یخچال 30فوت الجی x257

مشخصات کلی یخچال 30فوت الجی x257:

ظرفیت :30فوت
نوع کمپرسور:اینورترخطی
نوع دستگیره :مخفی
تعداد درب :4درب مجزا
نوع طبقات :عریض و قابل تنظیم
نوع قفسه ها :مقاوم دربرابر حرارت
فناوری insts view : door in door
سیستم عیب یابی هوشمند :دارد
سیستم جریان هوای چندگانه :دارد
فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh+: دارد
آب سردکن ویخ ساز خودکار :دارد
قفسه نگهدارنده ی بطری :دارد
کشوی حفظ رطوبت :دارد
قفل کودک:دارد
لامپLED :دارد 

ادامه مطلبShow less
67,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

مرجع:
LG x257
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد وبرسی یخچال 30 فوت الجی x257

یخچال30 فوت الجی x257 از جمله ی یخچال فریزرهای ساید بای ساید الجی insts view door in door است که به خاطر تکنولوژی و فناوری های خارق العاده ای که شرکت الجی برای آن تعبیه کرده است جزو بهترین یخچال های سال 2017 قرار گرفت .

این مدل یخچال به دلیل فضای بسیار زیادی که دارد مشکل کمبود فضا را برطرف کرده و مناسب هر خانواده باهر جمعیتی خواهد بود. همچنین در حفظ و نگهداری مواد غذایی بسیار موثر استو به خاطر طراحی شیکی که دارد جلوه ای زیبا به خانه هایتان خواهد بخشید و در دو رنگ سفید و نقره ای تولید میشود.

یخچال های مدل insta view x247 - x257 - x267 بجز از نظر اسمی هیچگونه تفاوتی باهم ندارند.

فناوری insta view door in door یخچال 30فوت الجی x257

در یخچال های قدیمی اگر میخواسیتم نوشیدنی یا خوراکی را که لازم داشتیم برداریم باید کلا درب یخچال را باز می کردیم و بعد از پیدا کردن جای خوراکی مورد نظر آن را برداریم و در مصرف زیاد انرژی موثربود که این خودش یکی از مشکلات یخچال های قدیمی است. امروزه شرکت کره ای الجی در همین راستا در ساخت یخچال های جدید ساید بای ساید خود فناوری به کاربرده است که در برطرف کردن این مشکلات بسیار موثر واقع شده است.به این صورت که با مجهز کردن یخچال های جدید ساید بای ساید به فناوری درب در درب door in door دیگر لازم نیست مکرر درب یخچال را باز کنید زیرا بر روی درب اصلی یخچال یک درب کوچکتر قرار گرفته است که شما میتوانید مواد غذایی را که بیشتر مورد استفاده قرار میدهید درون آن قرار دهید و هر زمان نیاز داشید درب کوچکتر را باز و آن را بردارید تا در مصرف انرژی نیز صرفه جویی شود . این شرکت برای صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی یک تکنولوژی دیگر به این مدل یخچال ها افزود. تکنولوژی insta view یک راهکار هوشمندانه است که دارای یک پنل شیشه ای روی درب کوچکتر یخچال است که با دو ظربه پشت سرهم بر روی آن لامپ LED درون آن روشن خواهد شد و شما میتوانید به راحتی درون یخچال را ببینید و قبل از باز کردن درب جای مواد غذایی مورد نظرتان را بیابید به این صورت هم در زمان و هم در مصرف انرژی تا 47درصد صرفه جویی خواهد شد.

کشوی حفظ رطوبت یخچال 30 فوت الجی x257

همیشه دغدغه ی همه ی خانم ها خراب شدن میوه و سبزیجات درون یخچال در مدت زمان کمی است . زیرا قسمت عمده ای از میوه و سبزیجات را آب تشکیل داده است در نتیجه نگهداری آن مشکل است.

اکنون با یخچال فریزرهای 30 فوت ساید بای ساید الجی x257 این مشکل برطرف شده است . این مدل یخچال های دارای کشوهای حفظ رطوبت هستند که میتوانند میوه سبزیجات را مدت زمان بیشتری سالم و با طراوت نگه دارند. به این صورت که برروی این کشو ها یک صفحه ی مشبک قرار دارد که بخار و رطوبت حاصل از تبخیر توسط سبزیجات یا میوه ها است را جذب میکند و از بازگشت آن به صورت قطرات آب بروی آن ها جلوگیری خواهد کرد . درنتیجه رطوبط درون این کشوها همیشه در حد میانگین و متعادل باقی می ماند.

سیستم عیب یابی هوشمند از طریق wifi یخچال30فوت الجی x257

در یخچال های معمولی قدیمی اگر مشکلی پیش می آمد انسان مجبور بود مدت زمان و هزینه های زیادی  را صرف یافتن تعمیرکار و یافتن عیب و نقص یخچال کند. خوشبختانه امروزه با طراحی فناوری های پیشرفته بر روی روی یخچال های جدید خود این مشکلات هزینه بر و طاقت فرسارا برطرف نموده است.

فناوری عیب یابی هوشمند در یخچال های ساید بای ساید الجی x257 به خریداران این این محصول این امکان را میدهد که فقط از طریق نصب یک اپلیکیشن بر روی تلفن همراه های خود و همگام سازی گوشی موبایل و یخچال خود تنها با چند کلیک به عیب و ایراد موجود در یخچال پی ببرند و آن را برطرف نماید.همچنین این یخچال به wifiمتصل میشود و میتوانید زمانی که در خانه نیستید بدون محدودیت فاصله بین یخچال و موبایل آن را کنترل نمایید.

قفسه نگدارنده ی بطری یخچال 30فوت الجی x257

همه ی مامیدانیم که جای گذاری بطری ها و نوشیدنی ها درون یخچال به سختی امکان پذیر است .همچنین به دلیل استوانه ای بودن بطری ها اگر آن هارا به صورت خوابیده درون یخچال قرار دهیم به راحتی میتوانند حرکت کنند .

به همین علت شرکت الجی به فکر مشتریان خود بوده و برای طرف کردن این مشکل با طراحی جای مخصوص نگهداری بطری ها در یخچال 30فوت ساید بای ساید الجی x257 که ویژگی بسیار کاربردی است. به نگهداری بطری ها و نوشیدمنی ها درون یخچال کمک شایانی کرده است .

این قفسه در درب یخچال قرار گرفته اند که میتوانید بسته به اندازه ی بطری ها آن هارا تنظیم نمایید و به شما این امکان را می دهد تا هر گونه بطری با هر نوع اندازه ای را درون آن جای دهید.

کمپرسور اینورتر خطی یخچال 30فوت الجیx257

موتور هر محصول مهمترین بخش آن است کمپرسور اینورتر خطی یخچال 30فوت ساید بای ساید الجی x257 برخلاف موتور یخچال های قدیمی که با تولید صدای بسیار و لرزش و مصرف انرژی بالایی همراه بودند از یک پیستون خطی بجای پیستون های معمولی استفاده کرده است که اصطکاک های داخل یخچال را کم می کند و تا 32درصد در مصرف انرژی موثر است.

عملکرد بدون لرزش و صدای بسیار پایین این یخچال 30 فوتی ساید بای ساید الجی به دلیل استفاده از کمپرسوراینورتر خطی است.

همچنین این یخچال دارای گارانتی 10 ساله است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG x257
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم