یخچال سایدبای ساید 30فوت الجی x961

مشخصات کلی یخچال سایدبای ساید 30فوت الجیx961:

ظرفیت:30فوت
نوع کمپرسور:اینورترخطی
نوع دستگیره:مخفی 
نوع قفسه ها:مقاوم دربرابرحرارت
نوع طبقات:عریض وقابل تنظیم
تعداد درب:4 درب
فناوریinsta view :door in door

سیستم عیب یابی هوشمند:دارد
فیلتربهداشتیPure N fresh:دارد

سیستم جریان هوای چندگانه:دارد
قفسه ی نگهدارنده ی بطری:دارد
آب سردکن ویخ سازخودکار:دارد
هشداربازماندن درب:دارد

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
ناموجود
مرجع:
x961
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد وبرسی یخچال سایدبای ساید 30فوت الجی x961

یکی دیگر از مدل های شیک وخوش ساخت شرکت ال جی یخچال سایدبای ساید 30فوت الجی x961 است و از سری یخچال های ساید بای ساید است که تولید و روانه ی بازار کرده است. 

این یخچال به دلیل ظرفیت بالای 30 فوتی که دارد و بزرگ وجادار بودن قفسه هایش موجب شده که حفظ و نگهداری مواد به صورت کاملا سالم و بهداشتی امکان پذیر باشد و با وجود گنجایش زیاد و بالایی که دارد نیاز هر خانواده ای را برطرف خواهد کرد.این یخچال همانند دیگر یخچال های ساید بای ساید قسمت اعظم آن برای بخش یخچال و بخش کوچک تر آن برای قست فریزر در نظر گرفته شده است و از امکانات و ویژگی های خارق العاده ای مانند کشوی حفظ رطوبت - کمپرسور اینورتر خطی و ... بهره برده است که در پایین برخی از این ویژگی هارا برسی خواهیم کرد.

Utilty Box یخچال سایدبای ساید 30فوت الجی x961

برای این که مواد غذایی کوچک مانند رول گوشت . پنیر . کره و... در دمای مناسب حفظ و نگهداری شوند کمپانی الجی در ساخت یخچال سایدبای ساید 30فوت الجی x961 از یک محفظه ی کوچک و کاربردی استفاده کرده است.

کمپرسوراینورترخطی یخچال سایدبای ساید 30فوت الجی x961

در هنگام خرید و انتخاب هر وسیله ی برقی یکی از مهمترین بخش هایی که فرد خریدار به آن توجه می کند و  در مورد چگونگی کارکرد و فواید آن سوالات زیادی به ذهنش میرست بخش موتور آن است.

کمپانی معتبر الی از یک کمپرسور اینورتر خطی در ساخت و طراحی یخچال سایدبای ساید 30فوت الجی x961 استفاده کرده است اما کارایی این کمپرسور چگونه است و فرق آن با موتورهای قدیمی در چیست ؟

در این کمپرسور به جای پیستون های معمولی از یک پیستون خطی استفاده شده است که در کاهش اصطکاک داخلی یخچال به طرز قابل توجهی موثر است. این کمپرسور فوایدی دارد از جمله برخلاف موتور های قدیمی دارای صدایی بسیار پایین و عملکرد بدون لزش است همچنین در گنجایش و تازگی مواد و خنک نگهداشتن مواد خوراکی موثر عمل می کند . صرفه جویی انرژی و مصرف بسیار پایین برق از دیگر فواید استفاده از این کمپرسور است.

فناوریinsta view door in door یخچال سایدبای ساید 30فوت الجی x961

با نگاهی اجمالی به یخچال خواهید فهمید که این مدل  یخچال سایدبای ساید 30فوت الجی x961 دارای فناوریinsta view:door in door است یعنی این یخچال جزو یخچال های 3 درب به عبارتی 4 درب محسوب می شود.

بروی درب اصلی یخچال سمت راست یک در دیگر قرار دارد که برای نگهداری مواد پر مصرف مانند نوشیدنی ها - بطری ها و... طراحی شده تا هر زمان به یکی از این مواد نیاز داشتید بدون باز و بسته کردن درب اصلی به صورت مکرر به راحتی به آن دسترسی یابید.

تکنولوژی insta view یکی از چندتا تکنولوژی بسیار کاربردی توسط برند معتبر ال جی در یخچال سایدبای ساید 30فوت الجی x961 است که طراحی و ساخته شده است . این تکنولوژی به صورت یک پنل شیشه ای روی درب door in door است که تنها با دو ضربه پشت سرهم لامپ LED درون آن روشن میشود و میتوانید قبل از باز کردن درب یخچال داخل آنرا ببینید و از جای مواد خوراکی کورد نظر مطلع شوید و سپس درب را بازکنید و ان را بردارید. 

این فناوری از هدر رفتن سرمایش درون یخچال جلوگیری و در مصرف انرژی صرفه جویی خواهد کرد.

یخساز و آب سرد کن خودکار یخچال سایدبای ساید 30فوت الجی x961

یخ ساز وآب سرد کن این مدل یخچال به صورت یک مخزن کوچک و باریکی فضای بسیار کمی را می گیرید ساخته شده است که بر خلاف یخساز و آب سرد کن یخچال های قدیمی فضای کمی را می گیرد در نتیجه فضای درون یخچال بیشتر میشود.این یخ ساز و آب سرد کن از طریق یک شلنگ باریک و کوچک به لوله ی آب شهری متصل خواهد شد و به صورت خودکار از آب پر می شود . به این صورت همیشه و در تمام فصول سال آب سرد و یخ در اختیار دارید. این یخ ساز یخ را به دو صورت خورد شده و قالبی تولید می کند.

 

کشوی حفظ رطوبت یخچال سایدبای ساید 30فوت الجی x961

از این به بعد لازم نیست نگران خراب شدن میوه ها و سبزیجات در مدت زمان کمتری در درون یخچال باشید زیرا شرکت ال جی با مجهز کردن  یخچال سایدبای ساید 30فوت الجی x961 خود به کشوهای حفظ رطوبت مشکل خراب شدن سبزیجات - میوه ها و ... را در کوتاه ترین زمان برطرف  کرده است . به این صورت که بر روی این کشو ها یک صفحه ی مشبک قرار گرفته است که بخار و رطوبت حاصل از میوه ها و سبزیجات را طی یک چرخه  به آن ها باز می گرداند و باعث می شود مدت زمان بیشتری طراوت و تازگی خود را حفظ کنند. این کشوهای حفظ رطوبت طی این چرخه رطوبت درون آن را متعادل نگه می دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
x961
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم