لباسشویی 8کیلویی ال جی J6148

ظرفت دیگ : 8 کیوگرم

سرعت چرخش موتور:1400 دور در دقیقه

نوع صفحه نمایش: LED

برنامه های شستشو:14+18 برنامه

بخارشو:دارد

موتور بدون تسمه :Direct Drive

رده مصرف انرژی : +++A

ادامه مطلبShow less
14,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
J6148
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات و قیمت لباسشویی ال جی J6 :

امروزه تقریبا در هر خانه ای یک لباسشویی وجود دارد و مردم امروزی هر لحظه احتیاج به داشتن یک لباسشویی خوب و مدرن را احساس می کنند برای همین شرکت ال جی دست به طراحی یکی از بهترین نمونه های بازار زده است و ان را با نام انحصاری J6  روانه بازار آسیا و خاورمیانه کرده است . این لباسشویی با داشتن ظاهری شیک و جذاب زیبایه خاصی به خانه شما می بخشد .این لباسشویی با حذف موتور تسمه دار و جایگزینی ان با موتور بدون تسمه تا حد زیادی این لباسشویی را بی صدا کرده است و طول عمر ان را بالا برده است . این لباسشویی از ظرفیت درام 8 کیلویی بهره می برد که پاسخگویه نیاز یک خانواده پرجمعیت می باشد و قادر به شستن همه نوع لباسی است . درام این ظرفشویی قابلیت این را دارد که بصورت خود کار و اتوماتیک خود را تمیز کند و در هر دقیقه 1400 دور می چرخد که تمیزی و پاکی لباس های شما را تضمین می کند . این لباسشویی با داشتن مصرف انرژی +++A پایین ترین سطح مصرف انرژی را دارا می باشد .

J6

به جنگ باکتری ها و حساسیت ها بروید با برنامه ضد آلرژی:

حتما برای شما یا یکی از اقوامتان پیش امده است که یکی از اعضای خانواده دچار آلرژی باشد و از ان رنج ببرد . برای همین فراهم کردن بستری برای زندگی بون دردسر و راحت برای ان فرد امری ضروری ی باشد . شرکت ال جی این قابلیت را به این لباسشویی اضافه کرده است که شستشوی بدون آلرژی انجام دهد و تا 99.9 درصد باکتری ها را از بین برده و به افراد دارای آلرژی کمک شایانی می کند .برای استفاده از این برنامه باید لباسشویی به آب گرم وصل باشد و حرارت مناسب داشته باشد تا کارایی عالی ان را تجربه کنید . وجود گرا برای ایجاد بخار و ضدعفونی کنندگی بی نظیر لباس ها ضروری و لازم است .

J6

موتور بدون تسمه ,لرزش کمتر و عمر بیشتر :

این لباسشویی با داشتن موتور بدون تسمه خود ارامش و صدایی بسیار کم را برای شما به ارمغان می آورد .این لباسشویی با داشتن این موتور ویژه دارای طول عمر بسیار بالایی است . همانطور که میدانید این نوع موتور تنها در سری خاصی از لباسشویی ها در نظر گرفته شده است نیز این لباسشویی را خاص می کند . همچنین عدم وجود تسمه در موتور این لباسشویی باعث کم بودن لرزش این لباسشویی می شود . بر طبق گفته ال جی این لباسشویی به حدی بی صدا است که ممیتوانید در کنار کودک خوابیده ان را روشن کرده و استفاده کنید .

J6

حرکات حرفه ایه لباسشویی ال جی در شستشو :

لباسشویی ال جی J6 شش حالت شستشو را برای شما به ارمغان می آورد که این شش نوع حرکت عبارتند از :فیلتر کردن . ساییدن . غلتاندن .پله ای . پیچاندن . چرخاندن . برای شما یک شستشوی کامل را به ارمغان می آورد . اشما می توانید از این حرکات شستشو بسته به نوع و جنس الیاف پارچه استفاده کنید و کمترین اسیبی به لباس شما وارد نشود .

J6

طراحی شیک لباسشویی ال جی J6:

لباسشویی ال جی J6 یکی از خوش ساخت تن و شیک ترین لباسشویی های درب از جلوی موجود در بازار می باشد این لباسشویی در دو رنگ نقره ای و سفید به بازار عرضه شده است تا بیشتر سلیقه ها را تحت پوشش قرار دهد . اینلباسشویی با داشتن درب شیشه ای طراحیه خیره کننده ای را به نمایش می گذارد که با این درب می توانید محتوای درام و درام لباسشویی را نگاه کنید . این لباسشویی مانند دیگر مدل ها از صفحه نمایش لمسی بهره می برد .در قسمت پایین این لباسشویی مخزن جمع اوری مواد اضافه حاصل از شستشو به چشم ی خورد که هر چند وقت یکبار باید ان را عوض کنید تا مخزن خالی شده و در کار لباسشویی خللی ایجاد نشود .

J6

ظرفیت درام لباسشویی ال جی J6 :

همانطور که در قسمت های بالا به ان اشارهه شد ظرفیت درام این لباسشویی 8 کیلو می باشد که برای یک خانواده پرجمعیت کاملا مناسب بوده و پاسخ گو می باشد .اگر به داخل درام این لباسشویی نگاه کنید متوجه حفره های کوچکی می شود که به شکل دایره ای هستند این حفره ها برای انتال اب و مواد شوینده یبه داخل درام طراحی شده اند که کار انتقال اب و مواد شوینده را به راحتی و کیفیت هر چه بالا تر انجام می دهند . سرعت درام این لباسشویی 1400 دور در دقیقه است که این بدین معنا است که در هر دقیقه درام این لباسشویی 1400 دور ی چرخد و لباس هایی با تمیزی بسیار بالا به شما تحویل می دهد .یکی دیگر از مذیت های این لباسشویی تمیز کنندگی خودکار درام ان است که دیگر نیازی نیست آن را با دست تمیز کنید و خود لباسشویی خود کار این کار را انجام می دهد .همچنین این لباسشویی با داشتن امکان اضافه کردن لباس در هنگام شستشو به شما اجازه می دهد که لباسهایی را که فراموش کرده اید را به ان اضافه کنید برای این کار کافیست که تنها گزینه Add Item را فشار داده و لباس مورد نظر را اضافه کنید .این لباسشویی با اضافه کردن قابلیت بسیار خوبی به اسم شساشو با تاخیر به شما اجازه می دهد زمانی که در خانه نیستید لباسشویی کار خود را انجام دهد و در ساعتی که شما برای آن تنظیم کرده اید شروع به کار کند .

J6

سیستم عیب یاب هوشمند لباسشویی J6 :

لباسشویی J6 درست مانند دیگر مدل های پیشرفته لباسشویی دارای سیستم عیب یاب هوشمند می باشد . برای وصل شدنن گوشی به لباسشویی باید از قابلیت NFC گوشی استفاده کرد و به لباسشویی وصل شد و از طریق برنامه Smart Diagnosis  عیب های لباسشویی را به نماییندگی گزارش داده و منتظر امدن تکنسین باشید تا ان را تعمیر کند .

J6

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
J6148
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم