یخچال سایدبای ساید30فوت الجی j287

مشخصات کلی یخچال سایدبای ساید30فوت الجی j287:

ظرفیت:30فوت
تعداد درب :5
نوع کمپرسور:اینورترخطی
رنگ :سفید ونقره ای
فناوریdoor in door:دارد
هشدار بازماندن درب:دارد
کشوی حفظ رطوبت :دارد
لامپLED :دارد
فیلتربهداشتیHygiene Fresh+:دارد
قفل کودک :دارد
آبسردکن ویخ ساز خودکار:دارد
قابلیت اتصال به آب شهری:دارد

ادامه مطلبShow less
62,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
مرجع:
j278
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقدوبرسی یخچال 30فوت الجی j287

یخچال30فوت الجی j287 از سری یخچال های ساید بای ساید الجی است . با گنجایش زیادی که دارد می تواند نیاز هر خانواده ای را با هر جمعیتی برطرف کند . این یخچال به دلیل طراحی شیک وخاصی که دارد برای افرادی که به شیک و مدرنیته شدن خانه هایشان اهمیت فراوانی می دهند بهترین گزینه است.

این مدل یخچال دارای چهار درب اصلی و یک درب کوچکتر که به فناوری درب در درب یا همان door in door معروف است به عبارتی جزو یخچال های پنچ درب محصوب میشود. در این یخچال برخلاف یخچال های دیگرساید بای ساید که درب سمت راست آن به عنوان یخچال و درب سمت چپ آن به عنوان فریزر ساخته شده است از چهار درب اصلی آن دو درب بالایی را برای یخچال و دو درب پایین را برای فریزر درنظر گرفته اند در این صورت کشوهای داخل یخچال از لحاظ پهنا فضای بیشتری برای جایگذاری مواد دارند.

این یخچال های 30فوت ساید بای ساید الجی در دو رنگ سفید ونقره ای به بازار عرضه می شوند.

سیستم عیب یابی هوشمند یخچال 30فوت الجی j287

هر یک از بخش های یخچال فریزر 30فوت ساید بای ساید الجی j287 از ویژگی ها و امکانات فوق العاده ای برخوردار است که این ویژگی ها و فناوری ها سبب این شده این مدل یخچال ها در میان مردم از محبوبیت خاصی برخوردار باشد.

سیستم عیب یابی هوشمند از جمله ی این امکانات است که فقط کافی است تلفن همراهتان را با یخچال خود همگام سازی کنید و با نصب برنامه ی (SDS (smart diagnosis روی تلفن همراهتان و تنها با چند کلیک به مشکل موجود در یخچال پی ببرید و دیگر از شر هزینه ای اضافی و اتلاف وقت برای یافتن تعمیر کار خلاص خواهید شد.

همچنین اگر زمانی در خانه نبودید نیز می توانید یخچال خودرا کنترل کنید بدون هیچ گونه محدودیت فاصله بین یخچال و تلفن همراهتان .

کمپرسوراینورترخطی یخچال 30فوت الجی j287

شرکت الجی در ساخت یخچال های 30فوت الجی j287 از یک کمپرسور اینورتر خطی به جای موتور های قدیمی استفاده کرده است این کمپرسور به جای پیستون های معمولی از یک پیستون خطی ساخته شده است که به کاهش اصطکاک درون یخچال بسیار کمک میکند همچنین در صدای بسیار پایین و عملکرد بدون لرزش این مدل یخچال ها به طرز قابل توجهی موثر واقع شده است به عبارتی این گونه یخچال فریزرها سایلند هستند زیرا هیچ گونه صدایی بر خلاف یخچال های قدیمی تولید نمی کنند. 

یکی دیگر از مزایای کمپرسور اینورتر خطی کاهش مصرف انرژی تا مقدار  قابل توجهی است.

یخ ساز و آب سرد کن خودکار یخچال30فوت الجی j287

 شرکت الجی با طراحی مخزن بسیار باریک وکوچک در یخچال فریزر 30فوت ساید بای ساید الجی j287 که از طریق یک شلنگ باریک به آب شهری متصل میشود و دیگر نیاز نیست از روش های قدیمی و دستی مدت زمانی را به پر کردن مخزن آب یخچال اختصاص دهید زیرا خود یخچال خودکار این کار را انجام می دهد این فناوری باعث شده تا در تمام فصول سال آب سرد و یخ در دسترستان باشد.

سیستم یخساز یخچال یخ را به دو صورت قالبی و خردشده در اختیارتان قرار میدهد.

فناوری door in doorیخچال 30فوت الجی j287

یخچال فریزر ساید بای ساید 30 فوت الجی j287 از ویژگی ها و امکانات بسیاری بهره منداست که فناوری درب در درب یا همان door in door یکی از امکانات این یخچال است که بسیار شکیل و کاربردی است.

با وجود فناوری درب در درب door in door دیگر لازم نیست درب اصلی یخچال را مکرر باز و بسته کنید زیرا بر روی درب اصلی قسمت بالایی یخچال یک درب کوچکتر قرار گرفته شده که میتوانید مواد غذایی و نوشیدنی های پر مصرفتان را در دردون آن جای دهید و هر زمان به یکی از آن ها نیاز داشتید بدون باز کردن درب اصلی به آسانی به مواد غذایی یا نوشیدنی مورد نظر دسترسی یابید.

این فناوری به خنک نگه داشتن مواد غذایی کمک و از بیرون آمدن هوای سرد درون یخچال جلوگیری خواهد کرد همچنین در مصرف انرژی تا 47 درصد صرفه جویی و هدر نرفتن هوای سرد درون یخچال بسیار کمک خواهد کرد.

کشوی حفظ رطوبت یخچال 30فوت الجی j287

یخچال 30فوت الجی j287 دارای کشوهای هایی مخصوص میوه و سبزیجات است که بر روی آن یک صفحه مشک طراحی شده است. این صفحه ی مشبک بخار و رطوبت تولید شده توسط میوه و سبزیجات را جذب و از بازگشت این بخار و رطوبت به صورت قطرات آب بروی آن ها جلوگیری خواهد کرد.به این صورت به متعادل نگه داشتن رطوبت درون این کشوها کمک می کند . 

به طور کلی این فناوری در یخچال های 30فوت الجی j287 باعث بهینه سازی رطوبت و سالم و تازه ماندن سبزیجات و میوه ها می شود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
j278
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم