یخچال ساید بای ساید 30 فوتی بوش مدل KAG90AI20N

 مشخصات کلی یخچال ساید بای ساید 30 فوتی بوش مدل KAG90AI20N

نوع یخچال: ساید بای ساید 

ظرفیت کل: 522 لیتر

ظرفیت یخچال: 359 لیتر

ظرفیت فریزر:163 لیتر

رده ی مصرف انرژی:+A

لامپ داخلی: LED

آبسردکن و یخساز بیرونی 

فیلتر تصفیه آب

لایه ضد باکتری

بدون برفک

مجهز به هوم بار

سیستم عیب یاب هوشمند

ادامه مطلبShow less
54,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
BOSCH KAG90AIN
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و بررسی یخچال ساید بای ساید 30 فوتی بوش مدل KAG90AI20N

شرکت بوش در سال 1886 توسط رابرت بوش در کشور آلمان تاسیس شده.این شرکت عنوان بزرگترین تامین کننده لوازم خانگی در دنیا را داراست.بوش یخچال ساید بای ساید  KAG90AI20N همانند محصولات دیگر خود با ظرافت و ریزبینی تمام طراحی نموده است و با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا محصولی با بهترین کیفیت و راندمان بالا تولید نموده است و با تضمین طول عمر بادوام این یخچال شما می توانید سالیان سال با خیال راحت از مزایا آن بهره بگیرید.مهمترین قسمت این یخچال موتور اینورتر دیجیتال آن می باشد که علاوه بر عمر زولانی مصرف پایینی در مصرف انرژی را از خود ارائه می دهد و با ارائه ی صدای معادل 43 دسی بل آرامش همیشگی را به محیط خانه ی شما می بخشد.

نقد و بررسی یخچال ساید بای ساید 30 فوتی بوش مدل KAG90AI20N

طراحی یخچال ساید بای ساید KAG90AI20N

این یخچال عالی از طراحی منحصر به فرد ساید بای ساید بهره می گیردو علاوه بر این با طراحی نمایشگر و کنترل دیجیتال مطابق پیشرفت های روز جهان کنترل و تنظیم آسانی را در اختیار کاربر قرار می دهد.دارای ظرفیت خالص 522 لیتری می باشد و گنجایش مناسبی برای نگهداری مواد غذایی برای خانواده های با جمعیت کم و متوسط در هر دو بخش یخچال وفریزر فراهم کرده است.که قسمت سمت راست آن مربوط به یخچال می باشد و دارای ظرفیت 359 لیتر می باشد که از سه طبقه ی شیشه ای با قابلیت تنظیم ارتفاع آنها و سه کشوی شفاف برای نگهداری میوه و سبزیجات تشکیل شده است و قسمت سمت چپ آن مربوط به فریزر می باشد و از ظرفیت 163 لیتر برخوردار می باشد که از طبقات و کشوهای متعدد و عمیقی بهره می گیرد.عمیق و بزرگ بودن کشوهای این یخچال این امکان را برای مصرف کننده فراهم می سازد تا هر نوع موا غذایی را با خیال راحت در آن جاسازی نمایید.

طراحی یخچال ساید بای ساید KAG90AI20N

تضمین سلامت مواد غذایی با یخچال KAG90AI20N

مطمئنا تازه نگه داشتن مواد غذایی از اولویت­های خریداران یخچال ساید بای ساید بوش است چرا که بوش یخچال KAG90AI20N  را به سیستم آنتی باکتریال مجهز کرده. این سیستم با به کار گرفتن پوششی از جنس نقره­ در دیواره داخلی این محصولات مانع از ورود و  و یا تکثیر و انتشار باکتری در یخچال و فریزر می‌شود بنابراین مواد غذایی مدت بیشتری در یخچال و فریزر سالم می­مانند. همچنین بوش تمامی ساید بای سایدهای خود را به سیستم چندگانه چرخش هوا مجهز کرده است که جریان هوای خنک را درهمه جای یخچال و فریزر به گردش در می­ آورد.

تضمین سلامت مواد غذایی با یخچال KAG90AI20N

سیستم جریان هوا MultiAirflow

بوش این یخچال را مجهز به سیستم هوای چند گانه MultiAirflow نموده است این فناوری عالی با گردش هوای چند گانه در محیط داخلی یخچال هوای ملایم و حتی هوای سرد را در تمام یخچال پخش می نماییدکه موجب پخش یکنواخت هوا و حفظ تازگی مواد غذایی به طور یکنواخت و هماهنگ در تمام طبقات یخچال می شود.این سیستم پیشرفته نوسانات دمایی را در یخچال و فریزر به کمترین حد و زمان مورد نیاز برای خنک سازی را به حداقل می رساند.که همه ی این عملکرد چندگانه آن در نهایت منجر به حفظ تازگی و طعم خوب مواد غذایی به مدت طولانی خواهد شد.

سیستم جریان هوا MultiAirflow

عملکرد SuperFreezing و SuperCooling

این یخچال نسبت به سایر ساید بای ساید های دیگر در قسمت یخچال مواد غذایی تازه شما را سریعتر خنک می کند و در قسمت فریزر آنها را سریعتر منجمد می نمایید.بوش دو  عملکرد SuperFreezing و SuperCooling برای جلوگیری از اتلاف انرژی و خنک سازی و انجماد سریع مواد غذایی در این یخچال تعبیه نموده است.این دو عملکرد عالی کمک می کنند تا با خیال راحت و بدون نگرانی از گرم شدن موادی که از قبل در یخچال یا فریزر قرار داده اید مواد غذایی تازه خریداری شده را در داخل یخچال و فریزر بگذارید و با فعال سازی این فناوری های عالی مواد غذایی جدید زود منجمند می شوند و پس از مدتی دستگاه به طور خودکار به حالت عادی بر می گردد.

عملکرد SuperFreezing و SuperCooling

سیستم بدون برفک یخچال KAN60A40NE

در ابتدا خوب است بدانید که این یخچال بدون برفک بوده و شما هیچگاه مجبور نخواهید بود برفک های یخچال را بکنید و تمیز نمایید .عمکرد این فناوری به گونه ای است که رطوبت هوا بجای اینکه روی بدنه یخچال و مواد غذایی بنشیند و باعث برفک شود در اواپراتور پره ای مرکزی جمع می کند. این چیلر رطوبت هوایی که از فریزر خارج می شود را به صورت خودکار و مداوم میگیرد. در ادامه رطوبت گرفته شده خارج، و در محفظه مخصوص و با استفاده از حرارت کمپرسور تبخیر می شود. به این ترتیب رطوبت دستگاه گرفته می شود، به این معنی که تقریبا هیچ برفکی تشکیل نمی شود. پس دیگر نیاز نیست شما نگران تمیز کردن یخچال باشید.

سیستم بدون برفک یخچال KAN60A40NE

آبسرد کن و HomeBar

آبریز و یخ ریز این یخچال روی قسمت درب فریزر قرار دارد و کاربر می تواند با فشار دادن یک دکمه از آب سرد و مکعب های یخی آن بدون باز و بسته کردن درب یخچال  استفاده نمایید.بوش برای راحتی شما و دسترسی آسان قسمتی به نام HomeBar که مخصوص نوشیدنی ها می باشد روی درب یخچال تعبیه نموده است .این دو ویژگی عالی در کنار هم به صرفه جویی در مصرف انرژی و حفظ سرمای داخلی کمک قابل توجه ای می کند.

آبسرد کن و HomeBar

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
BOSCH KAG90AIN

مشخصات

گنجایش یخچال
359 لیتر
گنجایش فریز
163 لیتر
ارتفاع
177 سانتی متر
عمق با در
70 سانتی متر
پهنا
91 سانتی متر
زنگ هشدار
دارد
هشدار درب
دارد
دفترچه راهنما
دارد
رتبه انرژی
+A
نوع یخچال
ساید بای ساید
لامپ یخچال
LED
یخ ساز خودکار
دارد
ابسرکن
دارد
یخ ساز بیرونی
دارد
یخچال
KAG90AI20N
محفظه تخمه مرغ
دارد
جریان هوای چند گانه
MultiAirflow
لامپ LED
دارد
تعداد درب
دو درب
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

گنجایش یخچال
359 لیتر
گنجایش فریز
163 لیتر
ارتفاع
177 سانتی متر
عمق با در
70 سانتی متر
پهنا
91 سانتی متر
زنگ هشدار
هشدار درب
دفترچه راهنما
رتبه انرژی
+A
نوع یخچال
ساید بای ساید
لامپ یخچال
LED
یخ ساز خودکار
ابسرکن
یخ ساز بیرونی
یخچال
KAG90AI20N
محفظه تخمه مرغ
جریان هوای چند گانه
MultiAirflow
لامپ LED
تعداد درب
دو درب

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم