یخچال ساید بای ساید30فوت الجی x267

مشخصات کلی یخچال سایدبای ساید30فوت الجیx267:

ظرفیت:30فوت

نوع کمپرسور:اینورترخطی

نوع دستگیره:مخفی 

نوع قفسه ها:مقاوم دربرابرحرارت

نوع طبقات:عریض وقابل تنظیم

فناوریinsta view:door in door

سیستم عیب یابی هوشمند:دارد

قابلیت کنترل ازطریقWiFi:دارد

فیلتربهداشتیHygiene Fresh+:دارد

سیستم جریان هوای چندگانه:دارد

قفسه ی نگهدارنده ی بطری:دارد

آبسردکن ویخسازخودکار:دارد

هشداربازماندن درب:دارد

ادامه مطلبShow less
77,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

مرجع:
x267
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقدوبرسی یخچال سایدبای ساید 30فوت الجیx267

یخچال فریزر ساید بای ساید 30فوت الجی x267 از سری یخچال فریزر های ساید بای ساید الجی insta view door in door است که به خاطر امکانات و تکنولوژی های خارق العاده ای که شرکت الجی برای این مدل یخچال تعبیه کرده است.این  مدل یخچال در سال 2017 جزو بهترین و محبوبترین یخچال های آن سال قرار گرفت.

این مدل یخچال به علت فضای بسیار زیادی که دارد یکی از بزرگترین مشکلات یخچال های قدیمی را که کمبود فضا بود به بهترین نحو برطرف کرده است و مناسب هر خانواده ای با هر جمعیتی خواهد بود. همچنین در حفظ و نگهداری مواد غذایی بسیار موثر است و به خاطر طراحی شکیل و دلنوازی که دارد جلوه ای بسیار زیبا به آشپزخانه ی شما خواهد  بخشید و در دو رنگ سفید و نقره ای تولید می شود.

یخچال های ساید بای ساید مدل (insta view (x247 - x257 - x267 بجز از لحاظ اسمی در هیچ امکانات دیگری باهم تفاوت ندارد.

فناوری insta view door in doorیخچال سایدبای ساید 30 فوت الجی x267

در یخچال های قدیمی اگر نوشیدنی یا خوراکی را که لازم داشتیم برای برداشتن آن بایدکلا درب یخچال را باز می کردیم و بعد از پیدا کردن جای خوراکی مورد نظر آن را برداریم که این در مصرف زیاد انرژی موثر بود همچنین یکی از مشکلات یخچال های قدیمی است.

امروزه شرکت معتبر ال جی در همین راستا در ساخت یخچال فریزرهای سری سایدبای ساید فناوری بکار برده است که در برطرف کردن این مشکل بسیار موثر واقع شده است. به این صورت که مجهز کردن یخچال های جدید سایدبای ساید فناوری door in door دیگر به باز و بسته کردن مکرر درب یخچال نیازی نیست زیرا بر روی درب اصلی سمت راست یخچال یک درب کوچکتر قرار گرفته است که شما می توانید نوشیدنی ها - بطری ها یا مواد غذایی را که بیشتر مورد استفاده قرار می دهیم درون آن جای دهید و هر زمانی که به یکی از آن ها نیاز داشتید درب کوچکتر را باز و آن را بردارید .به این صورت در مصرف انرژی صرفه جویی می شود و از بیرون آمدن هوای سرد داخل یخچال جلوگیری و هدر نرفتن این سرمایش تا 47٪ جلوگیری می کند.

این شرکت برای صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی یک تکنولوژی دیگر به این مدل یخچال ها افزوده است . تکنولوژی insta view یک راهکار هوشمندانه است که دارای یک پنل شیشه ای روی درب کوچکتر (door in door) است و با دو ضربه پشت سر هم  و بروی آن لامپ ال ای دی درون یخچال روشن خواهد شد و شما به راحتی می توانید درون یخچال را ببینید و قبل از باز کردن درب جای مواد غذایی مورد نظر را یافته و سپس درب باز کنید وآن را بردارید به این صورت هم در زمان هم در در مصرف انرژی بیشتر صرفه جویی خواهد شد.

سیستم عیب یابی هوشمند از طریق WiFi یخچال سایدبای ساید30 فوت الجی x267

میدانید که اگر در یخچال های قدیمی مشکلی پیش می آمد انسان مجبور بود زمان و هزینه های زیادی را صرف یافتن تعمیرکار و یافتن عیب و مشکلی که در یخچال وجود دارد کند. خوشبختانه امروزه شرکت ال جی با مجهز کردن یخچال های جدید سری ساید بای ساید ال جی به سیستم عیب یابی هوشمند این مشکلات هزینه بر و طاقت فرسارا بر طرف کرده است.

یخچال ساید بای ساید 30فوت ال جی x267 نیزبه فناوری سیستم عیب یابی هوشمند به خریداران این محصول این امکان را می دهد که فقط از طریق نصب یک اپلیکیشن بر روی تلفن همراه های خود ن همگام سازی تلفن همراه خود و یخچال تنها با چند کلیک به عیب و ایراد موجود در یخچال پی ببرید و آن را برطرف نماید. همچنین این یخچال به WiFi متصل خواهد شد و میتوانید زمانی که در خانه نیستید از طریق موبایل یخچالتان را کنترل نمایید بدون هیچ گونه محدویت فاصله بین موبایل و یخچال .

قفسه نگهدارنده بطری یخچال سایدبای ساید 30 فوت الجی x267

همه ی ما میدانیم که جای گذاری بطری ها - نوشیدنی ها و... درون یخچال به سختی امکان پذیر است. همچنین چون بطری ها استوانه ای هستند اگر آن هارا به صورت خوابیده درون یخچال قرار دهیم به راحتی امکان حرکت کردن آن ها وجود دارد.

شرکت ال جی همیشه به فکر مشتریان خود بوده در همین راستا برای برطرف کردن مشکل جای گذاری بطری ها با طراحی قفسه های مخصوص نگهداری بطری و نوشیدنی ها و... در یخچال ساید بای ساید 30 فوت الجی x267 که ویژگی بسیار کاربردی است به نگهداری بطری ها درون یخچال کمک فراوانی کرده است.

این قفسه ها بر روی درب یخچال قرار گرفته اند که شما میتوانید بسته به اندازه و بزرگی بطری ها آن ها را تنظیم کنید و به شما این امکان را میدهد تا هر نوع بطری را در هر اندازه ای درون آن قرار دهید.

کشوی حفظ رطوبت یخچال سایدبای ساید 30 فوت الجی x267

از قدیم مشکل و دغدغه ی همه ی خانم ها خراب و فاسد شدن میوه ها و سبزیجات درون یخچال در مدت زمان کمی است. زیرا قسمت عمده ای از میوه ها و سبزیجات را آب تشکیل داده در نتیجه نگهداری آن ها بسیار مشکل است.

امروزه شرکت ال جی یخچال 30 فوت الجی x267 را با مجهز کردن به کشوهای حفظ رطوبت برطرف کرده است این کشوها میتوانند میوه ها و سبزیجات را مدت زمان بیشتری سالم و تازه نگه دارند.به این صورت که بر روی این کشوها یک صفحه ی مشبک قرار گرفته استکه بخار و رطوبت تولید شده توسط میوه و سبزیجات را جذب و از بازگشت این بخار و رطوبت به صورت قطره های آب بر روی سبزیجات و میوه ها جولگیری خواهد کرد . در نتیجه رطوبت درون این کشوها همیشه متعادل باقی می ماند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
x267
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم