یخچال سایدبای ساید34فوت الجیj34

مشخصات کلی یخچال سایدبای ساید34فوت الجیj34 :

ظرفیت:34فوت

نوع کمپرسور:اینورترخطی

نوع دستگیره:مخفی

تعداد درب :5

نوع قفسه ها :مقاوم دربرابر حرارت

نوع طبقات :عرض و قابل تنظیم

قفسه های تاشو :دارد 

فناوریdoor in door :دارد

فیلتربهداشتیHygiene Fresh+:دارد

یخ سازوآب سردکن خودکار :دارد

قفسه نگهدارنده بطری:دارد

کشوی حفظ رطوبت:دارد

هشداربازبودن درب:دارد

قفل کودک:دارد

لامپ LED :دارد

ادامه مطلبShow less
110,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
مرجع:
j34
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقدوبرسی یخچال 34فوت الجی j34

شرکت معتبر الجی در تولید یخچال فریزر های ساید بای ساید به حدی به اوج رسیده است و هر ویژگی و امکاناتی که انسان به فکرش می رسد را دارد. یخچال ساید بای ساید 34فوت الجی j34 یکی از یخچال های این برند معتبر است که با امکانات خارق العاده ای که دارد از محبوبیت خاصی میان مردم برخوردار است . این34 فوتی با ظرفیت فراوانی که دارد جوابگوی هر خانواده ای با هر جمعیتی است که دارای 4درب اصلی ویک درب دیگر مرسوم door in door است به علارتی جزو یخچال های 5درب محسوب می شود که دو درب بالایی از 4 درب اصلی آن به عنوان درب های قسمت یخچال و دو درب پایینی به عنوان درب های قسمت فریزر در نظر گرفته شده است. این یخچال دارای قفسه های تاشو است که برای جایگذاری بطری های بلند و بزرگ مناسب است. از دیگر امکانات دیگر این یخچال میتوان به یخ ساز و آب سردکن خودکار-کشوی حفظ رطوبت و... اشاره کرد که هر کدام از این  امکانات را در پایین برسی خواهیم کرد.

این مدل یخچال در دو رنگ دودی و نقره ای تولید می شود.

سیستم عیب یابی هوشمند یخچال 34فوت الجی j34

همه ی شما میدانید که برای یافتن عیب و مشکل یخچال های قدیمی قابلیت اتصال به تلفن همرا و وای فای را نداشتند مشکل بود زیرا باید مدتی را صرف یافتن تعمیرکار و هزینه های اضافی کرد اما امروزه شرکت معتبر الجی که به فکر راحتی کار مشتریان خود است این مشکل را درساخت سری یخچال های جدید خود به بهترین روش ممکن برطرف کرده است .

برند الجی  یخچال های جدید ساید بای ساید خود از جمله یخچال 34فوت j34 را به سیستم عیب یابی هوشمند مجهز نموده که با نصب برنامه ی  smart diagnosis (SDSبر روی تلفن همراه خود و همگام سازی یخچال و تلفن همراه و تنها با چند کلیک به مشکل و عیب موجود در یخچالتان پی ببرید و آن را برطرف نمایید. 

فناوردی door in doorیخچال 34فوت الجی j34

یکی از امکانات بسیار کاربردی و مورد استفاده یخچال های جدید فناوری درب در درب door in door است که یخچال فریزر ساید بای ساید 34فوت الجی j34 نیز از این طراحی خاص و زیبا بی بهره نیست.

بر روی درب اصلی قسمت بالایی که برای یخچال در نظرگرفته شده است یک درب کوچک تر قرار دارد که تنها با یک دکمه کوچک باز میشود . شما میتوانید محصولات و نوشیدنی های پر مصرفتان را درون این درب قرار دهید و هر زمان به یکی از آن ها نیاز داشتید بدون باز و بسته کردن مکرر درب اصلی تنها از طریق دکمه ی کوچکی که دارد درب DOOR IN DOOR را باز کنید و به راحتی به محصول یا نوشیدنی مورد نظرتان دسترسی یابید.

این فناوری به خنک نگهداشتن مواد درون یخچال وکمک  و از بیرون آمدن هوای سرد و هدر نرفتن سرمایش درون یخچال تا 47درصد جلوگیری می کند.

کمپرسور اینورترخطی یخچال 34فوت الجیj34

همه ی شما میدانید که یخچال های قدیمی دارای موتور هایی هستند که دارای صدایی بلند - عملکرد با لرزش و مصرف انرژی زیاد بودند. اما یخچال های جدید مانند یخچال ساید بای ساید 34 فوت الجی J34  دارای کمپرسور اینورتر خطی است که این کمپرسور به جای پیستون های معمولی از یک پیستون خطی استفاده کرده است .

این کمپرسور اینورتر خطی در زمینه های صرفه جویی در مصرف انرژی تا 32 درصد  - کاهش اصطکاک داخلی یخچال - قدرت خنک کننگی به میزان موثر - حفظ طراوت و تازگی مواد - کاهش میزان صدای موتور - عملکرد بدون لرزش گنجایش و دوام مواد به صورت قابل توجهی موثر عمل می کند.

فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh+یخچال 34فوت الجی j34

فیلتر بهداشتیHygiene Fresh+ از دیگر امکانات یخچال فریزر ساید بای ساید 34 فوت الجی j34 است که از 5 مرحله ی بوزدا برای از بین بردن بوهای بد و نامطبوع و باکتری ها و قارچ ها تولید شده است این فیلتر از 2لایه فوتوکاتالیست و لامپ فرا بنفش و دو لایه فیلتر های کربنی بوزدا تشکیل شده که میتواند تا 99/99 درصد مواد فاسد کننده و بوهای نامطبوع مانند بوهای اسیدی سبزیجات فاسد شده یا بوهای قلیایی ماهی را از بین ببرد.

این فیلتر با ایجاد هوای تازه در یخچال باعث میشود غذا در این یخچال مدت زمان بیشتری نسبت به یخچال های قدیمی باقی بماند .

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
j34
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم