یخچال 34فوت الجی j337

مشخصات کلییخچال 34فوت الجی j337:

ظرفیت :34 فوت
نوع کمپرسور :اینورترخطی
رنگ :سفید ونقرهای
نوع طبقات :عریض وقابل تنظیم
فناوری Door in Door :دارد
سیستم جریان چندگانه هوا :دارد
قابلیت تنظیم دمای یخچال و فریزر: دارد
آب سرد کن و یخ ساز :دارد
کشوی حفظ رطوبت :دارد
فیلتر بهداشتی +Hygiene Fresh : دارد
هشدارباز بودن درب :دارد
سیستم عیب یابی هوشمند :دارد

ادامه مطلبShow less
71,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
مرجع:
j337
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
موردی یافت نشد
توضیحات

نقد وبرسی یخچال فریزر 30فوت الجی j337

یکی دیگر ازمدل های پرفروش  شرکت الجی یخچال فریزر 34فوت الجی  j337 که با طراحی لوکس واستفاده از روکش استیل و  ویژگی های منحصر به فردی که برای این یخچال تعبیه کرده است میتواند جلوه ی زیبا و دلنواز به خانه هایتان ببخشد. این مدل یخچال ها با وجود فضای زیادی که دارند مشکل کمبود فضارا برطرف کرده است و برای هر خانواده ای با هر جمعیتی  بسیار مناسب خواهد بود .

این یخچال بجز از نظر اسمی هیچ تفاوت دیگری با یخچال 34فوت الجی j327 ندارد.

در پایین به نقدوبرسی برخی از ویژگی های یخچال فریزر خواهیم پرداخت :

کمپرسور اینورتر خطی یخچال فریزر34فوت الجی j337

هرفرد در خرید هر وسیله ی برقی به مهمترین بخش و مشخصه ای که بسیار توجه میکند نوع موتور و کارایی آن است در همین راستا شرکت کره ای الجی در ساخت یخچال های 34فوت ساید بای ساید الجی j337 به جای استفاده از موتور های قدیمی و پیستون های معمولی که مصرف انرژی بالایی دارند و با تولید صدا و لرزش همراه است از یک کمپرسوراینورتر که دارای یک پیستون خطی است استفاده کرده است این کمپرسور در صرفه جویی انرژی تا 32 درصد موثر است .

همچنین علت صدای بسیار پایین و عملکرد بدون لرزش این مدل یخچال 34 فوت الجی وجود این نوع کمپرسور اینورتر خطی است .

یکی دیگراز ویژگی های این کمپرسور استفاده از عایق سیکلوپنتان است که در حفظ محیط زیست بسیار کاربردی و موثر است همچنین این سیکلوپنتان که در ساخت عایق های حرارتی یخچال های ساید بای ساید بکار رفته است درصد قابل توجهی از آلاینده هارا پایین می آورد .یعنی در این نوع ماده هیچ گونه گاز مضری به کارنرفته است و در تخریب لایه ی ازون هیچ دخالتی ندارد . به همین علل این مدل یخچال های ساید بای ساید الجی در جمله ی حامیان محیط زیست قرار گرفته اند . 

فیلتر بهداشتی +Hgyiene Fresh یخچال 34فوت الجی j337

همه ی مامیدانیم که بعضی از اقلام غذایی درون یخچال باعث ایجاد بوهای نامطوع و ناخوشایندی می شود که الجی با مجهز کردن  یخچال های ساید بای ساید 34فوتی خود به رفع این مشکل پرداخته است . اما سوال این است که کارایی این فیلتر چگونه است ؟

فیلتر بهداشتی +Hygiene Fresh از 2لایه فیلتر فتوکاتالیست و لامپ LEDفرابنفش و دو لایه فیلترهای کربنی بوزدا تشکیل شد است ولی  توسط فرایندی 5مرحله ای میتواند بوی مواد اسیدی مانند سبزیجات فاسد شده بوی قلیای مانند بوی ماهی و... و همچنین باکتری ها و قارچ ها و بوهای نا مطبوع را از بین ببرد .

درثانی با ایجاد هوای تازه در تمامی نقاط یخچال میتواند تا 99/99درصد مواد فاسدکننده را از بین ببرد و موجب شود مواد غذایی مدت زمان بیشتری در یخچال باقی بمانند.

سیستم عیب یابی هوشمند یخچال 34فوت الجی j337

میدانید که امروزه اکثر وسایل هوشمند مانند تلویزیون ـ گوشی های موبایل و... قابلیت اتصال به WiFi را دارند یخچال های جدید الجی نیز ازجمله ساید بای ساید الجی j337 همانند دیگر یخچال ها از قابلیت کنترل از طریق وای فای برخوردار است .

کارایی سیستم عیب یابی هوشند بسیار ساده و آسان است تنها کافی است اپلیکیشن smart thinQ را رئی تلفن همراه خود نصب کنید و سپس با همگام سازی گوشی و یخچال بدون صرف وقت و هزینه های اضافه و نیاز به متخصص در زمینه ی یخچال تنها با چند کلیک ساده عیب یا مشکل موجود و در یخچالتان را بیابید و آن را برطرف کنید .

همچنین زمانی هم که در منزل نیستید از طریق گوشی خود بدون محدودیت فاصله بین یخچال و گوشی میتوانید یخچال را از راه دور کنترل کنید و مشکل را حل نمایید.

یخ ساز وآب سردکن یخچال 34فوت الجی j337

دیگر لازم نیست خودتان آب سرد کن و یخ ساز یخچال 34فوت الجی j337 را به صورت دستی پرکنید زیرا این مدل یخ ساز وآب سردکن یخچال توسط یک شلنگ به آب شهری متصل میشه و به صورت خودکار مخزن آب سرد کن و یخ ساز آن پر می شود. مزیت این مدل آب سرد کن ها این است که دیگر همیشه درون یخچالتون آب سرد دارید.

یخ ساز های معمولی فضای زیادی را درون یخچال اشغال میکنند ولی این مخزن باریک یخ ساز روی درب یخچال به افزایش فضای درون یخچال کمک بسیاری کرده است و میتوانید در داخل یخچال وسایل بیشتری قرار دهید.

این یخ ساز یخ را به دو صورت خرد شده و قالبی تولید میکند.

فناوری Door in Door یخچال 34فوت الجی j337 

فناوری درب درب (Door in Door)الجی j337  یک تکنولوزی بسیار کاربردی است که از باز وبسته کردن مکرر درب یخچال و هدر رفتن سرمایش درون آن جلوگیری می کند به این صورت که روی درب اصلی یک درب کوچکتر قرار دارد که میتواند خوراکی ها و نوشیدنی هایی را که بیشتر مورد استفاده قرار می دهید درون آن قرار دهید ودر صورت لزوم بجای باز کردن درب اصلی در کوچکتر را باز کنید و به راحتی مواد خوراکی تان در دسترس شما قرار گیرد بدین صورت از هدر رفتن انرژی تا 47٪ جلوگیری خواهد کرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
j337
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم