سراسر ساید بای ساید و دو محفظه ی یخچال و فریزر قرار گرفته اند هوا را به طور مدوام در بین این دو مکان به حد مطلوب می رساند تا مواد داخل یخچال تازه و خوش طعم بماند. داخل این یخچال از لامپ ال ای دی استفاده می شود تا به راحتی مواد داخل یخچال را ببینید.یخچال ساید بای ساید دارای برنامه انجماد سریع است که موادی که داخل آن قرار می گذارید و در کمترین زمان مواد را انجماد میکند و اصلا اجازه نمی دهد میکروب به داخل مواد غذایی نفوذ پیدا کند.

نتیجه گیری

یخچال های بوش یکی از بهترین محصولات شرکت بوش است که سالانه تعداده زیادی کاربر از این شرکت ها خرید میکند درنتیجه برای اطمینان خاطر بیشتر می توانید به سایت اصلی کالا مراجعه کنید و با خرید محصول مورد نظر از این سایت لذت ببرید و از آن با دل خوشی استفاده کنید. فروشگاه اصلی کالا یکی از معتبرترین سایت های لوازم خانگی است

 

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
REFRIGERATOR KAG90AI20

مشخصات

گنجایش کل به فوت
27 تا 30 فوت
ارتفاع
1770 میلی‌متر
پهنا
910 میلی‌متر
وزن
120 کیلوگرم
نشانگر LED
دارد
نوع یخچال
ساید بای ساید بوش
لامپ یخچال
دارد
یخ ساز خودکار
دارد
ابسرکن
دارد
تعداد طبقات درب فریزر
2درب
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

گنجایش کل به فوت
27 تا 30 فوت
ارتفاع
1770 میلی‌متر<br />
پهنا
910 میلی‌متر<br />
وزن
120 کیلوگرم<br />
نشانگر LED
نوع یخچال
ساید بای ساید بوش
لامپ یخچال
یخ ساز خودکار
ابسرکن
تعداد طبقات درب فریزر
2درب

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم